Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kilpailutin+äskettäin,+nyt+on+tulossa+ensimmäinen+lasku+kulutuksesta+Fortumilta.+Siitä+huolimatta+maksun+sähkönsiirrosta+perii+paikallinen+yhtiö.+Siirtomaksu+on+aivan+älyttömän+iso.
25.01.2017 21:01
Yli+sata+euroa+kk+menee+sähköön+ja+perusmaksuihin+kun+asun+kahdessa+paikassa,+tämä+on+keskiarvo+koko+vuodelta.+Molemmissa+lasku+on+melkein+sama+vaikka+mökillä+on+peruslämpö+koko+ajan,+uunia+pidän+lämpimänä+käydessäni.
Olen+ihmetellyt+kuinka+kylillä+lasku+on+melkein+yhtä+paljon,+pyykki+ja+astianpesukoneet+vievät+virtaa+aika+paljon,+myös+sähkösauna+kerrostalossa+vie+virtaa.+Mökillä+ei+ole+pesukoneita,+saunakin+lämpiää+puilla,+muuten+normaalit+kodinkoneet.+
Kunhan+eläke+riittää+niin+mitäpä+noista.
25.01.2017 20:52
Pakottava+tarveko+:)+Kunhan+pääsen+eroon+tästä+taudista+niin+pakottava+tarve+ainakin+vähenee.+Nyt+ei+jaksa+tehdä+mitään,+nuokun+netissä,+tämäkin+on+aika+rankkaa+selälle+:(
25.01.2017 20:25
Itse+en+pystyisi+ajattelemaan+noin+analyyttisesti+jos+lapseni+ja+oma+henkeni++olisi+vaarassa.+Kuvailet+veden+varaan+joutuneen+miehen+ajatuksia+miksi+hän+soitti,+voi+olla+noinkin...
Oliko+niistä+puheluista+sitten+mitään+apua,+käsittääkseni+Kreikan+alukset+pelastivat+miehen.+Sai+hän+hyvästeltyä+sukulaisiaan,+en+usko+puhelusta+muuta+hyötyä+olleen.
Minusta+on+kauheaa+että+lapsi+kuoli+isän+ajattelemattomuuden+takia,+lähtivät+ihan+hyvistä+oloista+kohti+tuntematonta.+Isäkin+katuu+lähtöään,+se+vain+on+nyt+myöhäistä.+
Maastamme+ei+pitäisi+antaa+viestiä+kuinka+hyvät+olot+täällä+on+kaikille+tulokkaille,++sellainen+edesauttaa+juuri+tuollaisia+murhenäytelmiä.
25.01.2017 20:23
Onneksi+meidän+sarvikuonossamme+ei+ole+karvoja++:)
25.01.2017 17:12
Pystyisitkö+samaan+?+
Nenän+huuhtelukannua+sanotaan+tuttavallisemmin+sarvikuonoksi.
25.01.2017 16:56
Ei+minun+kissastani+lähde+karvoja.+
Kun+tytön+porukka+on+käymässä+niin+matossa+on+tiukassa+koirankarvoja,+on+jokin+pitkäkarvainen+mukava+koira.
+Punkkeja+on+ollut+joka+kesä,+minussakin.+Muutaman+kerran+on+ollut+ihossa+kiinni,+ei+ole+tullut+sitä+rinkulaa+punkin+piston+ympärille+joka+kertoisi+että+voi+olla+vaarallista.+Kissa+niitä+on+kuljettanut.+Inhottavampia+kuin+punkit+ovat+hirvikärpäset,+niitä+saattaa+löytyä+pitkän+ajan+päästä+hiuksista+vielä+pesunkin+jälkeen.+On+aika+pitkä+kihara+tukka+sinne+on+hyvä+piiloutua.
25.01.2017 16:52
Minulla+oli+aikoinaan+samanlainen+kissa.+Nauroinkin+että+se+alkoi+ensin+hienovarisesti+kokeilemalla,+vähitellen+otti+järeämmät+keinot+käyttöön.+Viimeinen+oli+säikyttäminen+kuten+eräässä+sarjakuvassakin+jossa+kolli+naukaisi+pahalla+äänellä,+"Jeesus+tulee,+oletko+valmis".+En+pitänyt+sitä+samassa+huoneessa+missä+nukuin+kun+hyvin+harvoin.
Tämä+nykyinen+tyttö+on+hienovarainen,+antaa+minun+nukkua,+jos+käyn+yöllä+vessassa+se+tarkoittaa+kissalle+ruokaa,+on+alkanut+kytätä+vessakäyntejä+myös+päivällä,+kun+tulen+pois+syöksyy+ruokakupille.
25.01.2017 16:38
Meidän+kulmilla+sanotaan,+kävitkö+flunssapiikin+:)+
Olisikin+joku+piikki+joka+veisi+tämän+pois.
25.01.2017 15:01
Nimim."+juntti+on+juntti"+olisi+mielenkiintoista+nähdä+kuvasi,+arvuuteltaisiin+siitä+puoluekantasi.+
Jos+ihmisten+ulkonäköä+kaivellaan+pitää+asiantuntijan+olla+oikea+rotunsa+valio.
25.01.2017 13:43
En+hauku+ketään+juntiksi.+Tekee+junttimaisen+vaikutuksen+kun+yrittää+tuntea+olevansa+junttien+yläpuolella.+Muut+saattavat+huomata+että+niin+ei+ole.++Monelle+on+itsetuntoa+kohottavaa+kertoa+muille+ihmisille+että+ovat+tyhmiä+juntteja.+
Jopa+Hakkaraisesta+löytyy+hyvää,+katsoin+kun+Maria+Veitola+oli+hänellä+yö+kylässä,+ihan+ok.+tyypiltä+vaikutti,+Mariakin+muutti+jonkin+verran+ennakkokäsitystään.
25.01.2017 10:24
Kalle-K,+ajatteletko+kaukaa+viisaasti,+eihän+sitä+tiedä+vaikka+olisi+ikioma+omaishoitajakin+tarpeen+tulevaisuudessa.
25.01.2017 10:17
Kyllä+Hillary+parempi+valinta+olisi+ollut+minunkin+mielestäni,+en+kiellä+sitä.+Hillaryssakin+on+vikansa+varmasti+jo+Trumpin+voitto+sen+todistaa.+En+usko+että+kaikki+miljoonat+äänestäjät+olisivat+välittäneet+propakandamyllystä,+osaan+sekin+tehosi,+heidän+vastenmielisyytensä+vain+oli+olemassa+jo+ennen+Hillaryn+ehdokkuutta.++Trumpin+nyt+tiesi+jokainen,+ei+kai+kukaan+tosissaan+uskonut+hänen+voittavan.+
Eipä+me+täällä+pohjan+perukoilla+asialle+mitään+voida,+toivoa+vain+parasta.
25.01.2017 10:15
Kyllä+rouva+Clintonistakin+löytyisi+sanottavaa.+Veljentytär+asuu+Bostonissa,+hän+kertoi+että+näissä+presidentivaaleissa+ei+ollut+kuin+kaksi+huonoa+vaihtoehtoa.+Olen+kuullut+muualtakin+että+Hillarysta+ei+jenkeissä+pidetä.+
Tässä+on+vähän+samaa+kuin+toisessakin+asiassa,+maahanmuuttajissa+ei+voi+olla+mitenkään+vikaa+sen+sijaan+nämä+juuri+puusta+laskeutuneet+rasistit+ovat+syyllisiä+kaikkeen.
25.01.2017 08:14
Bottiko+niitä+mainoksia+sitten+lähettelee+sen+jälkeen+kun+on+käynyt+nettikauppojen+sivuilla?+Eilen+etsin+Tori.fi.n+sivuilta+parvekkeelle+säilytyslaatikkoa+jota+voisi+käyttää+istuimena.++Kun+avasin+Facebookin+niin+näitä+laatikoita+tuli+tyrkylle+vaikka+kuinka+paljon,+en+ole+kieltänyt+mainoksia+Facen+sivuilta,+pitäisi+kai+kieltää.+Sama+juttu+täällä+suomi24+sivuilla,+samat+laatikot+tulivat+tännekin.
24.01.2017 20:46
Miten+se+vaimon+eno+Irakista+olisi+pystynyt+auttamaan++vaikka+hänelle+soittaisi.+Olisi+kai+voinut+soittaa++heille+apua++jostakin,+mutta+mistä?Jos+lapsi+on+vaarassa+niin+minä+ainakin+unohtaisin+puhelimen.+
Kyllä+mies+ainakin+viranomaisille+valehteli+aluksi+kun+häntä+oli+kehotettu+niin+tekemään.+Myöhemmin+hän+kertoi+kuinka+asia+on,+ei+hän+oikea+hädässä+oleva+pakolainen+ole,+senkin+myönsi+että+Irakissa+oli+asiat+ihan+hyvin+hänen+kohdallaan.
24.01.2017 20:40
Ymmärrän+tietotekniikasta+just+sen+verran+kun+itse+katson+tarpeelliseksi.+Olen+aina+oppinut+sen+mikä+on+kiinnostanut
Ei+ole+tullut+vastaan+"En+ole+robotti"+tekstiä.
24.01.2017 20:33
Ei+ole+jos+noudatetaan+lakia.+Mutta+sitä+ei+aina+noudateta.
Meilläkin+mies+halusi+olla+kotona,+hoidin+häntä+kotona+vuodepotilaana,+ei+olisi+millään+lähtenyt+intervallihoitoon,+minun+oli+pakko+rajoittaa+hänen+itsemääräämisoikeuttaan+oman+jaksamiseni+takia.+Mies+ihmetteli,+eihän+hänestä+mitään+vaivaa+voi+olla.+Tuli+kyllä+huono+olo+kun+vein+vasten+tahtoaan.
24.01.2017 18:14
Ei+minullakaan+ole+ollut+vaikeuksia.
Ei+kai+se+haittaa+vaikka+IP-osoite+tulisi+tietoon,+mitä+salattavaa+minulla+olisi.
Olen+huomannut+jos+käyn+vaikkapa+Klingelin+tai+jonkun+muun+verkkokaupan++sivuilla+niin+heti+tulee+käymiltäni+sivuilta+mainoksia+samojen+kauppojen+sivuilta++juuri+niistä+tavaroista+mitä+katsoin,+joten+silmälläpidon+alaisia+ollaan.
24.01.2017 18:10
Kyllä+kuusiaita+kasvaa+aika+isoksi+kymmenessä+vuodessa+:)+En+tiedä+kuinka+kauan+menee+että+omenapuusta+saisi+omenia,+marjapensaita+on+mutta+omenapuu+kuoli+kun+jänikset+tai+jotkin++järsivät+sen+pilalle.
24.01.2017 18:05
134 / 165