Vinkkejä seksuaalisuutensa sammuttamiseen?

Toivotontapaus

Kuten Helka eräässä ketjussa vastasi, jos mies on sellainen että ei kertakaikkiaan onnistu herättämään minkäänlaisia romanttisia tai seksuaalisia haluja yhdessäkään naisessa, kannattaisi kenties suunnata mielenkiintonsa muille elämänalueille.

Minä kommentoin siihen, että vaikeaa se on, koska hormonit ja vietit eivät mihinkään katoa, ja koska seksiä tuputetaan käytännössä kaikkialla, ei siltä pääse pakoon. Sitä siis kohtaa koko ajan sitä asiaa mitä haluaisi, mutta mihin ei kiinni pääse.

Asiaa pahentaa vielä se täysin valheellinen propaganda, että seksuaalisuus kuuluisi kaikille. Ja yhteiskunnalla on tarve peittää korvansa ja lallataa kovaan ääneen, ettei se kuulisi niitä kommentteja että läheskään kaikilla ei ole mahdollisuuksia toteuttaa seksuaalisuuttaan. Sitä joutuu jatkuvasti tolkuttamaan itselleen, että nämä hyväntahtoiset opit ovat täysin virheellisiä.

Niin että olisikos hyviä käytännön vinkkejä miten sen seksinhalun saisi ajettua mielestään ja elämästään, hyväksyä että se on sellainen mikä ei minulle kuulu, ja keskittyä niihin aiheisiin millä ehkä voisi ilon ja onnen löytää?

154

2277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Ainakin minulle on toiminut selibaatti, mitä pidempään olen ollut ilman seksiä niin kummasti sen vähemmän on tehnyt mielikään. Mutta ei taida miehillä toimia noin, kun heillä on niin paljon suuremmat seksihalut.

• m-i-e-s

Et oo tosissas, miehillä on suuremmat seksihalut? =) Taidan tuntea liian monta seksiaddiktia, nymfomaania ja hetivalmiskiukaita tms. kun tiedän kourallisen naisia jotka tarvitsevat seksiä usein tai säännöllisesti, muutama voisi joka päivä ja kaikista pahin useita kertoja päivässä (tai koko ajan ja sama se saako vai eikö saa lääkettä vaivoihinsa, halut vain kasvaa syödessä tai nälässä).

• 7879787

Vapaaehtoinen selibaatti vs pakkoselibaatti. Että sinä olet tyhmä lortto rumamaija.

• Naisasialooseri1
        m-i-e-s kirjoitti:

Et oo tosissas, miehillä on suuremmat seksihalut? =) Taidan tuntea liian monta seksiaddiktia, nymfomaania ja hetivalmiskiukaita tms. kun tiedän kourallisen naisia jotka tarvitsevat seksiä usein tai säännöllisesti, muutama voisi joka päivä ja kaikista pahin useita kertoja päivässä (tai koko ajan ja sama se saako vai eikö saa lääkettä vaivoihinsa, halut vain kasvaa syödessä tai nälässä).

Nainen ei tarvitse seksiä yhtään mihinkään. Naisella ei ole seksihaluja, mies on se joka haluaa nussia . Naisen kuuluu inhota seksiä ainakin miehen kanssa harrastettua.

• Kunvor

Voi pyhä Sylvi. Nainen tarvitsee seksiä myydäkseen sitä . Kysymykseen tulee kertakorvaus, rahat heti, tai urakkatyö ( avioliitto).

• m-i-e-s kirjoitti:

No tuo on taas sitä jonkinlaista epätodellista naisen seksuaalisuuden ylistyslaulua vailla todellisuuspohjaa.. Ei naisilla erity mitään eritteitä mihinkään rauhasiin, jotka pakottavat seksuaalisiin tekoihin..Se on ihan henkinen homma heillä ihan puhtaasti ja voivat olla täysin ilman mitään seksuaalitekoja tost vain.
        Tottakait heillä voi olla ikävä kivoja tuntemuksia mitä seksi tuo, mutta siinä kaikki.
        Moni nainen on sanonut, että voivat olla vaikka loppuiän ilman seksiä ja parisuhteessakin kuulemma välttämätön paha naida se pakollinen kerran viikkoon homma. Näin mulle on kamutypyt itse sanoneet.. Turhapa siinä on hypettää.

• rumamaija
        7879787 kirjoitti:

Vapaaehtoinen selibaatti vs pakkoselibaatti. Että sinä olet tyhmä lortto rumamaija.

Pointti oli että se selibaatti saattaa vähentää koko seksinhaluamisen nollille. Tosin ei välttämättä miehillä.

• haludonna

Useimmiten naisille seksuaalisuus on paljon monitahoisempi asia kuin miehillä. Naiset nyt muutenkin on monimutkaisempia olentoja, pystyn sen myöntämään vaikka itsekin nainen olen.
        Miehille seksi on stressistä purkautumista kun taas naista ei stressaantuneena haluta ollenkaan. Siihen kun ympätään vielä e-pillerit päälle niin jo lähtevät ne vähäisetkin himotukset.

• Toivotontapaus
        haludonna kirjoitti:

Useimmiten naisille seksuaalisuus on paljon monitahoisempi asia kuin miehillä. Naiset nyt muutenkin on monimutkaisempia olentoja, pystyn sen myöntämään vaikka itsekin nainen olen.
        Miehille seksi on stressistä purkautumista kun taas naista ei stressaantuneena haluta ollenkaan. Siihen kun ympätään vielä e-pillerit päälle niin jo lähtevät ne vähäisetkin himotukset.

Ei mies ja nainen ole mitään absoluuttisia totuuksia. Kaikista ahdistavinta onkin miehillä jotka ovat henkiseltä puoleltaan paljon myös naisia, mutta kuitenkin perusheteroita. Naiset ei kiinnostu, kun ei mies olekaan miehinen mies.

• hguuyyhhdukl
        CamelBoots kirjoitti:

No tuo on taas sitä jonkinlaista epätodellista naisen seksuaalisuuden ylistyslaulua vailla todellisuuspohjaa.. Ei naisilla erity mitään eritteitä mihinkään rauhasiin, jotka pakottavat seksuaalisiin tekoihin..Se on ihan henkinen homma heillä ihan puhtaasti ja voivat olla täysin ilman mitään seksuaalitekoja tost vain.
        Tottakait heillä voi olla ikävä kivoja tuntemuksia mitä seksi tuo, mutta siinä kaikki.
        Moni nainen on sanonut, että voivat olla vaikka loppuiän ilman seksiä ja parisuhteessakin kuulemma välttämätön paha naida se pakollinen kerran viikkoon homma. Näin mulle on kamutypyt itse sanoneet.. Turhapa siinä on hypettää.

Jos sun kamutypyt on frigidejä, ei kaikki naiset ole. Typerää miehen selittää jotain naisen haluista. Mistä vitusta sä tiedät miltä kiima naisesta ihan fyysisesti tuntuu?

• Toivotontapaus

Niinpä niin, tässä se syy onkin miksi minä en ole seksuaalisesti naisista kiinnostava... sitä kiimaa kun minä en pysty herättämään. Niin miksi sitten puhutaan niin paljon soopaa siitä kaikesta muusta joka on loppupeleissä ihan toissijaista. En ole naisille katkera, enkä syyllistä naista siitä kiimasta, totean vain, että kun sitä osa naisesta ei saa herätettyä, on koko elämänsä yksin.

• jooohoh
        Toivotontapaus kirjoitti:

Niinpä niin, tässä se syy onkin miksi minä en ole seksuaalisesti naisista kiinnostava... sitä kiimaa kun minä en pysty herättämään. Niin miksi sitten puhutaan niin paljon soopaa siitä kaikesta muusta joka on loppupeleissä ihan toissijaista. En ole naisille katkera, enkä syyllistä naista siitä kiimasta, totean vain, että kun sitä osa naisesta ei saa herätettyä, on koko elämänsä yksin.

Eli jos ei herätä naisissa kiimaa, silloin on automaattisesti yksin? Tota, ehkä tässä tulikin sitten se sun perusongelmas ilmi, miks on hiukka hankalaa saada naisia kiinnostumaan..

• Naisasialooseri1
        hguuyyhhdukl kirjoitti:

Jos sun kamutypyt on frigidejä, ei kaikki naiset ole. Typerää miehen selittää jotain naisen haluista. Mistä vitusta sä tiedät miltä kiima naisesta ihan fyysisesti tuntuu?

Naisen kiima ei tunnu fyysisesti yhtään missään. Naisella ei ole kasseja, jotka vaativat tyhjennyksen.

• m-i-e-s
        CamelBoots kirjoitti:

Vailla todellisuuspohjaa? Valkosipulimies iskee ennakkokäsityksineen ja luuloineen.
        Sä haluut varmaan tulla kaappiin katsomaan todisteita seksuaalisesti vilkkaista naisista?

Suosittelen lopettamaan kommentoimisen, mikäli ei ole yhtään mitään järkevää annettavaa (saati kirjoitettavaa). =) (Tai ylipäätänsä jos ei ole mitään oikeaa näkemystä tai koemusta yhtään mihinkään)

Sä taidat elää kamutypyjen kautta, ilmeisesti kamutypyt ei saa seksuaalisesti yhtään mitään irti miehistään. Sun moni nainen selvästi edustaa kaikkia maailman naisia? Montako kamutypyä sulla on 10, 20, 50? Tuo paska lausunto on parempi olla vähintään sadan suusta, mutta lapsi, ennekuin "hypetät" tai ylipätänsä käytät sanoja "kamutypy" tms. kannattaa alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan, tutkimaan asioita itse ja antaa kivesten laskeuta. Suoltamisessa aivokapasiteetin käyttö on aivan liian vähäinen.

(Kamutypyjen miesystäville ilmainen neuvo, jonka voit välittää eteenpäin. Alkakaa tyydyttämään ja huomioimaan naistanne henkiseti ja fyysisesti).

• m-i-e-s
        hguuyyhhdukl kirjoitti:

Kamutypyillä on vain paskat miehet, jotka osaa tyydyttää ainoastaan itsensä ja liian nopeasti. Ylipätänsä kun kamutypyt eivät saa muutakuin päänsäryn ja litistymisentunteen, niin eihän se seksi kiinnosta.

(Kamelinkvesnahkakengän kannatta ihan ensin selvittää kamutypyjen seksin laatu ja tulla sitten harrastamaan fiktiivisiä pätemisyrityksiään)

• Höpsispöpsis
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Nainen ei tarvitse seksiä yhtään mihinkään. Naisella ei ole seksihaluja, mies on se joka haluaa nussia . Naisen kuuluu inhota seksiä ainakin miehen kanssa harrastettua.

Miten niin "kuuluu"? Missä maailmankaikkeudessa? Sinun sairaat mieltymyksesi eivät tarkoita sitä, että muiden ihmisten kuuluu tehdä niin.

• tttthhhaaaaah

Naisen kiima ei tunnu fyysisesti yhtään missään. Naisella ei ole kasseja, jotka vaativat tyhjennyksen.

Kyllä muuten tuntuu fyysisesti. Se on tosi inhottava tunne, joka muistuttaa kipua, muttei kuitenkaan oo ihan kipua, vaan sellanen inha pakottava tunne. Ja se tuntuu yllättävän suurella alueella, ei pelkästään sukuelimissä vaan koko alavatsa on ihan tulessa.
        Kaikki tuntuu hankalalta, istuminen ja käveleminenkin kun paikat on "valmiina" eli turvoksissa. Jos on oikein pahana tuo fiilis, ei auta kuin itsetyydyttää se pois, muuten mahlaa valuu niin että on housut märkinä. Sori nyt vaan, tiedän että tää on ihan too much information sun herkälle mielelles.

• Toivotontapaus
        jooohoh kirjoitti:

Eli jos ei herätä naisissa kiimaa, silloin on automaattisesti yksin? Tota, ehkä tässä tulikin sitten se sun perusongelmas ilmi, miks on hiukka hankalaa saada naisia kiinnostumaan..

Nyt pitää pyytää tarkentamaan mitä oikein tarkoitit?

• Naisasialooseri1
        tttthhhaaaaah kirjoitti:

Kyllä muuten tuntuu fyysisesti. Se on tosi inhottava tunne, joka muistuttaa kipua, muttei kuitenkaan oo ihan kipua, vaan sellanen inha pakottava tunne. Ja se tuntuu yllättävän suurella alueella, ei pelkästään sukuelimissä vaan koko alavatsa on ihan tulessa.
        Kaikki tuntuu hankalalta, istuminen ja käveleminenkin kun paikat on "valmiina" eli turvoksissa. Jos on oikein pahana tuo fiilis, ei auta kuin itsetyydyttää se pois, muuten mahlaa valuu niin että on housut märkinä. Sori nyt vaan, tiedän että tää on ihan too much information sun herkälle mielelles.

Nainen, jonka pillu kostuu pitäisi polttaa elävältä.

• rumamaija

Nainen, jonka pillu kostuu pitäisi polttaa elävältä.

Miten luulet naisen voivan harrastaa seksiä (siis edes sen sinun sallimasi skenaarion mukaan eli pitkäaikaisen poikaystävän kanssa rakkaudesta), jos ei pillu kostu? Aika kivuliasta tulisi seksistä...

• Sponsoroitu_viesti
        rumamaija kirjoitti:

Miten luulet naisen voivan harrastaa seksiä (siis edes sen sinun sallimasi skenaarion mukaan eli pitkäaikaisen poikaystävän kanssa rakkaudesta), jos ei pillu kostu? Aika kivuliasta tulisi seksistä...

Mobil voitelee oikein.

• Toivotontapaus

Liityn heti jos kerrot mistä saan hankittua matkalipun Fereldeniin.

• Ikis__M

Käy vaikka jossain kuppilassa jututtamassa rivosuisia, suorapuheisia suomimaijoja, kuuntele niiden tarinoita elänkoulusta, lapsistaan jne, niin ainakin parisuhdehaaveet unohtuu ja varmaan panetuskin helpottaa.

• Toivotontapaus

Kerro miten saan heidät juttelemaan minulle ja kertomaan elämästään niin lupaan yrittää. Toistaiseksi nämä baarimaijat ovat olleet niin suorapuheisia että ovat kehoittaneet painumaan erääsen kuumaan paikkaan tai yhteen toiseen, joho mieli tekisi vaan ah kun en pääse...

• Ikis__M

Kerro miten saan heidät juttelemaan minulle ja kertomaan elämästään niin lupaan yrittää. Toistaiseksi nämä baarimaijat ovat olleet niin suorapuheisia että ovat kehoittaneet painumaan erääsen kuumaan paikkaan tai yhteen toiseen, joho mieli tekisi vaan ah kun en pääse...

Varmaan ne lämpenee jos ostat niille juotavaa.

• uskotoivorakkausvoittaa

Miten voi olla mies noin yksinkertainen. Jopa" baarimaijat" tajuaa että haluat vain hyväksikäyttää heitä.

Ongelmasi on se, että käsität naiset seksiobjekteina etkä ole aidosti kiinnostunut heistä ihmisinä ja kaikilla naisilla on kyky nähdä arvoton vaikuttimesi (suo anteeksi tuomioni, toivottavasti yrität ottaa opiksi) Haet siis vain seksiä himon muodossa naisista. Et hae heitä koska erityisesti joku herättäisi sinussa jotain korkeampaa vipinää mielen tasolla. Oletko koskaan rakastanut ketään?

Jotkut miehet ovat samanlaisia kuin sinä, mutta osaavat taitavasti sentään kätkeä vaikuttimensa. Heitä sanotaan gigoloiksi, pelimiehiksi jne. Erona sinuun on se että he onnistuvat huiputuksessaan. En nyt sano, että sekään on hyvä. Heidän jäljiltään jää paljon sisäisesti särkyneitä naisia jatkamaan elämäänsä. Monet ottavat opikseen ja välttävät jatkossa vastaavat.

Voit sumuttaa ehkä jonkun sairaan naisen. Mielisairaat jolla ei ole käsitystä omasta ihmisarvostaan, he voivat olla valmiita antamaan itsensä seksin opiskelukäyttöön. Tai sitten voit löytää seksiaddiktioon koukkuun jääneen naisen. Baarissakin naiset juopuneena eivät välttämättä ole sisimmältään täysin mätiä. Heissä on usein toive kaikkeen kauniiseen elämässä jäljellä. Monella on toive olla rakastettu omana itsenään, vaikka halveksivasti sanoitkin heitä baarimaijoiksi.

Psyykeltään terveellä naisella on kyky tunnistaa hyväksikäyttäjät miehistä jotka hakevat aitoa suhdetta. Ajan kuluessa useimmat naiset oppivat välttämään seksin hakijoita odottaessaan ja etsiessään sitä korkeampaa tunnetta rakkautta elämäänsä.

• kiilusilmä

mitä sairaiden aliarviointia!

Sairaat ja erityisesti erityisherkät näkevät kaiken sumutuksen läpi ja he jos ketkä eivät anna hyväksikäyttää itseään.

Kuka on näin ollen on mieleltään sairas ja kuka terve, voidaan kysyä?

• kirjoittajaedellä

Pahoittelen. Yleistin varmaan liikaa. Miesvihaakin on ehkä hiukan. Siitäkin täytyy päästä eroon.

• Toivotontapaus
        uskotoivorakkausvoittaa kirjoitti:

Miten voi olla mies noin yksinkertainen. Jopa" baarimaijat" tajuaa että haluat vain hyväksikäyttää heitä.

Ongelmasi on se, että käsität naiset seksiobjekteina etkä ole aidosti kiinnostunut heistä ihmisinä ja kaikilla naisilla on kyky nähdä arvoton vaikuttimesi (suo anteeksi tuomioni, toivottavasti yrität ottaa opiksi) Haet siis vain seksiä himon muodossa naisista. Et hae heitä koska erityisesti joku herättäisi sinussa jotain korkeampaa vipinää mielen tasolla. Oletko koskaan rakastanut ketään?

Jotkut miehet ovat samanlaisia kuin sinä, mutta osaavat taitavasti sentään kätkeä vaikuttimensa. Heitä sanotaan gigoloiksi, pelimiehiksi jne. Erona sinuun on se että he onnistuvat huiputuksessaan. En nyt sano, että sekään on hyvä. Heidän jäljiltään jää paljon sisäisesti särkyneitä naisia jatkamaan elämäänsä. Monet ottavat opikseen ja välttävät jatkossa vastaavat.

Voit sumuttaa ehkä jonkun sairaan naisen. Mielisairaat jolla ei ole käsitystä omasta ihmisarvostaan, he voivat olla valmiita antamaan itsensä seksin opiskelukäyttöön. Tai sitten voit löytää seksiaddiktioon koukkuun jääneen naisen. Baarissakin naiset juopuneena eivät välttämättä ole sisimmältään täysin mätiä. Heissä on usein toive kaikkeen kauniiseen elämässä jäljellä. Monella on toive olla rakastettu omana itsenään, vaikka halveksivasti sanoitkin heitä baarimaijoiksi.

Psyykeltään terveellä naisella on kyky tunnistaa hyväksikäyttäjät miehistä jotka hakevat aitoa suhdetta. Ajan kuluessa useimmat naiset oppivat välttämään seksin hakijoita odottaessaan ja etsiessään sitä korkeampaa tunnetta rakkautta elämäänsä.

Melkoinen tuomio vähäisen tiedon perusteella. Olen tässäkin ketjussa sanonut useampaan kertaan, että läheisyyden kaipuu on suurempi kun seksin kaipuu, mutta eipähän se sinua kiinnostanut kun oli kivempaa rakentaa minusta olkiukko. Haluttaisi sanoa vähän muutakin, mutta jätänpä sanomatta, kun on sentään joulu.

• atännä

Minä en usko, etteikö kukaan voisi kehittää itseään niillä osa-alueilla, jotka haittaa tutustumista vastakkaiseen sukupuoleen. Olisiko ihan mahdotonta selvittää mitä ne ongelmat on ja sitten lähteä työstämään niitä? Täytyyhän kaikkien kuitenkin kehittää itseään koko ajan. Tai ainakin suurin osa tekee niin...? Toivottavasti.

• Toivotontapaus

Ei luonteenpiirteitä voi vaan vaihtaa toisiin.

• atännä

Ei luonteenpiirteitä voi vaan vaihtaa toisiin.

Ei, mutta tosi paljon niitä voi kehittää. Työtä se kyllä vaatii.
        Mikä on sellainen luonteenpiirre, että sinua vältellään? Oletko ilkeä tai itsekeskeinen? Tervettä itsetuntoa voi treenata. Jopa täysmulkerot voivat oppia kohtelemaan toisia erilailla.
        Olen joutunut tekemään aika paljon töitä itseni kanssa (introvertti, tunneyliherkkä, vetäytyvä, ihmisarka jne...) ja teen edelleenkin. Yksi hyvä apu matkalla on ollut urheilu.

• atännä kirjoitti:

Mikä on sellainen luonteenpiirre, että sinua vältellään? Oletko ilkeä tai itsekeskeinen? Tervettä itsetuntoa voi treenata. Jopa täysmulkerot voivat oppia kohtelemaan toisia erilailla.
        Olen joutunut tekemään aika paljon töitä itseni kanssa (introvertti, tunneyliherkkä, vetäytyvä, ihmisarka jne...) ja teen edelleenkin. Yksi hyvä apu matkalla on ollut urheilu.

"Olen joutunut tekemään aika paljon töitä itseni kanssa (introvertti, tunneyliherkkä, vetäytyvä, ihmisarka jne...) ja teen edelleenkin. Yksi hyvä apu matkalla on ollut urheilu."

Minkäköhän laista urheilua ehdottaisit noiden listaamiesi luonteenpiirteiden treenaamiseen?

Urheilumuodoissa jotka ovat yksilösuorituksia ei paljoa sosiaalisuutta, tilanteiden lukemista, yms kehitetä. Tietenkin yksilösuorituksissa itsensä ja omien tavoitteiden voittaminen tuo mielihyvää ja onnistumisen tunnetta.

Vai kehoittaisitko aloittamaan harrastuksen joka kehittäisi noita taitoja, mutta josta et nauttisi ja joka ei olisi mielenkiintoinen?

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Ei taida olla vain yhdestä luonteenpiirteestä kiinni se saamattomuuteni. Kyvyttömyys kehittyä varmaan on sen asian ytimessä. Ja käytännössä minun pitäisi muuttua ihan eri ihmiseksi. Eikä kyse ole siitä että minua välteltäisiin, vaan ei ylipäätään kiinnostuta.

• atännä
        pete_pjn kirjoitti:

"Olen joutunut tekemään aika paljon töitä itseni kanssa (introvertti, tunneyliherkkä, vetäytyvä, ihmisarka jne...) ja teen edelleenkin. Yksi hyvä apu matkalla on ollut urheilu."

Minkäköhän laista urheilua ehdottaisit noiden listaamiesi luonteenpiirteiden treenaamiseen?

Urheilumuodoissa jotka ovat yksilösuorituksia ei paljoa sosiaalisuutta, tilanteiden lukemista, yms kehitetä. Tietenkin yksilösuorituksissa itsensä ja omien tavoitteiden voittaminen tuo mielihyvää ja onnistumisen tunnetta.

Vai kehoittaisitko aloittamaan harrastuksen joka kehittäisi noita taitoja, mutta josta et nauttisi ja joka ei olisi mielenkiintoinen?

Harrastan yksilölajeja, porukalla. Mukaan vaan harrastamaan. Voihan sitä mennä vaikka piirustus- tai tanssikurssille. Pitää muistaa, ettei aina voi tehdä vaan itselle helppoja ja kivoja juttuja. Jos haluaa kehittyä ja oppia, pitää mennä mukaavuusalueen ulkopuolelle. Ei oo kivaa, välillä ihan helvettiä, mutta täytyy. Pitää miettiä, mikä on se tavoite.
        En ala ketään terapoimaan, jokainen toimii kuitenkin omilla lähtökohdillaan. Ammattiapu osaa antaa paremmmin niitä työkaluja. Jos sieltä aloittaisi.

• atännä

Ei taida olla vain yhdestä luonteenpiirteestä kiinni se saamattomuuteni. Kyvyttömyys kehittyä varmaan on sen asian ytimessä. Ja käytännössä minun pitäisi muuttua ihan eri ihmiseksi. Eikä kyse ole siitä että minua välteltäisiin, vaan ei ylipäätään kiinnostuta.

Kyvyttömyyttä kehittyä? Sitäkin voi oppia. En ymmärrä, jos on ongelmia niin miten se kynnys hakea apua ammattilaiselta voi olla niin vaikeaa? Just silloin pitäisi, kun tuntuu siltä ettei kukaan voi asioille mitään eikä jaksa. Yllätys, kun vaan voikin, ja alkaa jaksamaankin!

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Kyvyttömyyttä kehittyä? Sitäkin voi oppia. En ymmärrä, jos on ongelmia niin miten se kynnys hakea apua ammattilaiselta voi olla niin vaikeaa? Just silloin pitäisi, kun tuntuu siltä ettei kukaan voi asioille mitään eikä jaksa. Yllätys, kun vaan voikin, ja alkaa jaksamaankin!

Ja kukapa sanoo, että en ole hakenut apua ammattilaisilta? Kyllä vaan olen, monellakin tapaa, ja huomannut että niistä ammattilaisista ei ole mitään hyötyä. Esim. olen yrittänyt sanoa sitä että minun on vaikea oppia ja kehittyä, ja vastaus on aina ollut koko ongelman mitätöivä.

• 2plus20

Minusta tuo "pakko kehittää itseään" kuulostaa täysin samalta kuin "et kelpaa sellaisena kuin olet" ja omasta mielestäni tosirakkaus nimenomaan on sitä, että kelpaa toiselleen sellaisena kuin on.

• atännä
        2plus20 kirjoitti:

Minusta tuo "pakko kehittää itseään" kuulostaa täysin samalta kuin "et kelpaa sellaisena kuin olet" ja omasta mielestäni tosirakkaus nimenomaan on sitä, että kelpaa toiselleen sellaisena kuin on.

Eihän siinä sitten mitään, jos koet olevasi täydellinen juuri noin. Silloinhan itsetuntosi on kohdallaan eikä pitäisi olla mitään ongelmia saada seuraakaan.

• atännä

Ja kukapa sanoo, että en ole hakenut apua ammattilaisilta? Kyllä vaan olen, monellakin tapaa, ja huomannut että niistä ammattilaisista ei ole mitään hyötyä. Esim. olen yrittänyt sanoa sitä että minun on vaikea oppia ja kehittyä, ja vastaus on aina ollut koko ongelman mitätöivä.

Mitä jos kävisit kirjastossa ja lainaisit alkuun pari aihetta käsittelevää kirjaa. Vaikkei niistä alkuksi mitään apua olisikaan, jotain voisi jäädä hautumaan myöhempää varten.
        Ei se terapeutti sinua paranna, vaan sinä teet sen aivan itse sitten kun ymmärrät missä pohjimmiltaan mättää.

• 15plus15
        atännä kirjoitti:

Eihän siinä sitten mitään, jos koet olevasi täydellinen juuri noin. Silloinhan itsetuntosi on kohdallaan eikä pitäisi olla mitään ongelmia saada seuraakaan.

En sanonut olevani täydellinen, mutta onhan se väärin, että pariuduttua pitää veitsi kurkulla kehittää itseään, tai muuten nainen löytää paremman kumppanin ja lähtee hänen matkaansa, koska edellinen suhde "ei tarjonnut sitä mitä halusin" Muutenkin itsensä kehittäminen on tehty epäreiluksi sukupuolten kannalta, sillä moni nainen kelpaisi miehelle sellaisenaan siinä missä miehen pitää tehdä järjetön työ ja suorittaa jatkuvasti saadakseen suhteen ja ylläpidettyä sitä.

Pyrin kyllä jatkuvasti kehittämään itseäni, mutta ainoastaan itseni takia, en ollakseni kenellekään naiselle täydellinen näyttelykappale.

• 6plus6
        atännä kirjoitti:

Ja tuolla sinä vain vahvistit markkina-arvoteorian olemassaoloa: Sitä että toiset ovat objektiivisesti katsoen parempia vaihtoehtoja parisuhteeseen kuin toiset. Ytmit nyt vain ovat sattuneet kehittämään itseään.

• atännä
        6plus6 kirjoitti:

Ja tuolla sinä vain vahvistit markkina-arvoteorian olemassaoloa: Sitä että toiset ovat objektiivisesti katsoen parempia vaihtoehtoja parisuhteeseen kuin toiset. Ytmit nyt vain ovat sattuneet kehittämään itseään.

Luuletko, että yksikään parisuhde onnistuu, jollet kehity ja opi uusia asioita?
        Ei kaikki ihmiset sovi toistensa kanssa yhteen.

• 10plus9
        atännä kirjoitti:

Luuletko, että yksikään parisuhde onnistuu, jollet kehity ja opi uusia asioita?
        Ei kaikki ihmiset sovi toistensa kanssa yhteen.

Parisuhde onnistuu kun oppii tuntemaan toisen ihmisen, joka taas on eri asia kuin itsensä kehittäminen. Olen ymmärtänyt, että itsensä kehittäminen tarkoittaa uusien harrastusten, ammattitutkintojen, ystävien yms. hankkimista.

• atännä
        10plus9 kirjoitti:

Parisuhde onnistuu kun oppii tuntemaan toisen ihmisen, joka taas on eri asia kuin itsensä kehittäminen. Olen ymmärtänyt, että itsensä kehittäminen tarkoittaa uusien harrastusten, ammattitutkintojen, ystävien yms. hankkimista.

"Olen ymmärtänyt, että itsensä kehittäminen tarkoittaa uusien harrastusten, ammattitutkintojen, ystävien yms. hankkimista."
        Voi se tarkoittaa tuotakin, riippuen siitä mitä itse katsoo sellaiseksi alueeksi, mitä haluaa itsessään parantaa. Noilla voi päästä eteenpäin tärkeämmissä asioissa. Vaikka sosiaalisen rohkeuden parantamisessa.
        Itsensä kehittämistä voi olla vaikkapa bussikuskille mukavien juttelu ja silmiin katsominen jos ihmisille juttelu on vaikeaa.
        Jos mietin itseäni 10 vuotta sitten, en varmasti olisi puhunut kenellekään vieraalle ihmiselle yhtään missään yhtään mitään. Pakollisten asioiden hoitaminen ihmisten kanssa oli yhtä helvettiä ja jäi usein hoitamatta. Nykyään voin ja uskallan jututtaa ihmisiä vaikka kauppajonossa. Ja yllätys, ihmiset juttelevat takaisin.
        Tuohon väliin mahtuu vaikka mitä mokia ja ylilyöntejä ja alituksia.. Niihinkin opin suhtautumaan paremmin. Ei enää tarvitse jännittää mokaamista, kun ei se niin kamalaa olekaan. Siihen tottuu. Myönnetään moka, otetaan opiksi ja jatketaan.

• Naisilta tuo tuntuu onnistuvan paljon helpommin ja luulevat, että se onnistuisi miehiltä yhtä helposti.

Suosittelen lobotomiaa, kastrointia ja hormonihoitoja tai sitten naisen etsimistä jostain kehitysmaasta. Kuulemma seksipalveluita myydäänkin ja ainahan on vanhoja ja vähemmän viehättäviä naisia.

• keep.strong

"ainahan on vanhoja ja vähemmän viehättäviä naisia."

Mun mielestä naisten hypergamian lisääminen jo entisestään ei ole toivottavaa.
        Jos naiset oppii että edes vanheneminen ei ole enää tarpeeksi iso turnoff niin nirsous vaan lisääntyy.

• Toivotontapaus

Ei ne "vanhat ja vähemmän viehättävät" ole mulle yhtään sen helpompia.

Naisen etsiminen kehitysmaasta voi kanssa olla sikäli vaikeaa että luultavasti kurkkuni leikattaisiin ennen kuin löydän ensimmäistäkään tarjokasta.

Lobotomia voi vaikeuttaa sitä elämässä pärjäämistä vähän muutenkin, enkä tiedä auttaako se edes tähän asiaan. Kastrointi ehkä, mutta en usko että sitä yksikään lääkäri suostuu potilaan pyynnöstä tekemään, edes kemiallista kastrointia. Ja kun se kaipuu on myös henkistä, ei prostituoiduistakaan taida olla apua. Ja silloinkin kovin tilapäistä.

Eikö kellään todellakaan ole mitään oikeaa toimivaa vinkkiä, joka olisi jollain tavalla ihan oikeasti sovellettavissa? Toistaiseksi olen nähnyt vain vitsivastauksia.

• Ex------------PUA

Munkkien ohjeet auttanevat. Mitä ne ovat? Nuo seksuaalisuuden sublimoimisen ohjeet, en tiedä.

Minusta vain tuo on hieman väärä motiivi edetä siihen, joten ehkä sinun pitäisi asettua meidän kunnian miesten joukkoihin, ja ryhtyä taisteluun sortajaasi vastaan?

Naiset ovat torjuneet sinut, syrjineet sinua, kävelleet ylitsesi ja sinä olet se jonka muka pitäisi luopua osasta itseään?

Miksi?

Joka vihaa, se uskoo minuun.

On tullut initiaation aika.

• Toivotontapaus

Jaa minkä initiaation? Mutta kiitti hyvistä hakusanoista. Vielä en kyllä löytänyt tuosta sublimaatiostakana mitään toimivaa ohjeistusta.

• 12plus13

Mitä vittua sä selität ääliö?!

• Ex------------PUA

Jaa minkä initiaation? Mutta kiitti hyvistä hakusanoista. Vielä en kyllä löytänyt tuosta sublimaatiostakana mitään toimivaa ohjeistusta.

Tutustua esim. tiibetiläisiin aamuriitteihin, ja niiden ns. salaiseen liikkeeseen (6 liike) se on asianmukainen harjoite.

Muuten taas meinaan iniitiaatiolla sitä, että sinun tulee liittyä meihin, Kunnian miehiin ja nousta sortovoimia vastaan.

Pystytkö tuntemaan vihaa? Vai nieletkö kaiken, ja annat sen vahingoittaa itseäsi?

• Ex------------PUA
        12plus13 kirjoitti:

Mitä vittua sä selität ääliö?!

Kurppa hiljaa, en puhunut sinulle.

• Amelieh

Ainakin lopeta pornon ja romanttisten leffojen katsominen ihan kokonaan. Vaihda myös synkistelevä musiikki pirteämpään. Nämä auttoi omalla kohdallani jo tosi paljon. Toiseks keskity ajattelemaan, miten hyvin sulla on asiat kun sulla ei ole niitä parisuhdehuolia ja -murheita kuin muilla.
      On totta, että seksiä ja parisuhde/perheasioita tuputetaan ihan liikaa ja suurinpiirtein ainoana normina. Joku lääkäri joskus sanoi jossain tv-ohjelmassa, että seksi on yhtä tärkeää ihmiselle kuin hengittäminen.
      Jos niin on, niin seksittömien ihmisten pitäisi saada jotain KELA-korvauksia.
      Nämä "asiantuntijat" eivät tajua noissa lausunnoissaan miten kauhealta ne kuulostavat niiden ihmisten mielestä, joita kukaan ei koskaan rakasta eikä kosketa.
      Ja jos elokuviakin katsoo, on ihan sama onko se sotaelokuva, komedia, kauhuleffa mikä vaan, miksi niihinkin aina tungetaan se pakollinen romanttinen pariskunta tai ydinperhe sekaan?
      Miksei voida näyttää elokuvia onnellista elämää elävistä yksinäisistä ihmisistä? Ei ainakaan ilman, että he ovat jotain friikkejä tai tulevat tapetuksi.
      Yksinkin voi olla onnellinen. Monen yksinäisen on vain vaikea uskoa sitä ja antaa onnellisuudelle mahdollisuus kun koko ajan joka puolelta tuputetaan, että vain yhdenlainen elämä voi olla onnellinen elämä.
      Sitten vielä yks neuvo, yritä parhaasi mukaan olla katkeroitumatta. Tiedän, se on vaikeaa, mutta se on pakko tehdä jos haluat olla onnellinen edes ajoittain (eihän kukaan ole koko ajan onnellinen, ei ne parisuhteessa elävätkään). Se onnistuu juuri keskittymällä niihin asioihin jotka sulla on hyvin ja niiden maksimoinnissa.
      Älä salli itsesi vain kieriskellä itsesäälissä vaan tee paljon niitä asioita, joista nautit. Muiden auttamisesta tulee myös tosi hyvä fiilis.

• Naisasialooseri1

Onhan niitä yksinäisistä miehistäkin kertovia loistavia elokuvia, joissa ne yksinäiset miehet tappavat nuoria kauniita naisia. Mikäs sen onnellisempaa kuin että sorrettu saa kostonsa ja paha saa palkkansa. Yksi tällainen leffa on Girlhouse.

Ja onnellista elämää viettävää yksinäistä miestä kuvaava elokuva olisi epäuskottava ja menisi tahattoman tragikomiikan puolelle.

Tottakai leffoissa on seksiä ja parisuhteita, koska ne kuuluvat normaalien ihmisten elämään. Kyllä normaalia sotamiestä kotona rintamalta palaavaksi odottaa nainen.

Ja äläkä syytä asiantuntijoita siitä, että he sanovat totuuden suoraan ääneen. Seksi on ihmiselle yhtä tärkeää kuin hengittäminen, siis miehelle. Meidän psykologian opettajakin sanoi, että seksi on tärkeä perustarve, vaikkei se ihminen nyt ihan kuolekkaan ilman sitä, vaikka niitäkin tapauksia on ollut monta ja monesti seksittömyyteen kuolee myös"viattomia"

• Amelieh

Miksei voisi olla onnellista elämää viettävästä miehestä elokuvia kun heitäkin kuitenkin on olemassa? Tunnen itsekin jopa 3 sellaista miestä vaikka minulla on pienet piirit. Tällaisista ihmisistä ei vain puhuta juuri koskaan missään, vaikka heitä kyllä on. Puhutaan vain siitä, miten kauheeta, säälittävää ja dramaattista yksin oleminen on.

• Amelieh

Ei mikään ihme, että moni mies tekee lopulta itsemurhan. Kun ihmiselle tarpeeksi hoetaan, että oot täysnolla, se uskoo sen lopulta itsekin.
        Ja sitähän yhteiskunta hokee koko ajan.

• Toivotontapaus

Kirjoittelet hyviä juttuja, mun täytyy vähän aikaa mietiskellä vastaustani.

• Introv
        Amelieh kirjoitti:

Miksei voisi olla onnellista elämää viettävästä miehestä elokuvia kun heitäkin kuitenkin on olemassa? Tunnen itsekin jopa 3 sellaista miestä vaikka minulla on pienet piirit. Tällaisista ihmisistä ei vain puhuta juuri koskaan missään, vaikka heitä kyllä on. Puhutaan vain siitä, miten kauheeta, säälittävää ja dramaattista yksin oleminen on.

Tuo on muuten ihan totta. Miksi yksin elävistä aina puhutaan säälittävässä valossa, vaikka sille ei ole mitään perusteita? Jos katsoo minkälaisia ongelmia ihmisillä yleensä ottaen on niin ne ovat pääasiassa ihmissuhde ongelmia. Yksin olemalla pääsee paljon helpommalla elämässä, mutta siitä ei silti puhuta koskaan missään. Ja jos itse koitat puhua, sut tuomitaan heti oudoksi tai itsekkääksi. Me introvertit TIEDETÄÄN että elämä on parasta yksin, mutta ymmärrettävästi sitä on vaikeaa markkinoida ihmisille hyvänä tapana olla ja elää kun yhteiskunta paukuttaa ihmisten päähän ihan päinvastaista. Kaikkien pitäisi olla sosiaalisia ja seksuaalisia. Jopa nämä ätmit täällä paukuttavat sitä samaa.

• Toivotontapaus

Amelieh: niinpä. Jotenkin se seksittömyyden tila olisi helpompi hyväksyä, jos ihan avoimesti myönnettäisiin että kaikki ei saa seksiä koskaan, eikä siihen oikeasti mitään oikeutta ole, ja että maailma on epäreilu. Hyväntahtoisuus kääntyy heikompiosaisia vastaan. Tässä muutamia lauseita, mitä olen tänään lueskellut:

"Hyvä seksuaaliterveys edellyttää positiivista ja kunnioittavaa asennetta seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin suhteisiin sekä mahdollisuutta nautinnollisiin ja turvallisiin seksuaalisiin kokemuksiin ilman pakottamista, syrjintää ja väkivaltaa. Hyvän seksuaaliterveyden saavuttaminen ja ylläpitäminen edellyttää kaikkien ihmisten seksuaalisten oikeuksien kunnioittamista, suojelemista ja toteuttamista."

"Seksuaalisuus on ihmisen syntymälahja ja luonnollinen osa ihmisen olemusta ja persoonallisuutta. ... Seksi ja seksuaalisuus ei koostu pelkästään mekaanisesta suorituksesta, vaan yhdynnän lisäksi seksuaalisuuteen kuuluvat niin fantasiat, toiveet, ajatukset, unelmat, kosketus, itsetyydytys ja eroottinen kosketus. ... Seksi kuuluu kaikille, sekä terveille että sairaille ihmisille, Kivijärvi muistuttaa."

Kokonainen artikkeli:
        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/40-syytä-harrastaa-seksiä

...ja onhan näitä juttuja enmmänkin, kai niitä on turha kaivaa.

• Naisasialooseri1

Seksi kuuluu kaikille nuorille naisille ja top10% miehille.

• nimimerkitönj

Hyvä vastaus ja hyviä pointteja. Komppaan. :)

• Käyhän nyt edes kerrankaan kokeilemassa sitä naisen pillua vaikka sitten rahalla maksamalla, niin enimmät hypetykset helpottaa kun todellisuus paljastuu...
      Se, että pitäisi väen vängällä päästä työntämään kaluaan toisen ihmisen ruumiin aukkoihin on kyllä todella naurettava:)

• Toivotontapaus

Kuten aiemminkin olen sanonut ei tässä ole kyse pelkästä panohaluista vaan myös kelpaamattomuuden tunteesta.

• Toivotontapaus kirjoitti:

Kuten aiemminkin olen sanonut ei tässä ole kyse pelkästä panohaluista vaan myös kelpaamattomuuden tunteesta.

Miksi haluta jotain, mikä ei halua sinua?
        Laske rimaasi edelleen, taikka herää unestasi. Kehonrakennus on parasta runkkua mitä mies voi itselleen tarjota tässä elämässä.

• Moni moisen kokenut on päinvastaista mieltä ja väittää, että olisi helpompi elää, jos ei tietäisi, miten hienoa se on.

• Toivotontapaus
        CamelBoots kirjoitti:

Laske rimaasi edelleen, taikka herää unestasi. Kehonrakennus on parasta runkkua mitä mies voi itselleen tarjota tässä elämässä.

Missä uskot että se rima nyt on ja mihin sitä pitäisi mielestäsi laskea?

Salilla olen yrittänyt käydä, mutta en todellakaan saa siitä irti yhtään mitään. Käyn siellä pysyäkseni jonkinlaisessa kunnossa, mutta henkisesti se ei anna mulle yhtään mitään. Tervanjuontia.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Moni moisen kokenut on päinvastaista mieltä ja väittää, että olisi helpompi elää, jos ei tietäisi, miten hienoa se on.

No se on kokemattomien ihmisten hypetystä, ei mitään muuta.

Missä uskot että se rima nyt on ja mihin sitä pitäisi mielestäsi laskea?

Salilla olen yrittänyt käydä, mutta en todellakaan saa siitä irti yhtään mitään. Käyn siellä pysyäkseni jonkinlaisessa kunnossa, mutta henkisesti se ei anna mulle yhtään mitään. Tervanjuontia.

Ehkäpä sinä todellakin olet toivotontapaus....

• Toivotontapaus
        CamelBoots kirjoitti:

Ehkäpä sinä todellakin olet toivotontapaus....

Siksi minä kyselenkin tätä mitä nyt kysyn, enkä naisenkaatovinkkejä.

Siksi minä kyselenkin tätä mitä nyt kysyn, enkä naisenkaatovinkkejä.

No älä kysele typeriä sitten...Nuo kaikki kastrointipuheesi ynnä muuta on täyttä paskaa....Se mitä tarttet on lisää testosteronia kroppaan, et suinkaan vähentää sitä kun ei sitä ole ennestäänkään nimeksikään. Kaikki tuo alakulo juontaa ihan siitä, että estrogeeni on ottanut vallan kropassasi. Kun arvot on kunnossa, et tartte ketään etkä mitään.

• Toivotontapaus
        CamelBoots kirjoitti:

No älä kysele typeriä sitten...Nuo kaikki kastrointipuheesi ynnä muuta on täyttä paskaa....Se mitä tarttet on lisää testosteronia kroppaan, et suinkaan vähentää sitä kun ei sitä ole ennestäänkään nimeksikään. Kaikki tuo alakulo juontaa ihan siitä, että estrogeeni on ottanut vallan kropassasi. Kun arvot on kunnossa, et tartte ketään etkä mitään.

No minkäs teet, kun ei korvaushoidollakaan sitä saa nostettua. Ja urologi on varma että estrogeeni ei ole ongelma kun en käytä steroideja niin eipä suostu siitä kokeitakaan määräämään.

No minkäs teet, kun ei korvaushoidollakaan sitä saa nostettua. Ja urologi on varma että estrogeeni ei ole ongelma kun en käytä steroideja niin eipä suostu siitä kokeitakaan määräämään.

No niin, arvasinhan minä!
        Voin jo ihan tekstien perusteella heti haistaa mistä kiikastaa itse kullakin.
        Mene yksityiselle ja otata kaikki perkeleen mahdolliset kokeet mitä rahalla saa. Lähetteitä ja lääkäreitä siihen ei tarvita, mutta tokihan asiat joutuu ihan itse opiskelemaan netinkautta. Oon kymmenen vuotta opiskellut monia asioita ja tiedän vittu kaiken kaikesta vaikka lääkäriks alkais näillä tiedoilla mitä mulla on.
        Minä itsekkin seuraan arvoja muutaman vuoden välein. Aina pistän jotain uusiakin juttuja kokeisiin ja näin mulla on sitten vanhana miehenä vertailupohjaa jos olot huononee, että mistähän se mahtaisikaan johtua. Itsestään tykkäävä mies on perillä aivan kaikesta mitä elämässään ja kropassaan tapahtuu.

• Toivotontapaus
        CamelBoots kirjoitti:

No niin, arvasinhan minä!
        Voin jo ihan tekstien perusteella heti haistaa mistä kiikastaa itse kullakin.
        Mene yksityiselle ja otata kaikki perkeleen mahdolliset kokeet mitä rahalla saa. Lähetteitä ja lääkäreitä siihen ei tarvita, mutta tokihan asiat joutuu ihan itse opiskelemaan netinkautta. Oon kymmenen vuotta opiskellut monia asioita ja tiedän vittu kaiken kaikesta vaikka lääkäriks alkais näillä tiedoilla mitä mulla on.
        Minä itsekkin seuraan arvoja muutaman vuoden välein. Aina pistän jotain uusiakin juttuja kokeisiin ja näin mulla on sitten vanhana miehenä vertailupohjaa jos olot huononee, että mistähän se mahtaisikaan johtua. Itsestään tykkäävä mies on perillä aivan kaikesta mitä elämässään ja kropassaan tapahtuu.

Mähän käyn yksityisellä.

• Naisasialooseri1
        CamelBoots kirjoitti:

No se on kokemattomien ihmisten hypetystä, ei mitään muuta.

Totta. Se on nimenomaan kokemattomien ihmisten hypetystä sekä kokeneiden liiottelua ja valehtelua eli suosittelen kokeilemaan maksullista niin harhaluulot häviävät ja huomaat, ettei se fyysisesti tunnu kummoiselta

• CamelBoots kirjoitti:

"Laske rimaasi edelleen, taikka herää unestasi. Kehonrakennus on parasta runkkua mitä mies voi itselleen tarjota tässä elämässä."

Riippuu kylläkin miehestä. Kokeilin 2 kuukautta nostella painoja, mutta se oli niin järkyttävän tylsää että oli pakko lopettaa, vaikka lihakset kasvoivatkin silminnähden (minulla lienee hyvät geenit, kroppa on melko lihaksikas jo luonnostaan). Juokseminen antoi aikoinaan jonkinlaisia kiksejä, mutta loppujen lopuksi siinäkin vaiva oli hyötyä suurempi. Henkiset harrastukset ovat palkitsevimpia.

• Ex------------PUA
        CamelBoots kirjoitti:

Tämä on hyvä vastaus.

Olen itse vasta viime aikoina ottanut huomioon tuon testosteronipuolen, ja voin sanoa että miehen on hyvä hoitaa sitä puoltaan.

Esim. liika estrogeeni miehellä ei kyllä tee hyvää, mutta testosteronin sopiva tasapaino ratkaisee monen monta ongelmaa. Se saa lähestymään naisia siltä pohjalta, että "mitä voin saavuttaa tällä" kuin "mitä voin hävitä tässä".

• Ex------------PUA
        outsider1 kirjoitti:

"Laske rimaasi edelleen, taikka herää unestasi. Kehonrakennus on parasta runkkua mitä mies voi itselleen tarjota tässä elämässä."

Riippuu kylläkin miehestä. Kokeilin 2 kuukautta nostella painoja, mutta se oli niin järkyttävän tylsää että oli pakko lopettaa, vaikka lihakset kasvoivatkin silminnähden (minulla lienee hyvät geenit, kroppa on melko lihaksikas jo luonnostaan). Juokseminen antoi aikoinaan jonkinlaisia kiksejä, mutta loppujen lopuksi siinäkin vaiva oli hyötyä suurempi. Henkiset harrastukset ovat palkitsevimpia.

Minulla on sama juttu kuin sinulla.

Minulla on aktiiviurheilija taustaa, lihakset kasvavat nopeasti (jopa ihan kotoisella harjoituksella tuntuu tulevan tuloksia, vaikka teen sitä ylläpitona) mutta henkinen puoli vetoaa enemmän.

Tässä kuitenkin on intro- ja ekstrovertin ero. ITse kannatan ajatusta, että ne pidetään tasapainossa, ja näin ollen oolen huomannut että ajatushommat menevät paljon mukavammin, kun hengen temppeli on kunnossa.

• hfhdjhhhjj

Keskittyminen muihin asioihin, urheiluun, töihin, opintoihin...

• 58374758

Niin, seksuaalisuushan ei just poistu ihmisestä millään, vaikka hormonit vietäisiin.
      Nämä asiat olen naisena kokenut lieventävän himotusta ja siihen liittyvää ahdistusta:
      - sen tiedostaminen ettei seksin mahdollisuutta ole (täysselibaatti)
      - itsetyydytyksen välttäminen
      - seksuaalisen materiaalin välttäminen (tv, leffat, kirjat)
      - testosteronia uhkuvien miesten seuran välttäminen
      - tietoinen miesten bongailun välttäminen
      - sellainen uuvuttavan raskas liikunta tai reipas ulkoilu ja sauna, joka saa rennoksi ja väsyneeksi
      - mielekäs tekeminen, joka vie ajatukset muuhun esim. lukeminen ja muu aivoaskartelu, sosiaaliset tapahtumat naisseurassa
      - seksintappaja-alusvaatteiden käyttäminen
      (- e-pillerit, ei ajankohtainen)
      Eihän näitä kaikkia pysty päivittäin toteuttamaan, mutta pahana päivänä uuvuttava liikunta helpottaa ainakin omaa oloa.

• Naisasialooseri1

Oletko ruma vai vanha kun et muka saa seksiä?

• 58374758

Oletko ruma vai vanha kun et muka saa seksiä?

Kyllähän mä varmaan seksiä saisin mutta kun ei pelkkä seksi riitä.

• Naisasialooseri1

Olet siis miljoonasti paremmassa tilanteessa kuin aloittaja.

• 58374758

Niin, täähän ei ollut valitusviesti mun omasta tilanteesta, aloittaja kysyi vinkkejä olon helpottamiseksi.

• tietävämies
        58374758 kirjoitti:

Niin, täähän ei ollut valitusviesti mun omasta tilanteesta, aloittaja kysyi vinkkejä olon helpottamiseksi.

Fleshlight toimii siihen seksin tarpeeseen ihan yhtä hyvin kuin naisenkin pillu. Kun pussit ovat tyhjät et kaipaa enää seksiä päivään taikka kahteen imo!

• ifyuj

Naisia ei lohduta tippaakaan tieto, että seksiä kyllä saa koska tahansa. Eihän miehetkään halua seksiä ihan "keneltä tahansa". Jos haluaisivat, se olisi helpolla ratkaistavissa käymällä huorissa. Kuitenkaan monet miehet eivät halua käydä huorissa, miksi? Ällöttääkö? No ihan samasta syystä monet naisetkaan eivät halua paneskella jonkun vaan karjun kanssa, ihan yhtä ällöttävää se heillekin on.
        Jos seksi on ihmisen ainoa onnellisuuden mitta ja naiset saavat sitä pervoilta koska vain ja miehetkin huorilta koska vain, eikö silloin siis se tarkoita että kaikkien pitäisi nykyään olla onnellisia? Mutta kas kun eivät ole..

• Ex------------PUA
        ifyuj kirjoitti:

Naisia ei lohduta tippaakaan tieto, että seksiä kyllä saa koska tahansa. Eihän miehetkään halua seksiä ihan "keneltä tahansa". Jos haluaisivat, se olisi helpolla ratkaistavissa käymällä huorissa. Kuitenkaan monet miehet eivät halua käydä huorissa, miksi? Ällöttääkö? No ihan samasta syystä monet naisetkaan eivät halua paneskella jonkun vaan karjun kanssa, ihan yhtä ällöttävää se heillekin on.
        Jos seksi on ihmisen ainoa onnellisuuden mitta ja naiset saavat sitä pervoilta koska vain ja miehetkin huorilta koska vain, eikö silloin siis se tarkoita että kaikkien pitäisi nykyään olla onnellisia? Mutta kas kun eivät ole..

Kannattaisiko tarkistaa hypergamiansa ja etuoikeutuksensa?

Muuten tuollainen "elintasopurnaus" kuulostaa joltain mäkkkäripissiksen ulinalta, joka sai lahjaksi vääränvärisen iPhonen.

• Miehäseoon

Mie oon pian viiskymmooinen ukko jolle oma akka ei oo osoittanut seihtämään vuoteen minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa. Ei oo antanu ees sormella pimperoa kutkuttaa. Ennään en oo ees viihtinny yrittää, mutta paarissa oon käynynnä sillo tällöja ku oon viihtiny hieman vitsiä, eli hhumoria viljellä ja hauskoo pittää oon suannunna seuraa, eli uon piässy suatille ja ihan pessään asti. Naiset on ihania ja halukkaita kuhan piät ihtes puhtaana ja hyvän hajusena. Sama pättee akkoihi. Niijen tarttee olla puhtaita ja kivan hajusia, niin sellaseen viihtii panostaa, ja pittää hauskoo niije kanssa. Mie rakastan ommoo eukkoo, mutta ku ei se viereen piästä, eikä seksi suju, pittää tarppeet suaha jossain muualla tyyvyttee, ja kyllä sellasen paarista löytee kuha et oo paljoo kännissä ja käyttäyvyt hyvin.

• Toivotontapaus

Heikko ohje, jos en ole baarista tähänkään asti naista saanut, niin tokkopa irtoaa jatkossakaan, eikä kyse ole pelkästään hygieniasta tai sen puutteesta. Ja naisten naurattaminen, sehän se taito onkin, mystisempi ja salatumpi kuin kung fu aikoinaan.

• Miehäseoon

Miulla on yks sellane vähä yli kolomekymppine työkaveri, joka iha suoraa sanottuna on pikkusen yksinkertane, joka ei kotmaise akan seuraa sua. Se poeka on ratkassu asia hakemalla eukkosa venäjältä. Sellane kivan näköne akka sen kanssa assuu, ja kertoo olevasa tyytyväine järjästellyy. Vihillehä sen kanssa pit mennä, jotta se eukko sai oleskeluluva, mutta se tek avioeho ja otti eukolta nimen paperii, nii on kuulemma turvallista vaikka erota jos homma ei toimikkaa, ttijä häntä? Seksi on kuulemma tojella monpuolista, mitä mahtookaa sitte tarkottee?
        Jos miu ohje ol heikko, nii en mie ossoo sinnuu jeesata. Pittää olla sujuvasanane, eikä puhua asioista jotka ei akkaväkkee kiinnosta, niimku autot tai siun työ. Mie aina pikkuse kehun niije asuu tai kenkii, ja kerron mite hieno tuoksu heijä iholta miun nennää kantautuu. Mie puhu terveyehuollosta ja vanhuste huonosta kohtelusta. Mie olen vilosohvine ja kerron aforismeja, niistä ne tykkää. Mie toivotan siulle onnea ja menestystä, vaikka taijat sie olla menetetty tappaus, ku uot nii nekatiivine, kuka sellasesta tykkää?

• Toivotontapaus
        Miehäseoon kirjoitti:

Miulla on yks sellane vähä yli kolomekymppine työkaveri, joka iha suoraa sanottuna on pikkusen yksinkertane, joka ei kotmaise akan seuraa sua. Se poeka on ratkassu asia hakemalla eukkosa venäjältä. Sellane kivan näköne akka sen kanssa assuu, ja kertoo olevasa tyytyväine järjästellyy. Vihillehä sen kanssa pit mennä, jotta se eukko sai oleskeluluva, mutta se tek avioeho ja otti eukolta nimen paperii, nii on kuulemma turvallista vaikka erota jos homma ei toimikkaa, ttijä häntä? Seksi on kuulemma tojella monpuolista, mitä mahtookaa sitte tarkottee?
        Jos miu ohje ol heikko, nii en mie ossoo sinnuu jeesata. Pittää olla sujuvasanane, eikä puhua asioista jotka ei akkaväkkee kiinnosta, niimku autot tai siun työ. Mie aina pikkuse kehun niije asuu tai kenkii, ja kerron mite hieno tuoksu heijä iholta miun nennää kantautuu. Mie puhu terveyehuollosta ja vanhuste huonosta kohtelusta. Mie olen vilosohvine ja kerron aforismeja, niistä ne tykkää. Mie toivotan siulle onnea ja menestystä, vaikka taijat sie olla menetetty tappaus, ku uot nii nekatiivine, kuka sellasesta tykkää?

Minä kehuin firman pikkujouluissa kolmen eri puolitutun naisen asua, jokaiselle tietysti eri yhteydessä. Vastaanotto oli about kylmänkalsea "kiitti", ja kun siitä on vähän paha jatkaa, yritin vähän täydentää sitä alkuperäistä kehua, niin sitten vastaus kaikilta oli sisällöltään sen tapaista kun "etkö osaa muusta puhua?". Kärjistin vähän, mutta kyllä tämä reaktio kaikilta oli melko samanlainen ja noista lähtökohdista minun on vähän vaikea jatkaa.

• kommenttiakommenttia

Siihen on varmaan syynsä, että et ole omaa"akkaa" saanut vuosiin. Se varmaan se "akka" tietää, että käyt vieraissa ja varoo visusti ettei saisi sinulta sukupuolitautia, herbestä eikä hpv-viruksia, vaikka itse luulet "puhtaita" naisia käyttäväsi seksiin. Ei se pesu ja hyvä haju niitä häivytä mihinkään.

Monestihan tuon tietää jos toinen on jokaisen kanssa makaamassa, vaikka sitä ei ääneen sanottaisikaan avioliitosa. Kyllä niitä on vinkin antajia, ja muutenkin se voi puheista tulla ilmi.

• uskomatontamenoa

Minä kehuin firman pikkujouluissa kolmen eri puolitutun naisen asua, jokaiselle tietysti eri yhteydessä. Vastaanotto oli about kylmänkalsea "kiitti", ja kun siitä on vähän paha jatkaa, yritin vähän täydentää sitä alkuperäistä kehua, niin sitten vastaus kaikilta oli sisällöltään sen tapaista kun "etkö osaa muusta puhua?". Kärjistin vähän, mutta kyllä tämä reaktio kaikilta oli melko samanlainen ja noista lähtökohdista minun on vähän vaikea jatkaa.

Kun naiset haluaisivat sen elämäntoverin eikä sitä seksiseuraa hetkeksi. On niin helppoa monesti huomata, että mies haluaa vain käyttää hetken hyväkseen kylmästi niinkuin porno opettaa (tai on opettanut heitä). Ja nuo ulkonäköön ja vaatteisiin liittyvät kommentit sen yleisemmin paljastaa, mitä miehellä pohjimmiltaan on taka-ajatuksena. Vaikka pikapano wc-tiloissa pikkujouluissa. Fiksu nainen on varovainen, että ei häntä vedetä huoran maineeseen työyhteisössä.

Huippu oli se vielä, että kävit jopa kolmea naista pika-aktin toiveissa sanallisesti "nuoleskelemassa". Yksi olis vielä mennyt jotenkin uskottavasti. Yhteen vielä olis voinut olla aidosti ihastunut. Jos nyt kaikkiin olit ihastunut yleensä niin ihan selvää oli kaikille naisille, että juttu meni pelkästään alapään vietin tasolla ja yläpäällä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Romanttiset ajatukset kun yleensä kohdistuu vain kerrallaan yhteen. Ja niitä romanttisilla ajatuksilla varustettuja miehiä naiset hakevat. Jokainen haluaa olla se yksi ainoa rakastettu.

• Toivotontapaus
        uskomatontamenoa kirjoitti:

Kun naiset haluaisivat sen elämäntoverin eikä sitä seksiseuraa hetkeksi. On niin helppoa monesti huomata, että mies haluaa vain käyttää hetken hyväkseen kylmästi niinkuin porno opettaa (tai on opettanut heitä). Ja nuo ulkonäköön ja vaatteisiin liittyvät kommentit sen yleisemmin paljastaa, mitä miehellä pohjimmiltaan on taka-ajatuksena. Vaikka pikapano wc-tiloissa pikkujouluissa. Fiksu nainen on varovainen, että ei häntä vedetä huoran maineeseen työyhteisössä.

Huippu oli se vielä, että kävit jopa kolmea naista pika-aktin toiveissa sanallisesti "nuoleskelemassa". Yksi olis vielä mennyt jotenkin uskottavasti. Yhteen vielä olis voinut olla aidosti ihastunut. Jos nyt kaikkiin olit ihastunut yleensä niin ihan selvää oli kaikille naisille, että juttu meni pelkästään alapään vietin tasolla ja yläpäällä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Romanttiset ajatukset kun yleensä kohdistuu vain kerrallaan yhteen. Ja niitä romanttisilla ajatuksilla varustettuja miehiä naiset hakevat. Jokainen haluaa olla se yksi ainoa rakastettu.

Voi JUMALAUTA. Onko se, että haluaa jutella jonkun työtutun kanssa nyt sitten sama kuin että haluaisin heti panemaan? Mitä ihmettä sun oman pääsi sisällä on oikein vialla? Eikö enää voi edes puhua naisten kanssa ilman, että tähtäimessä on joko seksi tai suhde?

• SuhteetKuseeTiänMist

Hirvee hankalaaa olla ilman? Ite huomannu että ne multimiljoonat ongelmat joista seurustelevat aina kitisee ja valittaa masentuneena ja alakuloissaan johtuu yhdestä tekijästä : riippuvaisuus... pitää olla joku jolle pälättää.... oo kiitollinen että saat olla yksin.... :)

• Naisasialooseri1

Join the dark side!

Muista, että naiset ovat yksin vastuussa tilanteestasi eli kannattaa alakaa kiihkeäksi naistenvihaajaksi. Viha antaa sinulle voimaa ja motivaatiota rangaista syrjiöitäsi.

Muista, että naiset eivät välitä siun kärsimyksistäsi ja monet jopa nauttivat puutteestasi ja yksinäisyydestäsi samalla kun itse viettävät rietasta lutkan elämää nauttien huippuvuosistaan lukuisten eri kyrpien muodossa, joten eiköhän olisi aika antaa jotain takaisin.

Miksi et ota heiltä pois sitä minkä he ovat ottaneet sinulta?

Sinulla on vain mielikuvitus rajana kun mietit miten voit rangaista naisia.

Ja muista, että mies joka ei saa seksiä ei ole ihminen eikä sellaisella olennolla ole myöskään mitään menetettävää, joten kenelläkään ei ole mitään millä uhata sinua

• Toivotontapaus

En kykene vihaan, korkeintaan katkeruuteen ja hetkittäiseen kiukkuun, enkä halua kostaa kenellekään yhtään mitään.

Ja mulla on aika paljonkin menetettävää.

• Naisasialooseri1

Juuri sinunlaistesi takia naiset syrjivät tiettyjä miehiä kun ette rankaise heitä mistään.

• Toivotontapaus

Juuri sinunlaistesi takia naiset syrjivät tiettyjä miehiä kun ette rankaise heitä mistään.

Se on sinun ongelmasi. En minä ole ristiretkellä muuttamassa koko naissukupuolta.

• Lahdessa_hyvät_hierojat

Thai -hieronnassa saat edullisinta seksiä. Sisäänpääsy sis. 20 min normaalihieronraa on n. 60,-. Tämän jälkeen sinkulle ehdotetaan lisähierontaa 60-100 EUR hintaan. Ota tuo 100 ja pitkittävät orgasmiasi aivan äärirajoille. Ammattilaiset näkevät missä kärsii vielä odottaa. Laittavat sinut ihan hulluuden partaalle. Tuon käsittelyn jälkeen olet varmasti 1/2 vuotta että seksi ei käy mielessäsikään.
      Näitä hoitoja saa myös miehille. Hierojat parhaat ovat yleensä miehiä, joita naiset suosivat, eivät kaikki. Kaikki miehetkään eivät halua naishierojaa. Mutta kaikille löytyy se oikea.

Kannattaa kokeille.

• jebajeee

Niinhän se menee, että nykyaikana ei seksi ole enää tabu vaan seksittömyys.

• kisunkaa

Onko kyse lähinnä seksistä vai kaipaatko läheisyyttä yhtä paljon? Fyysisen kosketuksen puute alkaa helposti tuntua melkoiselta umpikujalta. Seksuaaliset tarpeet voi yrittää tukahduttaa jättämällä kaiken seksuaalisen toiminnan pois. Alkuun pääsee pitämällä itsensä niin kiireisenä, ettei ehdi kiinnostaa. Lisänä sitten negatiiviset ajatukset seksiin liittyen alkavat pidemmän päälle ehkä toimia. En tosin suosittele, perustarpeiden tukahduttaminen on väkisinkin rankkaa.
      Oletko yrittänyt tapailla naisia lähiaikoina, vai onko jäänyt pois epäonnistumisen tai torjutuksi tulemisen pelossa?

• Toivotontapaus

Kaipaan läheisyyttä yhtä paljon, mutta läheisyys ilman seksiä ei ole sama asia.

• kisunkaa

Ei tietenkään ole. Seksi on todella tärkeä asia suurimmalle osalle aikuisista ihmisistä. Luulen, että jonkinlainen asennemuutos auttaisi, sillä vaikuttaa siltä että yrität parhaasi mukaan sopeutua tilanteeseen, johon et ole tyytyväinen. Jos yksinolo on vaikeaa, yritä tehdä siitä helpompaa. Ihmisestä huomaa, milloin hän viihtyy itsensä kanssa ja sillä on suotuisia vaikutuksia myös tähän ongelmaan. Helpompihan se on kiinnostua varmemmasta ja sopeutuvammasta ihmisestä, kuin itsesääliin taipuvasta katkerasta tyypistä.
        Jos sinulla olisi joku nainen elämässäsi niin luuletko yksinolon olevan silloin helpompaa?

• Toivotontapaus

Jos mulla olisi joku nainen elämässäni niin enhän minä silloin olisi yksin! Yksinolokin olisi vain tilapäistä. Olisi jotain mitä odottaa. Ja olisi joku muukin ketä ajatella.

• kisunkaa

Eli ongelma ei ole yksinolossa vaan yksinäisyyden tunteessa? Siitä ei kai pääse eroon kuin löytämällä joku tai opettelemalla viihtymään itsekseen. Molemmissa tapauksissa muut tunteet luultavasti korvaisivat yksinäisyyden. Tuo negatiivisuus voi olla yksi suuri tekijä siihen, ettei ketään löydy, kun positiiviset puolesi tuntuvat hukkuvan sen alle.

• Toivotontapaus
        kisunkaa kirjoitti:

Eli ongelma ei ole yksinolossa vaan yksinäisyyden tunteessa? Siitä ei kai pääse eroon kuin löytämällä joku tai opettelemalla viihtymään itsekseen. Molemmissa tapauksissa muut tunteet luultavasti korvaisivat yksinäisyyden. Tuo negatiivisuus voi olla yksi suuri tekijä siihen, ettei ketään löydy, kun positiiviset puolesi tuntuvat hukkuvan sen alle.

Kyllä minä sitä seksiäkin kaipaisin. Kovin on rajallinen määrä juttuja mitä oikean kätensä kanssa voi tehdä.

• kisunkaa

Kyllä minä sitä seksiäkin kaipaisin. Kovin on rajallinen määrä juttuja mitä oikean kätensä kanssa voi tehdä.

Siitä naisen puutteesta se yksinäisyys varmaan johtuukin. Eli varmaan vaihtoehdot ovat yksinäisyyden helpottamisessa tai itse ongelmaan puuttumalla eli naisen etsimisen jatkamisessa...

• Elämäonihanaaa

Kiinnostuksen saa parhaiten häviämään kun lopettaa työssäkäynnin..se tekee ihmisistä yli-innokkaita pirteitä pervoja ja sekottaa aivotoiminnan..tämän huomasin n.30v neitsytmiehenä töissä ollessani ja irtisanouduin töistäni kun huomasin että naiset yritti lähestyä minua ja flirttailla. Se kun ei ole mikään ratkaisu pariutua..asioita kannattaa aina ajatella pidemmälle..katot sitä naista ja mietit monenko muun kullia se on imenyt ja haluaisitko sinä juuri häntä suudella? Olisiko se sen arvoista? Entäpä naida sitä,kun sua ennen sitä on nainut moni muukin kenties? Työttömänä nuita seksuaalisuuden asioita ei mieti,vaan liikkuu reippaasti luonnossa ja kuntosalilla yksin.

• Toivotontapaus

Kyllä, haluaisin suudella. Kyllä, se olisi sen arvoista. Kyllä, se naiminen olisi sen arvoista.

Eikä ole ne työpaikan naiset lähennelleet taikka flirttailleet koskaan, joten eipä tarvi sen takia irtisanoutua.

• Kilttiatm

Moni nainen kuolee seksuaalisuutensa takia. Naisen seksuaalisuus tarkoittaa että vain komea mies kiihottaa vaikka se olisi väkivaltainen jännämies niin nainen antautuu. Onhan monesti luettu että se oli naisen viimeinen teko kun jännämies pistää puukolla. Varmaan helkakin tietää mutta ei ymmärrä koska haluaa sen komea n miehen.

• Toivotontapaus

Miten tämä sinun vakioulinasi liittyy aiheeseen lainkaan? Voitko vaikka aloittaa oman threadisi missä voit toistella tuota samaa asiaa moneen kertaan lauseita vähän muutellen.

• Hitsi vie, kun kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut ja/tai harrastanut seksiä, ovat olleet komeita, eikä yksikään ole silti ollut väkivaltainen. Miten tämä mahtuu ajatusmaailmaasi?

• Naisasialooseri1

Sinä et komeaa miestä saa. Ja pointti tuossa oli se, että nainen ottaa mielummin väkivaltaisen komean miehen kuin väkivallattoman vähemmän komean miehen

• Kilttiatm

Lopetan heti naisten häirinnän kun he tunnustaa että kelpuuttavat mielummin väkivaltaisen komean jännämiehen kuin tavis miehen joka ei ole väkivaltainen. Seksuaalinen halu johtuu ainoastaan ulkonäöstä, vaikka mies olis miten kusipää niin nainen antaa sille koska mie son komea.

• En usko, että seksuaalisuuden tukahduttamisesta on apua ongelmaasi, sitä paitsi seksuaaliset tarpeet ihminen voi tyydyttää yksikseenkin. En edes usko, että täydellinen selibaatti tekee ihmiselle hyvää, vaikka uskontojen parissa tähän kannustetaankin. Väittäisin, että seksuaalisia tarpeita suurempi ongelma on läheisyyden ja rakkauden tarve, enkä tiedä, onko niitä mahdollista millään tukahduttaa. Ihmisellä on alusta lähtien tarve fyysiseen läheisyyteen ja hoivaan, tarve saada hellyyttä ja myös antaa sitä toisille.

Vaikea käydä neuvomaan mitä pitäisi tehdä. Varmaankin olisi hyvä elää mahdollisimman tayttä ja mielekästä elämää muilla osa-alueilla, harrastaa, kehittää itseään ja liikkua. Täytyy myös yrittää laskea omaa vaatimustasoaan, eikä täysin luopua toivosta. Ei kuitenkaan elää liiaksi siinä ajatuksessa, että jonkun pitäisi löytyä.

• Toivotontapaus

"Seksuaaliset tarpeet" on vähän laajempi käsite kun laukeaminen. Se on se kutakuinkin ainoa asia minkä voi yksikseen tyydyttää. Oikea seksi on (vähintään) kahden ihmisen intiimiä kanssakäymistä. Ilman sitä toista se kokemus jää vajaaksi.

Täydellinen selibaatti... kuuluuko siihen itsetyydytystä vai ei? Jos ei, niin sitten ei mitään. Jos taas kuuluu, niin aika moni mies elää täydellisessä selibaatissa vastentahtoisesti koska ei koskaan saa sänkykumppania.

Läheisyyden tarpeen allekirjoitan.

Vaatimustasosta olen eri mieltä sillä olen paljolti siinä pisteessä että mulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta en siltikään saa ketään. "Kukas nyt sellaisen miehen haluaisi jolle kaikki kelpaa?" Samaista lausetta jossain ketjussa jo kuultu.

"Seksuaaliset tarpeet" on vähän laajempi käsite kun laukeaminen. Se on se kutakuinkin ainoa asia minkä voi yksikseen tyydyttää. Oikea seksi on (vähintään) kahden ihmisen intiimiä kanssakäymistä. Ilman sitä toista se kokemus jää vajaaksi.

Täydellinen selibaatti... kuuluuko siihen itsetyydytystä vai ei? Jos ei, niin sitten ei mitään. Jos taas kuuluu, niin aika moni mies elää täydellisessä selibaatissa vastentahtoisesti koska ei koskaan saa sänkykumppania.

Läheisyyden tarpeen allekirjoitan.

Vaatimustasosta olen eri mieltä sillä olen paljolti siinä pisteessä että mulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta en siltikään saa ketään. "Kukas nyt sellaisen miehen haluaisi jolle kaikki kelpaa?" Samaista lausetta jossain ketjussa jo kuultu.

Seksuaalisilla tarpeilla tarkoitin tässä yhteydessä nimenomaan vain seksuaalista laukeamista. Laajemmin seksuaalisuus toki sisältää hellyyden ja rakkauden ja ties mitä pelejä ja leikkejä, eivätkä nämä tietenkään voi toteutua ilman toista ihmistä. Lasken niiden kuitenkin kuuluvan ennemminkin henkisten ja emotionaalisten tarpeiden, kuin fyysisten tarpeiden piiriin.

Täydellisellä selibaatilla tarkoitin nimenomaan täydellistä selibaattia, ei lainkaan omaa kivaa siis. En usko täydellisen selibaatin olevan hyväksi ihmiselle, vaikka joku tarjoili sellaistakin vaihtoehtoa. Uskon, että ruumin tarpeet on tyydytettävä, ruoka, uni, liikunta ja seksuaalinen purkautuminen. Kaikkien näiden on oltava tasapainossa, jotta pollalla olisi mitään mahdollisuuksia pysyä kasassa ja mielen virkeänä. Luonnollisesti ideaalitilanne ihmisen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta olisi, että myös henkiset ja emotionaaliset tarpeet tulisivat tyydytetyiksi.

Epätoivoisuus on varmasti asia, joka karkottaa kenet tahansa. Naiset eivät myöskään pidä miehistä, jotka yrittävät kaikkia. Jos annat sanallisesti, tai teoillasi ymmärtää, että kuka tahansa kelpaa, en ihmettele jos naiset eivät innostu. Oikeastihan miltei kuka tahansa saa kelvata sinulle, mutta tätä ei saa ikinä paljastaa naisille. Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa erityinen kyseiselle miehelle.

• Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

Seksuaalisilla tarpeilla tarkoitin tässä yhteydessä nimenomaan vain seksuaalista laukeamista. Laajemmin seksuaalisuus toki sisältää hellyyden ja rakkauden ja ties mitä pelejä ja leikkejä, eivätkä nämä tietenkään voi toteutua ilman toista ihmistä. Lasken niiden kuitenkin kuuluvan ennemminkin henkisten ja emotionaalisten tarpeiden, kuin fyysisten tarpeiden piiriin.

Täydellisellä selibaatilla tarkoitin nimenomaan täydellistä selibaattia, ei lainkaan omaa kivaa siis. En usko täydellisen selibaatin olevan hyväksi ihmiselle, vaikka joku tarjoili sellaistakin vaihtoehtoa. Uskon, että ruumin tarpeet on tyydytettävä, ruoka, uni, liikunta ja seksuaalinen purkautuminen. Kaikkien näiden on oltava tasapainossa, jotta pollalla olisi mitään mahdollisuuksia pysyä kasassa ja mielen virkeänä. Luonnollisesti ideaalitilanne ihmisen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta olisi, että myös henkiset ja emotionaaliset tarpeet tulisivat tyydytetyiksi.

Epätoivoisuus on varmasti asia, joka karkottaa kenet tahansa. Naiset eivät myöskään pidä miehistä, jotka yrittävät kaikkia. Jos annat sanallisesti, tai teoillasi ymmärtää, että kuka tahansa kelpaa, en ihmettele jos naiset eivät innostu. Oikeastihan miltei kuka tahansa saa kelvata sinulle, mutta tätä ei saa ikinä paljastaa naisille. Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa erityinen kyseiselle miehelle.

Luuletko että minä olen koskaan päässyt niin intiimiin keskusteluun naisen kanssa että olisin edes päässyt paljastamaan tuota?

Luuletko että minä olen koskaan päässyt niin intiimiin keskusteluun naisen kanssa että olisin edes päässyt paljastamaan tuota?

Luulen. Miten olet yrittänyt ja miksi se ei ole onnistunut?

• kisunkaa
        PikkuLikka kirjoitti:

Seksuaaliset tarpeet eivät monella jää siihen laukeamiseen, eikä tarvetta siten saa täysin tyydytettyä. Seksi, toisin kuin miehellä laukeaminen, ei sinänsä kuulu perustarpeisiin kun ei elämisen kannalta ole välttämätön. Fyysisen ja psyykkisen hyvinvoinn kannalta seksuaaliset tarpeet ovat kuitenkin välttämättömiä, ellei jostain syystä näitä haluja ole. Ilman fyysistä kosketusta dopamiini- ja serotoniinitasot laskevat ja tästä seuraa masennusta ja sitä kautta psyykkisen ja henkisen pahoinvoinnin lisääntymistä. Täten laskisin myös läheisyyden ja seksuaalisen kosketuksen osittain fyysiseksi tarpeeksi. Tai vähintään yhtä tärkeäksi kuin laukeamisen.
        Tuo epätoivo varmasti heikentää mahdollisuuksia intiimiin kanssakäymiseen. Oletko ujo vai mistä johtuen olet jäänyt paitsi näistä tilanteista?

• Toivotontapaus

Pikkulikalle & Kisunkaalle: no, siis yrittänyt olen nettitreffejä mutta sieltä ei ole kukaan treffeille ole suostunut. Baaritutustumisia tietty, mutta siellä torjunta tulee kyllä aina niin alkuvaiheessa, ettei siinä ole kunnon jutusteluun edes päässyt. Harrastusten parista ei liioin ole löytynyt ketään, ei noiden mun harrastusten piirissä juuri naisia pyöri eikä se ilmapiiri muutenkaan ole oikein otollinen muulle kun hyvänpäiväntuttuilulle.

Ja miksi se ei ole onnistunut... no ei ne naiset mitään syitä kerro, ellei "et ole mun tyyppiäni" ole syy. Jotain hyvin ilmeistä musta puuttuu mitä naiset kaipaavat, tai sitten vaihtoehtoisesti mussa on jotain mitä naiset kammoavat.

• Muistankoikein
        PikkuLikka kirjoitti:

Luulen. Miten olet yrittänyt ja miksi se ei ole onnistunut?

Eikös se Pertti savustanut myös tämän pikkulikan pihalle?

• AntimäenPertti
        Muistankoikein kirjoitti:

Eikös se Pertti savustanut myös tämän pikkulikan pihalle?

Paskamäen tekosiahan tuo.

• helgamies

Mitäpä jos keskittyisit nettipornoon, huorissa käyntiin jne. Jos ei saa kiimavittua ilmaiseksi, aina voi maksaa tai käyttää korvikkeita.

Jos haluat libidon oikeasti laskuun, lihota itsesi kunnon lihakasaksi.

• Sirpapekka

Armeijan lääkäreiltä voisi tiedustella tarkempia tietoja jarru-lääkityksestä. Sillähän miehiltä eliminoimaan vietti mm. Metsäkeikkojen ajaksi.

• Umpipuupää

No haluatko oikein tosissasi siitä eroon? Niinkuin aloituksessasi mainitsit, ettei ne hormonit ja vietit mihinkään mielestäsi katoa. Ja mitä ketjua kahlasin, niin ilmeisesti olet yrittänyt lähestyä naisia ja yrittänet edelleenkin?
      Joitakin hyviä neuvoja tuolla näytti olevankin. Kaikki aiheeseen liittyvä videomateriaali pannaan. Unohdat kaiken kliinisiin testeihin liittyvän, siis jos muuten olet ja tunnet olevasi perusterve mies. Keskityt kuolettamaan ajatukset seksistä. Kysyy sitten vaivannäköä. Minkä ikäinen muuten olet? Onko sen verran, että omat aivot pelaa ja ympäristön paine ei enää vaikuta? Yksinkulkija vai laumasielu?
      Jos oikein tosissasi meinaat lähteä sille tielle, etkä muuten vain meinaa sitä ajatusleikittelynä, niin voin luvata maaliviivan jälkeen seesteisyyttä ja oikeanlaista välinpitämättömyyttä. Ja "uudelleenkouluttautumisen" jälkeen sitä huomaa aluksi hätkähtävänsä omaa reagoimattomuuttansa seksuaalisiin ärsykkeisiin mutta sen sivuuttaa saman tien. Huomaa, sivuuttaa. Ei siis tarvitse väkisin työntää syrjään.

• Toivotontapaus

No enhän minä haluaisi, mutta jos se on ainoa keino saavuttaa elämässä jonkinlainen henkinen tasapaino.

Pelkkä videomateriaalin panna ei taida riittää, pitäisi pystyä sulkemaan muutkin lähteet, kuten esim. iltapäivälehtien parisuhde & seksi -sivut... ja Suomi24:n sinkut-palsta, ja muutkin palstat.

Ikää on, omat aivot "ehkä" pelaa, silti ympäristön paine vaikuttaa suuresti, ja laumasielu kait olen vaikka olenkin yksinäinen.

• ikineitsyt

No enhän minä haluaisi, mutta jos se on ainoa keino saavuttaa elämässä jonkinlainen henkinen tasapaino.

Pelkkä videomateriaalin panna ei taida riittää, pitäisi pystyä sulkemaan muutkin lähteet, kuten esim. iltapäivälehtien parisuhde & seksi -sivut... ja Suomi24:n sinkut-palsta, ja muutkin palstat.

Ikää on, omat aivot "ehkä" pelaa, silti ympäristön paine vaikuttaa suuresti, ja laumasielu kait olen vaikka olenkin yksinäinen.

Mulla ainakin tää sinkkupalsta vain auttaa siinä asiassa. Mutta sulla miehenä varmaan nää jutut lisää ahdistusta, ymmärrän sen. Sun pitää vaan nyt päättää haluatko oikeasti lähteä sille tielle ja sit teet sen elämänmuutoksen. Vai haluatko vielä ootella muutaman vuoden.

• Eihän tuota ns. "oikeaa" seksiä ole kauheasti ollut elämässä, mutta ainakin minulle on itsestään selvää, että elämässä on muitakin mielenkiinnon kohteita. Pyöriikö ajatuksesi 24/7 seksin ympärillä.
      Ainakaan minun ei ole tarpeen sammuttaa yhtään mitään.
      Yksin elämiseenkin tottuu, vaikka toki mukava elämänkumppani olisi toki varmasti enemmän.

• Mielestäni meillä joilla on kaikki raajat tallella ja elämän perusasiat kunnossa yleisesti ottaen ei pitäisi olla liikaa varaa valittaa elämäänsä ja osaansa.
        Monella on vaan niin jumalattoman paljon huonomminkin asiat..Tottahan kaikki haluavat elämstään täydellisen, mutta ehkä se vaan on niin, että kaikkea ei kaikki saa elämässä.

• lyöhiugi
        rebelfly83 kirjoitti:

Mielestäni meillä joilla on kaikki raajat tallella ja elämän perusasiat kunnossa yleisesti ottaen ei pitäisi olla liikaa varaa valittaa elämäänsä ja osaansa.
        Monella on vaan niin jumalattoman paljon huonomminkin asiat..Tottahan kaikki haluavat elämstään täydellisen, mutta ehkä se vaan on niin, että kaikkea ei kaikki saa elämässä.

Tuo on yks mikä minulla auttaa. Eli otan vaan sen asenteen, että ei voi saada ihan kaikkea. Mulla on kuitenkin asiat ihan älyttömän hyvin, on oma koti, työpaikka, maailman ihanimmat lemmikit ja vanhemmat ja veli ja veljen lapset.

• Vastaan vain aloitusviestiin.

Seksuaalisuuttaan ei voi sammuttaa mitenkään. Mitä enemmän sitä yrittää sitä enemmän se pyörii mielessä ja kiusaa sinua.

Minulla on kokemusta! Ollessani Kristinuskossa (tarkemmin sanottuna uskonnollisessa psykoosissa) Yritin sammuttaa kaikki seksuaaliset haluni koska ajattelin Jumalan vaativan sitä minulta.

Yritys päättyi toivottomana kolmen vuoden jälkeen. Oloni oli koko ajan tuskainen ja seksi pyöri koko ajan mielessäni.

Lopulta heräsin psykoosista ja palasin vanhaan olen sen jälkeen voinut paljon paremmin.
      Suosittelen, että tyydytät tarpeesi vaikka sitten omin käsin tai millä tahansa saatavissa olevilla keinoilla. Vaikka sitten huorissa käymällä, jos normaali seurustelu naisten kanssa ei ota onnistuakseen. Voit paljon paremmin kun teet sen.

• Toivotontapaus

No kun itsetyydytyksestäkin on mennyt ilo. Ei kyse ole pelkästä fyysisestä tyydytyksestä ja laukeamisesta, kun oikeasti kaipaisin enemmän interaktiivista kanssakäymistä.

Ja huorissa käyminen nyt vaan ei ole optio.

• Justuskis

Naista en tarvitse mihinkään. Haastava työ, matkustan ja harrastan. Suosittelen.

• Onko kukaan harkinnut stoalaisuutta?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Stoalaisuus

"Toinen merkittävästi stoalaisuuteen vaikuttanut kyynikko oli Diogenes. Hän, kuten Sokrateskin, suosi yksinkertaista elämää ilman ylellisyyksiä, ja pyrki palauttamaan elämän pelkkiin välttämättömyyksiin. Hän asui tynnyrissä, söi raakaa lihaa ja masturboi julkisesti osoittaakseen riippumattomuuttaan muusta yhteiskunnasta."

• Runkkujoogi

Ala joogaamaan. Enkä todellakaan tarkoita mitään kundaliinitantrajoogaa, jossa koko ajan vaan naidaan ihme asennoissa. Sen pitää olla askeettista fakiirijoogaa, missä ei syödä muuta kuin rehuja, ja istutaan päiväkausia nivelet luonnottomiin kulmiin käännettynä piikkimatolla. Vitutus on niin ankara, että ei taatusti ala muna seisomaan.

• YksSinkkumies

Aloittaja kysyy: "Niin että olisikos hyviä käytännön vinkkejä miten sen seksinhalun saisi ajettua mielestään ja elämästään"

Tällaisen kysymyksen esittäminen on täydellisen epätrendikästä ja ajan henkeen sopimatonta.

• eimuutakun

menkää poistattamaan kiveksenne ja ruvetkaa eunukikisi!!! ;)

Eunukki (kastraatti eli kuohilas) on mies, jonka kivekset ja mahdollisesti myös muut sukupuolielimet on poistettu kastraatiolla. Vanhimmat merkinnät eunukeista ovat Sumerista 2000-luvulta eaa.

Seuraavina vuosisatoina ja -tuhansina eunukit hoitivat yhteiskunnallisia tehtäviä useissa kulttuureissa. Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina.

Lapsena kuohituille eunukeille ei tule murrosikää.

Heillä on pysyvästi esimerkiksi korkea ääni sekä vähän karvoitusta ja fyysistä voimaa.

Heidän rasvakudoksensa määrä ja sijoittuminen vartaloon voivat olla naismaiset. Aikuisena kuohituilla eunukeilla on samoja ominaisuuksia lievempinä.

Monet eunukit olivat arvostettuja palvelijoita.

Heihin luotettiin paljon, koska heillä ei ollut mieshormonin vähäisyyden takia voimakasta sukupuoliviettiä ja heidän luonteensa oli rauhallinen.

Eunukit saivat vartioida haaremia, koska uskottiin, että he eivät tunteneet haaremin naisiin seksuaalista vetoa.

Eunukeille voitiin myöntää korkeita virkoja, koska ei ollut pelkoa, että he lisääntymiskyvyttöminä olisivat voineet perustaa perinnöllistä dynastiaa.

Lapsena kuohitut eunukit ovat pysyvästi impotentteja, mutta aikuisena kuohittu eunukki voi saada erektion, jos häneltä ei ole poistettu siitintä.

Rooman valtakunnassa jotkut naiset suosivat eunukkeja rakastajinaan.
      Tähän perusteena saattoi olla paitsi se, että kyseinen nainen ei halunnut tulla raskaaksi, myös se, että eunukit pystyvät säilyttämään erektion poikkeuksellisen pitkään.

Tunnettuja eunukkeja

Varhaiskristillisen kirkkoisä Origeneksen (n. 185–254) on väitetty itse leikanneen sukuelimensä pois.

Kastraattilaulajista tunnetuin oli Carlo Maria Broschi eli taiteilijanimeltään Farinelli (1705–1782).

Sun Yaoting (1902–1996) oli Kiinan viimeinen eunukki. Hänen isänsä oli kastroinut hänet toivoen pojan pääsevän keisarilliseen hoviin. Keisari Pu Yi kuitenkin menetti asemansa ennen kuin toive toteutui.

Rooman keisari Nero meni naimisiin Sporus-nimisen kastroidun nuorukaisen kanssa.

• eunukiksii

Eunukkien uusi tuleminen

18:52 | 31.5.2014

http://www.tiede.fi/blogit/kasikopelolla/eunukkien_uusi_tuleminen

Yllättävän moni mies on eunukki

Kun mieheltä poistetaan kivekset, hänestä tulee eunukki. Mutta millaista on olla eunukki?

Ensimmäiset vaikutukset ovat seksuaalisia. Eunukkien seksuaaliset halut vaimenevat, mutta eivät katoa kaikilta kokonaan.

Monet eunukit voivat halutessaan saada erektion, joskin heidän erektionsa eivät enää ole kovin voimakkaita.

Eunukit voivat edelleen saada myös orgasmeja.

Osalla orgasmit ovat kuivia, osalla nestemäisiä; yhdistävä piirre on, että siittiöitä ei enää synny.

Monet eunukit sanovat voivansa kontrolloida seksuaalisia halujaan täysin toisin kuin ennen kastrointia.

Testosteronin puute aiheuttaa myös muita fyysisiä muutoksia.

Monilla ihokarvat muuttuvat ohuemmiksi, sileämmiksi ja katoavat usein kokonaan. Hiustenlähtö sen sijaan usein pysähtyy, jos se oli ongelmana ennen testosteronituotannon loppumista.

Monet eunukit ovat myös raportoineet, että kasvojen karvoitus sekä kainalo- ja häpykarvat pysyisivät entisellään.

Lihasmassa korvautuu rasvakudoksella, minkä vuoksi monet saavat vartaloonsa feminiinistä pyöreyttä, ja koska lihaksia on vähemmän, heillä on entiseen verrattuna vähemmän voimaa.

Monet eunukit kokevat samanlaisia kuumia aaltoja kuin vaihdevuosissa, mutta ne ovat yhtä yksilöllisiä kuin naisillakin.

Puheääni säilyy samana kuin se oli ennen eunukiksi tulemista.

Monet kokevat myös muuttuneensa leikkauksen jälkeen huomattavasti empaattisemmiksi.

Mutta miksi puhua tällaisesta aiheesta? Eivätkö eunukit kuulu menneeseen maailmaan? Eivähän nämä asiat kosketa kuin marginaalista osaa väestöstä?

Ei aivan. Eturauhassyöpä on miesten toiseksi yleisin syöpä. Jos ensikäden hoidot eivät auta, edessä on joko kirurginen tai kemiallinen kastraatio.

Pelkästään Yhdysvalloissa on yli 600 000 jomman kumman kastraation läpikäynyttä miestä, eli käytännössä he ovat eunukkeja.

Eräs modernien eunukkien tutkija on Dalhousie -yliopiston anatomian professori Richard Wassersug. Alunperin sammakkoita- ja matelijoita tutkinut biologi kiinnostui eunukeista kun hänestä itsestään tuli sellainen eturauhassyövän myötä. Selvitettyään lukuja hän oivalsi, ettei maailmassa ole koskaan ollut niin paljon eunukkeja kuin nyt.

Eunukit ovat osoittautuneet hedelmälliseksi tutkimusalueeksi.

Wassersug on paljastanut, että eunukkien ympärillä on olemassa oma alakulttuurinsa, jossa ihmiset tietoisesti haluavat eunukeiksi.

Syitä on monia. Osa miehistä on seksi- tai pornoaddikteja, jotka hankkiutuvat eroon sukuvietistään päästäkseen eroon addiktiostaan.

Osa miehistä on pedofiilejä, jotka pelkäävät vahingoittavansa muita; osa taas homoseksuaaleja, joiden on vaikea hyväksyä tätä puolta itsestään.

Tällaiset tapaukset eivät ole tuntemattomia historiassakaan. Boston Corbett oli mies, joka tunnetaan presidentti Abraham Lincolnin ampujan, John Wilkes Boothin tappajana.

Vaimonsa menettämisen jälkeen tämä syvästi uskonnollinen hatuntekijä kiinnostui prostituoidusta siinä määrin, että asiasta tuli hänelle ongelma. Hän leikkasi itse saksilla omat kiveksensä, ja kirjatietojen mukaan söi lounaan ennen kuin lähti hakemaan lääkäriltä apua verenvuotoon.

Wassersugin lista ei kuitenkaan lopu tähän.

Hän on tavannut miehiä, jotka ovat saaneet pakkomielteen kastrointiin nähtyään lapsena eläinten kastroinnin.

Lopuksi tulevat vielä miehet, joiden fantasiana on tulla kastroiduksi. He löytävät toiveidensa toteuttajan usein miehistä – tai joskus naisista – joiden vastaavana fantasiana on kastroida mies.

Yli puolet näistä alakulttuurien eunukeista menettävät kiveksensä maallikon käsissä.

Wassersugin mielestä on tärkeätä puhua eunukeista, sillä tarinalla on surullisemmatkin kasvot.

Monille vastoin tahtoaan eunukeiksi tulleille miehuuden menettäminen on kova paikka.

Siksi hän muistuttaa, että eunukit olivat kauan sitten yhteiskunnan arvostettuja jäseniä.

He olivat usein orjia, jotka oli ryöstetty Afrikasta tai Euroopasta Lähi-itään tai Aasian valtakuntiin.

Täällä heistä tuli korkeita virkamiehiä ja sotapäälliköitä.

Vaikka meillä on taipumus pitää eunukkeja ei-miehekkäinä, heitä arvostettiin armeijoissa nimenomaisesti strategisen kyvykkyytensä ansiosta.

Ihmisille, joille eunukiksi tuleminen on ollut tietoinen valinta, ratkaisu on Wassersugin mukaan ollut pääsääntöisesti ollut hyvä.

• goty

ylensyönti :D
      ja monessa mielessä

• sittenvoitteruveta

Skoptsit (ven. скопцы 'kuohilaat') olivat keisarillisella Venäjällä vaikuttanut uskonnollinen ryhmä.

Skoptsit tunnetaan parhaiten miesten kuohitsemisesta ja naisten rintojen poistamisesta, koska heidän oppiensa mukaan seksuaalista himoa oli vältettävä.

Liike alkoi toimia 1700-luvun jälkipuoliskolla. Sekä Venäjän imperiumi että Neuvosto-Venäjä vainosivat lahkoa, mutta se kasvoi silti jonkin verran, ennen kuin se hiipui olemattomiin 1900-luvulla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Skoptsit

ei muta kun lahkoa elvyttämään!!!! ;)

sitten voitte yhditää tämän lahkon opit siihen lisäksi!!! ;)

Hlystit (ven. хлысты́ 'ruoskijat, piiskaajat') olivat Venäjällä 1600-luvulta 1900-luvun alkuun vaikuttanut siperialainen uskonlahko.[1]

Suomessa siitä saivat vaikutteita muun muassa hyppääjien liike[2] sekä kartanolaisuus[3].

Edvard Radzinskin mukaan Grigori Rasputinin uskonnolliset näkemykset edustivat eräänlaista versiota hlystiläisestä uskosta[4].
      Historia

Hlystien perustajana pidetään 1600-luvun loppupuolella elänyttä kostromalaista Daniil Filippovitšia[5], joka julisti olevansa Herra Sebaot.

Hlystien perimätiedon mukaan Daniil oli "laskeutunut taivaasta tulisissa vaunuissa suuren kohun saattelemana". Tarinan mukaan pajarit veivät hänet Moskovaan ja ristiinnaulitsivat hänet Spasskajan porttiin. Daniilin oletettiin kuitenkin nousseen kuolleista taivaaseen jättäen mahdollisuuden uusien kristuksien ja jumalansynnyttäjien syntymiseen Pyhän Hengen kautta. Vuoden 1783 vainoissa Daniil Filippovitšin hauta avattiin ja hänen jäännöksensä poltettiin.[6]

Hlystiläisyyttä esiintyi lähinnä Länsi-Venäjällä talonpoikien keskuudessa. Virallisen kirkon karsastuksen vuoksi liike sai salaisen luonteen. Yksittäisiä seurakuntia kutsuttiin hlystien keskuudessa "laivoiksi".

Venäjällä 1700-luvulta 1900-luvun alkuun esiintynyttä kastroitujen skoptsi-lahkoa pidetään hlysteistä alun perin syntyneenä liikkeenä. Myös monissa muissa venäläisissä lahkoissa oli hlystiläisyyden kanssa yhteneviä piirteitä.[7]

Hengelliset tavoitteet ja radenije-rituaali

Hlystien radenije-rituaali

Hlystien hengellisenä päämääränä oli Kristuksen uudelleensyntyminen sielussa vanhan syntisen minän kuolettamisen kautta.

Liike oli askeesimyönteinen, mutta harrasti hurmoksellisia öisiä kokouksia.

Liikkeen teologiassa tavallisesta ihmisestä saattoi tulla Kristus tai Jumalansynnyttäjä, kunhan lihanhimo oli ensin kuoletettu Pyhän Hengen asettuessa ruumiiseen.

Tämä tapahtui ekstaattisen tanssimisen ja seksuaaliorgioitten kautta niin sanotussa radenije-rituaalissa. Rituaaliin osallistujat lauloivat "itseäni ruoskin, Jeesusta etsin" ja tanssivat villisti ympyrää.

Rukouksenpitäjä ("profeetta") ruoski osanottajia molemmille olkapäille.[8] Tanssi päättyi ekstaattiseen lattialle taintumiseen, jonka aikana harrastettiin sukupuolista kanssakäymistä.

Tämä nähtiin Pyhän Hengen vaikutuksena sekä synnin katoamisen merkkinä. Kollektiivisen synninteon nähtiin ikään kuin poistavan synnin rituaalisesti.[9][5]

• seksuaalisuussammutettu
    • idiootit

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä, eikä siitä pidä yrittää päästä eroon.

• zoloftttt

SSRI-masennuslääkkeet voivat vähentää joillakin ihmisillä seksuaalista halukkuutta. Varmaankin miehillä vielä enemmän kuin naisilla.

• läskinäirstas

Lihominen ei auta. Lihoessani tulen vain himokkaammaksi kuin ollessani normipainoinen ja treenaava.

• Vivalavidasittenkin

Tämä pitkä keskusteluketju on ollut mielenkiintoista luettavaa.

Ap kyseli ilmeisesti vinkkejä miehelle. Tässä ketjussa on käsitelty myös naisnäkökulmaa. Naisten haluaminen, kuten miestenkin, on yksilöllistä. Eli ei pidä yleistää, tai väheksyä asiaa naisten osalta.

Omasta puolestani naisena voin kertoa, että himo ei sammu ikääntyessä, vaan tässä 40 täytettyäni se on vain voimistunut, mikä onkin tieteellisesti tiedettyä. Vain raskausaikana ei haluttanut, eikä heti sen jälkeen, kun oli paikat hajalla ja vauva valvotti. E-pillerit vei kyllä lähes täysin himot, pahemmin/ tai paremmin (miten sen nyt ottaa)

Olen hormonikiertoni hallittavissa tässä asiassa. Ainakin 3-5 päivää kestävänä kolmen-neljän viikon välein se ottaa lujan otteen. Himo, kiima, haluaminen on vahvasti fyysisesti tuntuva jomotus koko lantion alueella ja päässä pyörivä tarve heti herättyä, iltaan asti.
      Noina päivinä himoa ei sammuta urheilu, syöminen, juominen, ei omalla kädellä laukeaminen. Sterilisaationi ei ole auttanut. Sinkkuudesta johtuva kolmen vuoden seksittömyys ei ole sitä poistanut. Irtosuhteet eivät kuulu lainkaan elämäntapaani. Gynekologilta olen kysynyt avuksi jotakin hormonia tai muuta pilleriä, muttei kuulemma löydy. E-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä en voi enää käyttää sivuoireiden vuoksi, vaikka ne toisivat avun tähän.

Minua on auttanut sen hyväksyminen, etten tälle mitään voi. Tunteita ei voi valita tai määrätä. Mutta ei tätä voi mitätöidäkään, väittämällä etten oikeasti näin vahvasti koe. Vain tekemiseeni tämän asian suhteen, kuten yleensäkin, voin vaikuttaa ja sen valita. Olen valinnut etten anna tämän hallita itseäni, lähden lenkille, jumpalle ym. tavallista. Tiedän, että joidenkin päivien päästä tuntemukset laimenevat. Vaikka tiedän senkin, että jossain kohdin ne taas tulevat esiin. Tämä on osani, tunnen- olen siis elossa.

Minulla ei ole neuvoa saati tuttavapiirin kokemustietoutta ap:lle. Tuon vain esille yhden naisnäkökulman.

• Nainen_28v

Todellakin naisiakin haluttaa! Suurimmat halut olleet itsellä teininä ja nykyisin. Välillä ei pysty mitään muuta ajattelemaankaan. Himo vaikeuttaa arkisia asioitakin. :)

• 16p15

Itsetyydytystä ja nettipornoa niin paljon etteivät oikeat naiset enää kiinnosta.

• turhautunutmies

20-vuotta avioliittoa kohta takana. Vaimon halut hiipuneet pikkuhiljaa kokoajan. Pidän itsestäni huolta, harrastan liikuntaa, pukeufun asiallisesti ja pidän hygieniasta huolta. Vaimolle teen kaikki temput sängyssä, mutta pikkuhiljaa vaimon aktiivisuus vähentynyt. Jos iltaisin vinkkaan, josko, niin vaimo hoitaa joka lasten kanssa riidan pystyyn, taikka alkaa jostain räyhätä minulle. Sitten ei kuulemma pystykkään enään kun on mieletila kireällä yms. Olen masentunut ja turhautunut. Olen tehnyt kotona kotitöitä yhä kiihtyvällä vauhfilla, että toinen saisi levätä töistä tullessaan ja halut palaisivat. Ei mikään auta. Nyt annan olla ja siirryn selibaatin tielle. Tämä on kusetusta koko avioliitto. Olen hoitanut oman perintönikin niin että vaimolla on puolet omistuksissa. Eli hänellä on minuun täysi seksuaalinen ja taloudellinenkin valta. Vieraisiin en mene lapsienkaan takia. Heitän elämäni tärkeimmän asian roskiin...seksin. Teen henkisesti ja osin fyysisesti raskasta ja vaarallista työtä, joka ei sinällään anna minulle mitään. Tässäkö tämä elämä sitten oli?

• tipottava_tammikuu

Kokemuksesi kosketti minua suuresti. Kuinka vinoon nykyaika saakaan taivuteltua nuo akan rankulat! Ei ole enää mitään menneiden aikojen sisua jäljellä, kun pillua tarjottiin vaikka hammasta purren tilusten isännälle ja välillä renkijoukkiolle ihan huvikseen. Nyt vaan sohvalla mussutetaan sipsiä, kehutaan kamujen uusia profiilikuvia somessa ja toljotetaan jotain Törky mammakin tahtoo savannien sankareita-realitya. Sinä siellä keittiössä toiveikkaana kolistellen ja kikkelin kanssa ennenaikaisesti hykerrellen. Mihin tämä maailma on oikein silmänräpäyksessä mennyt?

Positiivista tilanteessasi on se ettet ole yksin. Suomessa ainakin miljoona miestä kamppailee saman vitsauksen kanssa joka päivä ja jok'ikinen yö. Sinun kannattaisikin siis seuraavan kerran kotivangin töitä kylillä suorittaessasi katsella ympärillesi ja havannoida josko joku niistä muista miljoonista olisi myös komennuksellaan. Kohtalon tovereina löytänette kemiaa hyvin nopeasti ja vertaistuen sekä joukon voimalla mahdolliset eri ratkaisut olisivat helpommin löydettävissä. Vaikka lapset varmasti ovat sinulle rakkaita, niin eihän tuollainen elämä ole oikein ihmisen arvoista. Ja jos ette muuta keksi niin karatkaa tai tuikatkaa vaikka lumput tuleen!

Sortoa ei kuulu hyväksyä missään tilanteessa. Ei edes noin maahan poljetun ja perus kirkkaan valkoisen. Voimia taisteluusi, sotilas!

• Sanotaansuoraan

Vaikuttaa siltä että teidän perheessä ei ole kuin yksi seksiä harrastava osapuoli. Ja se et ole sinä.

• Saapasnaama

Jos pidättäytyy runkkaamisesta tarpeeksi kauan, kulli kyllä nahistuu kusiasentoon lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe