Kiinnostaako naisia pitkä mies ja kiltti ja rauhallinen, joka ei polta, ja juo kohtuudella, mutta on työtön tilapäisesti ja pukeutuu ihan siististi, en tiedä komeudesta, niin ja kaveriton, masentunut osittain.
Kiinnostaako naisia?
31
<50
Vastaukset
Luultavasti heteronaisia kiinnostaa mies.
- Anonyymi
No ei taida kiinnostaa, ihmettelen kyllä. en tiedä mimmonen persoona ja luonne ja ulkonäkö pitäs sit olla.
- Anonyymi
En ole itse pitkä, mutta olisin nainen noilla samoilla ominaisuuksilla.
- Anonyymi
Okei no mä ihmettelen Suomi naisia miksei ne kiinnostu ollenkaa, ei siis mitää vientiä ole pitkään aikaan ollut, kai on selvästi vikaa, helvetti ärsyttää.
Oletko katsonut vaikka sitä kuinja monta avioliittoa kesän aikana on solmittu? Se antaa jotain osviittaa siitä kiinnostaako naisia miehet.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Oletko katsonut vaikka sitä kuinja monta avioliittoa kesän aikana on solmittu? Se antaa jotain osviittaa siitä kiinnostaako naisia miehet.
Olisiko sinulla jo dataa kesän avioliitoista?
Tässä vuosittaiset määrät tältä vuosikymmeneltä:
2010 31 925
2011 30 557
2012 31 008
2013 27 238
2014 26 551
2015 26 735
2016 26 503
2017 26 542
2018 23 799
Sellaiset 25% on kiinnostaminen vähentynyt vuosikymmenessä? Vuonna 2008 kiinnostus oli huipussaan, nyt jo alempana kuin koskaan.scrg kirjoitti:
Olisiko sinulla jo dataa kesän avioliitoista?
Tässä vuosittaiset määrät tältä vuosikymmeneltä:
2010 31 925
2011 30 557
2012 31 008
2013 27 238
2014 26 551
2015 26 735
2016 26 503
2017 26 542
2018 23 799
Sellaiset 25% on kiinnostaminen vähentynyt vuosikymmenessä? Vuonna 2008 kiinnostus oli huipussaan, nyt jo alempana kuin koskaan.Eli siis naisia kiinnostaa miehet.
- Anonyymi
Kiinnostaa sellainen mies jonka jo tuntee.
- Anonyymi
Normaali, kunnollinen, hyvässä kodissa kasvanut nainen on yleensäkin kiinnostunut miehistä.
- Anonyymi
Kyllä varmasti kiinnostaa. Masennusta kannattaisi hoitaa, jotta elämä helpottuisi. Sitä kautta ehkä sosiaaliset suhteet helpottuisi. Kaikille on olemassa joku.
- Anonyymi
No varmasti voikin olla kaikille joku, mutta turhauttaa tää yksin oleminen eikä seksiäkää heru juuri koskaa.
- Anonyymi
Tuskin kiinnostaa. Suomessa on yli puoli miljoonaa miestä yksin eivätkä ne saa naisia koska naisia ei kiinnosta samantasoinen mies.
- Anonyymi
Olen seurannut viimeaikoina muutaman hieman reppanan miehen elämää. Tekisi mieli antaa heille oikein vahva voimahali. Tosin he tuntuvat pelkäävän tai muuten välttelevät meitä naisia. Olisi mukava kuunnella heidän huoliaan, jos se vaikka antaisi heille edes vähän lisää voimavaroja. Olen ollut nuorempana itsekin varsinainen reppanoiden reppana.
- Anonyymi
Ilmeisesti ei, pakko elää yksin kun ei vain kelpaa, mutta myös minäki olen pihi jatkossa, ei kelpaa kuin kauniit.
Jotenkin tuntuu, että täällä on poikkeuksellisen yksinkertaista jengiä..
- Anonyymi
Niin hulluksihan täs tulee kun ei saa naista, ja välillä läheisyyttä kosketusta ja seksiä.
- Anonyymi
Allujen allu, taas uusi aloitus. Hyvä kun olet rauhallinen.
- Anonyymi
Pituus on ehdottomasti plussaa. Ellei se ole yhdistettynä hintelyyteen.
Työttömyys ja masentuneisuus on vahva miinus.
Kiltteys on periaatteessa plussaa, mutta monesti käytännössä osoittautuu miinukseksi. Moni saamaton ja laiska ajattelee, että sanomalla kaikkeen kyllä kulta, tai ihan sama, tehdään niin kuin sinä haluat, olisi kiltteyttä, vaikka onkin henkistä laiskuutta. Lisäksi vältellään ristiriitaa viimeiseen asti, mutta haudotaan pahaa oloa viikkokausia tai vuosikausia ja myrkytetään suhde.
Kaverittomuus on myös aika paljon miinusta. Monesti se siis tarkoittaa kyvyttömyyttä hankkia ja ylläpitää sosiaalisia suhteita, mikä ei tietysti ole hyvä merkki parisuhteenkaan kannalta
Ei siis hyvältä näytä sinun osalta, ainakaan, jos etsit iloista, sosiaalista, kaunista naista. Koska me naisetkin olemme kuitenkin vajavaisia. Meissä on lihavia, rumia, kanamaisia, turhamaisia, typeriä, ujoja jne typpejä ei sinun ole mahdotonta löytää kumppania.- Anonyymi
En etsi mitään kaunista, ihan tavallinen työtönkin nainen kelpaa. Ei ole enää kavereita, ennen oli. Ja ennen oli pätkätöitäki, no naiset sanonu oot aika kiltin näkönen ja se on muka huono asia, vittuku ulkonäölleen ei voi mitää, ja jotkut sanoi olet vanhentuneen näkönen ja pullea.
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta kaveriton ja masentunut. Tai nimenomaan: jos on kaveriton ja masentunut, niin sen jälkeen millään ei voi enää herättää positiivista kiinnostusta, koska:
Kaverittomuus kertoo siitä, et muut ihmiset ei oikein kiinnosta, ei kiinnosta toisten kuulumiset jne ei osaa yhteyden luomista toisiin ihmisiin. Ei siis tod näk osais kohdella muakaan huomioonottavasti.
Masentunut ei kiinnosta, koska masennus saa kaiken näyttämään negatiiviselta enkä halua sellaista ankeutusta elämääni.
Tässä siis suora vastaus suoraan kysymykseen omalta kohdaltani. Muista naisista en mene sanomaan. Heteronaisia noin yleensä kiinnostaa miehet kyllä.- Anonyymi
No se on sun asia, mä en oo nii nirso naisten suhteen, koska suurimmalla osalla on ongelmia silti elämässä. Itsellä on ollut aina, ja kyllä parisuhtees oon ollut, mutta silti tää yksin oleminen on aika tuskaa, ja masennukselle ei voi mitää. elämätilanteet ollut vaikeita, kaikilla ei ole kavereita. Ja nimenomaan kaikilla ei ole töitäkään! Onhan se aika outoa jos ei yli 30 ole vakityötä, mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Oon huomannu et monet naiset viihtyy jopa sinkkuna, ei kai monet enää niin kaipaa miehiä, naiset nyt aina saa seksiä, on tarjolla jos minkälaista miestä vaan. Mutta näin miehenä ärsyttää kun jotkut saa seksiä on vakiopanot, itellä semmosta ei koskaa ole ollut, ja en oo rumimmasta päästä.
- Anonyymi
Ihmettelen suuresti, olen lähestyny nettiprofiileis montaa naista, lähettämällä viestejä, jopa kehunut ulkonäköö halunnut tutustua, mutta naiset vain lukee viestin joka ikinen, se on tosi turhauttavaa, ku olen mies joka ei nyt mistää pahimmasta päästä ole, en vaan voi ymmärtää ,miksi tehdä tätä sit niin vaikeeksi, on vain yksin. ...
- Anonyymi
Ei kiinnosta, poltan itse ja juon joten miehen pitää olla samankaltainen. Suurin osa kavereista juo eivätkä voisi olla raittiin miehen kanssa.
- Anonyymi
Joo ei kiitos, en voisi tuommosesta kiinnostua.
- Anonyymi
Mä olisin jo varattu ja naiset olis jonossa mun perää, helvetti ei ole mitää vaikutusta alottaja vaikka on pitkä mies, ja olen miehen kokonen mies, mitä naiset haluaa, ei naiset edes katso päälle, ehkä olen ruma, mutta silti vaikka olisin, niin luulisi että olisi naisia, ei ole sitten yhtäkään saatana, Eli olen pitkä mut ikisinkku.
- Anonyymi
Allu taisit vastata vahingossa omaan ketjuusi, sama teksti tuolla toisessakin ketjussa. Uskoisit jo ettet saa täältä ainuttakaan naista.
- Anonyymi
En oo Allu ja aika törkeesti sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu taisit vastata vahingossa omaan ketjuusi, sama teksti tuolla toisessakin ketjussa. Uskoisit jo ettet saa täältä ainuttakaan naista.
Sinäkö aloittaja sit saat naista?
- Anonyymi
Ihmiset osaa vain kaikkee negatiivista paskaa jauhaa.
- Anonyymi
Ei kuulosta yhtään kiinnostavalle.
xL
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476