Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Kröhm....Itseasiassa+aika+usein+olet+ihan+itse++aloitanut+ketjun+itsestäsi,+kuten+tälläkin+kertaa..
  2. Minä+uskoisin,+että+tuo+on+yleisempää+kuin+luuletkaan..Saattaa+hyvin+olla,+että+koko+naisen+orgasmi+on+kovasti+feministien+toimesta+yli+hehkutettu...++Jos+katsot+vaikkapa+aikuisviihdettä,+niin+ethän+sä+koskaan+näe+naisen+saavan+ns.+aitoa+orgasmia,+vaan+sä+näät+pelkää+feikkiä,+siinä+missä+miehet+saavat+oikeita.+++Suvun+jatkamisen+kannalta+evoluutio+ei+nähnyt+naisen+orgasmille+mitään+tarkoitusta,+joten+se+on+mitä+on...Ei+välttämättä+mitään+ihmeellistä.-Myös+hormonaalisilla+tekijöillä+on+tuohon+naisilla+merkittävä+vaikutus..++++++Joillain+naisilla+luontainen+testosteronitaso+on+merkittävästi+alhaisempi+kuin+jollain+toisella+naisella...Kaikki+vaikuttaa+kaikkeen.Jotkut+naiset+ovat+alkaneet+saada+orgasmeja+vasta+korvaushoidossa+vanhemmalla+iällä..ns.+omalla+hormoonitasoillaan+heidän+elimistö+ei+koskaan+toiminut+siinä+mielessä+optimaalisella+tasolla+nuorenakaan..Tottakai+mies+nauttii,+jos+näkee+naisen+nauttivan+ja+saavan+orgasmeja+ja+ilman+muuta+sen+voi+ajatella+olevan+tärkeää+miehellekkin,+mutta+toisaalta+kyllä+mies+voi+myöskin+helposti+hyväksyä+tilanteen,+mikäli+se+on+naiselle+itselleen+just+fine...+Tuollaisessa+tilanteessa+asiasta+voi+keskustella+ettei+mies+turhaan+yritä+loputtomiin+ja+ettei+seksistä+tule+sitä+kautta+ns.+orgasmikeskeinen+suoritus,+missä+nainen+alkaa+vaan+kokea+paineita+asian+suhteen,+kuten+sinullekkin+on+ilmeisesti+käynyt...++Ehkä+olisi+vaan+hyvä+unohtaa+hetkeks+koko+orgasmi+ja+keskittyä+nauttimaan+itse+seksistä.-Tuo+oli+hyvä+esimerkki+ns.+ego+miehestä,+kuka+tulee+ja+sanoo,+että+ehkä+toiset+miehet+eivät+vain+ole+osanneet,+että+nytpä+hän+näyttää....No+niin+sillä+hän+loi+vain+sinulle+paineita+ja+teki+asiasta+hyvin+kiusallisen+kun+ei+sitä+sitten+tullutkaan.+++-Usein+naiset+päätyvätkin+faikkaamaan+tuollaisille+miehille+välttääkseen+kiusallisen+tilanteen.
  3. Lainaus:-Maailmassa+on+monta+vaikeissa+elämäntilanteissa+eläviä+ja+he+olisivat+valmiita+antamaan+kaltaisellesi+pässille+kunnolla+sukkasaippuaa.-++*++Mitäs+heillä+on+minua+vastaan...Itse+ymmärrän+erittäin+hyvin+kaikkia+heikko-osaisia+ja+ongelmaisia+ihmisiä...++Juurikin+tässä+on+nytkin+kyse+siitä,+että+sinä+kiistät+ihmisten+ongelmat+ja+suollat+omaa+höttöäsi,++kun+minä+olen+aina+sanonut,+että+ihmisiä+pitäisi+kuunnella+ja+ottaa+heidän+ongelmansa+vakavissaan.Ps.++Olen+muuten+suht+varma,+että+kirjottelet+myöskin+XLinerinä....Hyi+hyi+sinua..++++Koetas+keskittyä+hetki+omiin+ongelmiis.+Ei+tuollainen+jakaantunut+persoonallisuuskaan+ihan+tervettä+ole.