Mitkä ovat sinkkujen ns. "lohtuherkkuja" silloin kun tympäisee? Itselläni ehdottomasti suklaa. Taidankin lähteä kohta hakemaan Geishaa. :P
Lohtuherkut
42
261
Vastaukset
- vihatipunen
Lähes kaikki makeat tai suolaise herkut käyvät. Nyt tekisi mieli kebabbia. Ei olis pitkä matka edes kebabbilaan mutta kun pitäis pukeutua ensin. Tai siis onhan mulla edelleen päällä nämä mustat pitkät kalsarit, harmaa paita ja valkoiset pompulatossut.
- stressilääke
pakastepizza ja jälkiruoaksi suklaa ja kahvi.
Temesta on mun suosikki lohtuherkku
- belgiumnights
Mitä se on? Jotain belgialaista suklaatako?
- SitäpäJuuri
belgiumnights kirjoitti:
Mitä se on? Jotain belgialaista suklaatako?
:D
- Ex------------PUA
Kalia.
Mutta voisin nauttia kyllä aidosta, japanilaisesta geishastakin.
(En tosin pumpattavasta, mistä Raatikka ;D ) - meerbicky
Bicky Royal hampurilainen ehdottomasti
- erkki-täti
Laitoin valkosipuliperunat uuniin. Minä kun sitä tykkäänkin vain niistä ihan oikeista luonnollisista hiilihydraateista!!!!
Joskus kermalla ja tällä kertaa ei. Mutta aina oikeaa pottua eikä mitään pakastettua, tehtaan hihnalla lionnutta kompostia.
Kai se on totuus tunnustettava, tykkään perunasta melkoisen paljon. - että.silleen
Jotain näistä:
Räiskäleet,mansikkahillo ja pieni palanen vaniljajäätelöä!
Maitoon tehty aito kaakao ja palanen tummaa suklaata!
Ongituista rantakaloista tehty kalaseljanka yrteillä! (ilman perunia)
Lasagne italialaisittain itse tehtynä! (ei eineksenä) Litran verran jotain makeaa litkua ja siihen jotain suolaista ruuantynkää kaveriksi.
- erkki-täti
Kuulostaa surulliselta :(
Kuulostaa verovaroin tuetulta ryöstöhinnoitetulta taksijutskalta?
Ne periaatteet, ne periaatteet... erkki-täti kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta :(
Kuulostaa verovaroin tuetulta ryöstöhinnoitetulta taksijutskalta?
Ne periaatteet, ne periaatteet...En tiedä yhtään, mihin viittaat. Litran verran jotain makeaa, alkoholitonta litkua lähikaupan hyllyltä ja suolaista sapuskaa.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
En tiedä yhtään, mihin viittaat. Litran verran jotain makeaa, alkoholitonta litkua lähikaupan hyllyltä ja suolaista sapuskaa.
Ei millään pahalla; mutt mullekin tuli mieleen pari pulloa makeaa Tokaji aszúa, ja janssoninkiusausta, mikroon lämpiämään. Se olis siinä.
Sorry, mulla on hyvä mielikuvitus ja nopeesti teen päättömiä päätelmiäkin! että.silleen kirjoitti:
Ei millään pahalla; mutt mullekin tuli mieleen pari pulloa makeaa Tokaji aszúa, ja janssoninkiusausta, mikroon lämpiämään. Se olis siinä.
Sorry, mulla on hyvä mielikuvitus ja nopeesti teen päättömiä päätelmiäkin!Mitäs olette tuollaisia viinamäen eemeleitä. :-/
- erkki-täti
Epäilys herää, että Nurmio onkin islamisti. Melkein suoraan koraanista jotain kohtia:
https://www.youtube.com/watch?v=TRB54kpyeQ8
Mutta jäätyneistä rypäleistä valmisttuun makeaani viiniin hänkin uskoo kaikesta huolimatta:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwuRmInxswo
Viimeinen toiveeni miehen suhteen:
https://www.youtube.com/watch?v=ero9xFzxJAw - että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Mitäs olette tuollaisia viinamäen eemeleitä. :-/
No, mikä "tikku" nyt on kynnen alla? Olet hapan ja kovin vähäsanainen, muillekin kuin mulle.
että.silleen kirjoitti:
No, mikä "tikku" nyt on kynnen alla? Olet hapan ja kovin vähäsanainen, muillekin kuin mulle.
Olet vain saanut liikaa makeaa, kun kaikki tuntuu happamalta.
Leivonnaiset, esim Berliininmunkit
- Kilttiatm
Kääretorttu
- Pitsaperjantai
En lohduta itseäni ruualla. En ole jotenkin koskaan ymmärtänyt koko ideaa... Silloin kun vituttaa, niin vituttaa. Ehkä yritän pikemmin nukkua tai turruttaa itseni katsomalla vaikka telkkaria, että pääsen pahimman vitutuksen yli. Sen sijaan joka kauppareissulla tulee ostettua jotain "mättöä" enemmän tai vähemmän. Karkkia, sipsiä, jäätelöä, suklaataa, pitsaa, keksejäkin toisinaan.
- hangon.keksi
Mä en voi ostaa ikinä keksejä. En malta jättää yhteen tai kahteen, vaan yhdellä istumalla menee koko paketti. On siis parempi ettei osta ollenkaan.
Voi kun niitä myytäis yksitellen. - Pitsaperjantai
hangon.keksi kirjoitti:
Mä en voi ostaa ikinä keksejä. En malta jättää yhteen tai kahteen, vaan yhdellä istumalla menee koko paketti. On siis parempi ettei osta ollenkaan.
Voi kun niitä myytäis yksitellen.Sehän se idea koko mätössä onkin, että mättää kaiken suunnilleen kerralla. Sitten on paha olo, ja miettii että "hyi vittu - ei enää ikinä!" mutta kuitenkin seuraavalla kerralla ostaa taas jotain ja mässyttää sen kerralla.
- erkki-täti
Tv:n katsominen saa ainakin itselläni raivon nousemaan useimmiten ihan tappiin.
Hyh sun ostoksia, ei pidä aina ostella muka-nameja. Sanon "muka", koska kaupasta ostettuna suurin osa sinunkin herkuistasi on pelkkää paska-raaka-ainetta. Hyi, näperrä itse yhden kerran esim. sipsejä, ja huomaat eron.
Itse joskus kerran vuodessa sorrun ostamaan keksejä, mutta sitten huomaan syödessä, kuinka ne maistuvat ihan isotädin kaapin perältä. Eli siis haisevat samalta. - Pitsaperjantai
erkki-täti kirjoitti:
Tv:n katsominen saa ainakin itselläni raivon nousemaan useimmiten ihan tappiin.
Hyh sun ostoksia, ei pidä aina ostella muka-nameja. Sanon "muka", koska kaupasta ostettuna suurin osa sinunkin herkuistasi on pelkkää paska-raaka-ainetta. Hyi, näperrä itse yhden kerran esim. sipsejä, ja huomaat eron.
Itse joskus kerran vuodessa sorrun ostamaan keksejä, mutta sitten huomaan syödessä, kuinka ne maistuvat ihan isotädin kaapin perältä. Eli siis haisevat samalta.No katselen telsusta joko jotain tosi typerää "aivot narikkaan" -matskua tai sitten jos sattuu tulemaan esim. joku tosi hyvä elokuva tai dokumentti niin sellaisen, joka taas panee pään askartelemaan muunlaisten asioiden parissa, kun sen oman elämän ja kulloisenkin vitutuksen aiheen... Jos sopivanlaista ei tule telkkarista, niin sitten katselen vaikka kissa- tai musavideoita youtubesta. En minä käy kun 1 - 2 kertaa kaupassa viikottain, että ei sitä mässyä tule nyt niin kamalasti syötyä kuitenkaan, kun siis esim. pussillinen sipsejä tai karkkia viikossa. Jäätelö saattaa säilyä pitempäänkin, eli en nyt kerralla vetäse litraa jätskiä kuitenkaan. Tietysti ne namit on roskaa, mutta hyvältä ne silti maistuu. :) Pitsaa ja nachoja yms. teen toki itsekin, enkä hirveästi valmispitsoista edes pidä, mutta joskus sellainenkin lätty saattaa kaupasta mukaan tarttua.
- hoikkaTyttö
Viinirypäleet, omenat, sitruunavesi... ei saa kiusata juuri laihduttanutta.
Itse en ole koskaan osannut yhdistää syömistä vitutukseen taikka "lohdutukseen"
Perus vitutuksiin kyllä toimii edelleen parhaiten reenaaminen.- että.silleen
Harvemmin miehet ilmeisesti harrastaa lohturuokia. Siihen tulokseen tultiin viimekesänä maauimalassa, kun oltiin uimassa työvuoron jälkeen isolla porukalla (hoito henkilökuntaan kuuluvia) miehiä ja naisia.
Yks hoitsuista sanoi ett hänen mielensä tekee lämmintä Naantalin Aurinkoisen kinkku-aurajuusto paninia nyt, kun "ottaa pattiin" niin että päähän sattuu!
Kukaan miehistä ei ymmärtänyt sitä. Monella miehistä oli nälkä ainoa syy syödä, tosin muutamat myönsi myös mieliteon syyksi; kun ruuan haju houkutteli!
Grilliin ja nakkikipsalle poikkeamiselle oli usein ollut...niiden houkuttelema haju!
Meistä naisista jokainen tunsi lohtu syömisen! Osalle se oli aina jokin makea, lohtu!
Meitä suolaisen lohtusyöjiä oli vähemmän, ei ainakaan kaikki myöntäneet tai eivät tiedostaneet sitä.
Itse tunnen asian hyvin: ruoka rauhoittaa ja hyvä ruoka luo vielä hyvänolontunnetta ...makunystyröiden kautta.
Ihan oikeesti, sitä voi myös käyttää positiivisen mielen luomiseen miehelle. Tekemällä hänelle hänen mieliruokaansa... hän on jo etukäteen lahjottu kun esitän toivomuksia esim. viikonlopun suhteen. =)) että.silleen kirjoitti:
Harvemmin miehet ilmeisesti harrastaa lohturuokia. Siihen tulokseen tultiin viimekesänä maauimalassa, kun oltiin uimassa työvuoron jälkeen isolla porukalla (hoito henkilökuntaan kuuluvia) miehiä ja naisia.
Yks hoitsuista sanoi ett hänen mielensä tekee lämmintä Naantalin Aurinkoisen kinkku-aurajuusto paninia nyt, kun "ottaa pattiin" niin että päähän sattuu!
Kukaan miehistä ei ymmärtänyt sitä. Monella miehistä oli nälkä ainoa syy syödä, tosin muutamat myönsi myös mieliteon syyksi; kun ruuan haju houkutteli!
Grilliin ja nakkikipsalle poikkeamiselle oli usein ollut...niiden houkuttelema haju!
Meistä naisista jokainen tunsi lohtu syömisen! Osalle se oli aina jokin makea, lohtu!
Meitä suolaisen lohtusyöjiä oli vähemmän, ei ainakaan kaikki myöntäneet tai eivät tiedostaneet sitä.
Itse tunnen asian hyvin: ruoka rauhoittaa ja hyvä ruoka luo vielä hyvänolontunnetta ...makunystyröiden kautta.
Ihan oikeesti, sitä voi myös käyttää positiivisen mielen luomiseen miehelle. Tekemällä hänelle hänen mieliruokaansa... hän on jo etukäteen lahjottu kun esitän toivomuksia esim. viikonlopun suhteen. =))Näin sinkkuna sitä saa tehä aina mieliruokaansa ja sitä mitä tekee millonkin mieli..
Ja vielä se, että ei kukaan sitten edes esitä mitään vaativia toivomuksia sen eteen, kuten esim. viikonloppureissua anoppilaan ym.CamelBoots kirjoitti:
Näin sinkkuna sitä saa tehä aina mieliruokaansa ja sitä mitä tekee millonkin mieli..
Ja vielä se, että ei kukaan sitten edes esitä mitään vaativia toivomuksia sen eteen, kuten esim. viikonloppureissua anoppilaan ym.No okei...Lämmittäisihän se toki tietyllätapaa mieltä kun sen tekisi joku pienillä kätösillään juuri minua varten, mitä nyt sitten tekikään.
- 2626
0,5 l Jallu
- Elesyöennee
Mies ja kerran Mies. Kunnon uros antaa muutakin kun snäkärit. Ole sinä sämpylä, minä Makkara, ja Majoneeesin tarjoan Minä oi Kunikkatareni. Ja jos makean himo yllättää niin juomma päälle kunnon muumilimplaatit, ja poltamma säktkät. Tästä ei romantiikka paranooo.
- erkki-täti
Korjaisit murrevirheet, niin olisit uskottavampi :)
Ei noista muista tarkoituksellista niin väliä, mutta muumilimplaateja piti tavata oikein useampaan kertaan ja liskoaivojeni osa teki jo päätöksen järkiminäni puolesta.
Paranoo muuten tarkoittaa, että parempaa on luvassa. Pitäisi sanoa "tästä romantiikka vain paranoo", jos sitä sanaa haluaa majoneesilla pyhähousunsa tahriva ja muutenkin aika monesta kulumasta kärsivä verbaaliakrobaatti käyttää(no pun intended).
- sdfwer
Ei nyt sinäänsä pelkkä lohturuoka mutta sipsit ja dippi toimii. Karkit ja makeat ei niinkään.
- Naishenkilö
Ei ole lohtuherkkuja. Ennemminkin tökkii kaikki syötävä ja syön parhaani mukaan monipuolisesti. Sokeria, turhia rasvoja ja vehnäjauho mössöjä vältän joka päivä. Humala ei poista ikäviä fiiliksiä, pahempi olo vain tulisi. Itkuilta toimii parhaiten, ylimääräiset unet tai ulkoilma.
Musiikki. - atännä
Suklaahan se. Fazeriina, pähkinäsuklaa, suklaalakritsit, tummasuklaa 70 %.. Vähän kausiluontoista, mikä maistuu.
Munakaspohjaan rakennettu "pitsa" toimii myös. Nopea, suolainen, helposti tuunattavissa.. Nam.- atännä
Parhaiten huonoihin fiiliksiin auttaa kuitenkin liikunta.
- erkki-täti
Jaa-a.
Tiettyä mielihyvää toki sain syksyllä, kun ******** ***** **** ***** , lasketaan liikunnaksi ja maksustakin sitä opetetaan.
Huonoihin fiiliksiin ei sinänsä vaikuta, kun uhka on joka päivä tässä ihan lähellä edelleen.
Edelleen toimin, mutta iloksi en sitä kutsu.
Ja saattaa olla, että seuraava **** on ******* ****.
Mutta kaikki riippuu tilanteesta: tämä onneton pösilö luotti omaan miehiseen kehoonsa (oli aika kookas lähi-itäläiseksi ukoksi). Lähti kuitenkin kuin ripuli isännän perseestä ku aika tuli. Tyhmä ihmisparka ja sukusiitoksen tulos. Sitä on Euroopan ahdistelijat, ja sen voi heistä nähdä jo naamasta. Friikkejä.
Maustamaton ja rasvaton jogurtti, siis ilman mitään marjoja tms. Lähtee ruuan himo aika hyvin siinä 70g kohdalla, on sen verran proteiinipitoista.
pujottelija kirjoitti:
joskus erehdyin kyseistä jogurttia ostamaan, eihän se perhana maistunut miltään
Tshih :'D onhan se joo varmaan paljaaltaan aika monen makuun *sarkasmi*
Suklaapatukat, sipsit, ja pakaste pitzat.
Sukllaapatukoista varsinkin Susu, Snikers ja Tupla.- yks.horo
Hyvälaatuinen kupliva... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407895Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251980- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822