Miten flirttailet? Missä? Kenelle? Mitä se

Bi-nainen

tarkoittaa? Tarkoittaako kiinnostusta vai jotain muuta?

Flirttailen aika paljon kun käyn ulkona kaveriporukalla. Yleensä sanoilla, huomioin toista jollain hänelle sopivalla postiviisella ja seksuaalisuuteen/viehättävyyteen sopivasti osuvalla tavalla. Katseet toki myös kertovat, mutta enemmän käytän äänensävyjä ja sanoja.

Flirttailuni ei tarkoita, että haluaisin panna tai että olisin muuten kiinnostunut mistään sen enemmästä. Enemmänkin se kertoo omista fiiliksistäni. Että mulla on kivaa ja haluan luoda yhteyden kokemuksia ihmisten kanssa. Voi se tarkoittaa, että pidän toista viehättävänä, mutta se on siis eri asia kuin että haluaisin jotain.

Naisten kanssa flirttalu on vaikeampaa, luen naisia huonommin kuin miehiä. Miesten kanssa ei myöskään ole niin vakavaa, enemmän juuri sitä että nautin siitä hetkestä ja pelistä. Naisten kanssa on usein enemmän omia tunteita pelissä, mikä tekee siitä vaikeampaa. Miehistä on ihan sama, lähtevätkö ne flirttiin takaisin (yleensä lähtevät, en muista milloin olisin tullut viimeksi torjutuksi), mutta naisten kanssa en ole niin varma itsestäni. Enkä toisaalta tiedä miten flirttailla esim. heteronaisille niin että eivät koe sitä negatiivisena. Huomioin muuten, en flirttinä.

15

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

      Jatkanpas vielä. Naisten kanssa flirttailen, sitten kun sopiva sattuu kohdalle, paljon fyysisemmin. Esim. sylissä istuminen puolin ja toisin voi kuulua flirttiin, samoin pussailu. Mistä kumpikaan ei välttämättä tarkoita, että haluaisin mitään sen enempää, vaan että siinä hetkessä on vaan sellainen fiilis, että fyysiset jutut vois olla kivoja.

      Miesten kanssa en yleensä mene halaamista pidemmälle, ellei olla jossain suhteessa tms.

      • Miten ilmaiset ja vastakumppani näkee erin finun 'huvikseen' flirttailun ja todellisen kiinnostuksen/'isku' yrityksen välillä?

        Itse en tietoisesti flirttaile. Hymyt, positiiviset kommentit ovat kohteliaisuuksia minun silmissäni.


      • Bi-nainen
        pete_pjn kirjoitti:

        Miten ilmaiset ja vastakumppani näkee erin finun 'huvikseen' flirttailun ja todellisen kiinnostuksen/'isku' yrityksen välillä?

        Itse en tietoisesti flirttaile. Hymyt, positiiviset kommentit ovat kohteliaisuuksia minun silmissäni.

        Iskuyritys etenee. Olen suora siinä mitä haluan silloin kun haluan.


      • ATM-automaatti

      • Bi-nainen
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Mitä mieltä Bi-nainen on tästä miehestä?

        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/04/1415072174971_wps_21_julien_blanc.jpg

        Kuvan perusteella paskamainen asenne naisia kohtaan, joten jos dissaisi jotain naista läskeistä (tai läskejä naisia yleensä), niin vittuilisin sen porukan miestenkin epäsuosioon sosiaalisilla taidoillani, jos samoihin illanistujaisiin satuttaisiin. Dissaajille oon armoton, vaikkei just itseen joku piikki kohdistuiskaan.


    • Mies3210

      Kai sitten mäkätät, jos joku urpo luuli flirttailuasi flirttailuksi ja ihastui tms?

      • Bi-nainen

        En tietenkään. Saahan sitä ihastua. Tosin ei oo kukaan tullut valittamaan "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Tykkään sen verran ujommista tapauksista että ei ne uskalla valittaa.


    • Flirttailu on mielestäni saatanasta. Se kun antaa täysin vääriä merkkejä naisen aikeista. Siinä sitten tunnet itsesi todella noloksi, kun olet pyytänyt toista esim kahville tulkittuasi merkkejä väärin.

      Itse en varsinaisesti flirttaile, mutta kaikille joille teen jotain flirtin tyyppistä voisin pannakin tilaisuuden tullen, Nainen vain määrittelee tuleeko sitä tilaisuutta ikinä.

      En esim hymyile ja kehu vaikkapa naisen kaulakorua ja pyydä lupaa saada katsella sitä lähempää, ellen olisi valmis myös panemaan häntä.

      Saatan kyllä sellaiselle henkilölle, jokaei minua kiinnosta, kohteliaisuuden vuoksi sanoa esim, että "olet käynyt parturissa, kiva"

      • atännä

        Voi apua. Pitäisikö tuosta nyt päätellä, että kaikki mukavat hymyilevät miehet ovat vain p*llun perään.
        En usko. Ihan varmasti on oikeastikin mukavia miehiä, eikä kaikilla ole tavoittena päästä polkaisemaan jokaista kiinnostavaa ihmistä (naista).


      • Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

        Voi apua. Pitäisikö tuosta nyt päätellä, että kaikki mukavat hymyilevät miehet ovat vain p*llun perään.
        En usko. Ihan varmasti on oikeastikin mukavia miehiä, eikä kaikilla ole tavoittena päästä polkaisemaan jokaista kiinnostavaa ihmistä (naista).

        Ongelma on siinä ettei tästä ole minkään valtakunnan standardeja.

        Jollekulle flirttailu ei merkitse mitään, toinen taas ei flirttaile kun niille joista on kiinnostunut. Jollekulle hymy on flirttailua, toiselle ihan normaalia huomaavaisuutta. Ja sitten kun tekee väärän päätelmän, on helvetti irti.

        Ei siis ihme että pariutuminen on niin vaikeaa. Moni sanoo tekevänsä "aloitteen" ottamalla katsekontaktin ja hymyilemällä. Tarkoittaakohan tää että töissäkin moni nainen on itse asiassa minusta kiinnostunut?


      • atännä
        Toivotontapaus kirjoitti:

        Ongelma on siinä ettei tästä ole minkään valtakunnan standardeja.

        Jollekulle flirttailu ei merkitse mitään, toinen taas ei flirttaile kun niille joista on kiinnostunut. Jollekulle hymy on flirttailua, toiselle ihan normaalia huomaavaisuutta. Ja sitten kun tekee väärän päätelmän, on helvetti irti.

        Ei siis ihme että pariutuminen on niin vaikeaa. Moni sanoo tekevänsä "aloitteen" ottamalla katsekontaktin ja hymyilemällä. Tarkoittaakohan tää että töissäkin moni nainen on itse asiassa minusta kiinnostunut?

        Mikä muu sitten voi olla aloite, kun katsekontaktin ottaminen ja hymyily? Se on aloite tutustumiseen, osoitus ystävällisyydestä. Siitä on hyvä jatkaa tutustumista, eikä se tarkoita yhtään sen enempää. Ihmeellinen kiire joillakin päästä heti pokaamaan, ehdottelemaan kahveja ja treffejä... ei se toimi niin. En lähde yhdenkään tuntemattoman kanssa minnekään.
        Minusta ei ole mikään ongelma ottaa asioista selvää ajan kanssa, ilman hätäilyä.


      • Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

        Mikä muu sitten voi olla aloite, kun katsekontaktin ottaminen ja hymyily? Se on aloite tutustumiseen, osoitus ystävällisyydestä. Siitä on hyvä jatkaa tutustumista, eikä se tarkoita yhtään sen enempää. Ihmeellinen kiire joillakin päästä heti pokaamaan, ehdottelemaan kahveja ja treffejä... ei se toimi niin. En lähde yhdenkään tuntemattoman kanssa minnekään.
        Minusta ei ole mikään ongelma ottaa asioista selvää ajan kanssa, ilman hätäilyä.

        No miten olisi se vaikka että nainen tulisikin miehen luokse ja sanoisi "hei"? Monet rohkeat ennakkoluulottomat naiset ovatkin karistaneet passiivisen odottelijan roolin, ja ihan oikeasti tekevät jotain. Joskus tulee takkiin ja joskus ei, ihan niin kun miehilläkin. Mutta rohkeina naisina he kestävät sen.


      • atännä
        Toivotontapaus kirjoitti:

        No miten olisi se vaikka että nainen tulisikin miehen luokse ja sanoisi "hei"? Monet rohkeat ennakkoluulottomat naiset ovatkin karistaneet passiivisen odottelijan roolin, ja ihan oikeasti tekevät jotain. Joskus tulee takkiin ja joskus ei, ihan niin kun miehilläkin. Mutta rohkeina naisina he kestävät sen.

        Tervehtiminen kuuluu jo hyviin käytöstapoihin, noinhan normaalit ihmiset käyttäytyvät. Sitten jutellaan, jos toinen lähtee jutusteluun mukaan. Ei siinä ole mitään pokaamis-ajatusta taustalla.
        Jotenkin pelottavaa tuollainen normaalista ihmisten välisestä kanssakäymisestä vieraantuminen.


      • atännä kirjoitti:

        Voi apua. Pitäisikö tuosta nyt päätellä, että kaikki mukavat hymyilevät miehet ovat vain p*llun perään.
        En usko. Ihan varmasti on oikeastikin mukavia miehiä, eikä kaikilla ole tavoittena päästä polkaisemaan jokaista kiinnostavaa ihmistä (naista).

        Minä en ole kaikki miehet. Eikä tarkoita, etten hymyilisi muillekin naisille, mutta hymy yhdistettynä esim "tosi hyvin istuvat housut sulla" tyyppiseen lauseeseen tarkoittaa, että olisin valmis muuhunkin.

        Mutta siitä olen satavarma, että niillä miehillä, joita naiset ajattelevat vain "kavereikseen", on mielessä muutakin, jos vain nainen näyttää vihreää valoa. Normi suomalainen mies on vain selvin päin niin diskreetti, että ellei nainen tee aloitetta ei mitään tapahdu.


    • Sanon, ettei mulla ole plussakorttia ja joo, otan kuitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe