Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. No+sitä+sopii+miettiä,+et+mitä+tällä+niinku+haetaan..Minulle+tuo+on+vaan+sitä+samaa+huomiohuoraamista+mitä+se+koko+facebook+on.Ja+miksi+ihmiset+pettävät+itseään...Jos+ei+hän+välittäisi+makkaroistaan+niin+ei+hän+niistä+myöskään+puhuisi.++Sitä+voi+sanoa+toista+ja+kuitenkin+kokea+jotain+muuta..+Varmasti+100%+ihmisistä+häpeää+tosiasiassa+makkaroitaan+ja+olisi+paljon+onnellisempi+timmissä+kunnossa.++Kehopositiivisuus+on+lähinnä+sitä+kun+haetaan+tukea+toisista+ylipainoisista+ihmisistä+myötäelämään...Kun+puhe+on+lihavuudesta/+ylipainosta+niin+siinä+yleensä+liiaksikin+keskitytään+aina+puhumaan+pelkästään+ulkonäöstä+vaikka+kysehän+on+lukemattomien+sairauksien+juurisyystä.++Elikkä+mitä+positiivista+on+itseaiheutetuissa+sairauksissa..esim.+Diabetes?Kun+puhe+on+terveellisistä+elämäntavoista+niin+silloin+pitäisi+myöskin+ymmärtää,+että+silloin+se+tarkoittaa+myöskin+sitä++normaalia+kehonpainoa/+rasvaprosenttia.
  2. Syttymistä+ns.+treffailun+kautta+ei+oikeastaan+tarvita+seksin+harrastamiseen...Kyse+on+siitä,+että+pitää+laittaa+itsensä+siihen+tilanteeseen+missä+viettää+iltaa+ja+yötä+miehen+kanssa...Asiat+tapahtuvat+kun+niille+luodaan+otolliset+olosuhteet.Ihminen+voi+syttyä+seksiin+sängyssä++vaikkei+olisi+juuri+mitään+yhteistä.Minulla+on+ollut+useampikin+neitsyt+partneri+ja+kyllä+sitä+on+sänkyyn+päädytty+jo+ekoilla+treffeillä..+Tämä+viimeinen+sanoi,+että+jännitti+paljon+tavata+minut,+mutta+kun+päästiin+sänkyyn+ja+otin+hänet++kainaloon+niin+ei+enää+jännittänyt+kun+olen+kuulemma+niin+rento+tyyppi...Aidat+kaadetaan+sillä,+että+otataan+reilusti+fyysistä+kontaktia+ja+pidetään+läheisyyttä.+Vieraskin+ihminen+alkaa+tuntua+pian+tutulta.Neitseelliset+naiset+voivat+kirjoittaa.+Minulla+on+vakkarin+paikka+auki.