Onko paikalla muita, jotka "syttyvät hitaasti", eli tapailua pitäisi jatkaa pitkään ennen seksiä yms kosketusta ja läheisyyttä?
En pidä itseäni minään special snowflakena, mutta tuntuu, että deittailu ja treffikulttuuri on nykyään niin hektistä, etten oikein uskalla lähteä siihen mukaan. Myönnän, että olen arkajalka ja epäluuloinen miehiä kohtaan. Tosin täysin ilman mitään syytä. Kukaan mies ei ole koskaan ollut erityisen epäkunnioittava minua kohtaan. Haluan olla turvassa. Pelkään sitä, että satutan itseni henkisesti tosi pahasti, jos lähden suin päin kokeilemaan ja sen pelon vuoksi pysyn kuplassani ja pidän muureja yllä. On vain alkanut surettaa, kun ystäväni jo seurustelevat ja ovat seurustelleet tahoillaan jo vuosia. Voi käydä niin, että kohta seurani ei enää kiinnosta heitä, koska elämäntilanteet eivät kohtaa.
Lisäksi vielä se, että tavallaan olen kateellinen, että he kokevat jotain, mitä itse en. En oikeastaan edes tiedä toivonko erityisesti kumppania. En tiedä, millaisia ominaisuuksia häneltä toivoisin. Jumitan vain näissä samoissa ajatuksissa ja mitään ei tapahdu, koska en lähde noidankehästäni.
Pelko pitää omanaan
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteesi, samoin ja olen mies.
- Anonyymi
Olet feikki mies joka teeskentelee ymmärrtävänsä naisten tunteita saadaksesi vain seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet feikki mies joka teeskentelee ymmärrtävänsä naisten tunteita saadaksesi vain seksiä.
En minä mikään feikki ole, enkä minä mitään teeskentele. Olen yksinäinen susi ja en tunne mitään tuntemattomia kohtaan. Olen joutunut liian usein, pettymään ihmisiin, koska he ovat useinmiten manipuloivia ja hyvyyttä hyväksikäyttäviä olentoja. Tämän takia olen ollut yksin jo viimeiset 8vuotta. Sitä ennen minulla oli 3 parisuhdetta.
- Anonyymi
Varmaan alat olee jonkun jännämiehen kanssa. Ne osaa näytellä kunnollista ja naiset on myös tyhmiä että luottavat komeisiin miehiin ja monesti sitten naisen henki lähtenyt sen takia koska pitävät komeaa miestä kunnollisena.
- Anonyymi
Huoh. Tylsämiehen kanssa hyvin harva nainen ryhtyy yhtään mihinkään. Jännitykseen aniharva on kuollut vaikka la petite mort tuntuukin paljon hurjemmalta jännämiehen kanssa.
Kuulostat nuorelta. Elä huoli, aikaa on. Ei kannata ryhtyä mihinkään johon ei tunne olevansa valmis. Eikä ole mitään aikataulua milloin seksiä tulisi harrastaa. Voi sitä deittailla vaikka seksiä ei harrastaisikaan. Miehenä arvostan naisia jotka eivät ole helppoja.
- Anonyymi
Niin naisille voi sanoa noin että aikaa on mutta ei toimi miehillä. Miehille tai pojille pitäisi kertoa jo peruskoulussa että aikaa ei ole ja ei kannata olla kiltti jos haluaa saada naisia ja seksiä.
T. KilttiMies89
Jeps, olen vähän "vanhanaikainen" siinä mielessä. Tykkään että tutustutaan kunnolla ensin ja katsotaan miten henkilökemiat sopii yhteen pitemmällekkin aikavälille ennen touhuamista. Kumppanin pitäisi olla kuitenkin mielellään sellainen että hänen kanssaan tulisi toimeen vielä vanhustenkodissakin. :D
Nykypäivän treffimeiningissä ei oikein ehdi tutustumaan ollenkaan, kun se on ensimmäisen tapaamisen jälkeen ohi. Siinä ei ehdi antamaan itsestään oikeastaan minkäänlaista kuvaa tai ottamaan toisesta selvää ollenkaan.
Etköhän vielä tapaa sen oikean henkilön kuka saa suojamuurisi rakoilemaan ja on luottamuksesi arvoinen. Tsemppiä! :)- Anonyymi
On ihan hyväkin joskus jos ei syty liian nopeasti kuin ilotulitusraketeissa joku komet-bomb joka räjähtää naamalle jo melkein ennen tulitikun raapaisuakin siis sytytyslankaakin sytyttämättä.
- Anonyymi
Satutat itseäsi ainoastaan jonkun paskan jännämiehen kanssa.
- Anonyymi
En tiedä, mikä on jännämies, mutta oletettavasti he eivät kiinnostu naisista, jotka eivät ole heti lääpällään? Sulkeudun entistä tiukemmin kuoreeni, jos joku alkaa ensinäkemältä pitää minua kädestä yms.
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mikä on jännämies, mutta oletettavasti he eivät kiinnostu naisista, jotka eivät ole heti lääpällään? Sulkeudun entistä tiukemmin kuoreeni, jos joku alkaa ensinäkemältä pitää minua kädestä yms.
-aloittajaMinäkään en tiedä mitä tuo tylsämies tarkoittaa jännämiehellä. Tylsämies on rakentanut itselleen määrittelyhimmelin jonka avulla hän selittää itselleen omaa kykenemättömyyttäään ...on jännämiestä, kilttimiestä, paskamiestä, komeamiestä yms, mutta paljon kertovasti tylsämies ei ole käyttänyt määritelmää pahamies, johon suuntaa tylsämies vaikutttaa vihjailevan.
Anonyymi kirjoitti:
-aloittajaJännämies on komea väkivaltainen mies jonka kanssa alat suhteeseen. Niin naiset alkaa usein jännämiehen kanssa olemaan ja huonosti käy siinä. Kiltti kunnollinen mies ei naisille kelpaa.
- Anonyymi
Olen mies ja "sytyn" tai "antaudun" noin 3s ... 5v aikana, riippuen tilanteista.
Sanon myös, kuten jokunen aiempikin kommenteissaan, että ei kannata lähteä liikaa hyppelemään kuten muut. Jos se kaikki mitä muut tekee ei tunnu omalle, eikä mukavalle edes ajatuksen tasolla..toki joskus on myös järkevää rikkoa omia mukavuusalueitaan ja mennä sinne epämukvalle aleelle. Huomatakseen, että mitä kaikkea turhaa oli kuvitellutkaan...
Mutta tämmösessä asiassa, uskon että tulee enempi vaan murhetta, jos hosuu ja hätäilee. Jos olisin tajunnut ajatella näin joskus jo nuorena, olisin luultavasti tajunnut kuunnella enemmän itseäni, sisintäni enkä hosua koska paineet...Syttymistä ns. treffailun kautta ei oikeastaan tarvita seksin harrastamiseen...
Kyse on siitä, että pitää laittaa itsensä siihen tilanteeseen missä viettää iltaa ja yötä miehen kanssa...Asiat tapahtuvat kun niille luodaan otolliset olosuhteet.
Ihminen voi syttyä seksiin sängyssä vaikkei olisi juuri mitään yhteistä.
Minulla on ollut useampikin neitsyt partneri ja kyllä sitä on sänkyyn päädytty jo ekoilla treffeillä.. Tämä viimeinen sanoi, että jännitti paljon tavata minut, mutta kun päästiin sänkyyn ja otin hänet kainaloon niin ei enää jännittänyt kun olen kuulemma niin rento tyyppi...
Aidat kaadetaan sillä, että otataan reilusti fyysistä kontaktia ja pidetään läheisyyttä. Vieraskin ihminen alkaa tuntua pian tutulta.
Neitseelliset naiset voivat kirjoittaa. Minulla on vakkarin paikka auki.- Anonyymi
Ja palstalaiset kannattaa ottaa huomioon että blade on palstan neitsyt. Kuten huomaatte hän on alkanut tulla epätoivoiseksi ja alkanut valehtelemaan.
- Anonyymi
Blade83 mitä tarjoatnaiselle joka haluaa suhteen eikä kerran pikapanoa pienellä katkaravullasi.
Anonyymi kirjoitti:
Blade83 mitä tarjoatnaiselle joka haluaa suhteen eikä kerran pikapanoa pienellä katkaravullasi.
fwb- suhdetta minäkin etsin....
- Anonyymi
Korjaan aikasempaa kommenttiani. Kaikki neitsyset eivät ole tuolaisia. Vain epätoivoiset ihmiset. Pyydän anteeksi kaikilta kunnollisita neitsysiltä.
- Anonyymi
Olen iloinen, kun kirjoittelet tällaisia😁. Taidat sittenkin herätä eloon.
- Anonyymi
Minä en ikinä pystyisi pakottamaan naistani seksiin vaan haluan hänen tuntea itsensä turvalliseksi minun läheisyydessäni ja kunnioittaa hänen tahtoaan. Minuna ei myöskään innosta yhdyntä vain omieni tarpeiden täytämiseksi vaan haluan pitää naistani hyvänä. Saan siitä enemmän nautintoa kun saan aistia naiseni euroforian. Toki myöskin välillä tekee mieli itsekkin olla hellittävänä, mutta en halua pakottaa naistani siihen vaan sen täytyy olla hänen omasta halusta.
Mitä minun syttymiseen tulee niin minä todella harvoin sytyn heti ensinäkemältä. Kerran 2-4 vuodessa suurinpiirtein ja pienen tutustumisen jälkeen olen huomannut meidän tulevaisuuden katsomusten olevan aivan liian radikaalisti erillaiset, etten minä ole ollut halukas jatkamaan tätä tunnetta juuri sen liian suuren potentiaalisen lyhytkestoisuuden vuoksi. Haluan nimittäin pitkäkestoisempaa. Haluan oppia syvällisesti välittämään tästä henkilöstä ja oppia tukemaan häntä.
Lopuksi minäkin haluan oppia luottamaan naiseeni ja olemaan täysin avoin hänelle. Minulla on tosin vähän luottamuksen kanssa ongelmia, jonka takia minäkin vaadin aikaa suhteen kehittymiselle.
MieS Tunnustan olevani vanhanaikainen, enkä suostu seksiin heti ekalla tapaamisella, joka tekee minusta tietenkin lesbohuoran. Mutta miksi harrastaisi seksiä jonkun jonninjoutavan kanssa, kun ilmankin on hyvä elää 😀
- Anonyymi
Sama homma paitsi miehenä mulla ei ole mitään toivoakaan saada edes seksiä saati sitten ketään naista parisuhteeseen. Naisena sentään on aina mahdollisuus saada seksiä koska tahansa ja parisuhteenkin saaminen on melko helppoa. Naisella se on lähes aina oma valinta jos ei edes halua seurustella, mahdollisuuksia siihen on kyllä tarjolla lähes jatkuvasti.
T: KilttiMies89 - Anonyymi
Jos ei paneskele jännämiehiä niin ei ole mitään pelättävää. Mutta naiset on tyhmiä joten sinulle käy vielä huonosti koska kiinnostut komeasta jännämiehestä.
T: Kaisanoasaa - Anonyymi
Voi sitä tutustua sängyssäkin ilman varsinaista seksiä. Minusta on mielekästä ja miellyttävää olla naisen vieressä halaamassa, hivelemässä ja antamassa pientä hierontaa. Samalla voi jutella rennosti asiasta kuin asiasta.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667