Lopettakaa naiset itsenne hinkkaaminen

Tämä-selvä

Hommatkaa mies.

47

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älävaihdahuonoon

      Mutta kun omin käsin saa paremmat.

      • TottaTuriset

        Tämä on se valitettava totuus.


      • löpöpimppa

        Kahdella kädellä saat vielä paremmat. Olet niin väljä että tarvitset molemmat.


    • gdfdgfg

      Ei vanhat kurpat saa mitään miestä. 20v nainen on jo vanha kurppa.

      • Toivoa27

        Nainen saa aina, silloin kun haluaa.. ja vielä nuorta. Pappa ei saa, kun maksamalla.


      • Naisasialooser11

        Ei saa. Vain nuori nainen saa ja hänkin surkeaa seksiä vähemmän komealta mieheltä, vanha nainen ei saa sitäkään. Miehelle taas on tarjolla laadukasta maksullista sekä suomessa että ulkomailla.


      • johanturiset
        Toivoa27 kirjoitti:

        Nainen saa aina, silloin kun haluaa.. ja vielä nuorta. Pappa ei saa, kun maksamalla.

        Rasisti sanon vaan


    • pitääollahyvä

      Jaa no kysyisin että mistä sen miehen (pitää olla hyvä)voi käydä hakemassa itselleen?. En sitten halua petturia, alkoholistia , itsestään hölöttävää narsistia, urheilu-tai työhullua, puolikaljua ärhentelijää, haisevaa joka ei käy pesulla, pa:ta, ilkeää. Että noita edellä mainittuja kyllä löytynyt miehenä ja itse asiassa vielä pari agressiiviseksi väkivaltaiseksi itsensä sanonutta että heti kun löytyy suht normaali ja mukava ja ystävällinen miehen tapaus niin otan kyllä mielellään omaan käyttööni. Ja siihen saakka kyllä hinkkaan vaan mieluummin itse, kun ei kerta ole hyvää ollut tarjolla! .

      • Kiltti-Ja-Kunnollinen

        Naiset on just paskalle haiseva petturi joten samanlainen mies sinulle.


      • Ihanniin

        Hyvä kun ilmoitit oman sopivuutesi, sekin on jopa tärkeää


    • Normaalinainen-

      Ei ole hyviä miehiä ja miehet pettää ja juo viinaa joten olen mielummin sinkku ja oma käsi parempi.

    • Eihän niin sovi tehdä, kun semmonen nainehan on on huo*a.

      • kennelsetä

        Wuffelitäti onkin kexinyt hinkkaamisen sijasta

        nauttimaan Kerberos koiransa kieltä lipomaan

        jauhelihaa klitorixestansa


    • Tänään-

      tällainen ätmi-innovaatio ;)
      moisen oivalluksen kunniaksi ja päälle ätmi varmaan vetääkin sitten käteen

    • vieläkö täälä hilluu porukkaa jokka aattelee et itsetyydo on yhtäkuin seksi..?

      no ei se oo ihime jossei käy flaksi,

    • On täällä hyviäkin miehiä tarjolla..
      Jos yhtään voi itseään kehua niin sanoisinko ellei jopa erinomainen.
      Se on vaan sitten taivahan tosi ettei minua kaikki saa.. Profiilissa tarkemmin.

      • Kerroihmeessä

        Mikä sinusta tekee erinomaisen, varsinkin muihin miehiin verrattuna? Vaatimuslista on ainakin lähellä utopiaa, että pakko sulla on olla jotain aivan poikkeuksellista tarjota naiselle. Jotain mitä kenelläkään muulla ei ole.


      • Kerroihmeessä kirjoitti:

        Mikä sinusta tekee erinomaisen, varsinkin muihin miehiin verrattuna? Vaatimuslista on ainakin lähellä utopiaa, että pakko sulla on olla jotain aivan poikkeuksellista tarjota naiselle. Jotain mitä kenelläkään muulla ei ole.

        Neitseelliset terveet naiset voivat tulla tutustumaan ja ottaa selvää.
        Ei minun tarvitse asiattomille sivullisisille ja kriteereitä täyttämättömille ihmisille selitellä mitään.


      • Kerroihmeessä
        blade83 kirjoitti:

        Neitseelliset terveet naiset voivat tulla tutustumaan ja ottaa selvää.
        Ei minun tarvitse asiattomille sivullisisille ja kriteereitä täyttämättömille ihmisille selitellä mitään.

        Ei siis mitään. Kehtaat vaatia, vaikka itse olet pelkkä rasite ja menoerä.


    • Mäpä en hinkkaa itseäni ollenkaan, vaikkei olekaan miestä.

      • Limakalvot käpristyy ja kipristyy.. Kyllä se naisenkin pillu kaipaa ns. huoltoa etenkin ikääntyessään -joko seksiä tai sitten omaa kivaa lelujen avulla. Vanhemmille naisille alkaa olla jo hyvinkin tärkeää ns. huoltava seksi, eli se pitää limakalvot kunnossa ja joustavina.


      • blade83 kirjoitti:

        Limakalvot käpristyy ja kipristyy.. Kyllä se naisenkin pillu kaipaa ns. huoltoa etenkin ikääntyessään -joko seksiä tai sitten omaa kivaa lelujen avulla. Vanhemmille naisille alkaa olla jo hyvinkin tärkeää ns. huoltava seksi, eli se pitää limakalvot kunnossa ja joustavina.

        Hmm. Etkös sinä kannattanut sitä, että naiset pysyisivät neitsyinä mahdollisimman pitkään? Eihän neitseellisetkään naiset "huolla" sukuelimiään (tai no, korkeintaan "omankivan" kautta, mutteivät ainakaan seksiä harrastamalla).

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että silloin kun vielä olin neitsyt, mulla oli hirveän huono itsetunto ja kun täytin 18 ja olin yhä neitsyt, alkoi tuntua kuin olisi jokin helkatin kiire päästä siitä pois keinolla millä hyvänsä. Näin jälkeenpäin asiaa katsellen sitä neitsyyttä olisi voinut hyvinkin säästää vielä paljon kauemmaksikin, eikä hosua asian kanssa. Mutta sen tiedän ainoastaan nyt kun olen seksiä jo kokeillut, täysin seksitöntä elämää elänyt taas ei käytännössä tiedä kuinka mitäänsanomatonta seksi pahimmillaan voi olla, pahimmissa tapauksissa sellaistakin mitä katuu (useimmiten kuitenkin juuri sellaista mitäänsanomatonta, että tuntuu kuin olisi ihan sama harrastiko sitä vaiko jättikö harrastamatta).

        Valtaosassa seksikerroistani ovat ne miehet saaneet paljon enemmän kuin minä, en muista oikeasti nauttineeni kuin kerran tai kaksi. Varmaan senkin takia seksi on mulle nykyisin melko mitäänsanomatonta, eli "ihan sama" harrastaako sitä vai ei, ja tällä kaavalla voi kulua vuosiakin ennen seuraavaa kertaa. Enemmän sitä nauttii musiikista tai hyvistä elokuvista.


      • palstalutka kirjoitti:

        Hmm. Etkös sinä kannattanut sitä, että naiset pysyisivät neitsyinä mahdollisimman pitkään? Eihän neitseellisetkään naiset "huolla" sukuelimiään (tai no, korkeintaan "omankivan" kautta, mutteivät ainakaan seksiä harrastamalla).

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että silloin kun vielä olin neitsyt, mulla oli hirveän huono itsetunto ja kun täytin 18 ja olin yhä neitsyt, alkoi tuntua kuin olisi jokin helkatin kiire päästä siitä pois keinolla millä hyvänsä. Näin jälkeenpäin asiaa katsellen sitä neitsyyttä olisi voinut hyvinkin säästää vielä paljon kauemmaksikin, eikä hosua asian kanssa. Mutta sen tiedän ainoastaan nyt kun olen seksiä jo kokeillut, täysin seksitöntä elämää elänyt taas ei käytännössä tiedä kuinka mitäänsanomatonta seksi pahimmillaan voi olla, pahimmissa tapauksissa sellaistakin mitä katuu (useimmiten kuitenkin juuri sellaista mitäänsanomatonta, että tuntuu kuin olisi ihan sama harrastiko sitä vaiko jättikö harrastamatta).

        Valtaosassa seksikerroistani ovat ne miehet saaneet paljon enemmän kuin minä, en muista oikeasti nauttineeni kuin kerran tai kaksi. Varmaan senkin takia seksi on mulle nykyisin melko mitäänsanomatonta, eli "ihan sama" harrastaako sitä vai ei, ja tällä kaavalla voi kulua vuosiakin ennen seuraavaa kertaa. Enemmän sitä nauttii musiikista tai hyvistä elokuvista.

        En mä kannata elämättä jättämistä kenellekkään..Siis vaikka minä terveydellisistä syistä johtuen etsin neitsyttä niin en minä patista ketään neitsyyteen. Seksi on hieno ja terveellinen asia kunhan sen tekee ihmisen kanssa kuka ei tuhoa sun terveyttäsi.

        Muuten voisin ottaa sinustakin vakipanon, mutta kun sullakin on herpes...Terveitä ns. Käytettyjä naisia kun ei juurikaan ole. Se on tilastollinen fakta!
        Hsv1 80% hsv2 25% hpv 85% ihmisistä kantaa näitä... Käytännössä ainoastaan neitseet on oikeasti puhtaita. Siksi minä neitsyttä etsinkin.


      • varovaan
        blade83 kirjoitti:

        En mä kannata elämättä jättämistä kenellekkään..Siis vaikka minä terveydellisistä syistä johtuen etsin neitsyttä niin en minä patista ketään neitsyyteen. Seksi on hieno ja terveellinen asia kunhan sen tekee ihmisen kanssa kuka ei tuhoa sun terveyttäsi.

        Muuten voisin ottaa sinustakin vakipanon, mutta kun sullakin on herpes...Terveitä ns. Käytettyjä naisia kun ei juurikaan ole. Se on tilastollinen fakta!
        Hsv1 80% hsv2 25% hpv 85% ihmisistä kantaa näitä... Käytännössä ainoastaan neitseet on oikeasti puhtaita. Siksi minä neitsyttä etsinkin.

        Tuo Hsv 1, eli huuliherpes, voi yhtä hyvin olla neitsyelläkin. Hyvin monet saavat sen jo lapsuudessaan. Se ei siis ole sukupuolitauti.


      • varovaan kirjoitti:

        Tuo Hsv 1, eli huuliherpes, voi yhtä hyvin olla neitsyelläkin. Hyvin monet saavat sen jo lapsuudessaan. Se ei siis ole sukupuolitauti.

        Kyllä se on sukupuolitauti siitäkin huolimatta vaikka sen saisi jo lapsuudessaan tai syntyessään äidiltään.. Hsv 1 tarttuu genitaaleihin suuseksin yhteydessä aivan yhtä helposti kuin huuleenkin = Sukupuolitauti.

        Herpes viruksiakin vähätellään vaikka ovat syypää useisiin erilaisiin vakaviin sairauksiin.
        Uusimpien tutkimuksien mukaan selvä yhteys on havaittu mm. Alzheimerin tautiin.
        Herpes on syypää mm. useiden nuorten ihmisten kasvohalvauksiin, sekä aivoinfarkteihin.
        Kasvohalvauksia se aiheuttaa kun se tarttuu kasvon hermoon ja aktivoituessaan joskus käy sitten näitä kasvohalvauksia. Aivohalvaukset se aiheuttaa siten, että herpes saattaa yks kaks puhjeta vaikkapa aivojen pienissä verisuonessa saaden aikaiseksi sen tukkeutumisen = Aivoinfarkti.
        Silmään tarttuessaan saatat sokeutua ja virus kulkeutuu myöskin aivoihin.

        Nää jutut on kyllä tiedossa, mutta jostain syystä niistä ei puhuta.. Ei haluta kenties luoda pelkoa ja kauhua ihmisiin kun se on niin yleinen sairaus.

        Hsv on lukemattomien tutkimuksien valossa syytää tuhansiin syöpätapauksiin vuositasolla sekä miehillä, että naisilla. Niitä syöpiä on monenlaisia. Päänalueen syövistä genitaalialueiden ja peräsuolensyöpiin.

        Nää on vakavia sairauksia, mutta valheellisesti annetaan ymmärtää, et olis jostain pikkujutusta kyse, vaikka tosiasiassa kyse on jopa elämästä ja kuolemasta.


      • blade83 kirjoitti:

        Kyllä se on sukupuolitauti siitäkin huolimatta vaikka sen saisi jo lapsuudessaan tai syntyessään äidiltään.. Hsv 1 tarttuu genitaaleihin suuseksin yhteydessä aivan yhtä helposti kuin huuleenkin = Sukupuolitauti.

        Herpes viruksiakin vähätellään vaikka ovat syypää useisiin erilaisiin vakaviin sairauksiin.
        Uusimpien tutkimuksien mukaan selvä yhteys on havaittu mm. Alzheimerin tautiin.
        Herpes on syypää mm. useiden nuorten ihmisten kasvohalvauksiin, sekä aivoinfarkteihin.
        Kasvohalvauksia se aiheuttaa kun se tarttuu kasvon hermoon ja aktivoituessaan joskus käy sitten näitä kasvohalvauksia. Aivohalvaukset se aiheuttaa siten, että herpes saattaa yks kaks puhjeta vaikkapa aivojen pienissä verisuonessa saaden aikaiseksi sen tukkeutumisen = Aivoinfarkti.
        Silmään tarttuessaan saatat sokeutua ja virus kulkeutuu myöskin aivoihin.

        Nää jutut on kyllä tiedossa, mutta jostain syystä niistä ei puhuta.. Ei haluta kenties luoda pelkoa ja kauhua ihmisiin kun se on niin yleinen sairaus.

        Hsv on lukemattomien tutkimuksien valossa syytää tuhansiin syöpätapauksiin vuositasolla sekä miehillä, että naisilla. Niitä syöpiä on monenlaisia. Päänalueen syövistä genitaalialueiden ja peräsuolensyöpiin.

        Nää on vakavia sairauksia, mutta valheellisesti annetaan ymmärtää, et olis jostain pikkujutusta kyse, vaikka tosiasiassa kyse on jopa elämästä ja kuolemasta.

        Hsv...Sorry virheeni --->hpv on lukemattomien tutkimuksien valossa syytää tuhansiin syöpätapauksiin.


      • blade83 kirjoitti:

        Kyllä se on sukupuolitauti siitäkin huolimatta vaikka sen saisi jo lapsuudessaan tai syntyessään äidiltään.. Hsv 1 tarttuu genitaaleihin suuseksin yhteydessä aivan yhtä helposti kuin huuleenkin = Sukupuolitauti.

        Herpes viruksiakin vähätellään vaikka ovat syypää useisiin erilaisiin vakaviin sairauksiin.
        Uusimpien tutkimuksien mukaan selvä yhteys on havaittu mm. Alzheimerin tautiin.
        Herpes on syypää mm. useiden nuorten ihmisten kasvohalvauksiin, sekä aivoinfarkteihin.
        Kasvohalvauksia se aiheuttaa kun se tarttuu kasvon hermoon ja aktivoituessaan joskus käy sitten näitä kasvohalvauksia. Aivohalvaukset se aiheuttaa siten, että herpes saattaa yks kaks puhjeta vaikkapa aivojen pienissä verisuonessa saaden aikaiseksi sen tukkeutumisen = Aivoinfarkti.
        Silmään tarttuessaan saatat sokeutua ja virus kulkeutuu myöskin aivoihin.

        Nää jutut on kyllä tiedossa, mutta jostain syystä niistä ei puhuta.. Ei haluta kenties luoda pelkoa ja kauhua ihmisiin kun se on niin yleinen sairaus.

        Hsv on lukemattomien tutkimuksien valossa syytää tuhansiin syöpätapauksiin vuositasolla sekä miehillä, että naisilla. Niitä syöpiä on monenlaisia. Päänalueen syövistä genitaalialueiden ja peräsuolensyöpiin.

        Nää on vakavia sairauksia, mutta valheellisesti annetaan ymmärtää, et olis jostain pikkujutusta kyse, vaikka tosiasiassa kyse on jopa elämästä ja kuolemasta.

        "elämä on kuolemaan johtava sairaus, joka saa alkunsa sukupuoliyhteydestä."

        100% hengittävistä ihmisistä kuolee,
        100% hengittämättä jättävistä ihmisistä kuolee, hyvin nopeasti.


      • varovaan kirjoitti:

        Tuo Hsv 1, eli huuliherpes, voi yhtä hyvin olla neitsyelläkin. Hyvin monet saavat sen jo lapsuudessaan. Se ei siis ole sukupuolitauti.

        On ihan totta, että huuliherpes tarttuu myös muuten kuin seksin kautta. Itsekin sain omani nimenomaan suudelmista. Ehdin jo ihmetellä miksi silloinen partneri siveli sinä päivänä luonani vieraillessaan huuliaan vähän väliä jollain mukanaan tuomallaan rasvalla. Vasta lähtiessään kun ehdin jo valmistua "lähtösuudelmaan" hän sanoikin että "Ei nyt, herpes..." ja osoitti huuliaan. Mutta koska hän ei ollut varoittanut asiasta vielä saapuessaan vaan vasta lähtiessään, niin viikon tai parin päästä omaan huuleeni puhkesi rakkula/ näppylä. Omalla kohdallani huuliherpes on ns. "kukkinut" vain muutaman kerran näiden noin 8-9 vuoden aikana sen saamisesta. Päällepäin ei ulkopuolinen minustakaan näkisi, että kannan kyseistä tautia (ellei nyt sattuisi näkemään minut juuri niinä muutamana hassuna kertana kun huuliherpes on "kukkinut").

        Jos siis neitsyt on sattunut suutelemaan jotakuta huuliherpeksen kantajaa, niin siitäkin voi jo kyseinen tauti tarttua... Ja ihmisen suuteluhistoria on vielä vaikeampi nähdä päälle päin kuin seksuaalihistoria (osalla tosiaan näkyy selkeä kalvo jolloin neitsyys on aika selvä juttu, mutta toiset voivat olla menettäneet kalvon jo ennen neitsyydenmenetystä esim. masturboimalla).

        Genitaaliherpes on usein se huomattavasti riskaabelimpi herpeksen muoto. Ilmeisesti myös toistaiseksi (onneksi) harvinaisempikin. Ja huuliherpeshän voi tarttua myös sukupuolielimiin ja genitaaliherpes huuliin, mikäli tartunta tapahtuu suuseksin kautta.


      • m.wurst kirjoitti:

        "elämä on kuolemaan johtava sairaus, joka saa alkunsa sukupuoliyhteydestä."

        100% hengittävistä ihmisistä kuolee,
        100% hengittämättä jättävistä ihmisistä kuolee, hyvin nopeasti.

        Totta tuokin 100% ihmisistä saa kuolemantuomion syntyessään, mutta tiettyihin asioihin voi kuitenkin vaikuttaa eläessään kuten vaikkapa sp- tautien hankkimiseen.


      • palstalutka kirjoitti:

        On ihan totta, että huuliherpes tarttuu myös muuten kuin seksin kautta. Itsekin sain omani nimenomaan suudelmista. Ehdin jo ihmetellä miksi silloinen partneri siveli sinä päivänä luonani vieraillessaan huuliaan vähän väliä jollain mukanaan tuomallaan rasvalla. Vasta lähtiessään kun ehdin jo valmistua "lähtösuudelmaan" hän sanoikin että "Ei nyt, herpes..." ja osoitti huuliaan. Mutta koska hän ei ollut varoittanut asiasta vielä saapuessaan vaan vasta lähtiessään, niin viikon tai parin päästä omaan huuleeni puhkesi rakkula/ näppylä. Omalla kohdallani huuliherpes on ns. "kukkinut" vain muutaman kerran näiden noin 8-9 vuoden aikana sen saamisesta. Päällepäin ei ulkopuolinen minustakaan näkisi, että kannan kyseistä tautia (ellei nyt sattuisi näkemään minut juuri niinä muutamana hassuna kertana kun huuliherpes on "kukkinut").

        Jos siis neitsyt on sattunut suutelemaan jotakuta huuliherpeksen kantajaa, niin siitäkin voi jo kyseinen tauti tarttua... Ja ihmisen suuteluhistoria on vielä vaikeampi nähdä päälle päin kuin seksuaalihistoria (osalla tosiaan näkyy selkeä kalvo jolloin neitsyys on aika selvä juttu, mutta toiset voivat olla menettäneet kalvon jo ennen neitsyydenmenetystä esim. masturboimalla).

        Genitaaliherpes on usein se huomattavasti riskaabelimpi herpeksen muoto. Ilmeisesti myös toistaiseksi (onneksi) harvinaisempikin. Ja huuliherpeshän voi tarttua myös sukupuolielimiin ja genitaaliherpes huuliin, mikäli tartunta tapahtuu suuseksin kautta.

        Juu, ikävä toi sun tapaus, mutta tokihan olisit voinut kekustella nämä asiat hänen kanssaan jo tutustumisvaiheessa.. Mä olen kysynyt kaikilta sexipartnereilta jo ennen tapaamista sp-taudeista.
        Hyvä että olet kuitenkin itse rehellinen, niin ihmiset voivat ihan itse valita lähtevätkö tutustumaan herpes positiiviseen. Useimmillehan tuo ei ole onglelma kun ovat jo kantajia ennestään.


      • mammanpoika
        blade83 kirjoitti:

        Totta tuokin 100% ihmisistä saa kuolemantuomion syntyessään, mutta tiettyihin asioihin voi kuitenkin vaikuttaa eläessään kuten vaikkapa sp- tautien hankkimiseen.

        Voi vaikuttaa, mutta sinä olet jo menetetty tapaus. Isi ja äitikö sua on opastanut tuolle tielle. Palstan typerin mies.


      • mammanpoika kirjoitti:

        Voi vaikuttaa, mutta sinä olet jo menetetty tapaus. Isi ja äitikö sua on opastanut tuolle tielle. Palstan typerin mies.

        Katkeran ihmisen henkilöhyökkäys...


      • lklklklk
        blade83 kirjoitti:

        Juu, ikävä toi sun tapaus, mutta tokihan olisit voinut kekustella nämä asiat hänen kanssaan jo tutustumisvaiheessa.. Mä olen kysynyt kaikilta sexipartnereilta jo ennen tapaamista sp-taudeista.
        Hyvä että olet kuitenkin itse rehellinen, niin ihmiset voivat ihan itse valita lähtevätkö tutustumaan herpes positiiviseen. Useimmillehan tuo ei ole onglelma kun ovat jo kantajia ennestään.

        Olet siis hommannut seksikumppanisi netistä, kun kerta olet kysellyt sp-taudeista JO ennen tapamaamista? Vai mitä tarkoitit?


      • lklklklk kirjoitti:

        Olet siis hommannut seksikumppanisi netistä, kun kerta olet kysellyt sp-taudeista JO ennen tapamaamista? Vai mitä tarkoitit?

        Juuri näin ja siitä huolimatta suojaamatonta ainoastaa neitseellisten naisien kanssa.
        Herpeshän voi tarttua kondomista huolimatta, joten herpes positiiviseen ei kannata sekaantua edes kondomin kanssa...


      • klklklf
        blade83 kirjoitti:

        Juuri näin ja siitä huolimatta suojaamatonta ainoastaa neitseellisten naisien kanssa.
        Herpeshän voi tarttua kondomista huolimatta, joten herpes positiiviseen ei kannata sekaantua edes kondomin kanssa...

        Tuo on totta että herpes voi tarttua kondomista huolimatta, samoin HPV (kondylooma). Hyvä että olet perillä asioista miehenä. Monet tosiaan ovat siinä uskossa, että kondomi suojaisi kaikilta taudeilta. Siksi en haluaisi miestä joka on esim. harrastanut yhden yön suhteita.

        Tosin sinä et voi kyllä mitenkään olla varma että nuo naisesi olivat neitsyitä :D Ei siinä paljon kondomit auta jos irtoseksiä harrastaa.


      • klklklf kirjoitti:

        Tuo on totta että herpes voi tarttua kondomista huolimatta, samoin HPV (kondylooma). Hyvä että olet perillä asioista miehenä. Monet tosiaan ovat siinä uskossa, että kondomi suojaisi kaikilta taudeilta. Siksi en haluaisi miestä joka on esim. harrastanut yhden yön suhteita.

        Tosin sinä et voi kyllä mitenkään olla varma että nuo naisesi olivat neitsyitä :D Ei siinä paljon kondomit auta jos irtoseksiä harrastaa.

        Kyllä he olivat 100% varmuudella neitseitä kun molemmilla oli vielä immenkalvokin ja ensimmäinen yhdyntä oli aika kivulias heille..
        Kolmas neitsyt mikä minulla on ollut niin oli 30v ja lisäks hänellä oli vauvakuume, eikä käyttänyt e-pillereitä , joten hänen kanssaan käytin kondomia.. Hänen neitsyytensä ei ollut selvästikkään fyysinen. Sen oli vienyt joko toinen mies tai sitten masturboimalla. Hänen neitsyyteensä en 100% luottanut, mutta eipä sitä ollut varsinaisesti syytä epäilläkkään.


    • Nainen34

      Vai että mies pitäisi hommata
      1 mies oli viinamies
      2 mies oli pettäjä
      3 mies oli muuten vaan vajaa kohteli huonosti.

      Hommaan naisen seuraavaksi.

      • heteron

        Fiksu päätös


      • Nainen4564563

        Olet kostolesbo. Tyhmä akka.


      • Naisasialooser11

        1 mies oli komea mies
        2 mies oli komea mies
        3 mies oli komea mies


    • sikkkisaara

      Heittäkää ne vempaimet ja alkakaa elämään terveen naisen elämää.

    • Viinamies

      Tietokone kiinni ja ulos iskemään kumppania. Terassille ja yökerhostä se kumppani löytyy.

    • RaitisMies

      Kannattaa lähteä pyöräilemään, näkee kauniita naisen takapuolia, jotka hinkkaan ihanasti pyörän satulaa, että silmänruokaa alkaa olemaan tarjolla, kun ilmat lämpenee.
      Tänäänkin oli lämmin, kuin kesällä ja naisia eli silmänruokaa liikkeellä.

    • Mitä ikinä se hinkkaaminen sitten onkaan.

      Just odotan, että vartin mutanaamio kuivuu. Pian hinkataan.

    • Dark-fear

      Palstan naiset vois saada ätmin jos ätmi on sillä tuulella. Muuten joudutte runkkuhommia tekemään.

    • Tämä-selvä

      Jos olis ätmi kauppa niin naiset jonottais sinne hakemaan miestä.

    • jkjkjkjk

      Ei auttaisi miehen hommaaminen, sillä en saa orgasmia yhdynnässä. Kolmen miehen kanssa ollut. Noista keskimmäisen kanssa se olisi saattanut olla mahdollista, mutta yhdyntä keskeytyi eräistä tekijöistä johtuen. Tuntui niin hyvältä että jos se olisi jatkunut, olisin ehkä saattanut laueta. Paine kohdistui klitorikseen niin hyvin. Ties vaikka seuraavan kanssa onnistuisi orgasmin saanti. Tai sitten joudun tuottamaan sen itselleni masturboimalla ja nautin rakastelusta miehen kanssa muuten, onhan se tosi ihanaa ja kiihottavaa vaikka en laukeaisikaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe