Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+ainainen+loma,+ystävälläni+vain+kuukausi,+ihan+hyvä+niin......Kai+aiheutan++stressiä,+ehkä+työhön+paluu+tuntuu+lomalta.
https://www.youtube.com/watch?v=oKf9_y37M5U
29.06.2017 19:11
Onhan+minulla+kota+ja+kaasugrilli.+
En+juuri+käytä+niitä.+On+pienempi+helppokäyttöinen+sähkögrilli,+se+on+kätevä.
29.06.2017 14:19
Kiinalaiset+ja+muut+kauko-idästä+tulleet+ovat+yleensä+ahkeria+ja+sopeutuvaisia.
29.06.2017 09:46
Onko+liiton+korvaus+isompi+kuin+tuleva+eläkkeesi?+Leskeneläke+ja+oma+eläke+voivat+yhteenlaskettuna+muuttaa+huomattavasti+verotuksen+määrää.
Kyllä+kaavakkeet+on+joskus+täytettävä+mikäli+aikoo+saada+eläkkeensä.++Itse+en+joutunut+paljonkaan+täyttelemään+mitään,+muistaakseni.+
Nautin+jokaisesta+päivästä+minkä+saan+olla+eläkeläisenä.
29.06.2017 09:17
Ei+mikään+estä+lukemasta+venäjää+sen+enempää+kuin+ruotsiakaan,+jokainen+voi+lukea+sitä+kieltä+mikä+kiinnostaa.+
Onhan+maailmassa+kieliä+pilvin+pimein,+on+mistä+valita,+ilman+pakkoa.+Kaikista+on+taatusti+enemmän+hyötyä+kuin+haittaa+mikäli+on+vaivautunut+opiskelemaan.+
Kuulin+lapsuudessani+suomea+ja+ruotsia+sekaisin,+ei+minulla+ole+mitään+kammoa+ruotsin+opiskelua+kohtaan.
28.06.2017 12:38
Ö,+öde+ö,+hö+ö;+hö+öns+mö
Uskon+että+ruotsia+opiskeltaisiin+ilman+pakkoakin+lähes+yhtä+paljon.+
Itä-Suomessa+on+Venäjän+kieli+tarpeen,+moni+kauppa+elää+venäläisturistien+varassa,+olen+seurannut+heitä+lähikaupungissa+käydessäni,+moni+ostaa+kerralla+todella+isoja+määriä+tavaraa.+En+silti+suosittele+pakkovenäjääkään+edes+tänne+rajaseudulle.
28.06.2017 09:47
Mikä+näistä+kielistä+kuulostaa+aloittajasta+kauneimmalta+?
Tässä+testi+englanniksi:
”Island,+desert+island,+grassy+island;+grassy+island’s+maiden.”
Sama+suomeksi:
”Saari,+autio+saari,+heinäsaari;+heinäsaaren+neito.”
Ja+ruotsiksi:
”Ö,+öde+ö,+hö+ö;+hö+öns+mö”
28.06.2017 09:39
Kyllä+entiselläkin+puhelimella+sai+hyviä+valokuvia,+se+oli+oikeastaan+älypuhelimen+ja+tavallisen+sekoitus,+oli+tavalliset+näppäimet+ja+hipaisu.+Alkoi+temppuilla+vanhuuttaan,+olisi+muuten+kelvannut+vielä.+Välillä+käytin+ikivanhaa+Nokiaa+joka+oli+varmaan+lähes+kymmenen+vuotta+lataamatta,+alkoi+toimia+kuin+uutena+ollessa.
Tämän+Sonyn+ostin+juuri+siksi+että+saa+hyviä+kuvia,+on+niin+pienet+näppäimet+vaikka+onkin+iso+näyttö+että+sormeni+tuntuvat+liian+isoilta+kun+kääntää+puhelimen+poikittain+tulee+näppäimiinkin+enemmän+kokoa.+
Kaikki+on+kallista,+sähköpyörään+tuli+vikaa,+akku+on+uusi+joten+siitä+ei+johdu,+onhan+sillä+ajettu+paljon,+voi+olla+että+joudun+ostamaan+uuden,+olen+niin+tottunut+sähkikseen+että+ilman+en+aio+olla.
28.06.2017 09:34
Ei+kai+tuollaista+ole+pakko+suoltaa+palstalla??
Ostin+uuden+älypuhelimen+viikko+sitten,+aika+moni+asia+on+vielä+opeteltava,+en+silti+turvaudu+hernekeittopurkkeihin+vaikka+mieli+olisi+tehnyt.+
Entinen+ns.+älypuhelin+alkoi+olla+antiikkinen,+lähes+viisi+vuotta+jo+ikää.+
En+ole+kovin+innokas+käyttämään+puhelinta+muuhun+kuin+puhumiseen+ja+tekstiviesteihin.
27.06.2017 17:58
Näkyy.+Ainakin+ne+jotka+on+tallennettu+puhelimen+muistiin.
27.06.2017 17:52
https://www.youtube.com/watch?v=7RHM8gi9N1o
Juhannus+on+jo+mennyt+mutta+kelpaa+tämä+loppukesällekin+:)
26.06.2017 18:44
Juhannus+vuonna+2015+meni+mökkinaapurin+luona+vieraillessa+ja+sitten+käytiin+tanssilavalla.+2016+meni+mökillä+kuten+tämäkin+juhannus.+
Juuri+sopivasti+aurinko+paistoi+iltapäivällä+ja+illallakin+ihan+lämpimästi.+Saunottiin+ja+grillattiin,+vähän+valkkaria+palan+painikkeeksi.+Kaiken+kaikkiaan+hyvä+juhannus+oli+tänä+vuonna.
26.06.2017 12:00
Olen+niin+tyhmän+suoraviivainen+että+oletan+ihmisten+olevan+sitä+mitä+näyttävät+olevan,+kunnes+toisin+todistetaan.+
En+voisi+kuvitella+että+kirjoittaisin++jotain+toisen+tunnistettavalla+nikillä++hämätäkseni+muita.++On+kieroa+ja+kummallista+tehdä+sillai.
Toisaalta+nuo+jutut+ovat+itselleni++yhdentekeviä,+en+jää+miettimään+kirjoittelijoiden+motiiveja.
26.06.2017 11:49
Tietääkseni+korppis+on+kertonut+rehellisesti+ikänsä.
Jos+on+69,5+vuotta+tai+70v+niin+muuttuuko+ihminen+juuri+syntymäpäivänään.
Naisen+ikää+ja+monen+miehenkin+on+vaikea+arvioida+ulkonäön+perusteella.+
Pitäisköhän+laittaa+syntymätodistus+että+on+kelvollinen+palstalle.
26.06.2017 11:25
Musta+pilvi+nousee+täälläkin,+kohta+taas+sataa.
Minäkin+tykkään+ukonilmasta+kun+olen+kylillä.+Mökki+on+linjan+päässä+ja+salama+on+tullut+usein+töpselistä+sisään.+Kyllä+ukkosenjohdatinkin+pitäisi+olla,+ei+taida+auttaa.+
Pidä+mukavat+synttärit+siellä+reissussa.+Minua+ei+nykyisin+matkustelu+kiehdo,+ei+sitä+tiedä+vaikka+mieli+muuttuisi.
26.06.2017 11:19
Ei+täältä+ole+pakko+poistua+mihinkään+korppis11.+Olet+nuorekkaampi+kuin+moni+kuusikymppinen.+
En+imartele+sanon+vain+mielipiteeni.
26.06.2017 11:16
Huutokauppakeisari!!
En+sano+mitään....
25.06.2017 21:07
Olen+kai+ihastunut+useita+kertoja+mutta+olosuhteet+ovat+olleet+vastaan+joten+ei+päässyt+testaamaan+olisiko+ollut+kuinka+ihanaa+ajan+mittaan+;)+
Uskoisin+että+rakkaus+on+miehen+ja+naisen+välillä+sellaista+yhdessä+viihtymistä,+toisen+kunnioittamista+unohtamatta+tunteiden+paloakaan.+
Olen+hidas+kiintymään+joten+monia+rakkauksia+ei+yhden+elämän+aikana+ehdi+käydä+läpi.
24.06.2017 20:33
En+ole+koskaan+säilönyt+pahoja+tunteita+sisälleni+vaan+ollut+vihainen+jos+aihetta+on+ilmaantunut.
Nytkin+koko+kevät+on+ollut+täynnä+suuria+elämänmuutoksia,+kahdet+hautajaiset+lähes+peräkkäin.+Läheisten+kuolema+on+raskas+tapahtuma+siitäkin+syystä+että+on+valtava+paperisota+ja+käytännön+järjestelyjä,+Ei+juuri+ehdi+suremaankaan,+vasta+sitten+kun+taas+on+tasaisempaa.+
Nämä+olivat+vanhoja+ihmisiä+ja+kauan+sairastelleet+joten+loppu+heidän+kohdallaan+oli+armahdus.+
Vaikeuksista+huolimatta+tunnen+olevani+onnekas+saadessani+elää+terveenä+täyttä+elämää+vielä.+
Ei+elämä+ole+ainaista+onnea+ja+auvoa+kenelläkään.
24.06.2017 16:36
Elämä+paranee+mitä+vanhemmaksi+tulen,+näin+on+ollut+omalla+kohdallani.+
Niin+kauan+kun+on+terveyttä+todellakin+nautin+elämästäni,+aamulla+on+mukava+herätä+kiireettömään+päivään,+tehdä+mitä+itse+haluaa
24.06.2017 15:13
108 / 165