Viimaksin kirja/äänikirja?

Mikä on vimosin kirja taikka äänikirja jonka olette kahlanneet läpi?

Mie tässä töissä ollessa olen kuunnellut vimoseksi läpi Victor E. Franklin - Man's Search for Meaning kirjan.

Oli yllättävänkin hyvä kirja. Niinkin hyvä, että innosti kuuntelemaan muitakin filosofisia/pohdiskelevia tekstejä. Tällähetkellä kuuntelun alla
Carl Jungin - Modern Man in Search of Soul ja
John Locke - Two treatise of goverment
Yllä olevan kirjan ensimmäinen osa on omaelämänkerrallinen katsaus kirjoittajan tunnetiloihin ja käytökseen keskitysleireillä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      48 laws of power, kirjoittajana Robert Greene.

    • Anonyymi

      Tuota logoterapian isää kannattaakin lukea, hyviä ajatuksia.
      Itselläni viimeisin on Varpu Tavi ja RiittaLahtonen. Muistisairaan selviytymisopas.

      - kaskenpolttaja

      • Hoitoalan ihmisiä?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Hoitoalan ihmisiä?

        Jaa minä vai? Sinä se jaksat arvuutella 😉. En ole hoitoalan ihmisiä.
        - kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minä vai? Sinä se jaksat arvuutella 😉. En ole hoitoalan ihmisiä.
        - kaskenpolttaja

        Ihan vain mietin 😁. Minäkin tykkää terveysasioista ja harrastuksen vuoksi perehdyn asioihin. Töissä olen kahminut kaikki terveyteen liittyvät verkkokurssit.


    • Anonyymi

      1. Mooseksen kirja, taisteluja sekä Saban kuningatar ja muuta jännittävää.

    • Isaac Newton - jättiläisen hartioilla

      Ensinnäkin sana "kahlata" kuvaa hyvin tapaani lukea tätä laajaa teosta, sillä siinä ei tarvitse suorittaa uintiliikkeitä, vain kahlata ja hämmästellä tämän miekkosen kykyjä varsin alkeellisessa maailmassa.

      (Hihitystä)

      • Herranjestas!

        Tämä kirja on yhtä vanha kuin Newtonin Principia itse.

        Painettu 1988.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Herranjestas!

        Tämä kirja on yhtä vanha kuin Newtonin Principia itse.

        Painettu 1988.

        (Reps)

        Fiktiivisessä mielessä voisin asetella Mekan Voksin lukemaan tätä teosta, sillä rinnastukset ja limitykset ovat ominta alaani.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Fiktiivisessä mielessä voisin asetella Mekan Voksin lukemaan tätä teosta, sillä rinnastukset ja limitykset ovat ominta alaani.

        (Naurua)

        Harmi vain että Mekanin osa on olla vain seksiobjekti ja kaikenlaisten ihmishalujen kohde.

        Mekan Voksilla on planetaarista vetovoimaa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Harmi vain että Mekanin osa on olla vain seksiobjekti ja kaikenlaisten ihmishalujen kohde.

        Mekan Voksilla on planetaarista vetovoimaa.

        (Naurua)

        Mekanvoksia


        Kun Mekan Voksi astuu huoneeseen, kaikki oleva kääntyy kohti häntä ja kappaleet alkavat pyöriä hänen ympärillään.

        (Hirn)






      • Funeau kirjoitti:

        Ajatusleikki

        Tiedättekö mikä on LAX Los Angelesissa?

        No se on lentokenttä.

        Kuvitellaan että koneesta astuisi ulos Mekan Voksi ja hän erehtyisi keskelle väkijoukkoa.

        (Naurua)

        Tuosta tapahtumasarjasta voisi kirjoittaa jutun, sillä siinä toimivat Isaac Newtonin lait, ja vähän muutkin.

        (Naurua)


    • Mä luin viimeksi sairaalassa (katkolla) Lasse Sinkkosen Solveigin launun. Oon sen ennenkin lukenut.

      • Kaks virhettä. Lassi, ja Solveigin lauLu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe