Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+minäkin.+Kissa+on+hyvä+kaveri.
11.04.2017 08:32
Minulla+on+läppäri+telkkari+ja+puhelin.+Näitä+on+useampiakin,+mutta+käytän+vain+yhtä+kerrallaan.+En+käytä+puhelinta+juuri+muuhun+kuin+puhumiseen+ja+tekstiviesteihin.+
Nyt+on+telkkari+auki,+kuuntelen+samalla+Japanin+sodasta.+
Laitan+välillä+puhelimenkin+kiinni+jos+en+odota+tärkeää+soittoa.
10.04.2017 19:52
En+pidä+pahana+vaikka+jouduin+tekemään+paljon+kotitaloustöitä+ja+hoitamaan+nuorempia+kun+olin+vanhin+ja+tyttö.+
Opin+tekemään+jotain,+en+ollut+avuton+vaikka+nuorena+meninkin+naimisiin.+
Kyllä+se+kuitenkin+eteen+tulee+että+on+tehtävä+jotain+jos+ei+halua+kodin+muistuttavan+sikolättiä.+
Tietenkin+on+eri+asia+jos+on+rahaa+palkata+piika.
10.04.2017 12:30
Äänestämäni+ehdokas+valittiin,+myöskin+kakkosvaihtoehto+pääsi.
En+tiedä+äänestysprosenteista.
10.04.2017 09:09
Pesen+usein+astiat+käsin+kun+olen+yksin.
En+kuitenkaan+osaisi+olla+ilman+tiskikonetta.+Kun+käy+vieraita+tai+tulee+enemmän+tiskiä+on+kone+hyvä+olla+olemassa.
09.04.2017 17:54
Minä+äänestin+ennakkoon+naisehdokasta+hän+ajoi+asiaa+joka+oli+minulle+tärkeä.+
Ei+ollut+persu,+vaikka+persuilla+olisi+ollut+todella+topakka+ja+älykäs+nais+ehdokas,+harkitsin+häntä+ihan+tosissani,+hän+pärjäisi+hyvin+jossain+muussakin+puolueessa.
Kyllä+puoluekantakin+kannattaa+huomioida,+joskus+voi+olla+vaikea+löytää+sopivasta+puolueesta+sopivaa+ehdokasta.+
Olen+sitä+mieltä+että+ei+liika+lepsuuskaan+ole+hyväksi+maahanmuutto+asiassa.
09.04.2017 12:18
"Ei+saa+antaa+pelolle+valtaa."+Eivätkö+parempaa+keksi.
Aiheellinen+pelko+on+hyvä+asia.+Liika+sinisilmäisyys+saattaa+olla+kohtalokasta.
En+minäkään+pelkää+naapurissa+asuvaa+Irakilaista+perhettä,+kaikki+ovat+ihania+ihmisiä,+lapset+välittömiä+ja+iloisia,+vanhemmat+tervehtivät+hymyillen.+Meidän+kaupunkiin+otetaan+vain+lapsiperheitä.
Toivon+että+lapsia+ei+kiusata+koulussa+ja+vanhemmat+otetaan+hyvin+vastaan.
Toinen+juttu+taas+on+lauma+nuoria+miehiä+joita+näin+synnyinseutuni+lähikaupungissa,+raiskaus+uutinen+tuli+taas+äskettäin+paikkakunnalta.+
Ei+siellä+kannata+nuorten+naisten+kuljeskella+yksinään+yöllä+tai+jossain+hiljaisissa+metsiköissä.
09.04.2017 11:57
Voi+olla,+mikäli+ei+ole+äänestänyt+ennakkoon.
08.04.2017 09:29
Ihmettelen+uutisten+järjestystä+iltalehdessä.+Oli+laitettu+peräkkäin+tärkeimmistä+uutisista+listaa.+
Ensin+oli+jonkun+ihmisen+rankasta+syöpätaistelusta,+sitten+Tarja+Turunen+uskaltautui+meikittömänä+kameran+eteen,+seuraavaksi+ruotsin+terroriteko.+
Kai+se+johtui+siitä+että+kaikki+jutut+olivat+etusivulla.+
Ruotsissa+asuu+useita+sukulaisia,+kaksi+Tukholmassa,+ilmoittivat+olevansa+turvassa.
08.04.2017 07:50
Ikätoverin+sanoi+usein+nuorena+että+inhoaa+vanhoja+ihmisiä.+Joutui+nuorempana+vanhainkotiin+töihin+ja+syöttämään+hampaatonta+mummoa.+Oli+juossut+karkuun+ja+oksentanut,+ura+loppui+lyhyeen.+
Nyt+on+itsekin+yli+kuusikymppinen,+hän+ei+pysty+vieläkään+myöntämään+ikäänsä.+
Auttaisikohan+tuollaiseen+terapia,+luonnollinen+asia+joka+koskettaa+jokaista+on+noin+pelottava.
08.04.2017 07:37
Miksi+pitää+ihailla+ihmisiä+jotka+ovat+nuoren+näköisiä+vanhana?+
Ikä+näkyy+tavalla+tai+toisella,+joidenkin+naama+on+sileämpi,+eräät+ovat+timmissä++kunnossa.+
En+oikein+ymmärrä+jos+koko+elämä+pyörii+nuoruuden+illuusion+ylläpitämiseen.++Operoitu+kaula+se+on+monesti+ruma,+kun+kääntää+päätään+niin+tulee+kumman+näköiseksi+kun+väkisin+kiristetty+iho+ei+meinaa+antaa+periksi.
Mutta,+pääasia+lienee+että+on+itse+tyytyväinen.
07.04.2017 12:28
Onnellisempi+kuin+koskaan+ennen+elämässäni.+Tietysti+on+ilon+aiheita+ollut+nuorempanakin,+lasten+syntymä+tärkein+asia+elämässäni.
06.04.2017 21:38
Ihmettelen+kuinka+huolettomasti+pystyi+elämään,+hyvä+kun+sai+rahat+riittämään,+jos+nyt+olisi+samat+olosuhteet+hyppisin+seinille.+
Kompuroinnin+jälkeen+oppi+turvaamaan+selustansa,+ehkä+nämäkin+oppivuodet+olivat+vain+hyväksi.
06.04.2017 20:48
Kyllä+kauniimpi+oli+nuorena+mutta+ei+onnellisempi.
Nyt+on+kaikki+hyvin,+ei+ole+vastuuta+kuin+itsestään.+Eikä+tarvitse+miettiä+kelpaako+ulkoisesti+vielä+eläkeiässäkin,+jos+kelpaa+niin+hyvä,+jos+ei+niin+samantekevää.
06.04.2017 20:43
Mistä+tietää+lyhentääkö+esim.+maidon+juominen+elinikää.+Kuoltava+on+jokaisen+vaikka+sinnittelisi+kuinka.+
Kun+elää+täysipainoisesti+aikansa+niin+voi+hyvillä+mielin+jättää+maallisen+vaelluksen.
Tupakointi+on+vastenmielinen+tapa,+haju+on+jo+luotaan+työntävä,+joten+tuhruista+hommaa+muutenkin.
06.04.2017 19:05
Minä+kiusaannun+tästä+yökylässä+ohjelmasta.+Se+on+sellaista+tirkistelyä+kuten+nuo+iholla+ja+muuta+samankaltaiset,+en+katso+niistä+mitään.+
Vaikka+maine+menisi+niin+kerron+että+kerran+tein+poikkeuksen+Marian+ohjelman+suhteen,+silloin+kun+hän+kävi+Teuvo+Hakkaraisen+luona,+telkkari+oli+auki++juuri+sopivalla+kanavalla+siihen+aikaan.+
Teuvo+yllätti+positiivisesti,+jopa+Maria+sanoi+että+muuttaa+käsitystään.
En+sentään+ole+vielä+laittanut+Tepille+kosiokirjettä++:D+enkä+edes+ottanut+persujen+jäsenkirjaa.
06.04.2017 12:30
Tähän+ikään+nuo+asiat+ovat+tuttuja.+Ohjeet+on+varmaankin+tarkoitettu+nuoremmille.
05.04.2017 16:56
Fillarointi+on+minullekin+tärkeää.+Ajelen+sähköpyörällä,+välillä+myös+tavallisella.+
Kohta+haen+pyörät+varastosta+ja+aloitan+pyöräilykauden.
05.04.2017 15:04
Tässä+on+yksi+kateellinen+ikkunapenkistäsi.+Minulla+on+vain+kapeat+itse+laitetut,+olen+miettinyt+niiden+uusimista+mutta+on+jäänyt.+
Tämä+asunto+ei+ole+oikein+hyvä+kasvien+kasvattamista+ajatellen,+keittiö+ja+toisen+makkarin+ikkunat+on+itään,+olohuone+parvekkeineen+ja+toinen+makkari+länteen,+länteen+olevilla+ikkunoilla+kasvit+kasvaa+aika+hyvin.+Toisella+puolella+on+liian+vähän+aurinkoa.+
Minullakin+oli+välillä+vaihe+että+multa+ei+kiinnostanut,+nyt+kiinnostus+on+tullut+takaisin.
05.04.2017 15:01
Olen+samaa+mieltä.+Minulla+on+myös+monenlaista+kylvettynä+ikkunalaudalla,+nostan+välillä+parvekkeelle+kun+on+lämmintä.+Minä+myös+nautin+kun+näen+vihreän+alun,+seuraan+sen+kehitystä.
Teen+myös+kaikenlaisia+kokeiluja,+joskus+onnistun+yli+odotusten+välillä+en.+
Mökillä+on+vielä+niin+paljon+lunta+että+menee+aikaa+kunnes+maa+on+paljaana.
05.04.2017 14:41
117 / 165