Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yäk.+Konstit+on+monet+sanoi+akka+kun+kissalla+pöytää+pyyhki.+Tunsin+erään++joka+joi+pullollisen+Codesan+Combi+yskänlääkettä+krapulaan+ja+oli+kuolla.+Onneksi+hän+raitistui,+ei+juo+enää+lainkaan.
23.02.2017 09:29
Voi+sentään+kun+nauratti+kirjoitusvirhe+kommentissani+:)+Olin+kirjoittanut+panokin+ok.+painoa+tarkoitin,+siitä+toisesta+en+virka+mitään,+kertokoon+tuo+virhe+asian+:)
22.02.2017 19:17
Taksikuski+olisi+näköjään+antanut+mutta+nainen+oli+pihtari+:)+
Katsoin+tietojani,+oli+siellä+numero+piilotettuna.+Poistin+sen+kokonaan,+ei+sitä+siellä+tarvita+kun+kuitenkaan+kukaan+ei+näe+sitä,+vai+näkeeköhän?
22.02.2017 08:36
Tässähän+oli+asiaa.+Pitää+heti+tarkistaa+olenko+laittanut+puhelinnumeroani+mihinkään+tiedoissani.+Ainakin+olen+sen+piilottanut+jos+olen+laittanut.+
Ei+faceen+kannata+laittaa+mitään+tärkeää,+itselleni+on+tärkeää+pitää+yhteyttä+kaukana+asuviin+tuttuihin+ja+sukulaisiin.+Siihen+tämä+on+hyvä+keino,+olen+löytänyt+uudelleen+lapsuuden+aikaisia+ystäviä+ja+sukualaisia+ympäri+maailmaa.
22.02.2017 08:26
Kyllä+niissä+totuuden+siemen+on,+kuten+kliseissä+yleensä.+
Nuorena+odotti+innokkaasti+vieraita+tai+vierailulle+menoa.+
Nyt+yksinäisyys+on+mahtavaa,+ei+juuri+kaipaa+häiriötekijöitä.+
Ei+alkoholi+ongelmaa+ole+ollut+koskaan,+mutta+joskus+on+tullut+juhlittua+ja+on+ollut+hauskaa.+
Ei+kai+noita+kukaan+tosissaan+ota.+Jos+on+elänyt+tapahtumarikkaan+elämän,+kaikenlaista+on+ehtinyt+sattumaan.
22.02.2017 08:12
1.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+villasukat+ovat+paras+lahja+ikinä.+
2.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+lauantai+kotona+viltin+alla+kuulostaa+parhaalta+vaihtoehdolta.+
3.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+joudut+googlaamaan+sinulle+outoja+sanoja.
4.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+yksinäisyys+onkin+nautinnollista.+
5.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+tajuat,+että+et+enää+ymmärrä+nuorisoa.+
6.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+pipon+pitäminen+ei+ole+enää+noloa.+
7.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+käytännöllisyys+menee+tyylikkyyden+edelle.+
8.+Huomaat+tullesi+vanhaksi,+kun+et+enää+edes+muista+minkä+ikäinen+oikeasti+olet.+
9.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+kadut+jo+juhlimista,+ennen+kuin+olet+edes+aloittanut.+
10.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+kukaan+ei+enää+kysy+ajokorttiasi,+kun+ostat+alkoholia+tai+tupakkaa.+
11.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+et+enää+ymmärrä+"nykymusiikkia."
12.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+venyttelemättä+jättäminen+johtaa+yleensä+heti+revähdykseen.+
13.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+et+enää+juo+alkoholia+päihtymyksen+vuoksi.
14.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+haluat+matkoillasi+hotellin,+jossa+ei+ole+bilettävää+nuorisoa.+
15.+Huomaat+tulleesi+vanhaksi,+kun+kiloja+tuntuu+tarttuvan+jo+pelkästä+ajatuksesta.+
Kopsasin+tämän+Elisan+sivuilta.
Hitsi!+Minuun+taitaa+sopia+joka+ikinen+asia+tuosta+!
21.02.2017 19:39
Niinpä,+oppivuodet+taitavat+olla+tarpeen.+Onhan+se+parempi+olla+edes+vähän+aikaa+onnellinen+kuin+koko+ajan+onneton.+
Varmaan+vanhan+vaimonkin+kans+on+joskus+ollut+mukavaa.
21.02.2017 18:51
Arvokkuudesta+en+tiedä,+sittenkin+tuntuu+että+joitakin+pidetään+arvokkaampina.+Itse+en+ole+mitenkään+erityinen,+silti+onnekkaampi+kuin+moni+ihminen,+se+ei+tarkoita+että+kenenkään+ihmisarvo+olisi+vähäisempi+vaikka+siltäkin+välillä+tuntuu+kun+seuraa+uutisia.
+Elämän+alku+ja+loppu+on+samanarvoista,+mitä+siinä+välillä+tapahtuu+tekee+sen+eriarvoisuuden.+
Ennen+vanhaan+eriarvoisuus+oli+päiväselvää,+ei+sitä+edes+kyseenalaistettu.+Nykyisin+sentään+puhutaan+tasa-arvosta+vaikka+loppujen+lopuksi+siihen+ei+usko+kukaan.
21.02.2017 18:26
Yhden+miehen+sankar+on+toisen+tyranni,+kuuluu+vanha+sanonta.+Vaikka+tiettyjen+poliittisten+suuntausten+hyvyydestä+ja+oikeudenmukaisuudesta+voidaankin+kiistellä,+jättävät+eräiden+hallitsijoiden+karut+toimintatavat+vähemmän+tulkinnanvaraa.
Vaikka+asiaa+kääntelisi+miten+päin,+on+melkoisen+brutaalia+määrätä+muurattavaksi+torni+elävistä+ihmisistä,+tiilistä+ja+laastista.+Business+Insider+kokosi+listan+kaikkien+aikojen+julmimmista+hallitsijoista,+miehistä+ja+naisista,+jotka+käyttivät+armottomia+keinoja+saavuttaakseen+poliittiset+ja+sotilaalliset+tavoitteensa.<
Kun+ajattelee+ihmisen+pahuuden+määrää+sitä+on+vaikea+ymmärtää.+Nämä+hirmuhallitsijat+olivat+sairaita+psykopaatteja,+mutta+eivät+he+tuohon+kaikkeen+olisi+pystyneet+ilman+kannattaja+joukkoaan.+Ihmiset+tekivät+hallitsijan+käskystä++julmuuksia+pelosta,+oli+joukossa+sadisteja++sekä+joukon+mukana+meneviä+jotka+kuvittelivat+toimivansa+oikein.
21.02.2017 16:53
Jää.+Nyt+näyt+olevan+tuolla
21.02.2017 15:44
Marjoja+minullakin+on+joka+lähtöön.+Nyt+eivät+viime+aikoina+ole+oikein+maistuneet+jostain+syystä.+Tein+syksyllä+kurpitsasalaattia+ja+kurpitsaa+puolukan+kanssa,+ne+ovat+hyviä+lisukkeita.
21.02.2017 09:55
Minä+olen+yksi+niistä+köyhistä+:)
Tykkään+vertailla+hintoja,+tiedän+tarkkaan+mistä+kannattaa+ostaa+milloinkin.+
Tämä+on+jäänyt+ajoilta+kun+piti+olla+tarkkana+joka+pennistä,+lasten+koulutus+ja+harrastukset+ym..+vaativat+paljon+rahaa.+
Nyt+hintojen+seuraamisesta+on+tullut+melkein+harrastus.+Minulla+on+pienet+ruokamenot,+varmaan+voisin+ostaa+ne+vähät+mitä+tarvitsen+millä+hinnalla+hyvänsä.+
En+oikein+välitä+muista+hedelmistä+kuin+eräästä+määrätystä+omenalajikkeesta+ja+Persimonista.+Banaania+ostan+myös+smoothieta+varten.+Salaatteihin+kyllästyn+nopeasti,+yritän+vaihdella+erilaisiin+niin+maistuvat+paremmin.+Teen+itse+salaattikastikkeet,+ihan+hyviä+ovat.
Syön+mielitekojeni+mukaan,+en+juuri+ajattele+terveellisyyttä.+Silti+kaikki+arvot+ovat+ikäisekseni+hyvät.+Ei+ole+diabetesta,+ei+kolestrolia,+panokin+on+ok.+lievää+ylipainoa+mutta+kuuntelin+juuri+eilen+illalla+telkkarista+että+lievä+ylipaino+on+vanhemmiten+vain+etu.
21.02.2017 09:50
Olin+hyvin+nuori+kun+sain+lapset.+En+osannut+odottaa+oikein+mitään+muuta+kuin+sitä+että+raskaus+joskus+loppuu+ja+selvitään+synnytyksestä.+
Sitä+rakkauden+määrää+ei+voi+koskaan+tuntea+muussa+tilanteessa+kuin+saadessaan+lapsen+lähelleen.+
Nuoruudesta+huolimatta+minulla+oli+hyvin+voimakas+suojelu+ja+hoivaus+vaisto.+Rakkaudessa+en+pihtaillut.
En+odottanut+mitään+erityistä,+toivoin+parasta,+välillä+pelkäsin+pahinta.+Kumpikin+on+pärjännyt+oikein+hyvin+elämässään+nuoruuden+kompuroinnista+huolimatta.+
Toivoin+tietysti+poikaa+toisesta+lapsesta+kun+ensimmäinen+oli+tyttö,+sain+molemmat,+yhtä+rakkaita.+En+edes+miettinyt+tuleeko+lapsesta+homo+tai+lesbo,+siihen+aikaan+harva+mietti+sellaista+pienen+lapsen+ollessa+kysymyksessä.
21.02.2017 09:34
Olen+myös+huomannut+että+tulee+kyselyjä+tunnenko+tällaista+henkilöä.+Monesti+tulee+sama+kysymys+jonkin+ajan+päästä+jos+käyn+sellaisen+sivuilla+joka+ei+ole+kaverini.
Tietääkseni+ei+muuten+näy+onko+käynyt+jonkun+sivuilla.
21.02.2017 09:21
Musta+Barbaari+vetosi+minuun.+Hänestä+kuullaan+vielä.+
Hanna+Sumari+on+kuulemma+loukannut+jalkansa+tai+tullut+rasitusvamma,+en+minäkään+tykännyt.+
Hyviä+tanssijoita+on+tänä+vuonna.
20.02.2017 16:04
Minä+katson+Poirotin,+on+mieleiseni,+kuuntelen+Agathan+äänikirjojakin,+olen+ne+kaikki+lukenut+joskus+mutta+tuntuvat+taas+uusilta.+
Housea+olen+katsonut,+tykkään+kun+on+erilainen+tyyppinä,+ovat+uusintoja,+olen+nähnyt+suurimman+osan+aikaisemmin.
20.02.2017 12:26
Niinpä+taisin+tehdä+:)+
Mutta+vain+yleisesti,+en+kenestäkään+palstalaisesta.+Jos+haluat+niin+tee+diagnoosi+vaikka+minusta,+kai+minä+kestän+sen+luhistumatta.
20.02.2017 08:46
Ei+ole+minun+asiani+tehdä+diagnoosia+kenestäkään.+Nykyiset+kuusikymppiset+ovat+ihan+erilaisia+kuin+saman+ikäiset+olivat+lapsuudessani.+
Ei+heitä+voi+sanoa+vanhuksiksi.+Fiksuja+ajan+hermolla+olevia+ihmisiä.
20.02.2017 08:36
Olet+oikeassa.+Ihminen+on+laumaeläin.+Monet+julmuudet+ja+raakuudet+ovat+saaneet+oikeutuksen+kun+mennään+vahvan+johtajan+mukaan+tai+pienemmässä+mittakaavassa+vaikkapa+työyhteisössä+on+vahva+persoona+jolla+on+hovi+ympärillään.+Nämä+"alamaiset"++eivät+uskalla+olla+eri+mieltä,+eikä+kaikki+olekaan.+Sitten+tulee+joku+joka+uskaltaa+kertoa+olevansa+eri+mieltä+tämän+tyypin+kanssa+jota+muut+hännystelevät.+Vaikka+tämä+mielipiteensä+esittänyt+olisi+oikeassa,+joutuu+siitä+huolimatta+kärsimään++syrjimistä+ja+sulkemista+ulkopuolelle.+Tämä+on+yleisempää+kuin+uskoisi,+olen+törmännyt+noihin.+
Olin+työnopettajana+aikuisille,+huomasin+että+hierarkia+muodostuu+hyvin+nopeasti.+On+äänekäs+johtaja+jota+suurin+osa+seuraa.+Joku+saattaa+pärjätä+paremmin+ja+haluaa+pitää+kiinni+omista+mielipiteistään,+hänestä+aletaan+etsiä+virheitä,+tekee+muiden+mielestä+kaiken+väärin++vaikka+voi+olla+paras+oppilas.+Kyllä+tuollaistakin+voi+sanoa+pahuudeksi,+tyhmyys+tiivistyy+kuten+kirjoitit.
19.02.2017 21:24
Mitä+pahat+ajatukset+ovat?+Jos+joku+on+ollut+itseäni+tai+läheisiäni+kohtaan+ilkeä+niin+olen+vihainen+ja+ajattelen+pahaa,+En+silti+ala+haukkumaan+ja+riitelemään,+saati+että+alkaisin+ajatuksista+tekoihin+ja+käyttäsin+kättä+pidempää.+
Kun+antaa+itselleen+luvan+olla+vihainen+niin+viha+kuluu+pois+nopeasti,++vihaisena++ei+ainakaan+hyvää+ajattele+vihan+kohteesta.+
Kai+pahoihin+ajatuksiin+on+olemassa+jokin+syy,+sellainen+mitä+toinen+ei+saata+ymmärtää.+Minusta+pahatkin+kuuluvat+jokaisen+elämään,+ne+pitää+käsitellä,+saatava+mielenrauha,+muuten+nämä+ajatukset+tulevat+vahingollisiksi.
19.02.2017 17:26
128 / 165