Kohu hussein jäi sairaslomalle

23

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polisiitutkintaan joutuu..

      • Ei hätää, suojaväri pelastaa.


    • Nolointa tuossa casessa oli lähinnä se kun hän alko pyytelemään anteeksi kirjoituksiaan ja sitten selitteli ettei ole enää sama ihminen eikä ajattele niin ja blaa blaa blaa..

      -Halla-aho oli taannoin samankaltaisessa tilanteessa, mutta hän ei kiistänyt vaan allekirjoitti edelleen sanomansa vaikka totesikin, että puolueen johdossa ei toki voi enää samalla tavalla kirjoittaa ja sanomiset on mietittävä tarkemmin.
      -Arvostin sitä ettei kiistänyt/ perunut.....Toisaalta eipä siinä mitään ihmeellistä ollutkaan vaikka kovasti meteliä pidettiinkin.

      • Anonyymi

        Kyllä normaalin ihmisen psyykkeeseen kuuluu kyky tajuta että on puhunut typeryyksiä ja pyytää niitä anteeksikin- Jos taas on niin itsepäinen, tunnekylmä tai muuten vain kyvytön kehittymään ettei osaa muuttaa mielipiteitään ja ottaa muita huomioon niin ei silloin pitäisi olla yhtään minkäänlaisessa vastuuasemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä normaalin ihmisen psyykkeeseen kuuluu kyky tajuta että on puhunut typeryyksiä ja pyytää niitä anteeksikin- Jos taas on niin itsepäinen, tunnekylmä tai muuten vain kyvytön kehittymään ettei osaa muuttaa mielipiteitään ja ottaa muita huomioon niin ei silloin pitäisi olla yhtään minkäänlaisessa vastuuasemassa.

        Typeryyksiä...Ehkä joo poliitikolle . Ehkäpä poliitikolle sopimatonta ja äänestäjät voivat osoittaa mielipiteensä seuraavissa vaaleissa, mutta kyllä sanojensa takana pitää seisoa.
        Hän on ihan oikeasti tuota mieltä ja uskon, että teksti on tullut sydämmestä..

        Olisi ollut parempi erota samantien oma-aloitteisesti ja painua irakiin, mutta pitäytyä lausunnossaan.
        Vain totaali luuseri peruu puheensa ja käy anelemaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Typeryyksiä...Ehkä joo poliitikolle . Ehkäpä poliitikolle sopimatonta ja äänestäjät voivat osoittaa mielipiteensä seuraavissa vaaleissa, mutta kyllä sanojensa takana pitää seisoa.
        Hän on ihan oikeasti tuota mieltä ja uskon, että teksti on tullut sydämmestä..

        Olisi ollut parempi erota samantien oma-aloitteisesti ja painua irakiin, mutta pitäytyä lausunnossaan.
        Vain totaali luuseri peruu puheensa ja käy anelemaan.

        Ihmisen pitää kyetä muuttamaan mieltään ja kehittymään, ilman sitä oltaisiin kuoltu sukupuuttoon jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen pitää kyetä muuttamaan mieltään ja kehittymään, ilman sitä oltaisiin kuoltu sukupuuttoon jo kauan sitten.

        Ei se mieltään muuta vaan pelkää nyt, jos 7000e/kk netto sluibailu työpaikasta tulee kenkää


    • Anonyymi

      Nuo tyypit saa palkkaa vaikka eivät töitä tekisi.

      • Anonyymi

        Onko tämä sukua Sadam Huseinille.


    • Anonyymi

      Mistä johtuu että nuo kovimmat huijarit on niin tummia?

    • Anonyymi

      Esitän kaksi skenaariota:

      1. Rauhan Taee meni tilapäisesti heikkoon happeen

      -Asian käsittely täytyy välittömästi keskeyttää SDP:ssä
      -Samaa pyydetään vaalikarjalta, sairasta miestä ei saa mätkiä
      -Tehdään jokin persu-kohu, jos eivät järkkää sitä ajoissa ihan itse
      -Taee parantuu oman kohunsa unohtamisen jälkeen
      -Taee hoitaa kansanedustajan tehtäviään
      -Asia haudataan vähin äänin ja SDP-bussin arvopohja säilyy kimaltavana

      2. Rauhan Taee meni pysyvästi tosi huonoon kuntoon

      -Asian käsittely täytyy välittömästi keskeyttää SDP:ssä
      -Samaa pyydetään vaalikarjalta, sairasta miestä ei saa mätkiä
      -Taee ei enää pysty toimimaan kansanedustajana
      -Taee pääsee puolueettoman (spd) lääkärin lausunnolla sairauseläkkeelle
      -Taee voi kuitenkin toimia jossain säätiössä, kansalaisjärjestössä, yhdistyksessä tmv. tai esimerkiksi maalata taulun nimellistä korvausta vastaan
      -Varaedustaja kaivetaan naftasta
      -Asia haudataan vähin äänin ja SDP-bussin arvopohja säilyy kimaltavana

      Oksettaa.


      • Anonyymi

        No niin, nyt on toteutettu kohdat

        -Asian käsittely täytyy välittömästi keskeyttää SDP:ssä
        -Samaa pyydetään vaalikarjalta, sairasta miestä ei saa mätkiä

        "Sen sijaan ryhmäjohtaja Lindtman suostui kommentoimaan al-Taeen tilannetta muutamalla lauseella.

        – Hän on tiistai-iltana joutunut sairaalahoitoon ja on edelleen sairaalassa, minkä vuoksi hän on jäänyt tästä päivästä alkaen sairauslomalle, jonka kestosta emme tällä hetkellä tiedä. On tärkeintä, että Hussein saa rauhan toipua ja keskittyä siihen, että hän paranee, Lindtman sanoi ennen ryhmäkokouksen alkua."

        IL 3.5.2019


    • Anonyymi

      Täytyy hakee itsekkin sairasloma huomenna koska sitä noin helposti saa. Kerron tohtorille että minua masentaa kun ihmiset puhuu pahaa minusta. Jos nyt sitten 3 kk lepäilisi huvikseen.

      • Anonyymi

        Muuta äitille asumaan, kuten muutkin mamarit.


    • Anonyymi

      Hussein olisi pitänyt tehdä halla-ahot: palkata putkosen ottamaan toimattajien mikrofonit pois jos tulee vaikeita kysymyksiä. Kohu olisi unohdettu kun kaikki mikit olisi Putkosen hallussa.

      Ja tärkein halla-aho jargonit: ei muistella vanhoja (tuomioita) kirjoituksia.

    • P..ka kusettaa ja tyttiin menee täydestä:

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006091375.html

      P..ka kellottelee nyt saikuilla varmaan vuoden päivät ja hyvä palkka juoksee, naureskelee partaansa tyhmille suomalaisille ja nostaa suomalaisten veronakmaksajien rahaa sumeilematta. Taitaa tulla yhtä näyttävä poliittinen ura kuin jani toivolalle, enemmän saikuilla kuin töissä ja ne vähätkin työt masentaa niin s..sti.

      • Juu..Ei kukaan samalla sekunnilla sairastu edes masennukseen.
        Se on eriasia jos on saanut sydänkohtauksen, mutta tuosta nyt ei ole kyse.

        Leikitäänpä nyt sairasta kuten tämä vihreiden hörhö Aalto, et josko saatais vähän sympatia pisteitä. Ilman muuta kaikki sanomiset on nyt tällä kuitattu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Juu..Ei kukaan samalla sekunnilla sairastu edes masennukseen.
        Se on eriasia jos on saanut sydänkohtauksen, mutta tuosta nyt ei ole kyse.

        Leikitäänpä nyt sairasta kuten tämä vihreiden hörhö Aalto, et josko saatais vähän sympatia pisteitä. Ilman muuta kaikki sanomiset on nyt tällä kuitattu.

        Sairastuihan Touho viikkoa homoklubilla piletyksen jälkeen. On se mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusimman kirjoituksen mukaan syytä harkita eroa:
        https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006091381.html

        Sitäpä ei vaan pääkirjoitustoimittajat erota kansan demokraattisilla vaaleilla äänestämiä edustajia. Eikä erota SDP:kään muuta kuin korkeintaan ryhmästään.

        Meillä on vaalisalaisuus. Juuri minä saatoin äänestää Husseinin eduskuntaan ehkä juuri hänen kirjoitustensa vuoksi enkä niistä huolimatta. En suvaitse että edustajaani ryhdytään painostamaan eroon. Je suis Hussein!


    • Anonyymi

      Miks täällä saa ulkomaalainen edes ryhtyä kansanedustajaksi.

      • Anonyymi

        Miksi ne ylipäätensä tulevat tänne? Pysyisivät siellä, mistä ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe