Huomaan että pysyn palstan kestopuheenaiheena vaikka en kirjoittelisi tänne päiväkausiin. Se imartelee minua tietenkin, mutta eikö se nyt ole teidän kannaltanne v.tun noloa?
Luulisi että aikuiset keksisivät muuta keskusteltavaa. Käyttäkää edes kolmasosa palstailuun käyttämästänne ajasta oikeaan elämään, niin teillä on muutakin keskustelunaiheita kuin minä.
Pertti-palstalla kuhisee taas
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
”Päiväkausiin”, uuno vaihtaa nimimerkkiä lennosta ja kyttää palstaa tunnista tuntiin. Gimme a break god sake.
Piti tarkistaa.
Laitoin eilen 2 viestiä, ja sitä ennen palstailin toissapäivänä (13.8.) hetken.
12.8. olin pois palstalta, mutta 11.8. olin aktiivisena. Kirjoittelen vain omalla nikilläni, enkä ole luotsi.
Se on mielenkiintoisen ihmisen osa. Oli paikalla tai poissa, aina kuitenkin puheenaiheena 😊
Naulan kantaan Elluseni.
Tätä se on ollut koko sen kolme vuotta mitä olen palstaillut. Olen kait onnistunut tekemään vaikutuksen palstalaisiin.Iku-Turso kirjoitti:
Naulan kantaan Elluseni.
Tätä se on ollut koko sen kolme vuotta mitä olen palstaillut. Olen kait onnistunut tekemään vaikutuksen palstalaisiin.Ihan varmasti olet tehnyt vaikutuksen Tähtisilmä. Niin usein joku muistelee sinua.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ihan varmasti olet tehnyt vaikutuksen Tähtisilmä. Niin usein joku muistelee sinua.
Luulisin ettei muista kirjoiteta yhteensäkään niin paljon kuin minusta yksinään. Sanoisin Elluseni, että olen palstan ainoa megajulkkis.
Iku-Turso kirjoitti:
Luulisin ettei muista kirjoiteta yhteensäkään niin paljon kuin minusta yksinään. Sanoisin Elluseni, että olen palstan ainoa megajulkkis.
Siltä se kyllä vaikuttaa Tähtisilmä. On sanottava, että itsekin olen sinua kaivannut.
Siltä se kyllä vaikuttaa Tähtisilmä. On sanottava, että itsekin olen sinua kaivannut.
Älä sinäkin aloita Elluseni. Minä en ole voinut koskaan sietää ajatusta siitä että palstailisin velvollisuudentunnosta.
Iku-Turso kirjoitti:
Älä sinäkin aloita Elluseni. Minä en ole voinut koskaan sietää ajatusta siitä että palstailisin velvollisuudentunnosta.
En sitä pyytänytkään Tähtisilmä. Olen vain kaivannut sinua, en oleta sinun pitävän minulle seuraa .
Velvollisuus palstailla on aika huono motiivi.Kaskenpolttaja kirjoitti:
En sitä pyytänytkään Tähtisilmä. Olen vain kaivannut sinua, en oleta sinun pitävän minulle seuraa .
Velvollisuus palstailla on aika huono motiivi.Ymmärrän sen, että palstalla kaipailee niitä kirjoittajia joiden kanssa kirjoitellessa viihtyy. Tiedän kokemuksesta ettei niitä ole täällä liikaa.
Iku-Turso kirjoitti:
Ymmärrän sen, että palstalla kaipailee niitä kirjoittajia joiden kanssa kirjoitellessa viihtyy. Tiedän kokemuksesta ettei niitä ole täällä liikaa.
Juuri niin. Olet ytimessä.
Juuri niin. Olet ytimessä.
Näin meidän kesken Elluseni, minä kirjoittelin jossain kohtaa paljon sellaisen palstalaisen kanssa joka sai minut viihtymään.
Muistan kuin eilisen päivän (aamuyön) hetken jolloin sain hänen kanssaan kirjoitellessani sieluuni särön joka johti lopulta siihen että kupit meni nurin. Eräässä keskustelussamme aamuyön tunteina hän asetteli sanansa niin että minä koin hänen painostavan minua palstailemaan.
Me kirjoittelimme hänen kanssaan vielä pitkään tuon jälkeen, ja jopa privassa, mutta minulle jäi hänestä sellainen maku että olen vain viihdyttäjä.
Itse olen halunnut aina olla vain tavan keskustelija, en mikään viihdyttäjä.Iku-Turso kirjoitti:
Näin meidän kesken Elluseni, minä kirjoittelin jossain kohtaa paljon sellaisen palstalaisen kanssa joka sai minut viihtymään.
Muistan kuin eilisen päivän (aamuyön) hetken jolloin sain hänen kanssaan kirjoitellessani sieluuni särön joka johti lopulta siihen että kupit meni nurin. Eräässä keskustelussamme aamuyön tunteina hän asetteli sanansa niin että minä koin hänen painostavan minua palstailemaan.
Me kirjoittelimme hänen kanssaan vielä pitkään tuon jälkeen, ja jopa privassa, mutta minulle jäi hänestä sellainen maku että olen vain viihdyttäjä.
Itse olen halunnut aina olla vain tavan keskustelija, en mikään viihdyttäjä.Ymmärrän Tähtisilmä. Tulen toimeen ilman sinua. Kaipaaminen on kai kuitenkin sallittua?
Jos sinusta tuntuu, että painostan sinua, älä katso velvollisuudeksi vastata minulle Tähtisilmä.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ymmärrän Tähtisilmä. Tulen toimeen ilman sinua. Kaipaaminen on kai kuitenkin sallittua?
Jos sinusta tuntuu, että painostan sinua, älä katso velvollisuudeksi vastata minulle Tähtisilmä.Tiettyyn pisteeseen asti on ookoo kertoa suoraan mitä ajattelee. Sehän vain imartelee Elluseni.
Painostaminen on silti liikaa, mutta siihenhän ei ajauduta vahingossa. Se vaatii jo tahallisuutta.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Itse olen halunnut aina olla vain tavan keskustelija, en mikään viihdyttäjä.Te olette kummatkin niin herkkiksiä :D
Iku-Turso kirjoitti:
Tiettyyn pisteeseen asti on ookoo kertoa suoraan mitä ajattelee. Sehän vain imartelee Elluseni.
Painostaminen on silti liikaa, mutta siihenhän ei ajauduta vahingossa. Se vaatii jo tahallisuutta.Jos sinua Tähtisilmä ahdistaa, yritän muistaa olla sanomatta tuon tapaisia asioita.
Kieltämättä niitä sun laadukkaita pitkiä keskusteluketjuja, joissa et sorru ylilynteihin, on vähän ikävä. Tämä on mennyt vähän semmoiseksi puskaväijyjien leikkikentäksi kun ei ole mielenkiintoisia oikeita keskusteluja riittävästi.
Muistanet Harmis että olen ilmoittanut jättäytyneeni palstan ulkojäseneksi. Se tarkoittaa juuri sitä, minä käytän vapaa-aikaani sellaiseen tekemiseen josta saan enemmän kuin palstailusta.
Ketjut joissa spekuloidaan minun tekemisilläni ja tekemättä jättämisilläni, eivät motivoi minua palstailuun, vaan päinvastoin, saavat minussa aikaan hylkimisreaktion. En viitsi kirjoitella tänne vaikka minulla olisi joutoaikaa.
Pitäkää palsta viihtyisänä itsenne tähden, älkää miettikö minua.Iku-Turso kirjoitti:
Muistanet Harmis että olen ilmoittanut jättäytyneeni palstan ulkojäseneksi. Se tarkoittaa juuri sitä, minä käytän vapaa-aikaani sellaiseen tekemiseen josta saan enemmän kuin palstailusta.
Ketjut joissa spekuloidaan minun tekemisilläni ja tekemättä jättämisilläni, eivät motivoi minua palstailuun, vaan päinvastoin, saavat minussa aikaan hylkimisreaktion. En viitsi kirjoitella tänne vaikka minulla olisi joutoaikaa.
Pitäkää palsta viihtyisänä itsenne tähden, älkää miettikö minua.Kyllä sulla oikeastaan olisi velvollisuus hommata sitten tilalle joku yhtä laadukas tuuraaja jos kerran itse aiot ulkojäsenenä himmailla.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä sulla oikeastaan olisi velvollisuus hommata sitten tilalle joku yhtä laadukas tuuraaja jos kerran itse aiot ulkojäsenenä himmailla.
Ei palsta minua kaipaa.
Teillähän on täällä nippu erinomaisia kirjoittajia, pitäkää keskenänne hauskaa.Iku-Turso kirjoitti:
Ei palsta minua kaipaa.
Teillähän on täällä nippu erinomaisia kirjoittajia, pitäkää keskenänne hauskaa.Joo mutta kun se erinomaisuus ei aina riitä, se nippu tarvitsee jonkun semmoisen joka saa sen aktivoitua ja sinulla juurikin on se kyky. Palstan ylivoimaisesti paras kirjoittahan on funeau mutta hänkinhän tuntuu enimmäkseen aktivoituvan vain omista teksteistään niin olen sitä mieltä että tarvitaan myös aktivoijia ja niitä on vielä harvemmassa kuin hyviä kirjoittajia.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta kun se erinomaisuus ei aina riitä, se nippu tarvitsee jonkun semmoisen joka saa sen aktivoitua ja sinulla juurikin on se kyky. Palstan ylivoimaisesti paras kirjoittahan on funeau mutta hänkinhän tuntuu enimmäkseen aktivoituvan vain omista teksteistään niin olen sitä mieltä että tarvitaan myös aktivoijia ja niitä on vielä harvemmassa kuin hyviä kirjoittajia.
Jos tuntuu ettei palstalla ole pöhinää, enkä minä ole paikalla, niin annan luvan kirjoitella minusta.
Ehkä tuo passiivisuus palstalla on riittävä syy nostaa minut keskustelunaiheeksi aina ikävän hiipiessä mieliinne. Annan siunaukseni sille että kirjoittelette minusta.Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta kun se erinomaisuus ei aina riitä, se nippu tarvitsee jonkun semmoisen joka saa sen aktivoitua ja sinulla juurikin on se kyky. Palstan ylivoimaisesti paras kirjoittahan on funeau mutta hänkinhän tuntuu enimmäkseen aktivoituvan vain omista teksteistään niin olen sitä mieltä että tarvitaan myös aktivoijia ja niitä on vielä harvemmassa kuin hyviä kirjoittajia.
Sinäkin kyllä osaisit, jos haluaisit luopua noista provosoivista aloituksista. Ne kuitenkin taitavat olla sinulke tärkeitä, itse en jaksa innostua yleistävistä provoista.
- Anonyymi
Sinäkin kyllä osaisit, jos haluaisit luopua noista provosoivista aloituksista. Ne kuitenkin taitavat olla sinulke tärkeitä, itse en jaksa innostua yleistävistä provoista.
Onhan se nyt oikein, että nainen hakataan? Harmaaritari on kaiketi oikeassa?
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt oikein, että nainen hakataan? Harmaaritari on kaiketi oikeassa?
No jotkut ihmiset ajattelevat , että on oikein hakata toisia. Minusta se on väärin, kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä toisia.
No jotkut ihmiset ajattelevat , että on oikein hakata toisia. Minusta se on väärin, kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä toisia.
Tehän voisitte tuon trollin kanssa joutessanne kaivaa jostain sellaisen harmaaritarin kommentin jossa hän sanoo naisten hakkaamisen olevan oikein?
Harmaaritari kirjoitti:
Tehän voisitte tuon trollin kanssa joutessanne kaivaa jostain sellaisen harmaaritarin kommentin jossa hän sanoo naisten hakkaamisen olevan oikein?
Miksi? En ole väittänyt sinun sanoneen sellaista? Sinähän juuri kerroit tuolla toisaalla kuinka suhtaudut väkivaltaan.
Miksi? En ole väittänyt sinun sanoneen sellaista? Sinähän juuri kerroit tuolla toisaalla kuinka suhtaudut väkivaltaan.
Trolli väitti. Mitä tulee minun suhtautumiseen väkivaltaan pidän sitä oikeutettuna niissä tapauksissa joissa sillä saadaan ehkäistyä viattomiin sivullisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olet tehnyt niitä puoltavia aloituksia ja laittanut linkkejä. Miksi (jos et kannata)?
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt niitä puoltavia aloituksia ja laittanut linkkejä. Miksi (jos et kannata)?
Trolli kaivaa nyt vaan edes yhden esimerkiksi niin keskustellaan sitten. Eipä vaan taida löytyä mutta sepä ei ole minun ongelma.
Harmaaritari kirjoitti:
Trolli väitti. Mitä tulee minun suhtautumiseen väkivaltaan pidän sitä oikeutettuna niissä tapauksissa joissa sillä saadaan ehkäistyä viattomiin sivullisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Kyllä minä luulen tietäväni sinun kantasi väkivaltaan. Luen kuitenkin pääsääntöisesti avauksiasi, vaikka en jaksakaan itse innostua noista provoista.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Trolli kaivaa nyt vaan edes yhden esimerkiksi niin keskustellaan sitten. Eipä vaan taida löytyä mutta sepä ei ole minun ongelma.
Talvella laitoit ”kuinka pieksät naista oikein” omalla merkilläsi. Ensimmäisen kerran. Kohtasi lievää paheksuntaa.
Anonyymi kirjoitti:
Talvella laitoit ”kuinka pieksät naista oikein” omalla merkilläsi. Ensimmäisen kerran. Kohtasi lievää paheksuntaa.
Olenpa saattanut laittaakin, en muista mutta jos se olin minä niin sehän on sen vuoksi laitettu että naiset ymmärtäisivät ihannoimaansa kulttuuria paremmin. Etsipäs se ketju niin katsotaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Olenpa saattanut laittaakin, en muista mutta jos se olin minä niin sehän on sen vuoksi laitettu että naiset ymmärtäisivät ihannoimaansa kulttuuria paremmin. Etsipäs se ketju niin katsotaan.
Aijai Harmis!
Tuo näyttää pahalta CV:ssäsi.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Varmasti löydät itsekin (ellei poisto ehtinyt).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan minäkin. Siinäkin jouduttiin lopulta pehmentelemään asiaa.
Iku-Turso kirjoitti:
Aijai Harmis!
Tuo näyttää pahalta CV:ssäsi.Et kai vakavissasi usko noiden trollien valheita? niillä on just tuo tyyli että ne heittää puskista väitteitä joilla ei ole mitään pohjaa. Joku höynä saattaa niitä joskus uskoakin mutta luulisin että esim. sinä tai jotkut muut enemmän kommentointiani seuranneet tietää asioiden oikean laidan.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Et kai vakavissasi usko noiden trollien valheita? niillä on just tuo tyyli että ne heittää puskista väitteitä joilla ei ole mitään pohjaa. Joku höynä saattaa niitä joskus uskoakin mutta luulisin että esim. sinä tai jotkut muut enemmän kommentointiani seuranneet tietää asioiden oikean laidan.
*tunteisiin vetoamisen metodi*
Harmaaritari kirjoitti:
Et kai vakavissasi usko noiden trollien valheita? niillä on just tuo tyyli että ne heittää puskista väitteitä joilla ei ole mitään pohjaa. Joku höynä saattaa niitä joskus uskoakin mutta luulisin että esim. sinä tai jotkut muut enemmän kommentointiani seuranneet tietää asioiden oikean laidan.
Suhtaudun asioihin aina järjellä enkä ole vietävissä, mutta kun noita syytöksiä tulee riittävästi, niin pakkohan sitäkin on miettiä josko niissä kuitenkin on joku perä.
Iku-Turso kirjoitti:
Suhtaudun asioihin aina järjellä enkä ole vietävissä, mutta kun noita syytöksiä tulee riittävästi, niin pakkohan sitäkin on miettiä josko niissä kuitenkin on joku perä.
Niin no, sitähän voi yksikin trolli syytää noita miten paljon vaan ja luoda mielikuvaa niin kuin olisi montakin kirjoittajaa siellä vankkoine mielipiteineen. No uskoo ken uskoo trollia, eipä sillä niin väliä ole.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no, sitähän voi yksikin trolli syytää noita miten paljon vaan ja luoda mielikuvaa niin kuin olisi montakin kirjoittajaa siellä vankkoine mielipiteineen. No uskoo ken uskoo trollia, eipä sillä niin väliä ole.
Joo, täähän on trollipalsta.
Sinuna en olisi huolissani muiden mielipiteistä, en minäkään perusta trollien kirjoituksista.Iku-Turso kirjoitti:
Joo, täähän on trollipalsta.
Sinuna en olisi huolissani muiden mielipiteistä, en minäkään perusta trollien kirjoituksista.Eipä noista kovin huolissaan osaa olla ja tarjoaahan ne joskus huvitustakin kömpelöillä heitoillaan. No nyt menen nukkumaan, öitä.
- Anonyymi
En minä sinusta puhu mitään. Itse täällä kirjoittelet kosak olet yksinäinen.
Kröhm....Itseasiassa aika usein olet ihan itse aloitanut ketjun itsestäsi, kuten tälläkin kertaa..
Iku-Turso kirjoitti:
Satuin huomaamaan ketjun jossa kirjoiteltiin minusta, siitä tämä aloitus.
Niin...Onhan se melkoinen saavutus Suomi24:lta kun meillä on Suomessa viis miljoonaa ihmistä ja täällä pesii vain mutamat jauhamassa Pertistä...wou wou...Tarttis varmaan tehrä jotai ja miettiä systeemit uusiks.
blade83 kirjoitti:
Niin...Onhan se melkoinen saavutus Suomi24:lta kun meillä on Suomessa viis miljoonaa ihmistä ja täällä pesii vain mutamat jauhamassa Pertistä...wou wou...Tarttis varmaan tehrä jotai ja miettiä systeemit uusiks.
Pertistä jauhaa koko sinkut-palstan väki, mutta sinua ei muista kukaan.
Iku-Turso kirjoitti:
Pertistä jauhaa koko sinkut-palstan väki, mutta sinua ei muista kukaan.
Se on hyvä...Ei tarvitsekkaan muistaa.
blade83 kirjoitti:
Se on hyvä...Ei tarvitsekkaan muistaa.
Joku reppana voi muistaa sinut siitä kun yritit piikitellä minua.
Iku-Turso kirjoitti:
Joku reppana voi muistaa sinut siitä kun yritit piikitellä minua.
Koetas saada palstaan jotai ryhtiä ja mielenkiintoisi keskustelun aiheita, mikäli se on sun hommas...Tällä hetkellä mä en nää täällä ketään tai mitään, joten jatkan toiselle palstalle.
blade83 kirjoitti:
Koetas saada palstaan jotai ryhtiä ja mielenkiintoisi keskustelun aiheita, mikäli se on sun hommas...Tällä hetkellä mä en nää täällä ketään tai mitään, joten jatkan toiselle palstalle.
Minä olen osani tehnyt, nyt on sinun vuorosi isännöidä palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476