Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Elikkä+juuri+noin!++Sinä+naisena+ihan+itse+kuvasit+ja+vastasit+tuohon+aloittajan+kysymykseen.Vastauksesi+oli+rehellinen+ja+noin+suurinosa+naisista+99.9%+ajattelee.Esim.+minä+sitten+taasen+etsin+juurikin+sitä+neitsyttä+naista,+elikkäs+minusta+neitsyt+nainen+ei+ole+luuseri+tai+surkimus,+jos+vaan+on+itsestäänhuolehtiva+normaali+nainen.Vastauksena+aloittajalle,+eli+kyse+on+juurikin+sukupuolten+välisistä+eroista.+Kyse+on+siitä,+että+miten+sekä+naiset,+että+miehet+nämä+asiat+kokee+ja+se+eroavaisuus+siinä.-Wuwun+vastaus+ilmentää+erittäin+hyvin+naisen+näkemyksen+ja+omani+taas+miehen+näkymystä.Siinä+missä+naiset+suosivat++mahdollisimman+käytettyä+miestä,+niin+mies+suosii+käyttämätöntä.Mies+on+indivisualisti..+Mies+haluaa+ihan+itse+ottaa+morsiammensa+tai+panokaverin+neitsyys+ja+opettaa+tälle+kaiken+tarpeellisen.Nainen+taasen+on+peesailija+luonteeltaan,+joka+kulkee+mieluummin+valmista+polkua+toisen+jälkeä+myöden+kuin+että+ottaisi+itse+selvää+tai+etsisi+ja+loisi+itse+jotain+uutta+ennen+käymätöntä+ja+kokematonta.++Tästä+samasta+syystä+naiset+esimerkiksi+eivät+ole+kovinkaan+luovia+tai+kykene+tekemään+mitään+uusia+innovaatioita+tai+keksintöjä+maailmaan.+He+tyytyvät+peesailemaan+siinä+missä+mies+menee+ja+kokee+mieluummin+ennen+käymätöntä+ja+sehän+on+loppujen+lopuks+se+ainoa+tie+luoda+jotain+uutta.++Noh+nyt+ajatus+karkasi+laajemmaltikin+aiheen+ulkopuolelle,+mutta+sukupuolten+valinen+perusluonne+menee+näin.Toki+myös+sitten+se+ero+sukupuolten+välillä+saamisen+helppoudesta+jne.Nainen+saa+kyllä+munaa++tekemättä+mitään.++Mies+on+se+joka+joutuu+laittaa+asiat+tapahtumaan,+näkemään+vaivaa,+tekemään+työn.++Tästä+syystä+ns.+"saavaa"+miestä+ehkä+jotkut+jopa+arvostavat?++Kova+panomies...Mahtavaa...jee+jee.Itse+en+arvosta+millään+tavalla+panomiestä+kun+tiedän,+että+toisaalta+he+ovat+niitä+jotka+panevat+ketä+tahansa.+Mitään+rimaa+heillä+ei+ole+olemassakaan.+Itsekkin+olen+jättänyt+kymmeniä,+jopa+satoja+naisia+panematta+koska+pidän+rimaa+ja+tasoa+naisten+suhteen..En+koe+pillun+saamista+kovinkaan+haastavana+jos+lähtökohta+on,+että+kuka+tahansa+käypi.
  2. On+täällä+hyviäkin+miehiä+tarjolla..Jos+yhtään+voi+itseään+kehua+niin+sanoisinko+ellei+jopa+erinomainen.Se+on+vaan+sitten+taivahan+tosi+ettei+minua+kaikki+saa..+Profiilissa+tarkemmin.