Ja se on miesten kurppaantuville vaimoille kova paikka
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15600821/mies-himoitsee-teineja
Kaikki miehet haluavat teinirömpsää
30
<50
Vastaukset
- ei.kaikki.miehet
Homot ei ainakaan halua.
- onneksi_
Kaikki miehet eivät ole pedofiilejä
Juuri tämän takia asiasta täytyy keskustella faktatietoja kunnioittaen.
Tuossa kommentissa lisää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15609361/hyvaksikayttokeskustelussa-pitaisi-huomioida-monta-eri-seikkaa#comment-97129085
- Pienetsammakot
Ei parane kuppaantua.
- Narumyyjä
40 kurpat ovat atm varten.
Parasta ennen meni jo. Ehkäpä, mutta pian ne tajuaa, että taidot puuttuu ja intensiivisyys. Vanhemmat osaakin ne hommat jo paremmin ja rennommin. :D
Naisilla on nuorena kiire näyttää hyvälle, vanhana osata minkä tekee. Ja nuorilla miehillä on kiire oppia ja tehdä kaikki, vanhana leikkiä ettei oppinut juuri mitään. :D- ÄlyHoi
En ole huomannut että vanhemmilla naisilla olisi sen enempää taitoa tai intensiivisyyttä. Teineistä ei tosin ole vertailukohteita yli vuosikymmeneen, mutta vanhemmilla naisilla ei tunnu olevan sen enempää halua kun taitoakaan vastavuoroisuuteen sängyssä.
ÄlyHoi kirjoitti:
En ole huomannut että vanhemmilla naisilla olisi sen enempää taitoa tai intensiivisyyttä. Teineistä ei tosin ole vertailukohteita yli vuosikymmeneen, mutta vanhemmilla naisilla ei tunnu olevan sen enempää halua kun taitoakaan vastavuoroisuuteen sängyssä.
No olet sitten onnistunut löytämään ne ukkoihin jo kyllästyneet naiset messiin. Harmillista.
Oletko itse kuinka aktiivinen miellyttämään naista? Vastavuoroistahan tuon pitäisi kumminkin olla.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa ei ole tuulesta temmattua. :''D- Kakkossmiess
Eihän teineiltä haetakaan osaamista, vaan ennemminkin päin vastoin. Se mikä teinissä viehättää on piukeiden paikkojen lisäksi ajatus, ettet ole 123. mies.
Kakkossmiess kirjoitti:
Eihän teineiltä haetakaan osaamista, vaan ennemminkin päin vastoin. Se mikä teinissä viehättää on piukeiden paikkojen lisäksi ajatus, ettet ole 123. mies.
Mjaa, tänä päivänä on hyvinkin mahdollista, että teinillä on enemmän niitä seksikumppaneita ollut, kun vanhemmalla naisella. Jolla on ehkä kourallinen tuohon teiniin verrattuna.
Kaikki teinitkään ei tietysti ole h¤roja, vaan äidin pikku mussukoita jotka odottavat kiltisti omaa uljasta prisnssiään saapuvaksi.. mutta edelleen se on setämiehelle vaan lihanpala. :)- ÄlyHoi
Päläpälä kirjoitti:
No olet sitten onnistunut löytämään ne ukkoihin jo kyllästyneet naiset messiin. Harmillista.
Oletko itse kuinka aktiivinen miellyttämään naista? Vastavuoroistahan tuon pitäisi kumminkin olla.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa ei ole tuulesta temmattua. :''DNo niinpä olen, ja kyllästynyt siihen. En voi sanoa että "kaikki naiset" mutta voinpa sanoa että "kaikki mun naiset".
Ja kyllä mä olen parhaani mukaan yrittänyt oikeasti tyydyttää ja miellyttää niitä, mutta mokomat tuntuvat että mulla se tapahtuisi siinä ohessa, eivätpä ainakaan itse pane tikkua ristiin. - ÄlyHoi
Ja jatkona tietysti että enhän mä tiedä miten "kyllästyneitä" he muihin miehiinsä ovat olleet, tai mun jälkeeni. Ehkä oikealle miehelle löytyy sitä intoakin. Mä voin puhua vain siitä missä itse olen ollut mukana.
ÄlyHoi kirjoitti:
Ja jatkona tietysti että enhän mä tiedä miten "kyllästyneitä" he muihin miehiinsä ovat olleet, tai mun jälkeeni. Ehkä oikealle miehelle löytyy sitä intoakin. Mä voin puhua vain siitä missä itse olen ollut mukana.
No niinhän se on. Ehkäpä sinun ja naisten (ne kuuluisat) kemiat ei sitten ole kohdanneet? Tai seksuaaliset tarpeet ei kohtaa?
Kyllähän se varmasti toista osapuolta pidemmän päälle nakertaa, jos mikä vaan asia jää jatkuvasti sille tolalle, että on olo ettei se tarve tule täytetyksi. Tai pitää aina rimpuilla jonkun asian kanssa, että edes jotenkin saa murusia siitä.
Ehkäpä, mutta pian ne tajuaa, että taidot puuttuu ja intensiivisyys. Vanhemmat osaakin ne hommat jo paremmin ja rennommin. :D
Naisilla on nuorena kiire näyttää hyvälle, vanhana osata minkä tekee. Ja nuorilla miehillä on kiire oppia ja tehdä kaikki, vanhana leikkiä ettei oppinut juuri mitään. :DSorry, mut ei toisen miehen mälläämän naisen kanssa voi harrastaa mitään muuta ku kumiseksiä. Paljon monipuolisempaa seksiä voi harrastaa neitseen kanssa aina suihinotosta alkaen.
Vanhemman tautisen naisen seksitaitoja ei arvosta kukaan.. Ihan turha yrittää laittaa naisten ajatusmailmaa miesten päähän kun se ei mene niin.
On hyvin marginaali ryhmä miehiä ketkä kiihottuu siitä, että pääsee toisen miehen liukkaille tai jopa mahdollisimman käytetystä pillusta, mutta he on jotain perverssejä..Näitähän näkee seksipalstalla kun vähän selaa.blade83 kirjoitti:
Sorry, mut ei toisen miehen mälläämän naisen kanssa voi harrastaa mitään muuta ku kumiseksiä. Paljon monipuolisempaa seksiä voi harrastaa neitseen kanssa aina suihinotosta alkaen.
Vanhemman tautisen naisen seksitaitoja ei arvosta kukaan.. Ihan turha yrittää laittaa naisten ajatusmailmaa miesten päähän kun se ei mene niin.
On hyvin marginaali ryhmä miehiä ketkä kiihottuu siitä, että pääsee toisen miehen liukkaille tai jopa mahdollisimman käytetystä pillusta, mutta he on jotain perverssejä..Näitähän näkee seksipalstalla kun vähän selaa.Ja tässä en otttanut kantaa yhtään tohon teini ajatukseen sinällään..Itse olen kiinostunut enemmän jo teini-iän ohittaneista naisista.
blade83 kirjoitti:
Sorry, mut ei toisen miehen mälläämän naisen kanssa voi harrastaa mitään muuta ku kumiseksiä. Paljon monipuolisempaa seksiä voi harrastaa neitseen kanssa aina suihinotosta alkaen.
Vanhemman tautisen naisen seksitaitoja ei arvosta kukaan.. Ihan turha yrittää laittaa naisten ajatusmailmaa miesten päähän kun se ei mene niin.
On hyvin marginaali ryhmä miehiä ketkä kiihottuu siitä, että pääsee toisen miehen liukkaille tai jopa mahdollisimman käytetystä pillusta, mutta he on jotain perverssejä..Näitähän näkee seksipalstalla kun vähän selaa.Ei mitään sorry, sulla on oikeus mielipiteeseen siinä missä muillakin. :)
No se ei ole naisen ajatusten laittamista kenenkään päihin, vaan ihan monet miehet ottaa konkreettisesti kumppaniksi sen toisten mälläämän naisen ja jopa rakastaakain sitä, ihan kuin omaansa rakastetaan. :)
Kyllä niitä taitojakin arvostaa, elä nyt väitä vastaan vanhalle naiselle. :D
Öö, suurin osa ( länsimaisista) miehistä ottaa kumppanikseen jonkun muun kuin neitsyen..mutta jälkiliukkaille ei ehkä halua kuin pervot. Normaalisti miehet kai haluaa, että paikat on puhtaat edellisistä, ennen omia yhtymisiä.blade83 kirjoitti:
Ja tässä en otttanut kantaa yhtään tohon teini ajatukseen sinällään..Itse olen kiinostunut enemmän jo teini-iän ohittaneista naisista.
Juu...
https://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k
Ei kai se ikä...Päläpälä kirjoitti:
Ei mitään sorry, sulla on oikeus mielipiteeseen siinä missä muillakin. :)
No se ei ole naisen ajatusten laittamista kenenkään päihin, vaan ihan monet miehet ottaa konkreettisesti kumppaniksi sen toisten mälläämän naisen ja jopa rakastaakain sitä, ihan kuin omaansa rakastetaan. :)
Kyllä niitä taitojakin arvostaa, elä nyt väitä vastaan vanhalle naiselle. :D
Öö, suurin osa ( länsimaisista) miehistä ottaa kumppanikseen jonkun muun kuin neitsyen..mutta jälkiliukkaille ei ehkä halua kuin pervot. Normaalisti miehet kai haluaa, että paikat on puhtaat edellisistä, ennen omia yhtymisiä.Tottakai ottaa kun ei ole paljon muuta tarjollakaan kun toisten miesten panemia naisia.
Jos on kaksi identtistä naista kenestä valita A:) Neitsyt B:) lukuisten miesten penetroima.
Niin kaikki miehet valitsevat sen neitseen! ..Tietysti poisluettuna tuo marginaaliryhmän perverssiosasto.blade83 kirjoitti:
Tottakai ottaa kun ei ole paljon muuta tarjollakaan kun toisten miesten panemia naisia.
Jos on kaksi identtistä naista kenestä valita A:) Neitsyt B:) lukuisten miesten penetroima.
Niin kaikki miehet valitsevat sen neitseen! ..Tietysti poisluettuna tuo marginaaliryhmän perverssiosasto.Lukuisien miesten onkin eri asia, kuin muutamien. Neitsyt varmaan on monelle houkuttava, mutta yhtäkään neitsyttä ei saa uudestaan neitsyeksi ja usko pois, moni ei sitä haluaisikaan. Olen joskus, utelias kun olen kysynyt miesystävältä, että onko se neitsyyden vieminen tai neitsyen saaminen niin hieno juttu, mitä jotkut sanoo.
Lähes poikkeuksetta vastaus, on ei siinä ole mitään hienoa tai tärkeetä. Joten en usko, että hirveen moni kumminkaan pitää sitä niin tärkeänä, kun sinä vaikkapa pidät.
Itse olen menettänyt neitsyyteni toiselle "neitsyelle" eli vein samalla häneltä poikuuden...eikä siinä ollut minusta mitään maagista. :)
Ei kuulemma hänestäkään..mutta eka kerta on eka kerta, kaikille.Päläpälä kirjoitti:
Lukuisien miesten onkin eri asia, kuin muutamien. Neitsyt varmaan on monelle houkuttava, mutta yhtäkään neitsyttä ei saa uudestaan neitsyeksi ja usko pois, moni ei sitä haluaisikaan. Olen joskus, utelias kun olen kysynyt miesystävältä, että onko se neitsyyden vieminen tai neitsyen saaminen niin hieno juttu, mitä jotkut sanoo.
Lähes poikkeuksetta vastaus, on ei siinä ole mitään hienoa tai tärkeetä. Joten en usko, että hirveen moni kumminkaan pitää sitä niin tärkeänä, kun sinä vaikkapa pidät.
Itse olen menettänyt neitsyyteni toiselle "neitsyelle" eli vein samalla häneltä poikuuden...eikä siinä ollut minusta mitään maagista. :)
Ei kuulemma hänestäkään..mutta eka kerta on eka kerta, kaikille.Minä olen ottanut jo kolme neitsyyttä ja eihän siinä mitään erioista sinällään ole enää.
Ekan neitseen kanssa oli toki kun se oli molemmille ensimmäinen kerta.
Neitsyyden viemisessä ei sinällään enää ole mitään ihmeellistä, mutta kysehän onkin itselläni nykyään terveydellisistä seikoista. Ainoastaan neitseelliseen naiseen voin luottaa siinä mielessä.
Onhan minulla ollut toki pari käytettyäkin seksipartneria, mutta kuten sanoin, niin heidän kanssa se on sitten ollut sitä rajoittunutta kumiseksiä. Mä en vaan enää juurikaan koe tätä rajoittunutta kumiseksiä tavoittelemisen arvoisena asiana.
Nautin siitä että voi ottaa suihin paljaalla esim.69 ja sitten heittää siitä panemaan paljaalla. Jos suhtautuminen toiseen on tyyliin -hei sulla on varmaan joku tauti...Käytetäämpäs nyt tässä kumia ja ollan varovaisia niin se alkaa olla mulle jo aika epäeroottinen lähtökohta.blade83 kirjoitti:
Minä olen ottanut jo kolme neitsyyttä ja eihän siinä mitään erioista sinällään ole enää.
Ekan neitseen kanssa oli toki kun se oli molemmille ensimmäinen kerta.
Neitsyyden viemisessä ei sinällään enää ole mitään ihmeellistä, mutta kysehän onkin itselläni nykyään terveydellisistä seikoista. Ainoastaan neitseelliseen naiseen voin luottaa siinä mielessä.
Onhan minulla ollut toki pari käytettyäkin seksipartneria, mutta kuten sanoin, niin heidän kanssa se on sitten ollut sitä rajoittunutta kumiseksiä. Mä en vaan enää juurikaan koe tätä rajoittunutta kumiseksiä tavoittelemisen arvoisena asiana.
Nautin siitä että voi ottaa suihin paljaalla esim.69 ja sitten heittää siitä panemaan paljaalla. Jos suhtautuminen toiseen on tyyliin -hei sulla on varmaan joku tauti...Käytetäämpäs nyt tässä kumia ja ollan varovaisia niin se alkaa olla mulle jo aika epäeroottinen lähtökohta.Hmm...jännää että neitsyet saa sinut käytettynä, mutta sinä saat heidät neitsyinä.
Voitko oikeasti luottaa? Verensiirto ja hepatiitti ( ulkoimailla yhä mahdollista). Veriteitse tarttuvat taudit...onko neitsyt muuta kuin emätinneitsyt?
Tottakai olet ottanut selvää, mutta noin hypoteettisesti.
Mun yhdellä koulukaverilla joskus kaun sitten oli hepatiitti (tarttuva), vaikka oli neitsyt. Tartuntateitä ei kukaan kehdannut koskaan kysellä...Päläpälä kirjoitti:
Hmm...jännää että neitsyet saa sinut käytettynä, mutta sinä saat heidät neitsyinä.
Voitko oikeasti luottaa? Verensiirto ja hepatiitti ( ulkoimailla yhä mahdollista). Veriteitse tarttuvat taudit...onko neitsyt muuta kuin emätinneitsyt?
Tottakai olet ottanut selvää, mutta noin hypoteettisesti.
Mun yhdellä koulukaverilla joskus kaun sitten oli hepatiitti (tarttuva), vaikka oli neitsyt. Tartuntateitä ei kukaan kehdannut koskaan kysellä...Ja mm. satiaiset ei kumia pelästy. :)
Tartuntateitä on enmmän, kun ihmiset ehtii huomioimaan. Limakalvoille voi päästä niin monella tapaa...Päläpälä kirjoitti:
Hmm...jännää että neitsyet saa sinut käytettynä, mutta sinä saat heidät neitsyinä.
Voitko oikeasti luottaa? Verensiirto ja hepatiitti ( ulkoimailla yhä mahdollista). Veriteitse tarttuvat taudit...onko neitsyt muuta kuin emätinneitsyt?
Tottakai olet ottanut selvää, mutta noin hypoteettisesti.
Mun yhdellä koulukaverilla joskus kaun sitten oli hepatiitti (tarttuva), vaikka oli neitsyt. Tartuntateitä ei kukaan kehdannut koskaan kysellä...Joo, no en mä mitään narkkeja ole tavannut koskaan:D
Neitseeseen luotan 100%:sti. Ei ole ollut ongelmia. Eka panohan ei neitseen kanssa ole kipujen vuoksi paras mahdollinen, mutta seuraavasta kerrasta alkaen en näe mitään eroa ns. kokeneempaan naiseen verraten. Naiset osaa kyllä ottaa suihin jo ekallakin kerralla. Ei se ole vaikeaa.
Niin, no naisethan oikeen toivookin kokeneempaa miestä, joten ei mun kokemus ole heille haitaksi. Eikä naisilla ole tätä mun tautikammoa.blade83 kirjoitti:
Joo, no en mä mitään narkkeja ole tavannut koskaan:D
Neitseeseen luotan 100%:sti. Ei ole ollut ongelmia. Eka panohan ei neitseen kanssa ole kipujen vuoksi paras mahdollinen, mutta seuraavasta kerrasta alkaen en näe mitään eroa ns. kokeneempaan naiseen verraten. Naiset osaa kyllä ottaa suihin jo ekallakin kerralla. Ei se ole vaikeaa.
Niin, no naisethan oikeen toivookin kokeneempaa miestä, joten ei mun kokemus ole heille haitaksi. Eikä naisilla ole tätä mun tautikammoa.Ei hänkään narkki minusta ollut, vaan juurikin verensiirrosta saanut sen hepiksensä. Ihan suoraan en toki kysynyt asiaa, mutta mitä rivien väleistä osaan ihmisiä lukea, niin ollut joskus joku onnettomuus ulkomailla ( ei niin korkean hygienian maassa) ja saanut verta.
Tautikammosiia on naisissakin, mutta ehkä he ovat fanaattisia siivoajia. :''D
- Expihtarikurppa
Siksi ei kannatakaan alkaa kenellekään vaimoksi. Saa kurppaantua rauhassa eikä tarvi miettiä yhdenkään miehen seksihaluja.
- ÄlyHoi
Miksi niin moni nainen kuitenkin sellaiseksi itseään tunkee, suorastaan väkisin?
- 43-Sinkkumies
En ole halunnut alle 25 v naisia 10 vuoteen. 16 vuotiaana sain kyllä 24 v naista.
- Toivoa27v
No eipä tenit halua pappaa jolla on, se pieni lerpahtanut nysä.
- mies43v
Kisakireä 17-kesäinen pimppa on juuri paradta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372