Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suklaapatukat, sipsit, ja pakaste pitzat.
Sukllaapatukoista varsinkin Susu, Snikers ja Tupla.
16.01.2016 19:44
Tuolla s24 treffi saitilla noin neilisen viitisen vuotta oleskelut, tosin en yhtäjaksoisesti, ja mikäli muistini ei pahasti valehtele, niin tuona aikana naisilta oma-aloitteisia viestejä on tullut 5 kappaletta. Kahden kanssa mänin treffeille asti, mutta toisen kanssa ei juttu luistanut kasvotusten ollessa ja toisesta en livenä niinkään ollut innostunut vaikka tekstin pohjalta vaikutti kiinnostavalta. Muiden kanssa jäi keskusteluksi.
Sitten ovat nämä huonolla google-käääntäjä suomella viestittelevät "natashat", joiden viesteissä kehutaan profiilia ja kuinka otet hännen elämäsi rakkaus ja pyydetään ottamaan yhteyttä johonkin s-posti osoitteeseen. Huvittavinta noissa on se, että lähettävät viestin samallla minuutilla kun ovat käyneet profiilissasi. Ja jos olet plus-palvelun ostanut, niin näet hänen profiilista, että lahetettyjä viestejä on päivässä satoja ja ennen plus-palvelun viestirajaa noita lähetettyjä viestejä oli tuhansia per päivä.
Mitä tulee itseni oma-aloitteisesti lähetettyihin viesteihin, niin näihin naisten vastaus into on aikalailla 15-50%. Näistäkin takaisin tulleista viesteistä pääosa on sanasta pariin lausetta.
Noin 8:n kanssa n tullut viestiteltyä pitkiä viestejä joista paistaa että kummatkin ovat ajatuksella mukana ja aktiivisesti vievät keskustelua eteenpäin. Näistä miltein jokaisen kanssa olen käynyt treffeillä, mutta jokaisella kerralla on tullut vastaus "ei ole kemiaa" tai "ollanko vain kaveita".
16.01.2016 19:39
:) Tyytyväinen tuo tuntu olevan. Tosin normaali jusapää. Muuten ei pysy sylissä, paitti sitte ko haluaa huomiota ja rapsutusta.
16.01.2016 18:44
Tekstilläsi mieleeni maalamassa tilanteessa naisen aiemmat lapset/lapsi ei ole esteenä.
Suurempi este olisi jos hän ei haluaisi tai olisi avoin idealle lapsesta kanssani. Oli sitten hänellä lapsia entuudestaan tai ei.
16.01.2016 08:32
Jos viittaat AP:n linkittämään artikkeliin, kuten kommentistasi päätellen viittaat, niin katsoppas tuota uudestaan.
http://cdn.okcimg.com/blog/your_looks_and_inbox/Female-Messaging-Curve.png
Selittäisitkö miten saat tästä väännettyä tuon "100% naisten viesteistä meni top 2/5 miehille"?
Tuon mukaan eniten viestejä naisilta saavat miehet joita naiset pitävät keskiarvoa rumempina.
Ja mitä komeammaksi naiset arvioivat miehen, sitä vähemmän naiset lähettävät tälle viestejä.
21.12.2015 21:21
Pikasen silmäilyn perusteella tämä samalta sivustolta löytyvä blogi kirjoitus on kanssa mielenkiintoinen 'testi' siitä kuinka merkittävä profiilikuva on.
http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
21.12.2015 07:28
Itse olen täyttänyt tuon kyselyn viitisen kertaa parin vuoden sisään, näistä 4 kertaa on tullut INFP ja kerran ISFJ
21.12.2015 04:43
Pikaisella silmäyksellä, alla olevan paperin mukaan, INFP tyyppejä olisi n. 2.27%. Tosin tuo perustuu kohtuu pieneen näytekokoon.(396)
Huomioitavaa tosin on että suurin tyyppi, ESTJ, 18.94%
https://www.researchgate.net/publication/240749506_Managing_intercultural_differences_the_relationships_between_cultures_values_and_personality
21.12.2015 04:35
"Olen joutunut tekemään aika paljon töitä itseni kanssa (introvertti, tunneyliherkkä, vetäytyvä, ihmisarka jne...) ja teen edelleenkin. Yksi hyvä apu matkalla on ollut urheilu."
Minkäköhän laista urheilua ehdottaisit noiden listaamiesi luonteenpiirteiden treenaamiseen?
Urheilumuodoissa jotka ovat yksilösuorituksia ei paljoa sosiaalisuutta, tilanteiden lukemista, yms kehitetä. Tietenkin yksilösuorituksissa itsensä ja omien tavoitteiden voittaminen tuo mielihyvää ja onnistumisen tunnetta.
Vai kehoittaisitko aloittamaan harrastuksen joka kehittäisi noita taitoja, mutta josta et nauttisi ja joka ei olisi mielenkiintoinen?
19.12.2015 21:04
n. 6 vuotta sitten.
18.12.2015 22:45
Pohdin tuota siinä mielessä, että ensimmäistä kertaa kun harrastaa tuosen kanssa seksiä ja tämän jälkeen toteaa oliko hyvää ja toimivaa vai huonoa. Ja tämän pohjalta tehdään johtopäätöksiä onko henkilö 'oikea' minulle.
18.12.2015 14:42
Kieltämättä juu, allekirjoitan nuo kohdat.
Tosin on huomioitava, että jotkut odottavat kaikkia noita heti ensimetreiltä lähtien ja toteavat että jos nämä eivät täyty heti niin ei ole 'se oikea'.
Mielestäni nuo voivat täyttyä myös ajan kanssa kun opitaan tuntemaan toisemme paremmin. Tässä tietenkin on se vaara että jäädään odottamaan josko ne viimeisetkin kohdat täyttyisivät ja 'riudutaan' tällä välin.
17.12.2015 17:56
:)
Eli lukien kuin piruraamattua, valehtelu ei ole sellainen asia joka saa menettämään kiinnostuksen.
17.12.2015 17:46
Itselläni kortsu pakkauksesta puuttuu tavaraa sen takia, että olen sijoittanut osan noista muualle. esim: puvun povitaskuun, lompakkoon(tiedän huono paikka), farkkujen siihen pikkutaskuun, reppuun, kauluspaidan rintataskuun, yms...
17.12.2015 14:57
Miten ilmaiset ja vastakumppani näkee erin finun 'huvikseen' flirttailun ja todellisen kiinnostuksen/'isku' yrityksen välillä?
Itse en tietoisesti flirttaile. Hymyt, positiiviset kommentit ovat kohteliaisuuksia minun silmissäni.
16.12.2015 22:31
Vastaus on C.
Voimakkaimmat 'kiinostuksen' tunteet olen kokenut kun olen tuntenut henkilön pidemmän aikaan ja välillämme on syntynyt luottamus-side. Yhteiset kokemukset ja toisen auttaminen heikkoina hetkinä. Tällaisten tilanteiden jälkeen olen kokenut tuota voimakasta 'kiinnostusta' naista kohtaan. Tosin jotkut voivat kritisoida että tuo on ollut vain läheisen ihmisen hyvinvoinnista ja onnellisuudesta välittämistä.
Tosin voin pitää henkilöä kiinnostavana/mielenkiintoisena persoonana johon olisi mukava tutustua paremmin, mutta en kokea mitään seksuaalista/romanttista vetovoimaa toista kohtaan.
16.12.2015 22:16
Nykyään harvemmin tulee harvemmin lähdettyä 'ulos'. Lähinnä lähimetsässä lenkkipolulla lenkkeilemässä taikka talvella hiihtämässä taikka kaupungilla kävelyllä.
Harvemmin, ehkä kerran 3kk, tulee baarissa käytyä alkoholia pari lasia nauttimassa. En tunne itseäni rennoksi ja vapautuneeksi isossa tai tuntemattomassa porukassa.
Elokuvissa, terassilla, puistoissa tulee käytyä kävelemässä itsekseni satunnaisesti.
Aiemmin AMK/yliopisto aikoina tuli käytyä baarissa ja opiskelukavereiden järkkäämissä kotibileissä vaihtelevasti 1 kerta per 2 viikko aina niinkin usein kuin 3 kertaa viikossa. Ajan myötä en enään jaksanut noissa käydä, kun huomasin olevani yhä useammin ujouteni johdosta se 'sivustakatsoja', henkilö jolle annetaan lasit/tavarat säilöön kun muut hölmöilevät tai käyvät tanssimassa.
16.12.2015 22:08
Kiitoksia noista kommenteista. :)
Pitäisköhän tässä sitten viritellä jonkinmoisia jodlauksia treffikutsulle.:P
15.12.2015 22:50
:) Kiitoksia.
Isis(vrt. egyptin jumaltaru) on aika useasti tuollalailla sylissäni lepailemässä taikka 'leipomassa'.
Osiris taas tulee harvemmin syliin asti kiehnäämään, kun olen tietokoneen äärellä, mutta nukkumaan tulee aika useasti sängylle.
15.12.2015 22:39
Jotta kysymykseen voisi kunnolla vastata, niin pitäisi olla selaillut keskustelupalstaa tarpeeksi jotta muistaisi nimimerkit ulkoa.
Jos kyseessä olisi naispuoleinen henkilö, niin kyllä sitä treffeille tulisi lähdettyä. Treffit ovat vain treffit. Kasvotusten sitä kuitenkin tutustuu paremmin kuin täällä anyonyymillä keskustelupalstalla.
Ja itsekkäästi ajateltuna jokainen treffikokemus on aina hyvä lisä kartuttamaan ja parantamaan omia sosiaalisia taitoja. Sitäpaitsi on kiinnostavaa tutustua ja oppia minkälaisen polun toiset ovat elämässään kulkeneet.
15.12.2015 17:14
68 / 78