tilaisuuksissa? Oletko kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin?
Kuinka usein käyt "ulkona"? Missä ja millaisissa
6
123
Vastaukset
- Bi-nainen
Käyn sekalaisella kaveriporukalla baarissa noin 1-2 kertaa viikossa. Kyllähän sitä enemmä tulee vanhojen kavereiden kanssa juteltua. En ole hirveän kiinnostunut uusista ihmisistä, vanhoja tuttuja on riittävästi.
Jossain tanssipaikassa käyn noin kerran puolessa vuodessa nykyään, oon tullut vanhaksi ja tylsäksi.
Viihteellä oon alkoholittomana. En sais lisäarvoa alkoholista ja arvostan selväpäistä seuraa. Juominen on ok, humalaisia en jaksa. - rumamaija
En käytännössä koskaan.
Minut on pari kertaa elämässä huijattu "ulos" hengailemaan. Se ei ollut mielekästä ajankulua. Ei tule toistumaan.
Nykyään harvemmin tulee harvemmin lähdettyä 'ulos'. Lähinnä lähimetsässä lenkkipolulla lenkkeilemässä taikka talvella hiihtämässä taikka kaupungilla kävelyllä.
Harvemmin, ehkä kerran 3kk, tulee baarissa käytyä alkoholia pari lasia nauttimassa. En tunne itseäni rennoksi ja vapautuneeksi isossa tai tuntemattomassa porukassa.
Elokuvissa, terassilla, puistoissa tulee käytyä kävelemässä itsekseni satunnaisesti.
Aiemmin AMK/yliopisto aikoina tuli käytyä baarissa ja opiskelukavereiden järkkäämissä kotibileissä vaihtelevasti 1 kerta per 2 viikko aina niinkin usein kuin 3 kertaa viikossa. Ajan myötä en enään jaksanut noissa käydä, kun huomasin olevani yhä useammin ujouteni johdosta se 'sivustakatsoja', henkilö jolle annetaan lasit/tavarat säilöön kun muut hölmöilevät tai käyvät tanssimassa.Käyn kuuntelemassa live musiikkia n. pari kertaa kuussa. Yleensä ihan yksikseni ja vedän aina pään täyteen (viikonloppu keikoilla) sosiaalisen humalan toivossa, mikä yleensä menee hukkaan, kun en kuitenkaan pysty lähestymään ketään.
Olen kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin, varsinkin naisiin. Tustumisia tulee kerran - pari vuodessa, mitkä ei yleensä johda mihinkään.- mummokalsarit
Olen tutustunut kiinnostumaan palkoihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822