Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+kertoo+intiimeistä+asioistaan+saa+varautua+vaikka+minkälaisiin+mielipiteisiin.+
Ihmettelin+miksi+hän+yleensä+avautui+asiasta.
19.02.2017 09:05
Minusta+on+aika+hälyttävää+jos+lapsi+edes+saa+veitsen+käsiinsä+jos+ei+pysty+hallitsemaan+impulssejaan.+
Tilanteesta+olisi+voinut+tulla+vaarallinen.+
Meillä+oli+poika+ylivilkas,+mutta+ei+tapellut+ikinä.+Hän+oli+aina+isoin+luokallaan+ja+hyvin+suosittu,+ei+nähtävästi+tarvinnut+tapella.+Muuten+kyllä+osasi+olla+pahanteossa+ehkä+keskivertoa+enemmän.
18.02.2017 21:17
Olen+käynyt+pari+kertaa+Alanyassa,++samanlainen+kuin+muutkin+turistipaikat.+Kun+lähtee+vähän+edemmäs+vaikka+vuokra-autolla+näkee+heti+ihan+erilaista+elämää.+
Ei+todellakaan+houkuttele+kun+katselee+ohjelmia+näistä+matkaoppaista.+
Arkeaan+ihmiset+elää+joka+paikassa.+
Tätä+nykyä+olen+tyytyväinen+kun+saan+olla+rauhassa+kotonani.
18.02.2017 18:00
Ilmankos+Mikko+Kuustonen+ei+kuulu+suosikkeihini,+olen+kai+vaistonnut+epäaitouden.+
Näitä+ihmeparantajia+olen+aina+kavahtanut,+tunsin+erään+joka+lapsena+"parantui"+poliosta,+sairaudesta+ei+ollut+kovin+pahoja+merkkejä+ulospäin,+ontui+jonkin+verran.+En+huomannut+juuri+eroa+vaikka+hehkuttivat+ihmeestä.+Jostain+syystä+liikkuminen+huonontui+huomattavasti+muutamassa+vuodessa,+mistähän+johtui?+
Tämä+Jalovaara+on+häikäilemätön+ihmisten+hädällä+rahastaja.
18.02.2017 17:01
Olen+samaa+mieltä.+Minäkin+kirjoittelen+kun+olen+yksin+kissan+kans.+Kaveri+tuli+mutta+on+kuumeessa+ja+nukkuu,+hyvin+alkaa+talviloma.Tänne+sopii+kaikenlaista,+minä+olen+niin+paksukalloinen+että+en+edes+huomaa+jos+komennellaan,+sivuutan+vain+että,+aha+niinkö.
17.02.2017 19:48
Join+just+sokeritonta+Jaffaa+vaikka+sitä+ei+kuulemma+pitäisi+juoda.+Ihan+tavallisesta+juomalasista.
17.02.2017 18:53
Loppupelissä+ollaan+niin+tasa-arvoisia+kuin+ikinä+on+mahdollista.+Hienot+hautajaiset+eivät+estä+maatumista.
17.02.2017 18:41
Mielestäni+sanot+hyvin+suoraan+mutta+siinä+on+totuus+takana.+
Olin+nuorena+hyvin+hiljainen,+nykyisin+en+ole+hiljainen+mutta+sanovat+että+olen+silti+etäinen.+Kammoksun+riitoja,+sitten+kun+suutun+niin+olen+verbaalisesti+hyvinkin+lahjakas.+Kaikkein+pisimmät+ketjut+ovat+riitaisia,+kai+liian+maltilliset+ovat+pitkästyttäviä,+ainakin+suosiosta+päätellen.
17.02.2017 18:24
Ei+kukaan+halua.+Olin+aikoinaan+onnenpyörässä,+voitinkin+matkan+ja+timantti+korvikset.++Aloin+saada+puhelinsoittoja+miehiltä,+ihmettelin+ensin+miten+ovat+saaneet+numeroni+selville,+sanottiin+nimi+ja+asuinpaikka+joten+helppohan+numero+oli+löytää,+vaihdoin+joksikin+aikaa+numeron+salaiseksi.+
Faceen+tulee+usein+kaveripyyntöjä+ulkomaalaisilta+miehiltä,+ne+poistan+heti,+niistä+on+varoitettu+ovat+huijanneet+monelta+naiselta+rahat.+Monessa+paikassa+voi+tunnistaa+jos+uteliaaksi+heittäytyy.
17.02.2017 18:16
Ei+yhdenvertaista+ja+tasa-arvoista+ole.
Jo+syntyessään+ihmisillä+on+erilaiset+mahdollisuudet.+Tietysti+pitäisi+pyrkiä+noihin+kahteen+asiaan,+useimmiten+se+on+vain+sananhelinää.+Jos+auttaa+jotain+huonompiosaista+on+hänen+yläpuolellaan,+ei+ehkä+halua,+mutta+niin+moni+kuitenkin+ajattelee.+Joku+on+ruma+ja+tyhmä+hän+ei+ole+tasa-arvoinen+kauniin+ja+älykkään+kanssa.+Jos+on+köyhä+niin+on+köyhä.
17.02.2017 18:08
Aika+piikikkäitä+kommentteja+oli.+Oli+ihan+hyviäkin.
17.02.2017 17:59
En+juo+maitoa+enkä+piimää.+Joskus+viiliä+tai+jugurttia+vähän.+
En+ole+kuullut+että+laktoosi+intoleranssiin+kuolisi,+maha+vain+menee+sekaisin+ja+on+ilmavaivoja.+Voihan+pitkäaikaisesta+ripulista+tulla+nestehukkaa,+siihen+voi+kuolla.
17.02.2017 15:23
Minä+klikkasin+myös,+meni+Facebookin+sivuille+mutta+ei+omalleni,+olisi+pitänyt+kirjautua+koska+kirjaudun+ulos+aina+käytyäni+Facessa.+
En+tiedä+kenenkään+nimeä+täällä+eikä+tarvitsekaan+tietää,+mitä+sillä+tiedolla+tekisin.+Jos+joku+tunnistaa+minut+niin+ei+ole+mitään+salattavaa.
17.02.2017 14:24
Ihan+sama.+En+ole+ollut+sateenkaariväen+kirkkovihkimisen+kannalla,+mutta+vihkikööt+jos+haluavat+sitä+niin+kovasti,+ei+se+minulta+ole+pois.+
Sitten+jos+kieltäytyvät+vihkimästä+heteroja+avioliittoon+niin+otan+voimakkaammin+kantaa+:)
17.02.2017 14:08
Lueskelin+eilisiä+ketjuja+tässä+uunia+lämmittäessäni+:)
Sitten+pisti+silmään+Aloitus:+"Mitä+on+sisäinen+kauneus".+
Minkähän+takia+alkoi+naurattamaan?
17.02.2017 13:57
Älä+välitä+tuollaisista+Tiina.+Täällä+saa+tottua+mihin+vain+jos+aikoo+käydä,+on+vain+ajateltava+että+oman+hölmöytensä+näyttää+jos+käyttää+tuollaista+kieltä.+On+niin+ala-arvoista+että+siitä+ei+edes+kannata+pahastua.
17.02.2017 13:47
Ei+minua+hävettäisi+käydä.+Menee+niin+vähän+leipää+että+ei+viitsi+hamstrata.+Muutenkin+ruokaa+kuluu+vähän.+Taitaa+kissan+ruokiin+mennä+enemmän+rahaa+kuin+omiini.+Syön+silti+ihan+hyvin,+ostan+kaikkea+mitä+haluan.
16.02.2017 19:22
Olen+miettinyt+mikä+koukuttaa+tähän+palstaan?+Ei+ole+taipumusta+riippuvuuksiin+joten+ei+palstakaan+ole+koukuttanut+kuin+silloin+jos+jostain+syystä+joutuu+olemaan+paljon+paikoillaan+kotona,+aika+kuluu+hyvin+ihmetellessä.+
En+välitä+käsitöistä+enkä+jaksa+aina+lukea+tai+katsella+telkkaria.+
Olemattomia+tai+olevia+villakoiriakaan+ei+aina+viitsi+ajaa+takaa.
Odotan+malttamattomasti+kevättä,+silloin+meille+kissan+kans+alkaa+oikea+elämä.+
Viikonloppuna+kaverilla+alkaa+talviloma,+käydään+jossain+ainakin+parin+vuorokauden+reissulla.
16.02.2017 18:31
Esi-isäni+nimi+on+ollut+Sigfrid,+häntä+sanottiin+sipiksi.+Ei+hän+sippi+ollut+sanan+nykymerkityksessä.
15.02.2017 12:43
Minun+puolestani+tupakointi+olisi+joutanut+lopettaa+jos+ajat+sitten.+
Tiedän+että+se+ei+ole+helppoa+jos+on+opetellut,+olen+kokeillut+mutta+ei+tullut+tavaksi.+Moni+kuolee+mieluummin+keuhkoahtaumaan+tai+johonkin+muuhun+tupakan+aiheuttamaan+sairauteen+kun+lopettaa.
15.02.2017 11:52
129 / 165