Jos nainen olisi todella mukava ja kiltti ja ulkonäkökin olisi kohdillaan ja haluaisi lapsia myös sinun kanssasi. Olisiko lapsi edellisestä liitosta ylitsepääsemätön este. Oöetteko mielummin yksin kuin hyväksyisitte mukavan naisen jolla sattuu olemaan lapsi.
Kuinka moni olisi valmis ottamaan YH:n?
83
320
Vastaukset
- dafafafafafaf
Kyllä, olisin mieluummin yksin, mutta toisaalta olenkin jo elänyt muutamien ihmissuhteiden läpi joten yksinoleminen ei juurikaan haittaa. Ei muuta kuin onnea sen suomalaisen aisurimiehen etsimiseen, jonka kanssa voit sitten kaupungilla kävellä etnolapsenne kanssa ylväästi. Kyllä suomalainen mies on niin aisuri, että varmasti löytyy ottajaa!
- Ikis__M
Valitettavasti se toiselle miehelle tehty lapsi olisi liian iso niitti nieltäväksi. Sitä kun on tottunut helppoon yksin eloon niin myös kaksin eloon kaipaisi samanlaista helppoutta.
- äpäränpieksijä
Onko äpärä ns suojavärillinen?
Voisin kelpuuttaa YH:n jos hänellä valtavan suuri talo jossa pentu voi olla toisessa päässä huushollia niin ettei elämä häiriinny liikaa. - Nainen_28v
Miksi tähän sotketaan lapsen ulkonäkö??? Onko sillä jotain merkitystä voisiko lapsi olla ulkoisesti uuden miehen? Onneksi kaikki miehet ei kuitenkaan kohtele naisia, joilla on lapsi / lapsia kuin leprasia. Aika monella miehellekin kuitenkin on jo jälkikasvua ja ymmärrystä siihen, ettei se huono suhdekaan mitään herkkua ole = elämä on nauttimista varten, eikä pelkkää turpaan ottamista.
- Ikis__M
Minulla on ainakin yksi kaveri jolla itselläkin on jälkikasvua muttei se halua naista jolla sitä olisi. Kyllä se elämä vaan enimäkseen on pelkkää turpaan ottamista miehelle, teki sitten niin tai näin.
- Nainen_28v
Ikis__M kirjoitti:
Minulla on ainakin yksi kaveri jolla itselläkin on jälkikasvua muttei se halua naista jolla sitä olisi. Kyllä se elämä vaan enimäkseen on pelkkää turpaan ottamista miehelle, teki sitten niin tai näin.
Sanotaanko näin ettei sekään ole automaatio että itse haluaisin miehen jolla on lapsi / lapsia. Riippuu niin siitä miehestä ja meneekö lapsenkasvatuskuviot yhtään yksi yhteen.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Sanotaanko näin ettei sekään ole automaatio että itse haluaisin miehen jolla on lapsi / lapsia. Riippuu niin siitä miehestä ja meneekö lapsenkasvatuskuviot yhtään yksi yhteen.
No niinpä, naisethan yleensäkin on semmoisia ettei se oma lapsi ole este millekään (muka) mutta jos miehellä on lapsi se onkin sitten ihan eri juttu koska miehelläkin voisi olla elämää 100%:sesti naiseen ja sen lapseen keskittyvän elätyksen ulkopuolella.
- Nainen_28v
Ikis__M kirjoitti:
No niinpä, naisethan yleensäkin on semmoisia ettei se oma lapsi ole este millekään (muka) mutta jos miehellä on lapsi se onkin sitten ihan eri juttu koska miehelläkin voisi olla elämää 100%:sesti naiseen ja sen lapseen keskittyvän elätyksen ulkopuolella.
Jos mies on muuten ihana, niin lapsi olisi rikkaus, koska omalla lapsella ei ole sisaruksia, mutta jos jotkut tavat / elämänarvot ei mene yksiin niin se on ihan sama onko se lapsi yhteinen vai lapsipuoli niin ei se homma vaan toimi. Oon ite kyllä tapaillut lapsettomia / miehiä joilla on lapsia molempia, ei se homma niihin lapsiin ole tyssännyt.
- tietäjänäkijä
"Miksi tähän sotketaan lapsen ulkonäkö??? Onko sillä jotain merkitystä voisiko lapsi olla ulkoisesti uuden miehen?"
Jos olet jo etnonussijan korkkaama, sielusi kuuluu ikuisesti etnoastujalle että kyllä sillä sikäli on merkitystä. - klfgjklg
tietäjänäkijä kirjoitti:
"Miksi tähän sotketaan lapsen ulkonäkö??? Onko sillä jotain merkitystä voisiko lapsi olla ulkoisesti uuden miehen?"
Jos olet jo etnonussijan korkkaama, sielusi kuuluu ikuisesti etnoastujalle että kyllä sillä sikäli on merkitystä.Taitaa tuolla huoralla olla puoliapina huollettavanaan.
- Nainen_28v
klfgjklg kirjoitti:
Taitaa tuolla huoralla olla puoliapina huollettavanaan.
Jokainen lapsi taitaa olla ainakin käytökseltään välillä kuin puoliapina. Hipiältään lapseni on kyllä niin vaalea kuin olla ja voi, eipä sillä että se liittyisi tähän asiaan mielestäni millään tavalla.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Jos mies on muuten ihana, niin lapsi olisi rikkaus, koska omalla lapsella ei ole sisaruksia, mutta jos jotkut tavat / elämänarvot ei mene yksiin niin se on ihan sama onko se lapsi yhteinen vai lapsipuoli niin ei se homma vaan toimi. Oon ite kyllä tapaillut lapsettomia / miehiä joilla on lapsia molempia, ei se homma niihin lapsiin ole tyssännyt.
"Oon ite kyllä tapaillut lapsettomia / miehiä joilla on lapsia molempia, ei se homma niihin lapsiin ole tyssännyt."
Mihinkäs sitten, sinun mahdottomuuteen kumppanina? - Nainen_28v
Ikis__M kirjoitti:
"Oon ite kyllä tapaillut lapsettomia / miehiä joilla on lapsia molempia, ei se homma niihin lapsiin ole tyssännyt."
Mihinkäs sitten, sinun mahdottomuuteen kumppanina?En mä ole mitenkään mahdoton kumppanina. Ainakaan eksän mielestä, joka on ainoa, jolla kokemusta asiasta on.
Olen asunut yksin vajaat 2 vuotta, joten ei ole ollut kiirettäkään etsiä varsinaista kumppania. Jos tulisi vastaan joku ihanuus, niin toki kumppanuuskin kiinnostaisi. - Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
En mä ole mitenkään mahdoton kumppanina. Ainakaan eksän mielestä, joka on ainoa, jolla kokemusta asiasta on.
Olen asunut yksin vajaat 2 vuotta, joten ei ole ollut kiirettäkään etsiä varsinaista kumppania. Jos tulisi vastaan joku ihanuus, niin toki kumppanuuskin kiinnostaisi.ensin kerroit kuitenkin tapailleesi useampiakin, olet siis joko pelkkiä panoja hakemassa, liian ronkeli tai sitten jollain tavoin karkotat ne miehet.
- Nainen_28v
Ikis__M kirjoitti:
ensin kerroit kuitenkin tapailleesi useampiakin, olet siis joko pelkkiä panoja hakemassa, liian ronkeli tai sitten jollain tavoin karkotat ne miehet.
Tottakai naisellakin välillä pelkkää seksuaalista mielenkiintoa, ei se ole vain miesten juttu. Silloin haluaa vain läheisyyttä ja seksiä vaikka mikään vakava ei kiinnostaisikaan ko. Miehen kanssa.
Ja kyllä - jos toisen seura tuntuu siltä että haluan ampua itseni niin olen ronkeli ja äänestän jaloillani. Jos haluaisin olla sellaisessa suhteessa niin olisin jättänyt eroamatta pitkästä suhteesta in the first place. Yleensä toki tuo selviää muutamien treffien jälkeen kun miehestä vaikka on paljastunut rasisti/narsisti/itsemurhakandidaatti/lasten vihaaja yms. muuta "mukavaa".
Saatan karkottaa siinä mielessä että olen kova höpöttämään ja kertomaan omista asioistani ja kerron jos olen kiinnostunut > saattaa ahdistaa sitoutumiskammoista. Toisaalta taas itse ahdistun todella pahasti nopeasti, jos olen epävarma ihmisestä ja panen homman poikki. Kuitenkin oikean ihmisen kanssa sitä ahdistusta ei tule.
Myös tietty se "kiva" yllätys että miehellä onkin perhe. Siinä sitten kerätään oma särkynyt sydän lattialta ja jatketaan elämää. - hyisaatana
On. Jos siittiö on kivan kahvinvärinen niin ei suhteesta tule mitään saastuneen naisen kanssa. Ällöttää pelkkä ajatuskin naisesta ja matkamuistosta.
- Nainen_28v
hyisaatana kirjoitti:
On. Jos siittiö on kivan kahvinvärinen niin ei suhteesta tule mitään saastuneen naisen kanssa. Ällöttää pelkkä ajatuskin naisesta ja matkamuistosta.
Ei ole kokemusta.
Ei kiitos.
- 4plus14
Huolisin vain ja ainoastaan jos minullakin olisi lapsi/lapsia. Siten voisin samaistua yh-naisen rooliin vanhempana. Jos ryntään lapsettomana suhteeseen yh-naisen kanssa, on riski, etten rakastaisi hänen lastaan samalla tavalla kuin rakastaisin omaani. On viattomien lastenkin kannalta parempi, että saavat paremman isäpuolen kuin mitä minä olisin.
- 1016
Sinä olet vastaajamiehistä tähän mennessä ainut, joka vaikuttaa kunnioitusta herättävältä ihmiseltä.
Nuo muut toivat väkivaltaisuutensa hyvin selkeästi esille. Toivon, etteivät he koskaan pääse siittämään lasta, sillä kamalaahan niiden lapsiparkojen elämä tuollaisten isien vaikutuspiirissä tulisi olemaan.
- Mies_33v
Olen lapsettomana miehenä (lasten kanssa tekemisissä olleena kuitenkin, kun esim. kummilapsi on) tässä viime aikoina tehnyt tuttavuutta yhden lapsen yh-äitiin, ja toivon kovasti asioiden etenevän niin, että olemme kohta parisuhteessa. Hän on upea nainen ja haluaisin juuri hänet. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että olisin osallisena hänen lapsensakin hoidossa ja kasvatuksessa, mielelläni olisin. Omankin lapsen joskus kyllä haluaisin.
- Nainen_28v
*peukku*
- Aisuri-Lipi
Tuota, miten on, nuoletko? Lipilipilipilipilipi!
- Kilttiatm
tänne vaan heti yksi kiltti yh nainen
- Nainen_28
*peukku*
- Nainen_28v
super-atm kirjoitti:
*keskisormi*
Pusu vaan sulle kun oot niin ihanan kohtelias.
- ainaeiolehelppoa
Olen ollut uusiperhe kuviossa,jossa toisella yksi,itsellä kolme aluksi kaikki meni hyvin,mutta aika teki tehtävänsä siinä vaiheessa,paremman puoliskon lapsi olikin adhd ,se ei nukkunut öisin,puri toisia lapsia,talon laittoi mullin mallin,särki tavaroita,lapsen äiti oli voimaton en tiennyt miten auttaa siinä vaiheessa parempi puolisko teki sen ratkaisun että muuttaa samaan ympäristöön takaisin ymmärsin häntä...aika vaan tappaa suhteen ,niinkuin meille kävi toivon vaan hänelle hyvää elämässään
- Suomi-poika
Jos nainen olisi Kinalaisen näköinen ja lapsi myös, voisin harkita. Suomalainen ämmä ei saa anteeksi hairahduksiaan nokiparrujen kanssa. tälle ehdoto EI. Onneksi olen jo vanha mies ja pojatkin yli 20 v. Asiat eivät oikein ole minun murheitani enää.
- wälwidhd
Riippuu ihan naisesta Jos todella rakastuu,niin ei se ainakaan minun maailmaa kaataisi lapsi tahi kaksi..
- KFsdkjfsdkjfsd
Joo, voidaan tsekkailla mitä tästä tulee. Eihän haittaa jos otan jossain vaiheessa kolme kahden eri naisen kanssa "sattunutta" kersaa mukaan? Onhan sulla ihan saatanasti ruokaa jääkaapista, tää pumppu ei millään yhdellä parsalla sitten pärjääkään.
Mieluummin yksin..Treffipuolellakin sitä ei edes lue profiilia sen tarkemmin kun näkee, että jollain on lapsia. Koen, että ne viimeiset valinnat on tehty viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan lisääntymään.
- Novieraillelapsille
Toi on muuten totta ettei edes lue profiileja jos jollain on lapsia.
- Ei_kylkiäisiä
Haaveenani on Camaro Z28 -69. Tarjolle tulee juuri haluamani väri ja malli, mutta diilissä kylkiäisenä tulee väkisin oranki ja laama. ->Ei tule kauppoja.
- 666777
Yksinhuoltajien lapset vaan pakkaavat olemaan lähes poikkeuksetta jotain surkeita rumia äpäriä tai jotain mulatteja ja usein vielä jotain vammaisiakin. No eipä minulla koskaan tällaisia vastaankaan ole mitään ollut, eläkööt sen kuin kykenevät. Joskaan nämä tällaiset eivät tietty ilman tukia pärjää, ja se onkin tähän ongelma jos toisaalta niitä joista tukien maksajiksi olisi karsiutuu pois kuvioista. Nää parisuhdejutut, niinkuin mitä niillä tarkoitetaan ihan nuoresta ihastumisia ja siitä jatkamista on kyllä minulle henkilökohtaisesti olleet jo niin kauan hamaan nuoruuteeni liittyviä juttuja, eikä ne siis ole minulle olleeet ajankohtaisia enää pitkiin, pitkiin aikoihin.
- lapseton_mies
Se että ne lapset ei olisi omia ja että niillä olisi isä joka olisi niiden isä ja ehkä myös kasvattaisi niitä lapsia, aiheuttaisi sen että olo olisi naisen luona aina kuin vieraana ja ulkopuolisena, joten nounou.
- Asjkbvh
Mieluummin yksin. Melaa voisin antaa edestä ja takaa, lopuksi liemet laturiin ja se on siinä!
Tekstilläsi mieleeni maalamassa tilanteessa naisen aiemmat lapset/lapsi ei ole esteenä.
Suurempi este olisi jos hän ei haluaisi tai olisi avoin idealle lapsesta kanssani. Oli sitten hänellä lapsia entuudestaan tai ei.- atännä
Tulin ihan vaan rapsuttamaan tuota kisua. Että voikin olla tyytyväisen näköinen :)
atännä kirjoitti:
Tulin ihan vaan rapsuttamaan tuota kisua. Että voikin olla tyytyväisen näköinen :)
:) Tyytyväinen tuo tuntu olevan. Tosin normaali jusapää. Muuten ei pysy sylissä, paitti sitte ko haluaa huomiota ja rapsutusta.
- kissaihmisiä
pete_pjn kirjoitti:
:) Tyytyväinen tuo tuntu olevan. Tosin normaali jusapää. Muuten ei pysy sylissä, paitti sitte ko haluaa huomiota ja rapsutusta.
Sehän on sitten kuin nainen ;)
- Luolamadonna
Nykyihmiselle, jolla on lähes aina kiire ja almanakka täynnä, yksinhuoltaja on lapsineen oikotie isyyteen ja perheellistymiseen.
Oikein hyvä idea. Kuka lie keksinyt.
(Naurua)- Luolamadonna
Poikkitietellisenä huomiona voidaan pitää myös kokemusta siitä, että katsellessani tuota naista tuossa, ja funtsiessani kaikkia niitä käsiä, suudelmia ja vartalon äärimmilleen jännittyneitä kaaria, jotka ovat häntä rakastaneet ja halunneet, niin en voi kuin tuntea ylpeyttä itsestäni.
Minä olen jatkumo. Minä en lopu minuun, vaan putoan häneen kuin kuiluun, josta ei ole paluuta.
(Reps)
"Oletteko mielummin yksin kuin hyväksyisitte mukavan naisen jolla sattuu olemaan lapsi. "
Jos kysymyksenasettelu on tuollainen ultimaatumi, niin vastaus on tietenkin kyllä. En ymmärrä lapsia jotka vain sattuvat olemaan.- ihanaviisasnainen
Tuommoisen ruman kannattaakin ottaa yksihuoltaja akka. Ja uudessa suhteessa se ulvoo lapsiaan ja pilaa suhteen ikävöimällä entisiä exiä ja lapsia. Mieluummin yksin kun elättien kanssa. Hyi helvetti. Aikansa huoranneet ja tulevat valmiiseen pöytään elätettäväksi. Painukaa hevon perseeseen mukuloittenne kanssa. Vastaus = EN HUOLI YKSINHUOLTAJAA!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eiyyhoille
ihanaviisasnainen kirjoitti:
Tuommoisen ruman kannattaakin ottaa yksihuoltaja akka. Ja uudessa suhteessa se ulvoo lapsiaan ja pilaa suhteen ikävöimällä entisiä exiä ja lapsia. Mieluummin yksin kun elättien kanssa. Hyi helvetti. Aikansa huoranneet ja tulevat valmiiseen pöytään elätettäväksi. Painukaa hevon perseeseen mukuloittenne kanssa. Vastaus = EN HUOLI YKSINHUOLTAJAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei tuo ukko ollut huolimassa yksinhuoltajanaista! Taisit lukea vähän huolimattomasti.
- paljonopittavaaon
Tai sitten tuo ukkeli on tehnyt yksinäisiä lapsia ympäri maailmaa. Montakohan lienee? En huolisi tuommoista rumaa miestä itselleni, niin tuima katsekin niin ihan etoo.
- rakkauttaselvinpäin
Olet tosi ihana ja sympaattinen mies, komeakin, seksikäs, kivaa jutella sinun kanssa on ainakin.
- panepipopäähän
Vaimosi saattaa käyttää sinua seksuaalisesti vain hyväkseen ja on rakastunut pienimunaiseen mieheen.
- Nsnsns
Luulen että kysymys on irrelevantti suurimalle osalle tämän palstan miehistä. He kun ovat nähneet aikuisen naisen pimpin ainoastaan netissä ja niin asia tulee myös olemaan, ei ole saumoja heillä minkäänlaiseen naiseen joten tämä kysymys on heidän osaltansa ainoastaan teoreettinen samoin kuin kaikki muutkin naisiin liittyvät kysymykset. Ehkäpä parempi niin koska luonnonvalinta karsii huonot geenit ja eivät salli niiden lisääntyä.
- Nsndndk
super-atm kirjoitti:
Suuttuiko yh-nainen?
Olen kylläkin mies, halusin vaan antaa tämän kommentin koska minusta on hupaisaa miten aikuiset neitsytpojat täällä kommentoivat jokaista naista koskevaa viestiä ja ovat olevinaan naisasiantuntijoita
Nsndndk kirjoitti:
Olen kylläkin mies, halusin vaan antaa tämän kommentin koska minusta on hupaisaa miten aikuiset neitsytpojat täällä kommentoivat jokaista naista koskevaa viestiä ja ovat olevinaan naisasiantuntijoita
Kiitos vaan ylimielisistä kommenteistasi. Sinähän se sankari olet, oikea valkoritari. Hanki itsellesi yh-nainen lapsineen ja lopeta elvistely. Ole sanojesi mittainen mies.
- miettikääensin
Mieluummin yksin kun yksinhuoltaja miehen kanssa! Kuka käskee lähteä hyvästä liitosta jos ei ole väkivaltaa, henkistä tai fyysistä.
- jokumies83
En tule toimeen muutenkaan lapsien kanssa, joten ei kiitos. Mieluummin yksin.
- Msmslw
Useimmat naiset haluavat lapsia joten eihän sinussa olisi sitten isäksi omillekkaan lapsille, mutta pillua pitäisi vaan saada
- jokumies83
Msmslw kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat lapsia joten eihän sinussa olisi sitten isäksi omillekkaan lapsille, mutta pillua pitäisi vaan saada
Ei kaikki halua, kuten en itsekään.
- Eikiitosei
En missään tapauksessa alkaisi minkäänlaiseen vakavaan suhteeseen yh-naisen kanssa.
- ruma-ätmi
Olen hoitanut lapsiakin joten miksei kelpaisi yh nainen. Veljelläni on lapsia joten olen niitä hoitanut.
- parastaterapiaakahdelle
Mitäpä se kenellekään kuuluu jos on molemminpuolinen kutsumus toisiinsa. Luokaa rakkaussuhteita ilkeistä kommenteista huolimatta. Rakkaus kaunistaa ja perhekin voi hyvin.
- 1919
Lapsettomana naisena en itsekään seurustelisi yh-isän kanssa, joten ymmärrän jos lapsettomat miehetkään ei halua yh-naista. Jos molemmilla lapsia niin homma ok. Mutta ensimmäisen lapsen hankinta on kuin tyhjä taulu, jonka haluaisin maalata kumppanin kanssa yhdessä.
- Haloohei
"Mutta ensimmäisen lapsen hankinta on kuin tyhjä taulu, jonka haluaisin maalata kumppanin kanssa yhdessä."
Vertaat lasta tauluun?
- harkiten
Kyllä on keskusteluntaso osalla osallistujista todella ala-arvoista. Oikeasti. Etkö muuta osaa tehdä kuin kiusata ja puhua epäasiallisesti?
Mitä käyttämäsi kieli kertoo sinusta?
Aloittajalle.
Jos koet asiaa paljon punnittuasi olevasi valmis rakastamaan tuota lasta, niin miksi ihmeessä ei.
Asiaa kannattaa käydä läpi jonkin sellaisen ihmisen kanssa läpi, jolla on kokemusta asiasta. Ei täällä.
Apua harkintaan voit varmasti saada ev.lut.kirkon diakonilta tai väestöliitosta.
Asia on kuitenkin niin suuri, että sitä pitää harkita tarkkaan.
Vaikka lapsi ei olisi oma, häntä oppii kyllä rakastamaan ja pitämään ihan omanaan.
Malttia ja harkintaa asiaan. - Aamunmiete
Tiedän,että naisella on ainakin yksi lapsi.Minulla on myös muutama.Minusta siinä ei pitäisi olla suurta ongelmaa.Lapset tutustuvat toisiinsa ja heidän on vain hyväksyttävä aikuisten rakkaus.Lapset ainakin näkevät rakkautta kahden ihmisen välillä.Ei siinä pitäisi mitään pahaa olla.
Ettäkö naisen, jolla jopa lapsia ennestään!!! Kun löytäise edes toisen ikisinkun, niin voisi kuvitella olevan jotain yhteistä minun kanssa.
- samatarvot
Ite oon 37 vuotias mies ja mulla on edellisestä pitkästä liitosta kaksi lasta. Itse pitäisin ainakin vain hyvänä asiana, että tulevalla puolisollani olisi myös lapsi/lapsia, koska tällöin ehkä ymmärrettäisiin toisiamme myös paremmin? Mieluummin siis ottaisin yh:n ku lapsettoman puolison, mutta tämä vain mun mielipide :)
Yhäreille yhäreitä on ihan oikein, mutta oletkohan nyt rehellinen, nimittäin tuntuu vaan kummalliselta, et joku haluais tehä itsestään tieten tahtoen kauppakassien kantajan ja siitä itselleen toisen työn. Sitä ruokaa nimittäin menee jo yhdeltäkin saatika sitten kymmeneltä hengeltä. Sitä saa äkkiä elämästään vitun vaikean, kun se ennen oli helppoa. Ei käy tosiaan kateeks nää kolhoosiperheet.
- samatarvot
Joo no jos kymmenen lasta on nii kai se on vähä eri ku esim. Kaks :) Mut sanotaan nyt niin että eiköhän sen si tiedä ku se oikee osuu kohdalle ja tuskin siinä enää väliä on jos pari lasta on puolin toisin? Senki kyllä sanosin että jos ei itellä ole lapsia niin vaikeetahan se sillo on toisen lapsiakaan hyväksyä, ainakaan yleensä. Että kai se on molempi parempi :)
- eespäinmennäänvaan
EN TIIJJÄ. EN TIIJJÄ. EN TIIJJÄ. EI OLE KOHALLE VIELÄ OIKIAA SATTUNU SEMMOSTA RAKKAUTEN KOLAUSTA. EN TIIJJÄ. EI OO KOKEMUSTA VIELÄ ETTÄ VOIPIKO SEMMOINEN KAVERI TUPSAHTAA TOSTA VAAN ETEEN JA EHOTTAA YHTEEN KYLPEMISTÄ SAMASSA PESÄKOLOSSA. EN TIIJJÄ.
- tämmöstä_meillä
Olen suhteessa YH:n kanssa ollut pari vuotta. Hänellä kaksi kouluikäistä, jotka asuvat hänen kanssaan. Itselläni on kaksi pienempää, jotka ovat luonani viikonloppuisin. Tulemme juttuun todella hyvin, mutta ei ole puhettakaan, että muutettaisiin saman katon alle. Loma ja mökkireissuja teemme isolla porukalla jo ovat sujuneet hyvin. Minulle muutto yhteen on ehdoton EI, en ala isäksi toisen lapsille, enkä sen puoleen edellytä hänen leikkivän äitiä omilleni.
Pelkään vain, että tämä on muodostumassa ongelmaksi. Jos muodostuu niin saapi sitten jäädä koko suhde. - 31vmäään
Minä voisin sanoa että kyllä.
Jos esim. naisella olisi yksi pieni lapsi ja olisimme yhdessä halukkaita hankkimaan kaksi lisää, niin lapsi edellisestä liitosta ei olisi ylittämätön este.
Mutta.
Tämä on todella monella varauksella. Esim. seuraavien pitäisi täyttyä:
- lapsi on hyvin kasvatettu
- exän kanssa ei ole liian ongelmallisia järjestelyitä, eikä exä pyöri nurkissa
- naisella on talous ja muut asiat järjestyksessä
- lapsi ei ole este tutustumiselle kunnolla ennen sitoutumista, eli nainen osaa tasapainotella ajan kanssa - eikoskaanxx
Inhoan lapsia, joten en alkais, eikä oo mitään kiinnostusta hankkia omiakaan.
- NäinMenis
Voisin ottaa, saman katon alle en muuttas, enkä isäpuoleks alkais, mutta roolimallina ja hauskana setänä voisin olla eli omalla pienellä, omasta mielestäni sopivalla, panoksella ns. kasvatukselliseen puoleen.
- valmius
Riippuu täysin siitä miksi nainen on YH
- kaikenlaisiasitäolikin
Miehensä hylkäämä onneton onnenonkija. Huono emännäksi ja vaimoksi ja morsiameksi. Hylätty, yksinkertainen olio. Ei kannata tuhlata miehuutensa siihen katkeraan akkaan joka, on JÄÄNYT yksinhuoltajaksi kun MIES on löytänyt paremman ja fiksumman kaverin, elämäntoverin ja kaipuunsa kohteen itselleen.
- tarkkaavaisuutta
Katsokaa ennenkuin koskette!
- hyvääkannattaa
tarkkaavaisuutta kirjoitti:
Katsokaa ennenkuin koskette!
Kosketelkaa ja katsokaa vaan rauhassa toisianne! Hyvä.
- neverewer
Ei kannata, damaged goods
- sinkkumies--
Varmaan monikin ottaisi yh n mutta eihän niille kelpaa ketään. Siihen on syy että naiset on yksinhuoltajia. Suomessa seurusteluun tarvitaan hyvää ulkonäköä ja rahaa paljon.
- ttttwweee
Riippuu tapauksesta ja miksi on YH jne.
Jos on rahanahne tai mielenterveysongelmia yms. niin kierrän kaukaa. - jumma
Olen tehnytkin niin ja katunut päätöstä. Ensin OK ja suhde kehittyi alkuun jo ihan lupaavasti yhteen muuttoon asti. Mutta pikkuhiljaa muuttui, niin etten saanut enää puhuakaan lapsille ilman äitinsä läsnäoloa, vaikka asuttiin jo samassa taloudessa.
Ei koskaan enää samanlaista ja varokaa, kun tuollainen johtaa kuitenkin vaan eroon ennen pitkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822