Oletteko saaneet mälliä silmään

Anonyymi

19

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että tälläinen nainen tämä Desiree:

      "Yhdenillan jutuissa sattuu yleensä eniten kämmejä ja kyllä, olen harrastanut tällaisia. Siitä en tunne minkäänlaista häpeää. Olen nainen joka tykkää seksistä, mitä sitten. Herran vuonna 2019 on ihan ok että nainen tykkää seksistä. Vaikka naisella olisi yli 100 seksikumppania mittarissa niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. On korkea aika siirtyä kivikaudesta aikaan asfaltin jälkeen ja tajuta että naisetkin tykkäävät seksistä ja meillä on oikeus harrastaa seksiä jos me haluamme. Se ei tarkoita että olisimme kevytkenkäisiä. Se ei myöskään tarkoita että meillä ei olisi oikeus käyttää valkoista häämekkoa jos haluamme. "

      • "Se ei tarkoita että olisimme kevytkenkäisiä"

        Mitähän se sitten tarkoittaa? että ovat niitä h-alkuisia?


    • En .

    • Naiset nussii väkivaltaisia jännämiehiä saa jännämiehiltä tauteja ja tulehduksia.

    • Anonyymi

      Useinkin. Ei ole tullut tulehduksia

    • Otsikkoon, että ikävä kyllä. Ei tunnu kivalle, menee silmä punaiseksi ja kipeytyy. 🤣

      Tyhmät nuijapäät koittaa puhkoa silmän!

      • Jos kumppanilla hsv2 niin en suosittele, koska siinä voi mennä sitten jo näkökin..


      • blade83 kirjoitti:

        Jos kumppanilla hsv2 niin en suosittele, koska siinä voi mennä sitten jo näkökin..

        Heh, ei ole mennyt näkö. :D

        Ja jos mä nyt kuolen kumppanini mahdollisiin sairauksiin, niin sitten mennään. Soronoo. Loppuun asti tässä muutenkin on aikomus yhdessä olla. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, ei ole mennyt näkö. :D

        Ja jos mä nyt kuolen kumppanini mahdollisiin sairauksiin, niin sitten mennään. Soronoo. Loppuun asti tässä muutenkin on aikomus yhdessä olla. :)

        Mä en tiedä sun kumppanisi sairauksia, mutta herpes silmässä tuskin on naurun asia...


      • blade83 kirjoitti:

        Mä en tiedä sun kumppanisi sairauksia, mutta herpes silmässä tuskin on naurun asia...

        Mä tiiän, ettei sillä ole. Mutta herpeksiä ei ole näkynyt mullakaan, ei edes suupielessä. :D

        Ei me muutkaan kaikki olla niin hurjia elukoita seksin suhteen, että oltas nuohottu kaikki pesänjakajat ja muut kyläpyörät läpi varsinkaan ilman suojia. . :)

        Eikä ne sukupuolitaudit tosta vaan päälle hyökkää, jos on parisuhteessa vain yhden kanssa eikä naiskentele muitakin. Meillä ei harrasteta seksiä, kun oman elämänkumppanin kanssa. Ja on jo vuosia oltu yhdessä, joten kaikki taudit on jo tarttunut mitä on ollutkin, ei voi enää pelastaa jos jotain on...:)

        Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mä tiiän, ettei sillä ole. Mutta herpeksiä ei ole näkynyt mullakaan, ei edes suupielessä. :D

        Ei me muutkaan kaikki olla niin hurjia elukoita seksin suhteen, että oltas nuohottu kaikki pesänjakajat ja muut kyläpyörät läpi varsinkaan ilman suojia. . :)

        Eikä ne sukupuolitaudit tosta vaan päälle hyökkää, jos on parisuhteessa vain yhden kanssa eikä naiskentele muitakin. Meillä ei harrasteta seksiä, kun oman elämänkumppanin kanssa. Ja on jo vuosia oltu yhdessä, joten kaikki taudit on jo tarttunut mitä on ollutkin, ei voi enää pelastaa jos jotain on...:)

        Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.

        Jotta kyllä mä nauran, kuolen sitten mihin vaan jos vaan saan kuolla ukkoni vierelle. Se on paras paikka kuolla, jos mihin.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mä tiiän, ettei sillä ole. Mutta herpeksiä ei ole näkynyt mullakaan, ei edes suupielessä. :D

        Ei me muutkaan kaikki olla niin hurjia elukoita seksin suhteen, että oltas nuohottu kaikki pesänjakajat ja muut kyläpyörät läpi varsinkaan ilman suojia. . :)

        Eikä ne sukupuolitaudit tosta vaan päälle hyökkää, jos on parisuhteessa vain yhden kanssa eikä naiskentele muitakin. Meillä ei harrasteta seksiä, kun oman elämänkumppanin kanssa. Ja on jo vuosia oltu yhdessä, joten kaikki taudit on jo tarttunut mitä on ollutkin, ei voi enää pelastaa jos jotain on...:)

        Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.

        Eipä tietenkään hyökkää...En sitä tarkoittanutkaan. Kyllä oman luotettavan partnerin kanssa voi touhuta vapaasti.
        Pointti oli vaan se, että nämä asiat on hyvä itse kunkin selvittää etukäteen partneriltaan ettei tule yllätyksiä. Puhuin paremminkin yleisellä tasolla, en niinkään sinusta.

        Kaikki ihmiset kun eivät edes tiedä, että herpes voi tarttua myös silmään...Limakalvohan se sielläkin on. Helposti tarttuu.


      • Ne nuijapäät luulee tietysti silmämunaa munasoluksi, nuijia kun ovat, ja muna kun muna..

        Ja aloittaja voi ruikkia ihan omaan silmäänsä..


      • blade83 kirjoitti:

        Eipä tietenkään hyökkää...En sitä tarkoittanutkaan. Kyllä oman luotettavan partnerin kanssa voi touhuta vapaasti.
        Pointti oli vaan se, että nämä asiat on hyvä itse kunkin selvittää etukäteen partneriltaan ettei tule yllätyksiä. Puhuin paremminkin yleisellä tasolla, en niinkään sinusta.

        Kaikki ihmiset kun eivät edes tiedä, että herpes voi tarttua myös silmään...Limakalvohan se sielläkin on. Helposti tarttuu.

        Noniin, tuntui vaan niin kohdistetulta, eli koin sen kohdistetulta, sori.

        Ei mulla ole koskaan ollut kahta partneria samaan aikaan, joiden kanssa seksiä harrastan ristiin rastiin. Se on se jonka kanssa seurustelen ja jos ei sekään, niin ei kukaan muukaan. Ja itse ainakin olen ollut aina tarkka omista touhuistani, enkä höveli. Tokihan en voi tietää miten paljon miehet joiden kanssa olen seurustellut on puhuneet totta mm. entisistä suhteistaan...:)

        Voihan olla, että on jätetty kertomattakin...mutta myöhästä se nyt enää on menneitä murehtia. Testeihin luotan kumminkin. Ja itseeni, etten sählää muiden kun mieheni kanssa.



        Tottakai voi tarttua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ne nuijapäät luulee tietysti silmämunaa munasoluksi, nuijia kun ovat, ja muna kun muna..

        Ja aloittaja voi ruikkia ihan omaan silmäänsä..

        Juu ei ne varmaan tajua onko ne silmässä, emättimessä vai perseessä. :)


    • Anonyymi

      Itse olen sitä mieltä, että seksinharrastaminen pitäisi kieltää parisuhteiden ulkopuolella. Seksuaalisuus on sairaassa kieroutuneessa tilassa nykyään. Oksettavia fetissejä jne. Kaikki vain suvaitsevaisuuden nimissä. Suvaitsevuudellekin pitäisi saada rajat.

      Onneksi ei itse tarvitse olla osallisena tässä rumbassa. Mirlummin yksin ja selibaatissa.

      • Kyllä se on parisuhteessakin kiellettävä! Ihan luonnotonta touhua.


    • Anonyymi

      Kerran runkatessa lensi omasta munasta hörpötit silmille. Kyllä nauratti. Hehee!

    • Anonyymi

      Tukien väärinkäyttöä tuollainen. Maailmanmeno tulee silmille nääs.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe