Miksi nainen on huora, vaikka mies on sonni?

kuuntele.asiaa

Naisia on huoriteltu kautta aikojen ja samalla miehistä puhutaan pelimiehinä, pukkeina tai sonneina.
Mihin huorittelulla pyritään ja miksi myös naiset huorittelevat toisiaan? Miten huorittelu saataisiin loppumaan?

https://areena.yle.fi/1-4433097

66

963

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymyhuuletsuukonsaavat

      Nai tänään, huominen on huorten.

    • siten.se.loppuu

      Huorittelu loppuu, kun nainen lakkaa jakamasta tavaraansa paskoille

      • niinkö

        Mutta jatkaa huoraamista ätmien kanssa?


    • Sanoisin, että tässä on ongelmana, että nainen on naiselle susi. Jos pelkästään miehet tai todellisuudessa vain osa miehistä ajattelisi, että lukuisat seksisuhteet naisilla ovat pahasta, ei ongelmaa syntyisi.

      Sen sijaan, kun iso osa naisistakin iskee tikaria naisten selkään syntyy ongelma.

      Hidden agendana kuitenkin on, että miesten pitäisi ruveta laittamaan naiset samalle viivalle parinhaussa niiden seksuaalihistoriasta riippumatta ja niinhän ei tule tapahtumaan.

      Jopa super YTM ja pelimies Cheeck kin on ilmoittanut kirjassaan, että on todella pettynyt naisten käytökseen, siihen miten helppoja ne ovat ja miten helposti pettävät.

      Itse näkisin, että jos naiset haluavat saada muutoksen aikaan (naisiahan ne ovat, jotka nykytilanteesta valittavat), muutos lähtee itsestä. Lopettakaa muiden naisten puukottaminen. Poistakaa huora-sana sanavarastostanne ja lopettakaa pelimiesten suosiminen.

      • Fantastista

        Naiset sitä ja tätä.
        Mihin on tähän aiheeseen liittyvät keskustelut miesten vastuusta kadonneet?
        Sanonta pojat on poikia pätee myös tähänkin. Ihan vain sukupuolensa ansiosta mies voi tehdä mitä vain, koska ne nyt vain sattuvat olemaan tällaisia.


      • "Mihin on tähän aiheeseen liittyvät keskustelut miesten vastuusta kadonneet?"

        Kyllähän noita keskusteluja on. Esimerkiksi tuo koko ohjelma on tehty siltä näkökantilta. Minusta tätä sonni-lutka asetelmaa on yritetty median toimesta kitkeä jo kauan.

        Mitä vastuuta kuulutat miehiltä?


      • Naisasialooser11

        Naiset ovat todella helppoja vain Cheekin kaltaisille YT-miehille, ei todellakaan tavismiehille.


      • Naisasialooser11
        Fantastista kirjoitti:

        Naiset sitä ja tätä.
        Mihin on tähän aiheeseen liittyvät keskustelut miesten vastuusta kadonneet?
        Sanonta pojat on poikia pätee myös tähänkin. Ihan vain sukupuolensa ansiosta mies voi tehdä mitä vain, koska ne nyt vain sattuvat olemaan tällaisia.

        Mihin miesten vastuuseen viittaat? Mies ei halua huoraa vaimokseen vaikka saattaa sellaista käyttää kassien tyhjennykseen.

        On harhaista huorien valitusta yrittää saada miehet hyväksymään pilluaan jakanut nainen samalla tavalla kuin puhdas ja kunnollinen nainen.

        Jokainen mies ajattelee, että lukuisia seksisuhteita omaava nainen on huora ja naisen kuuluu lähtökohtaisesti inhota seksiä miehen kanssa ja tehdä kaikkensa, jotta ei saisi huoran mainetta.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Naiset ovat todella helppoja vain Cheekin kaltaisille YT-miehille, ei todellakaan tavismiehille.

        Jep. Viittauksella Cheeckiin vain korostin seikka, että nuo pelimiehetkään eivät arvosta "seksuaalisuuttaan ilmaisevaa" naista, vaan haluavat siveän naisen.


      • Naisasialooser11

        Totta. YTM haluaa puhtaan naisen. Myös minun panomieskaverini ovat sanoneet, että nainen joka antaa ennen avioliittoa on huono nainen ja he ovatkin ottaneet vaimoikseen puhtaat tai hyvin vähän käytetyt naiset.


    • niin.se.on

      Se on luonnon laki

    • E.Makkonen

      Huorittelulla pyritään pitämään huora joka tunnetaan omassa karsinassansa. Vieraita huoria ei kutsuta huoriksi ennen kuin niihin on paremmin tutustuttu ja heille on rakennettu omat karsinat. Jne.

    • Naisasialooser11

      Nainen on huora, mies on pansonni. Miksi täällä puhutaan itsestäänselvyyksistä? Saaminen nostaa miehen statusta ja antaminen halventaa naista, ,mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

      Naiset huorittelevat toisiaan, mutta valitettavan usein myös se huorittelija on itse huora. Nainen on naiselle susi silloin kun kilpaillaan komean miehen huomiosta ja ne muut sille komealle miehelle jakaneet naiset ovat huoria. Sen sijaan silloin kun on tarkoitus etsiä mikroskoopin kanssa vikoja vähemmän komeasta, mutta kiltistä ja kunnollisesta miehestä, naiset seisovat tiukasti yhtensä rintamana.

      Helppohan sitä pillua jakaa on vaikka tuhannelle miehelle, mutta koitappa saada sitä edes yhdeltä naiselta.

      • Kyllä ne normaalit ja komeammat miehet aina naisia saavat, vaikka sä luuseripaska et niitä naisia saisikaan. Turhan sun naisia on sen takia vihata, jos he eivät ole sitä seksiä sulle ja muillle kaltaisillesi luuserimiehille antaneet. Se on ihan teidän oma vikanne, kun ette osaa naisia lähestyä ja ootte sosiaalisiltya taidoiltanne liian huonoja.


      • miksikutsutaan

        Entä ne miehet jotka saa helposti ja kiertää naisesta naiseen keräten kaatoja?


    • Käntöpuolena naisia saamaton mies on totaalinen luuseri ja säälittävä runkkari.

      • Vaikka ei se huoripukin mainekaan hyvä ole.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vaikka ei se huoripukin mainekaan hyvä ole.

        Tai jonkun fuckboyn.


      • Elikkä juuri noin! Sinä naisena ihan itse kuvasit ja vastasit tuohon aloittajan kysymykseen.
        Vastauksesi oli rehellinen ja noin suurinosa naisista 99.9% ajattelee.

        Esim. minä sitten taasen etsin juurikin sitä neitsyttä naista, elikkäs minusta neitsyt nainen ei ole luuseri tai surkimus, jos vaan on itsestäänhuolehtiva normaali nainen.

        Vastauksena aloittajalle, eli kyse on juurikin sukupuolten välisistä eroista.
        Kyse on siitä, että miten sekä naiset, että miehet nämä asiat kokee ja se eroavaisuus siinä.
        -Wuwun vastaus ilmentää erittäin hyvin naisen näkemyksen ja omani taas miehen näkymystä.

        Siinä missä naiset suosivat mahdollisimman käytettyä miestä, niin mies suosii käyttämätöntä.

        Mies on indivisualisti.. Mies haluaa ihan itse ottaa morsiammensa tai panokaverin neitsyys ja opettaa tälle kaiken tarpeellisen.

        Nainen taasen on peesailija luonteeltaan, joka kulkee mieluummin valmista polkua toisen jälkeä myöden kuin että ottaisi itse selvää tai etsisi ja loisi itse jotain uutta ennen käymätöntä ja kokematonta. Tästä samasta syystä naiset esimerkiksi eivät ole kovinkaan luovia tai kykene tekemään mitään uusia innovaatioita tai keksintöjä maailmaan. He tyytyvät peesailemaan siinä missä mies menee ja kokee mieluummin ennen käymätöntä ja sehän on loppujen lopuks se ainoa tie luoda jotain uutta. Noh nyt ajatus karkasi laajemmaltikin aiheen ulkopuolelle, mutta sukupuolten valinen perusluonne menee näin.

        Toki myös sitten se ero sukupuolten välillä saamisen helppoudesta jne.
        Nainen saa kyllä munaa tekemättä mitään. Mies on se joka joutuu laittaa asiat tapahtumaan, näkemään vaivaa, tekemään työn. Tästä syystä ns. "saavaa" miestä ehkä jotkut jopa arvostavat? Kova panomies...Mahtavaa...jee jee.

        Itse en arvosta millään tavalla panomiestä kun tiedän, että toisaalta he ovat niitä jotka panevat ketä tahansa. Mitään rimaa heillä ei ole olemassakaan. Itsekkin olen jättänyt kymmeniä, jopa satoja naisia panematta koska pidän rimaa ja tasoa naisten suhteen..En koe pillun saamista kovinkaan haastavana jos lähtökohta on, että kuka tahansa käypi.


      • en.usko.juttujasi
        blade83 kirjoitti:

        Elikkä juuri noin! Sinä naisena ihan itse kuvasit ja vastasit tuohon aloittajan kysymykseen.
        Vastauksesi oli rehellinen ja noin suurinosa naisista 99.9% ajattelee.

        Esim. minä sitten taasen etsin juurikin sitä neitsyttä naista, elikkäs minusta neitsyt nainen ei ole luuseri tai surkimus, jos vaan on itsestäänhuolehtiva normaali nainen.

        Vastauksena aloittajalle, eli kyse on juurikin sukupuolten välisistä eroista.
        Kyse on siitä, että miten sekä naiset, että miehet nämä asiat kokee ja se eroavaisuus siinä.
        -Wuwun vastaus ilmentää erittäin hyvin naisen näkemyksen ja omani taas miehen näkymystä.

        Siinä missä naiset suosivat mahdollisimman käytettyä miestä, niin mies suosii käyttämätöntä.

        Mies on indivisualisti.. Mies haluaa ihan itse ottaa morsiammensa tai panokaverin neitsyys ja opettaa tälle kaiken tarpeellisen.

        Nainen taasen on peesailija luonteeltaan, joka kulkee mieluummin valmista polkua toisen jälkeä myöden kuin että ottaisi itse selvää tai etsisi ja loisi itse jotain uutta ennen käymätöntä ja kokematonta. Tästä samasta syystä naiset esimerkiksi eivät ole kovinkaan luovia tai kykene tekemään mitään uusia innovaatioita tai keksintöjä maailmaan. He tyytyvät peesailemaan siinä missä mies menee ja kokee mieluummin ennen käymätöntä ja sehän on loppujen lopuks se ainoa tie luoda jotain uutta. Noh nyt ajatus karkasi laajemmaltikin aiheen ulkopuolelle, mutta sukupuolten valinen perusluonne menee näin.

        Toki myös sitten se ero sukupuolten välillä saamisen helppoudesta jne.
        Nainen saa kyllä munaa tekemättä mitään. Mies on se joka joutuu laittaa asiat tapahtumaan, näkemään vaivaa, tekemään työn. Tästä syystä ns. "saavaa" miestä ehkä jotkut jopa arvostavat? Kova panomies...Mahtavaa...jee jee.

        Itse en arvosta millään tavalla panomiestä kun tiedän, että toisaalta he ovat niitä jotka panevat ketä tahansa. Mitään rimaa heillä ei ole olemassakaan. Itsekkin olen jättänyt kymmeniä, jopa satoja naisia panematta koska pidän rimaa ja tasoa naisten suhteen..En koe pillun saamista kovinkaan haastavana jos lähtökohta on, että kuka tahansa käypi.

        "Itsekkin olen jättänyt kymmeniä, jopa satoja naisia panematta koska pidän rimaa ja tasoa naisten suhteen..."

        Olet sanonut olevasi ihan tavallinen mies. Tavallisten miesten kohdalla ei puhuta sadoista, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa. Vähemmänkin viehättävillä naisilla on rimansa.


      • en.usko.juttujasi kirjoitti:

        "Itsekkin olen jättänyt kymmeniä, jopa satoja naisia panematta koska pidän rimaa ja tasoa naisten suhteen..."

        Olet sanonut olevasi ihan tavallinen mies. Tavallisten miesten kohdalla ei puhuta sadoista, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa. Vähemmänkin viehättävillä naisilla on rimansa.

        No ei kukaan usko..

        Väsynyttä settiä..💤


      • en.usko.juttujasi kirjoitti:

        "Itsekkin olen jättänyt kymmeniä, jopa satoja naisia panematta koska pidän rimaa ja tasoa naisten suhteen..."

        Olet sanonut olevasi ihan tavallinen mies. Tavallisten miesten kohdalla ei puhuta sadoista, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa. Vähemmänkin viehättävillä naisilla on rimansa.

        Olen ulkoisesti ns. tavallisen huippu-urheilijan näköinen, mutta toki jos mietitään henkisiä ominaisuuksia ja luonnetta/ maailmankatsomusta niin hyvinkin epätavallinen.. En usko olevankaan toista samanlaista maailmassa. Olen hyvin erityinen myöskin seksuaaliselta puhtaudeltani, vaikka partnereita onkin ollut jo keskiverto miehen verran.


      • en.usko.juttujasi
        blade83 kirjoitti:

        Olen ulkoisesti ns. tavallisen huippu-urheilijan näköinen, mutta toki jos mietitään henkisiä ominaisuuksia ja luonnetta/ maailmankatsomusta niin hyvinkin epätavallinen.. En usko olevankaan toista samanlaista maailmassa. Olen hyvin erityinen myöskin seksuaaliselta puhtaudeltani, vaikka partnereita onkin ollut jo keskiverto miehen verran.

        "hyvin erityinen myöskin seksuaaliselta puhtaudeltani, "

        Et ole. Tyystin koskemattomia miehiä on pilvin pimein. He vasta puhtaita ovatkin.

        Siltikin, en usko pätkääkään.


      • en.usko.juttujasi kirjoitti:

        "hyvin erityinen myöskin seksuaaliselta puhtaudeltani, "

        Et ole. Tyystin koskemattomia miehiä on pilvin pimein. He vasta puhtaita ovatkin.

        Siltikin, en usko pätkääkään.

        Niin..Kyllä kokemattomat miehetkin ovat ns. puhdaskaluisia, mutta heidän kohdalla lienee ainakin tällä palstalla se ongelma etteivät tiedä kuinka sitä kaluaa käyttää/ eivät keksi mihinkä sen tökkäisi.
        Harvemmin sä näet heillä täällä olevan yhteystietoja tarjolla.. On kaksi asiaa haaveilla jostain ja sitten oikeasti tehdä jotain.
        Jos katsot minua, niin minä selkesäti haen jotain ja tulen myöskin vastaamaan huutooni kun neitsyt kivan näköinen itsestäänhuolehtiva nainen minulle kirjoittaa. Se on 100% varmaa.


      • Naisasialooser11
        blade83 kirjoitti:

        Olen ulkoisesti ns. tavallisen huippu-urheilijan näköinen, mutta toki jos mietitään henkisiä ominaisuuksia ja luonnetta/ maailmankatsomusta niin hyvinkin epätavallinen.. En usko olevankaan toista samanlaista maailmassa. Olen hyvin erityinen myöskin seksuaaliselta puhtaudeltani, vaikka partnereita onkin ollut jo keskiverto miehen verran.

        Määrittele"huippu-urheilijan"näköinen.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Määrittele"huippu-urheilijan"näköinen.

        Ns. "Naapurinpoika"..Ulkonäöltä antaisin itelleni kouluarvosanoin about: 7 hyvänä päivänä...,jos paarturissa käynnistäni ei ole liikaa aikaa ja silmät ei verestä.


      • Naisasialooser11

        7 on jo reilusti tavallista paremman näköinen.


    • Byramid

      Huora on naissukupuolen haukkumahierarkian huipulla oleva haukkumanimi, miehillä vastaava on pedofiili. Se että kutsutaanko jotakuta näillä nimillä riippuu siitä kuinka paljpn ureaa ja pahaa oloa on haukkujan pääkopassa.

      • Naisasialooser11

        P.S. En ole koskaan kuullut miestä haukuttavan pedofiiliksi sen sijaan neitsyeksi kyllä eli naiset itsekin nolosti myöntävät, että saaminen nostaa miehen statusta, jos ei nostaisi niin miehen neitsyydessä ei olisi mitään vikaa.


      • eikukaanhauku
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        P.S. En ole koskaan kuullut miestä haukuttavan pedofiiliksi sen sijaan neitsyeksi kyllä eli naiset itsekin nolosti myöntävät, että saaminen nostaa miehen statusta, jos ei nostaisi niin miehen neitsyydessä ei olisi mitään vikaa.

        Eivät aikuiset hauku neitsyeksi, kuka sellaista edes ajattelisi koska on aivan normaalia että jokainen on pannut ainakin joskus.


      • Naisasialooser11

        Ei ole.


    • 78o78o78o767oo

      Siis ne miehet ketkä eivät saa huorittelevat, mutta suurin osa heistä kuitenkin panisi jos saisi. Mutta eipä aikuisen mitään sonniksi kehumisia tule kauheasti vastaan, kyllä panoista kehuminen on teinien ja muuten keskenkasvuisten juttuja.

      • pukit

        Huoripukki voi olla myös ajatuksissaan, vaikka huoraaminen ei toteudukaan. Jos mies haluaisi panna monia naisia mutta ei onnistu, samalainen huoripukki se on kuin se joka onnistuu.


      • Naisasialooser11

        Noloa naisen itselleen valehtelua. Kaikki miehet huorittelevat, mutta hyvä että myönnät saamisen nostavan miehen tasoa. Nainen joka jakaa pilluaan on huora myös niiden miesten mielestä kenelle nainen jakaa. Panomies haluaa myös puhtaan ja kunnollisen naisen.

        Ymmärrän kyllä, että se helpottaa huoran elämää valehdella itselleen, ehkäpä huora kuvittelee että jos kertoo tarpeeksi ison valeen niin se uskotaan totena.

        Tuohan se on se naisen viimeinen epätoivoinen keino yrittää änkyttää, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat.


      • helppoapervoilua
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Noloa naisen itselleen valehtelua. Kaikki miehet huorittelevat, mutta hyvä että myönnät saamisen nostavan miehen tasoa. Nainen joka jakaa pilluaan on huora myös niiden miesten mielestä kenelle nainen jakaa. Panomies haluaa myös puhtaan ja kunnollisen naisen.

        Ymmärrän kyllä, että se helpottaa huoran elämää valehdella itselleen, ehkäpä huora kuvittelee että jos kertoo tarpeeksi ison valeen niin se uskotaan totena.

        Tuohan se on se naisen viimeinen epätoivoinen keino yrittää änkyttää, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat.

        Panomies haluaa mahdollisimman helppoa ja monipuolista seksiä, ei siinä kunnollisuutta haeta.


      • Naisasialooser11

        Kyllä haetaan silloin kun vaimoa haetaan.


    • huorittelusta pääsee jos lakataan näkemästä toiset ihmiset omaisuutena, ja seksi hyödykkeenä jota nainen "antaa/jakaa" ja mies "saa/ottaa"

      • Naisasialooser11

        Olet väärässä. Luonnonlakeja ei voi muuttaa. Nainen antaa ja mies saa, nainen on huora ja mies on panosonni


    • Kaisanoasaa

      Niin se on että naiset huoraa jännämiesten kanssa.

    • Se on miehellä vähän eri homma..

      Vaatii enempi taitoa. :D


      Ja sitten on siinä sekin että miehen kuuluukin siittää mahdollisimman monta naarasta..

      Naaraan kannalta se on huono juttu jos ei ees tiiä kenen satsista se vaavi sai alun.

      • Koska miehet on niin helppoja..


      • kuuluu ja kuuluu...
        yhtä lailla naaraan olisi, ihan fiksuakin hankkia jälkeläisiä useamman eri uroksen kanssa, jos nyt pelkän biologian puitteissa ajattelee. suurempi geenipooli takaa paremmat mahdollisuudet lajin säilymiselle.

        miks taas mies voi käytännössä panna ketä vaan, nainen taas valikoi? syynä on se et sperma on "halpaa". munasoluja kypsyy yleensä vain yksi kuukaudessa, siittiöitä kypsyy.. mitä? miljoonia päivässä,
        ja sit on tietysti se raskausaika ja oksettaa koko ajan ja paikat repee ja venyy ja synnytystuskat ja -paskat ja sit toukka on tissisä kiinni ainaki seuraavan vuoden ja ja..

        ja vielä kysellään miks naiset ei "anna" kelletahansa miehenkaltaiselle olennolle,


      • m.wurst kirjoitti:

        kuuluu ja kuuluu...
        yhtä lailla naaraan olisi, ihan fiksuakin hankkia jälkeläisiä useamman eri uroksen kanssa, jos nyt pelkän biologian puitteissa ajattelee. suurempi geenipooli takaa paremmat mahdollisuudet lajin säilymiselle.

        miks taas mies voi käytännössä panna ketä vaan, nainen taas valikoi? syynä on se et sperma on "halpaa". munasoluja kypsyy yleensä vain yksi kuukaudessa, siittiöitä kypsyy.. mitä? miljoonia päivässä,
        ja sit on tietysti se raskausaika ja oksettaa koko ajan ja paikat repee ja venyy ja synnytystuskat ja -paskat ja sit toukka on tissisä kiinni ainaki seuraavan vuoden ja ja..

        ja vielä kysellään miks naiset ei "anna" kelletahansa miehenkaltaiselle olennolle,

        Siinä on ideana se että naaras ei kuole pentujensa kanssa.. :D
        Uros estää sen.

        Kunnon uroksella on monta naarasta koska hänellä on keskimääräistä paremmat geenit.

        Se suurempi geenipooli ei oikein päde yhden perhe-yksikön kohdalla. :D


        Nää lutka naiset ei valikoi niinkuin naisen kuuluis valikoida..

        Sen takia tulee mietittyä että onkohan tyvärellä kaikki inkkarit kanootissa... Ohan se niin vaarallistaki naiselle kun ei tunne kaveria jonka asunnossa on.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Koska miehet on niin helppoja..

        Eihän sitä malta olla tekemättä mitään kun tollanen milffi tulee vastaan..

        Äänikin on kuin seireeninlaulu.

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Siinä on ideana se että naaras ei kuole pentujensa kanssa.. :D
        Uros estää sen.

        Kunnon uroksella on monta naarasta koska hänellä on keskimääräistä paremmat geenit.

        Se suurempi geenipooli ei oikein päde yhden perhe-yksikön kohdalla. :D


        Nää lutka naiset ei valikoi niinkuin naisen kuuluis valikoida..

        Sen takia tulee mietittyä että onkohan tyvärellä kaikki inkkarit kanootissa... Ohan se niin vaarallistaki naiselle kun ei tunne kaveria jonka asunnossa on.

        en tarkoittanutkaan aiemmassa vastineessa sellaista elämäntapaa, mitä nykyään pidetään normina, eli heteropari biologisine lapsineen.
        esimerkiksi metsästäjä-keräilijöillä ei yleensä ollut tällaista, vaan lapset kasvatettiin yhteisön voimin. eikä raskaana oleva nainen tai vasta synnyttänyt tarvinut miestä suojelijakseen ja elättäjäkseen ja ku kaikki osallistu kaikkeen nii ei tarvinu miettiä ketkä on kenenki mukuloita ja toisinaan piti vaihtaa maisemaa riistan tms. luonnonantimien perässä nii ei ollu sitä sukutilaa minkä jättää perinnöksi..

        tuo nykyisenä ihanteena pidetty "ydinperhe" on alkanut vakiintua vasta sit ku siirryttiin maatalousyhteiskuntaan ja alettiin elää paikoillaan pysyvämpää elämää, jolloin ihmisillä alkoi olla myös omaisuutta ja sit tuli huoli et kuka sen omaisuuden perii että onko pennut omia ja siitä maaomaisuudesta ja akasta ja penikoista oltiin mustasukkasia tai kateellisia jos toisella oli paremmat ja sit keksittiin ryhtyä sotimaan ja naiset tartti miehiltä turvaa ja elatusta ku oli maha pystysä ja viis toukkaa helmoissa roikkumassa ja naapurikylän äijät pyrkii raiskaamaan kaikki mitä kiinni saa ja vaikkei saiskaan... ja ja ja jotenkinuinsekaimeni..


      • m.wurst kirjoitti:

        en tarkoittanutkaan aiemmassa vastineessa sellaista elämäntapaa, mitä nykyään pidetään normina, eli heteropari biologisine lapsineen.
        esimerkiksi metsästäjä-keräilijöillä ei yleensä ollut tällaista, vaan lapset kasvatettiin yhteisön voimin. eikä raskaana oleva nainen tai vasta synnyttänyt tarvinut miestä suojelijakseen ja elättäjäkseen ja ku kaikki osallistu kaikkeen nii ei tarvinu miettiä ketkä on kenenki mukuloita ja toisinaan piti vaihtaa maisemaa riistan tms. luonnonantimien perässä nii ei ollu sitä sukutilaa minkä jättää perinnöksi..

        tuo nykyisenä ihanteena pidetty "ydinperhe" on alkanut vakiintua vasta sit ku siirryttiin maatalousyhteiskuntaan ja alettiin elää paikoillaan pysyvämpää elämää, jolloin ihmisillä alkoi olla myös omaisuutta ja sit tuli huoli et kuka sen omaisuuden perii että onko pennut omia ja siitä maaomaisuudesta ja akasta ja penikoista oltiin mustasukkasia tai kateellisia jos toisella oli paremmat ja sit keksittiin ryhtyä sotimaan ja naiset tartti miehiltä turvaa ja elatusta ku oli maha pystysä ja viis toukkaa helmoissa roikkumassa ja naapurikylän äijät pyrkii raiskaamaan kaikki mitä kiinni saa ja vaikkei saiskaan... ja ja ja jotenkinuinsekaimeni..

        Joo mutta sitä koko kylää suojeli yhdet vahvat urokset jotka sitten astui ne kylän naaraat.

        Kyllähän ne mummelit varmaan auttoikin lasten kasvatuksessa mutta miehet ne kävi hankkimassa ruokaa ja partioimassa reviiriä..

        Hyvin epätasa-arvonen yhteiskunta jossa naisen tarkotus on toimia lasten äitinä...
        Vanhemmat naiset keräilee marjoja.


        Meinaakko että jellonatki on maatalousyhteiskunta kun ne listii toisten urosten penikat.. :D

        Niillä on ihan selvästi ongelma toisten urosten pentujen kanssa.


        Kateellisuus on meillä geeneissä ja me ei olla ikinä oltu mitään kommunisteja jotka aina vaan antaa toiselle tilaa ja luopuu rikkaasta metsästysmaasta..


      • Mie tuun mustasukkaseksi jos jollaki miehellä on nainen jota mieki haluaisin jyystää..


        Sotahan siitä syttyy kun käyn hakemassa sen eukon parempaan talteen. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Joo mutta sitä koko kylää suojeli yhdet vahvat urokset jotka sitten astui ne kylän naaraat.

        Kyllähän ne mummelit varmaan auttoikin lasten kasvatuksessa mutta miehet ne kävi hankkimassa ruokaa ja partioimassa reviiriä..

        Hyvin epätasa-arvonen yhteiskunta jossa naisen tarkotus on toimia lasten äitinä...
        Vanhemmat naiset keräilee marjoja.


        Meinaakko että jellonatki on maatalousyhteiskunta kun ne listii toisten urosten penikat.. :D

        Niillä on ihan selvästi ongelma toisten urosten pentujen kanssa.


        Kateellisuus on meillä geeneissä ja me ei olla ikinä oltu mitään kommunisteja jotka aina vaan antaa toiselle tilaa ja luopuu rikkaasta metsästysmaasta..

        itte asiassa metsästäjä-keräilijöiden ruokavalio on koostunut monin paikoin enempi siitä keräilystä.. marjoja, juuria, pähkinöitä, muita kasvinosia, etanoita, simpukoita sun muita nilviäisiä, linnunmunia..
        eikä metsästäjä-keräilijöillä ollut samanlaista valtahierarkiaa ku nykyihmisillä ja sukupuolet oli aika pitkälti tasa-arvoisia.

        Ja leijonat ei oo ihmisiä.
        onneksi, sillä urosleijonat ole muuta ku isopäisiä, kömpelöitä pullistelijoita jokka oottaa et naaraat kaataa riistan ja löntystää sitte paikalle viemään ruhosta parhaat palat.
        ja heleppohan se on ne pennut tappaa..
        mää en henk. koht. vaan ymmärrä ihmisiä, yleensä miehiä, jotka jotenki pitää urosleijonaa niin mahtavana miehuuden symbolina.. tai no joo, yllä oleva kuvaus kyllä soppii aika moneenki miesoletettuun... :D


      • m.wurst kirjoitti:

        itte asiassa metsästäjä-keräilijöiden ruokavalio on koostunut monin paikoin enempi siitä keräilystä.. marjoja, juuria, pähkinöitä, muita kasvinosia, etanoita, simpukoita sun muita nilviäisiä, linnunmunia..
        eikä metsästäjä-keräilijöillä ollut samanlaista valtahierarkiaa ku nykyihmisillä ja sukupuolet oli aika pitkälti tasa-arvoisia.

        Ja leijonat ei oo ihmisiä.
        onneksi, sillä urosleijonat ole muuta ku isopäisiä, kömpelöitä pullistelijoita jokka oottaa et naaraat kaataa riistan ja löntystää sitte paikalle viemään ruhosta parhaat palat.
        ja heleppohan se on ne pennut tappaa..
        mää en henk. koht. vaan ymmärrä ihmisiä, yleensä miehiä, jotka jotenki pitää urosleijonaa niin mahtavana miehuuden symbolina.. tai no joo, yllä oleva kuvaus kyllä soppii aika moneenki miesoletettuun... :D

        Tiedehän sanoo että me ollaan oltu enemmänki niitä metsästäjiä ja että lihansyönti on kasvattanu meidän aivot isommiksi.

        Saalistajat on yleensä älykkäämpiä kuin ne kasvissyöjät.

        Kannattaa hieman kyseenalaistaa tietyt tutkimukset koska nämä vegaanit yrittää kaikin voimin saada ihmiset uskomaan että lihansyönti on luonnotonta.

        :D

        Oikeastaan kannattaa kyseenalaistaa kaikki tutkimukset koska ne hyvin usein heijastaa tutkijan poliittista ideologiaa. :D


        Sama ilmiö toistuu muidenkin eläinten kohdalla... Ja meki ollaan loppupeleissä eläimiä.

        Miehet vikoo toisten miesten lapsia koska me halutaan jatkaa omaa sukuamme... Mutta me ihmis miehet pyritään nielemään tunteemme..

        Naiset vikoo toisten naisten lapsia... Ja naisilta ei vaadita samanlaista hyväksyntää kuin miehiltä..

        Mies on sikamainen naistenalistaja jos ei suostu ottamaan YH-äitiä vaimoksi.. :D

        Naiset on vahvoja jos ei suostu huolehtimaan toisten naisten muksuista. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tiedehän sanoo että me ollaan oltu enemmänki niitä metsästäjiä ja että lihansyönti on kasvattanu meidän aivot isommiksi.

        Saalistajat on yleensä älykkäämpiä kuin ne kasvissyöjät.

        Kannattaa hieman kyseenalaistaa tietyt tutkimukset koska nämä vegaanit yrittää kaikin voimin saada ihmiset uskomaan että lihansyönti on luonnotonta.

        :D

        Oikeastaan kannattaa kyseenalaistaa kaikki tutkimukset koska ne hyvin usein heijastaa tutkijan poliittista ideologiaa. :D


        Sama ilmiö toistuu muidenkin eläinten kohdalla... Ja meki ollaan loppupeleissä eläimiä.

        Miehet vikoo toisten miesten lapsia koska me halutaan jatkaa omaa sukuamme... Mutta me ihmis miehet pyritään nielemään tunteemme..

        Naiset vikoo toisten naisten lapsia... Ja naisilta ei vaadita samanlaista hyväksyntää kuin miehiltä..

        Mies on sikamainen naistenalistaja jos ei suostu ottamaan YH-äitiä vaimoksi.. :D

        Naiset on vahvoja jos ei suostu huolehtimaan toisten naisten muksuista. :D

        Ihminen on sekasyöjä, metsästäjäkeräilijöillä se on ollu suunnilleen fifty-sixty eläinkunnan-/ kasvikunnantuotteiden jako. Ja elukasta on syöty kaikki mitä pystyy..
        nykyajan "lihansyöjät" vetää jotain kymmenen piffin hampurilaisia tai sit vain parhaista parhainta sisäfilettä, ja vinkuu jos sinne lihatuotteeseen on jääny joku ruston tms. palanen..

        >>Oikeastaan kannattaa kyseenalaistaa kaikki tutkimukset koska ne hyvin usein heijastaa tutkijan poliittista ideologiaa. :D >>

        Sinäpä sen sanoit :D


      • m.wurst kirjoitti:

        Ihminen on sekasyöjä, metsästäjäkeräilijöillä se on ollu suunnilleen fifty-sixty eläinkunnan-/ kasvikunnantuotteiden jako. Ja elukasta on syöty kaikki mitä pystyy..
        nykyajan "lihansyöjät" vetää jotain kymmenen piffin hampurilaisia tai sit vain parhaista parhainta sisäfilettä, ja vinkuu jos sinne lihatuotteeseen on jääny joku ruston tms. palanen..

        >>Oikeastaan kannattaa kyseenalaistaa kaikki tutkimukset koska ne hyvin usein heijastaa tutkijan poliittista ideologiaa. :D >>

        Sinäpä sen sanoit :D

        Sekasyöjiähän me ollaan mutta jotku väittää että me ollaan syöty etelä-amerikkalaisia pähkinöitä että saahaan proteiinia.

        Nätti-Jussi kävi silloin aikoinaan etelä-ameriikassa hakemassa meille pähkinöitä..

        Se oli kuulemma ainakin kymmen tuhat vuotias.

        Ei meän kuulu syödä pelkkää lihaa niinkuin jenkkiläinen punaniska.


        Vegaanit luulee että me ollaan oltu joitain rauhanomaisia hippejä joskus kauan aikaa sitten..
        Kunnes sosiaaliset normit on meidät muuttanu pahoiksi kansakuntien alistajiksi. :D

        Naisetki on ollu jotain muuta kuin mammoja meän lapsille.

        Tasa-arvoa ei ole koskaan ollu eikä tulee koskaan olemaan.. Eikä sitä kumpikaan osapuoli ees halua. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Sekasyöjiähän me ollaan mutta jotku väittää että me ollaan syöty etelä-amerikkalaisia pähkinöitä että saahaan proteiinia.

        Nätti-Jussi kävi silloin aikoinaan etelä-ameriikassa hakemassa meille pähkinöitä..

        Se oli kuulemma ainakin kymmen tuhat vuotias.

        Ei meän kuulu syödä pelkkää lihaa niinkuin jenkkiläinen punaniska.


        Vegaanit luulee että me ollaan oltu joitain rauhanomaisia hippejä joskus kauan aikaa sitten..
        Kunnes sosiaaliset normit on meidät muuttanu pahoiksi kansakuntien alistajiksi. :D

        Naisetki on ollu jotain muuta kuin mammoja meän lapsille.

        Tasa-arvoa ei ole koskaan ollu eikä tulee koskaan olemaan.. Eikä sitä kumpikaan osapuoli ees halua. :D

        Minen siitä rauhanomaisuudesta tai hippeydestä tiiä..
        Mut tasa-arvoisempaa on ollu ja tiedetty et sukupuolia on enemmän ku kaks. Ja joskus on ollu naisten johtamia yhteisöjä ja perimys on seurannu äitilinjaa jolloin on ollu ihan sama kuka sen perillisen isä on.

        Sit jossain vaiheessa joku, todennäköisesti mies, pilas kaiken :D


      • m.wurst kirjoitti:

        Minen siitä rauhanomaisuudesta tai hippeydestä tiiä..
        Mut tasa-arvoisempaa on ollu ja tiedetty et sukupuolia on enemmän ku kaks. Ja joskus on ollu naisten johtamia yhteisöjä ja perimys on seurannu äitilinjaa jolloin on ollu ihan sama kuka sen perillisen isä on.

        Sit jossain vaiheessa joku, todennäköisesti mies, pilas kaiken :D

        Yhtä tasa-arvosta kuin nytkin...

        Silloin ei vaan naiset ihmetelly että miksi Ötzi ei voinu tulla raskaaksi ja hoitaa lapsia. :D

        Ötzi ei ymmärtäny sellasta puhetta yhtään.


        Jos on ollu naisten johtamia yhteisöjä niin siellä ollaan välitetty kenen kanssa Ötzi nussii..
        Kauheita kissatappeluita seurannu jos Ötzi meni nussimaan väärää naista.


        Aika kehno sellanen naisten yhteiskunta kun yks uros voi tulla ja pistää kaikki pimpsat pinoon ja ruveta kalifiksi kalifin paikalle.


        Ötzi kattoo sieltä pusikosta ja funtsii että ompas apajat...

        Kuninkaaksi ja kylän halutuimmaksi poikamieheksi yhden tunnin aikana. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Yhtä tasa-arvosta kuin nytkin...

        Silloin ei vaan naiset ihmetelly että miksi Ötzi ei voinu tulla raskaaksi ja hoitaa lapsia. :D

        Ötzi ei ymmärtäny sellasta puhetta yhtään.


        Jos on ollu naisten johtamia yhteisöjä niin siellä ollaan välitetty kenen kanssa Ötzi nussii..
        Kauheita kissatappeluita seurannu jos Ötzi meni nussimaan väärää naista.


        Aika kehno sellanen naisten yhteiskunta kun yks uros voi tulla ja pistää kaikki pimpsat pinoon ja ruveta kalifiksi kalifin paikalle.


        Ötzi kattoo sieltä pusikosta ja funtsii että ompas apajat...

        Kuninkaaksi ja kylän halutuimmaksi poikamieheksi yhden tunnin aikana. :D

        just..

        ehdottaisin kokeilemaan ajattelun siirtämistä siitä pienestä nupista vaihteeksi siihen hartioiden yläpuolella sijaitsevaan isompaan nuppiin.

        ja vaikka niinku lukea asioista:

        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa

        :D



    • näinonkyllä

      Jos lukon saa auki monella avaimella, ei se ole hyvä lukko, mutta jos avaimella saa monta lukkoa auki, se on hyvä avain.

    • Hapala

      Naiset ovat näidenkin asioiden suhteen melko yksinkertaisia.

    • Naisasialooser11

      Nainen joka antaa pillua usealle miehelle on huora eli yleinen nainen. Se on neutraali ilmaisu em. naiselle, ei se ole haukkumasana eikä vihapuhetta.

    • Rakkaudetta

      "isiksen haava"
      Nainen on kylmä ja laskelmoiva, ei osaa rakastaa.
      Sen takia heitä haukutaan.

      • Ehdotonrakkaus

        Mies sen sijaan on aikojen alusta asti osannut rakastaa.
        "Adamin haava" on se että kun nainen ei osaa rakastaa.


    • Itse en kyllä näitä ihan suorilta pistäisi vastakkain. Jos naisella on paljon kumppaneita niin toki siitä helposti maineen saa mutta jos ei ole aloitteellinen niin se onkin ihan ok. Toisaalta jos miehellä on useita kumppaneita niin mainetta tulee mutta jos olet mies joka ei oikein uskalla naisia lähestyä niin melko paljon löytyy myös hänelle termejä jotka eivät kovin itsetuntoa kohentavia ole.

      Itse kyllä olen sitä mieltä että tällaisilla maineilla on kovin vähän tekemistä seksuaalisuuden kanssa; enempi löytäisin yhteistä pintaa seksualisen ahdistelun tai sopimattoman käytyöksen kanssa. Yritetään lokeroida ihminen tiettyyn muottiin, oli faktapohjaa tai ei, ja siten aiheutetaan yksilölle henkistä taakkaa,

      Huorittelun lopettamiseen tuskin on yhtä keinoa. Tuossa ohjelmassa oli minusta hyvä ajatus jonkunlaisesta tapakasvatuksesta kouluissa. Siihen voisi liittää elämänhallintaa noin yleensäkin. Sitten tietysti yksi tärkeä asia olisi tehdä tästä maasta kaikille sukupuolille tasa-arvoinen ja oikeudenmukainen.

    • Expihtarikurppa

      Tää onkin hauska ongelma. Huorittelulla yritetään tietysti pitää naiset aisoissa ja hallittavissa. Paljon tällä palstalla myös arvostellaan ja paheksutaan naisten seksuaalisuutta, sitä kun ei saisi olla. Ratkaisu on tietysti se, että naiset lopettavat seksin kokonaan, kieltäytyvät parisuhteista ja muusta kanssakäymisestä miesten kanssa. Näin naisten puhtaus on taattu eikä mene maine piloille. Onneksi naiset yhä enemmän näin myös toimivat!
      Tietysti pieni sivuseikka jää jäljelle. Nimittäin osaavatko ja pystyvätkö miehet myös elämään ilman seksiä ja naisia ylipäänsä? Ei enää panosonneja tai muutakaan. Luulisin tuon kuitenkin onnistuvan helposti, koska palkkiona on kansakuntaa ylevöittävät puhtaat naiset, jotka eivät itseään miehellä saastuta, vaan keskittyvät tärkeämpiin asioihin elämässään.

    • Mies on pukki ja nainen kaalimaa.

    • Huoripukki

      Haukkumanimenä huoraa käyttävät ne, jotka jäävät ilman.
      Ammattina huora on eri juttu. Hyvä huora on mukava ja fiksu. Sänkykaverina hän on huomaavainen ja taitava, eikä soittele perään. Verrattuna suomalaiseen aviopuolisoon esimerkiksi venäläiset huorat ovat kauniita ja huoliteltuja. Henki ei haise eikä tukka hapsota ja lantio käy kiivaasti. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe