Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+venäjää+kukaan+kiellä+opiskelemasta.+Jos+olisi+pakkovenäjä+niin+yhtä+huonoin+tuloksin+ymmärrettäisiin+näitä+virosta+ja+venäjältä+saapuneita+lääkäreitä+täällä+kun+Vaasan+ruotsinkieliset+pakkoruotsin+lukeneita.+
Sehän+on+selvä+että+kieliä+saa+ja+pitääkin+lukea,+mitä+enemmän+sen+parempi.+
Myös+maahanmuuttoa+on+käsitelty+täällä+paljon,+taitaa+olla+yhtä+monta+mieltä+kuin+kirjoittajaa.
Astrid+Thorsista+en+osaa+sanoa+mitään,+hänestä+ei+ole+kuulunut+aikoihin+mitään.
31.01.2017 16:48
Jopa+jotain,+hygieniatasonikin+tuottaa+sinulle+sanomisen+aihetta.+
Sauna+on+lämpiämässä,+siellä+lauteilla+voin+miettiä+telkkari+ohjelmia+mitä+voisi+kopioida.+
Kuinka+on+itsesi+laita,+onko+sinulla+edes+suihkua?
31.01.2017 11:09
Olen+nähnyt+myös+vanhuksen+joka+rakasti+kissoja+liikaa.+
Hänen+luonaan+kävi+kotipalvelu+useamman+kerran+päivässä+kun+ei+pystynyt+itse+liikkumaan+yhtään.+Mummo+asui+maalla+omassa+talossaan.+Kun+avasi+oven+niin+haju+oli+veret+seisauttava.+Kissoja+oli+joka+puolella,+ulosteita+sängyn+alla+ja+nurkissa.+
Ihmettelen+kuinka+kotipalvelun+ihmiset+antoivat+asian+jatkua+tuohon+pisteeseen.+Ilmoitin+asiasta+kotihoidon+vastaavalle.
En+tiedä+kuinka+loppujen+lopuksi+kävi,+Mummokin+on+varmasti+kuollut+ja+kissat,++aikaa+on+ainakin+25-vuotta+kun+kävin+siellä+toimittamassa+mummon+asioita+tyttärensä+pyynnöstä.+
Vaikka+mummolla+oli+itselläänkin+kipuja+ja+vaikea+olla+niin+suurin+huoli+oli+kissoista+ja+siitä+onko+linnuille+laitettu+siemeniä+syöttöpaikalle.
31.01.2017 09:35
Kun+luin+otsikon+niin+ajattelin+että+ihan+oikea+mopokerho+on+perustettu,+mutta+nuo+taisivat+olla+niitä+liivijengiläisiä.+Olisi+kiva+vaikka+meille+yli+kuusikymppisille+perustettaisiin+mopo/skootterikerho.
Minulla+on+ihan+oikeasti+skootterikuume.+Ei+kai+se+parane+kuin+sillä+että+ostan+sellaisen,+katselen+vaikka+tori.fi+sivuilta+käytettyjä.+
Isällä+oli+aikoinaan+Tunturi+mopo,+sillä+joskus+ajoinkin.
30.01.2017 11:23
Jos+laihduttaa+niin+sen+mitä+syö+pitää+olla+maukasta.
Juurekset+pitää+kypsentää,+vihannekset+pitää+useimmiten+syödä+raakana.+
Kaikkeen+tottuu+tietenkin,+kun+on+oikein+kova+nälkä+niin+jopa+suolaton+kaurapuuro+voi+olla+hyvää.
30.01.2017 09:04
Oikeastaan+minussa+on+paljon+Aino+Inkeriä.+Minulla+on+myös+yhden+huoneen+seinällä+joutsenlampi+seinävaate.+Meillä+oli+sellainen+aikoinaan+kotona,+näin+Tori.fi+sivulla+ja+tilasin.+Tytär+oli+haltioissaan+kun+alkuperäinen+seinävaate+tuli+kotoani+meille+hänen+lapsuudessaan+ja+hävisi+jonnekin+aikojen+saatossa.+
Tykkään+myös+pitsiverhoista,+en+pitsinvirkkuusta.+
Asunto+on+oikea+tyylien+sekamelska,+mutta+moni+on+kehunut+viihtyisäksi.+Tässä+vastapäätä+on+seinävaate+missä+on+Buddan+kuva,+patsas+on+myös+tuolla+hyllyssä.+
Tykkään+yhä+Abdul+Tuiskusta,+Aino+Inkerikin+on+hyvä+samoin+isä+nitro.
29.01.2017 17:53
Hyvin+veikeä.+Hän+yritti+parhaansa+mukaan+häpäistä+äitiäni.+Äiti+on+kuollut,+häntä+ei+satuta+enää+mikään.+Itse+en+välitä,+olen+nähnyt+vastaavia+tapauksia+muutaman+elämässäni.+laitan+tähän+vielä+hänen+hengentuotteensa,+onko+veikeää??
>"mielikki.mummo"
Oliko+äidilläsi+tuskia?
Rääkyikö+hän.
Maksoittunutta+Kakkaa+sänkyyn,+veristä+pissaa+sekaan.
Kerro+nyt+kaikki,+kun+kerran+aloitit.
Turha+alkaa+lässyttää+kammatuista,+harmaista+hiuksista.
H<
29.01.2017 11:40
Sotia+on+ollut+aina,+lieneeköhän+tuntemamme+historian+aikana+hetkeä+että+ei+jossain+päin+maailmaa+sodittaisi.+
Jos+tappavat+toisensa+ja+itsensä+mukana+ihmiskunta+niin+eipä+me+sitä+pystytä+estämään.
28.01.2017 22:02
Minäkin+olen+katsellut+jo+ruukkuja,+multaa+on+ennestään,+alan+istutella+siemeniä+multaan,+aurinko+on+jo+sen+verran+korkealla+että+voi+onnistua.+
Minusta+on+hyvä+että+löytyy+empaattisuutta+muitakin+kohtaan,+itseään+unohtamatta.
28.01.2017 21:55
Mökin+lähellä+on+ollut+karhuja,+ei++viimekesänä+näkynyt+mutta+aikaisemmin.+Kun+näin+sellaisen+50-metrin+päässä+meni+halut+kuljeskella+yksin+metsässä.+
En+usko+että+sudet+tai+karhut+tekevät+ihmiselle+mitään+kuin+pakon+edessä,+karkuun+ne+lähtevät.+Silti+näitä+petoja+kavahtaa+jos+on+yksin+liikkeellä.+Säikähdin+marjareissulla+kun+iso+uroshirvi+oli+parin+metrin+päässä+takanani,+ihmettelen+kuinka+hiljaa+oli+liikkunut,+en+kuullut+mitään,+näin+sen+kun+käännyin.+
Ei+minulla+ole+mitään+susia+vastaan,+toinen+juttu+jos+tekevät+vahinkoa+kotieläimille,+ei+siitä+omistajat+tykkää.
28.01.2017 15:30
Paloma.+Minäkin+laitoin+äidin+tukkaa+ja+vein+hänelle+kauniita+vaatteita.+Äiti+tykkäsi+kaikesta+nätistä.+Äiti+kuoli+melkein+tasan+40-vuotta+myöhemmin+kuin+isä.+
Alakuloinen+olen+myös+ollut,+mutta+pitää+ajatella+että+on+ihanaa+kun+saa+elää+hyväkuntoisena,+kun+osaisi+olla+kiitollinen.+Käyn+usein+Vuodeosastolla+ja+palvelutalossa+tervehtimässä+hoidettavia,+taas+oli+minuakin+paljon+nuorempi+mies++oli+ilmaantunut+hoidettavaksi+osastolle+josta+ei+ole+kotiin+paluuta+enää.
28.01.2017 14:30
:)+Olisihan+se+mukava+näky+kun+huristelisin+kissa+tarakalla.+Auto+on+aina+täyteen+lastattu+kun+vaihdan+paikkaa,+kissan+kantolaukusta+lähtien.+Skootteria+on+vaan+tehnyt+mieli+jo+kauan,+jos+saisi+vaikka+lainaksi+niin+voisin+kokeilla.
28.01.2017 14:16
Minä+en+muuttaisi+keskustasta+mihinkään.+Vaikka+asunnolta+on+keskustaan+vajaa+kilometri+niin+haluaisin+asua+vielä+keskemmällä.+
Jos+saisi+kämpän+myytyä+menisin+myös+vuokralle,+olisi+helppo+lähteä+jos+asunto+ei+miellytä.+Meillä+on+asuntokauppa+ihan+jumissa.+
Onko+kenelläkään+ollut+skootteria,+minun+on+alkanut+tehdä+mieli+sellaista+kesäksi.+Olisi+kiva+ajella+mökille,+vai+olisiko?+Ei+ne+korttia+ole+ottaneet+pois+kyllä+autolla+ehtii+silti+ajelemaan.+En+ole+ikinä+edes+ajanut+skootterilla,+mutta+varmaan+oppisin.+Veljeni+suhtautui+aikeeseeni+hyvin+epäillen.
28.01.2017 12:52
Minulla+on+samantapaisia+tuntemuksia.+Äitini,+joka+oli+hyvissä+voimissa+yli+90-vuotiaaksi+alkoi+hiipua+pois.+Seurasin+hänen+hidasta+etenemistään+kohti+tuonpuoleista.+
Tuntui+että+äiti+on+täällä+aina,+vasta+kun+hän+kuoli+aloin+todella+tajuta+elämän+rajallisuuden.+Hän+oli+viimeinen+oman+sukupolvensa+edustaja+suvussamme.+
Olen+nyt+suvun+matriarkka,+jos+saan+elää+yhtä+kauan+kuin+äiti+on+paljon+hyviä+vuosia+jäljellä.+
Nyt+on+kuollut+paljon+tuttuja+ihmisiä+pienessä+ajassa,+aika+nuoriakin.
28.01.2017 12:43
Liian+hyväuskoisuuden+takia+saa+katua+ja+hävetä.+Kuvan+tyypithän+ovat+sitä+mieltä+että+emme+palvele+heitä+tarpeeksi+hyvin.+
Kyllästyttää+aihe,+en+jatka+enää.
28.01.2017 09:59
Kyllä+minua+hävettää.+Se+että+nuo+yleensä+pääsivät+maahamme.
28.01.2017 09:20
Minäkin+voisin+pitää+polttarit,+ilman+naimisiin+menoa.+Jäivät+väliin+nuorempana.+
Pukeutuisin+vaikkapa+Aina+Inkeri+Ankeiseksi.
27.01.2017 19:29
Minulla+on+kolme+sauvasekoitinta,+mökillä+yksi+ja+kylillä+kaksi,+johtuu+siitä+että+ylimääräiset+sain+joululahjaksi.+En+tulisi+toimeen+ilman,+se+on+kätevä+keittiössä.+Jos+kastikkeeseen+jää+paakkuja,+nekin+saa+sileäksi+hetkessä.+Survon+marjat+sillä+ja+teen+smoothiet+ym...
27.01.2017 19:00
http://www.arcusys.fi/web/en/contact
Kyllä+suomalaiset+pärjää+hyvin+suuressa+maailmassa,+on+taas+saaneet+palkintoja.
Toivotaan+heille+menestystä+tulevaisuudessakin.
27.01.2017 09:35
Trump+puolustautui+sillä+että+Isisin+raakalaiset+katkovat+päitä+ja+harjoittavat+pahempia+julmuuksia.+
Ei+näitä+siltä+pidä+vertailla,+vesikidutus+saa+sivistysvaltion+taantumaan+samaan+suuntaan+näiden+maiden+kanssa+joissa+kidutus+on+jokapäiväistä.
26.01.2017 16:56
133 / 165