Loistavaa aamua kaikille palstalaisille. Venyttely on suoritettu. Jäykät jäsenet vetreytetty. Appelsiinimehu on puristettu ja kahvi tippumassa. Voileipä valmiina terveellisine lisukkeineen. Eiliset pyykit on viikattu kaappiin ja uusi koneellinen lakanoita pesuun kello 6.00. Ukona pimeässä vilkuvat tuulimyllyjen valot. Ihanan hiljaista. Annan ajatuksieni kulkea vielä eilisessä ja tulevassa päivässä. Kahvi maistuu taivaalliselta. Nettilehden lukua ja myöhemmin pyykit kuivahuoneeseen ja hoitokoiran kanssa aamulenkille. Lesken
Hyvää huomenta
108
1038
Vastaukset
- suvenelli1
Hyvää huomenta!
Olen juonut kahvini ja syönyt leipäni. Pesutupa on klo 9:00. Pesutuvan jälkeen on sauvalenkki. Koiraa ei ole joten ihan itseksein. - 111222333
Huomenta ! Muussi on tulossa hellalla, teen valmiiksi iltapäiväksi. Silitän valkopyykkiä sitten ja uusia pesen ulos kuivumaan. Pyykin kuivatuksessa pakkanen on hyvä. Siitä tulee raikas tuoksu vaatteisiin.
Aamutaivas on hienon värinen !
Monet asiat nyky-yhteiskunnassa huolestuttavat, mutta koetan nauttia elämästä tässä ja nyt. - oksa_kovana_aamusta
Huomenta. Olen yrittänyt tässä tainnuttaa aamuseisokkia jo puoli tuntia.
- suuret.puheet
Taidat vaan nähdä unia edelleen....
- Klo-9-on-aamu
Samat sanat jouduin odottamaan aamuerektion laskemista melkein kaksi tuntia, että pääsin aamukahville. En olisi "mahtunut" istumaan alarunko pöydän alle. Kun aamukahvia juo on istuttava pöydän ääressä kuin kirkossa.
Se huumorista niille harvoille jotka ymmärsi mitään.
Asiasta ensimmäiseen kuka kahjo nousee aamu viideltä voimistelemaan ja venyttelemään? Muut kuin lesket? - Vanhaviisas
Se kuulemma erään mummon mukaan menee niin et mitä kovempi oksa sen lahompi latva.
- Jotain-hyvääkin
No mutta silläkin on mummot pärjänneet, saaneet sentään kovaa oksaa jos henkinen saanti jäänyt vajavai-seksi. Eikä sitä ennen vanhaan ukit, puhuneet ei pukahtaneet, mutta olivat kuin pukit.
- seksiäseksiä
Ajattele jos olis niitä ilotaloja sunkin korttelissas. Heittäisit muutaman euron ja samalla vellit niin ei tarttis odotella stondiksen herpaantumista ja pääsisit aamuaskareisiisi ajoissa.
- Korppis11
Huomenta korvesta Kinnunen. Komia pakkaspäivää. Ei kun nastat jauhaminen jäätä.
- Korppis11
Mistä hitosta toi Kinnunen tuohon tuli 😅
- Ensi-oireet-vankat
Sun on turha alkaa väittää että sun pään sisällä on kaikki kunnossa. Kipinkapin dementiatutkimukseen pää dementiakoneeseen ja mangneetti digikuvaan.
- Korppis11
Ensi-oireet-vankat kirjoitti:
Sun on turha alkaa väittää että sun pään sisällä on kaikki kunnossa. Kipinkapin dementiatutkimukseen pää dementiakoneeseen ja mangneetti digikuvaan.
Ja sinulla on kaikki kunnossa🐒
Minulla on tabletissa oikolukuohjelma, kännykästä poistin kun siinä on pienemmät näpyttimet. Mikä on mangeettidigikuvaus 🙄
Ei löytynyt mitään jäykkää minun sängystä tänä aamuna. Kissakin vetreenä teroitti kynsiään tapettiin.
Sängystä puheen ollen. Joko heittäisin pyyhkeen kehiin ja siirtyisin 120 cm leveään petiin. Luopuisin tuplasängystä. Sitä mä pähkäilen. Tartteeko siirtyä samalla pienempään koiraan... vai vihdoin opettaa se nukkumaan lattialla. Aamulla kun katson lakanoita, tulee mieleen että petikaverini on tositosi karvainen, tai sitten en tarvi epilaattoria enää. Jollain on sulkasato.- Myös-90cm-hyvä
Suosittelen r a j u n p a a uudistusta. Tosi jäykkää kalua, siis huonekalua eli siirry 80 cm leveään sänkyyn. Oppii koirasi ja kissasi luonnostaan, ilman komentelua, että kaikki eivät mahdu liian kapeaan.
- ent.siivoojaparka
Piti monta kertaa lukea tuo toinen lauseesi, enkä saanut siitä kiinni muuten kuin laittamalla siihen toiseksi sanaksi "joka".
Myös-90cm-hyvä kirjoitti:
Suosittelen r a j u n p a a uudistusta. Tosi jäykkää kalua, siis huonekalua eli siirry 80 cm leveään sänkyyn. Oppii koirasi ja kissasi luonnostaan, ilman komentelua, että kaikki eivät mahdu liian kapeaan.
Entä jos käy niin että aamulla löydän itteni lattialta? Heitä meinaan on kaksi vastaan yksi. 10 henkeä vastaan 1.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Piti monta kertaa lukea tuo toinen lauseesi, enkä saanut siitä kiinni muuten kuin laittamalla siihen toiseksi sanaksi "joka".
Mun mielestä kirjoitin ihan suomea?
expimot kirjoitti:
Eläinvihaaja yritti vain olla nokkela.
"Kissakin joka vetreenä teroitti kynsiään tapettiin."
Auttakaa, rautalankaa. En ymmärrä.hmp.f kirjoitti:
"Kissakin joka vetreenä teroitti kynsiään tapettiin."
Auttakaa, rautalankaa. En ymmärrä.Rautalanka 1:
Ei ollut mitään jäykkää, kynsiään tapettiin teroittava kissakin oli jäykän sijaan vetreä.
Rautalanka 2:
Kissa tapettiin (lopetettiin). Siis se kissa joka teroitti kynsiään seinäpaperiin.
Lopetettiin ehkä juuri siksi kun tuhosi tapetin.expimot kirjoitti:
Rautalanka 1:
Ei ollut mitään jäykkää, kynsiään tapettiin teroittava kissakin oli jäykän sijaan vetreä.
Rautalanka 2:
Kissa tapettiin (lopetettiin). Siis se kissa joka teroitti kynsiään seinäpaperiin.
Lopetettiin ehkä juuri siksi kun tuhosi tapetin.Hekotihekoti :)) vitsit kun en huomannut tuota tappavaa tapettia...
Nukut koiran kanssa, no joo, semmoista.
Vaikka ei ollut minulle niin kerron että kissa nukkuu alku yön vieressä, kyllästyy kun liikehdin liikaa ja menee tietokonetuolille tai jalkopäähän.
Kylillä on parisänky, siihen sovitaan hyvin kissankin kanssa.mielikki.mummo kirjoitti:
Vaikka ei ollut minulle niin kerron että kissa nukkuu alku yön vieressä, kyllästyy kun liikehdin liikaa ja menee tietokonetuolille tai jalkopäähän.
Kylillä on parisänky, siihen sovitaan hyvin kissankin kanssa.En ymmärrä ihmisten motiiveja jakaa sänkynsä eläimien kanssa.
korpikirjailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisten motiiveja jakaa sänkynsä eläimien kanssa.
En minäkään isoa koiraa ottaisi sänkyyni. Kissa saa olla, se lähtee omille teilleen jonkin ajan päästä.
En ymmärrä ihmisten motiiveja jakaa sänkynsä eläimien kanssa.
Ja niin iski kiusaaja...
expimot kirjoitti:
Ja niin iski kiusaaja...
Tervetulos keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia asiasta kuuluvatko kotieläimet sänkykammariin tai viereen nukkumaan.
Itse en ole koira- en kissaihminen, joten ajatuskin vieressä röhnöttävästä eläimestä etoo.
Mitä mieltä sinä olet kuuluuko koira sänkyysi?korppis kirjoitti:
Tervetulos keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia asiasta kuuluvatko kotieläimet sänkykammariin tai viereen nukkumaan.
Itse en ole koira- en kissaihminen, joten ajatuskin vieressä röhnöttävästä eläimestä etoo.
Mitä mieltä sinä olet kuuluuko koira sänkyysi?Saatan harkita osallistuvani jos sellainen aloitus palstalle ilmestyy.
expimot kirjoitti:
Saatan harkita osallistuvani jos sellainen aloitus palstalle ilmestyy.
Aihe siis vaatii eri aloituksen kuin aamutoimien kertominen. Nythän ystävämme herää koira vierestään, tutkii karvaisia lakanoita ja harkitsee uuden kapeamman sängyn ostoa tai koiran vaihtamista pienempään.
Olin hämmästynyt en ole ikään kuullut vastaavaa ja tein kysymyksen, jonka tulkitsit kiusaamiseksi. Kun taas kysyn mielipidettäsi koirasta sänkykumppanina et vastaa.
Asia lie arkaluonteinen.korppis kirjoitti:
Aihe siis vaatii eri aloituksen kuin aamutoimien kertominen. Nythän ystävämme herää koira vierestään, tutkii karvaisia lakanoita ja harkitsee uuden kapeamman sängyn ostoa tai koiran vaihtamista pienempään.
Olin hämmästynyt en ole ikään kuullut vastaavaa ja tein kysymyksen, jonka tulkitsit kiusaamiseksi. Kun taas kysyn mielipidettäsi koirasta sänkykumppanina et vastaa.
Asia lie arkaluonteinen.Jauhat pasgaa, tarkoituksesi oli vain ilkeillä.
Ja nyt esität tyhmää niin kuin kiusaajalta voi odottaakin.
Tsätin loppu.expimot kirjoitti:
Jauhat pasgaa, tarkoituksesi oli vain ilkeillä.
Ja nyt esität tyhmää niin kuin kiusaajalta voi odottaakin.
Tsätin loppu.Kyllä se vain sopii jos asiaa on vaikea käsitellä
- Joosemmoista
Tämä kysymys oli Hmp.f : lle.
"Nukut koiran kanssa, no joo, semmoista."
Onko tuo mielestäsi kysymys? Joosemmoista kirjoitti:
Onko tuo mielestäsi kysymys?Asia on loppuun käsitelty.
Tämä kysymys oli Hmp.f : lle.
Korppis, en minäkään välttämättä ota sänkyyni sellaisia, joita sä suosit :)
Mutta jee, täällä halutaan keskustella nukkumisjärjestelyistä. Isohkoa koiraa en edes huomaa mun sängyssä, se nukkuu toisen patjan jalkopäässä. Antaa turvallisen olon. Kissasta on enemmän riesaa. Jos se nukkuu mun kanssa, se haluaa käpertyä mun jalkojen päälle. Kun käännyn, se seuraa mukana, mutta tarkoittaa että herään. Aamuyöstä sille tulee nälkä ja se tulee kehräen mun tyynyn viereen, ja aloittaa herättämisrumban.
Ensin se kokeilee hellästi tassulla, sitten hellästi kynsillä. Jos ihoa näkyy peiton ulkopuolella, se nuolee raspikielellään ja puree silleen kollimaisesti. Mihinkään en voi reagoida, tai peli on mun puolelta menetetty, ja juuri sitä herättämiskonstia Hra Majesteetti käyttää uudestaan, viikkokaupalla.
Jos leikin nukkuvaa, alkaa tapettien repiminen, sitten yöpöydän siivoaminen. Ihan parasta on jos kännykkä sattuu olemaan esillä. Siitä Hän tietää että muija herää, kun se kolahtaa lattiaan. Olen yrittänyt jopa tunkea sen kännyn puoliksi laatikkoon. Yöpöydän laatikko raollaan niin että latauskaapeli roikkuu siitä välistä. Yö on latautumista varten. Oli kollin mielestä aivan mahtava leikki koettaa kalastaa puhelin sieltä, tikata kaapelia kynnellä ja vetää se lattialle. Ja taas... kun se kerran onnistui, se tehdään aina uudestaan. Nyt on tyyny pystyssä yöpöydän päällä, niin ettei Koukkukynsi pääse käsiksi tapettiin eikä yöpöytään. Tyynyn alla on kännykkä.
Ihan surkein petikaveri ei muuten ole koosta kiinni. Se on juuri tuo kännykkä. Siihen kun laittaa vahingossa väärät asetukset, se piippailee ja plingailee läpi yön. Ehkä mä laitan sen nukkumaan lattialle.hmp.f kirjoitti:
Mutta jee, täällä halutaan keskustella nukkumisjärjestelyistä. Isohkoa koiraa en edes huomaa mun sängyssä, se nukkuu toisen patjan jalkopäässä. Antaa turvallisen olon. Kissasta on enemmän riesaa. Jos se nukkuu mun kanssa, se haluaa käpertyä mun jalkojen päälle. Kun käännyn, se seuraa mukana, mutta tarkoittaa että herään. Aamuyöstä sille tulee nälkä ja se tulee kehräen mun tyynyn viereen, ja aloittaa herättämisrumban.
Ensin se kokeilee hellästi tassulla, sitten hellästi kynsillä. Jos ihoa näkyy peiton ulkopuolella, se nuolee raspikielellään ja puree silleen kollimaisesti. Mihinkään en voi reagoida, tai peli on mun puolelta menetetty, ja juuri sitä herättämiskonstia Hra Majesteetti käyttää uudestaan, viikkokaupalla.
Jos leikin nukkuvaa, alkaa tapettien repiminen, sitten yöpöydän siivoaminen. Ihan parasta on jos kännykkä sattuu olemaan esillä. Siitä Hän tietää että muija herää, kun se kolahtaa lattiaan. Olen yrittänyt jopa tunkea sen kännyn puoliksi laatikkoon. Yöpöydän laatikko raollaan niin että latauskaapeli roikkuu siitä välistä. Yö on latautumista varten. Oli kollin mielestä aivan mahtava leikki koettaa kalastaa puhelin sieltä, tikata kaapelia kynnellä ja vetää se lattialle. Ja taas... kun se kerran onnistui, se tehdään aina uudestaan. Nyt on tyyny pystyssä yöpöydän päällä, niin ettei Koukkukynsi pääse käsiksi tapettiin eikä yöpöytään. Tyynyn alla on kännykkä.
Ihan surkein petikaveri ei muuten ole koosta kiinni. Se on juuri tuo kännykkä. Siihen kun laittaa vahingossa väärät asetukset, se piippailee ja plingailee läpi yön. Ehkä mä laitan sen nukkumaan lattialle.Huomenta, makoilen vielä sängyssä. Tykkään lueskella facea ja suomi24.ää sängyssä.
Nukun yksin, joten autuaallinen rauha ympärilläni herätessä antaa aikaa rauhallisille aamutoimille. Ajat kun lapseni olivat kotona, työ hektistä ja ainainen kiire, opettivat ottamaan kaiken irti yksinolosta.
Sinä haluat, että olet jatkuvasi 24/7 kaoksen keskipiste.
Itse luovuin jo vuosia sitten siitä tarpeesta.
Vielä kerran me ihmiset olemme erilaisia, en voisi kuvitellakaan koiraa sängyssäni. Kissallakaan ei olisi asiaa sänkykamariini.- Kukintyylillään
Minä en voisi kuvitella puhelinta tai tablettia sänkyyni. Tai läppäriäkään.
Kukintyylillään kirjoitti:
Minä en voisi kuvitella puhelinta tai tablettia sänkyyni. Tai läppäriäkään.
No, sinä istut ja sättäät ja se on sun juttus. Minulle istuminen pidemmän aikaa ei ole selkäni vamman vuoksi suositeltavaa.
- Pulp-fictio
hmp.f kirjoitti:
Ihan surkein petikaveri ei muuten ole koosta kiinni. Se on juuri tuo kännykkä. Siihen kun laittaa vahingossa väärät asetukset, se piippailee ja plingailee läpi yön. Ehkä mä laitan sen nukkumaan lattialle.Eikös nuo lemmikit voi tuoda punkkeja turkissaan kesäaikaan.
Mulla ei ole koskaan ollut lemmikkejä, ellei joukko-oppia laajenneta höyhenettömiin kaksijalkaisiin. Pitkäaikaisia, kaksi nuorempaa. Ja siihen joukkoon ei mahtunut muita lainkaan, koskaan. korppis kirjoitti:
Huomenta, makoilen vielä sängyssä. Tykkään lueskella facea ja suomi24.ää sängyssä.
Nukun yksin, joten autuaallinen rauha ympärilläni herätessä antaa aikaa rauhallisille aamutoimille. Ajat kun lapseni olivat kotona, työ hektistä ja ainainen kiire, opettivat ottamaan kaiken irti yksinolosta.
Sinä haluat, että olet jatkuvasi 24/7 kaoksen keskipiste.
Itse luovuin jo vuosia sitten siitä tarpeesta.
Vielä kerran me ihmiset olemme erilaisia, en voisi kuvitellakaan koiraa sängyssäni. Kissallakaan ei olisi asiaa sänkykamariini.Hyvää lounasaikaa. En mä yhtään ihmettele että et voi kuvitella koiraa sun sänkyyn, olet kertonut että pelkäät koiria. En minäkään hämähäkin kanssa haluaa nukkua, joku toinen saattaa halutakin.
Vai kaaosta haluan :) mulle tuo on melko normaalia perhe-elämää. Kai mä aikanani joudun myös luopumaan siitä, ehkä mä siitäkin selviän niin kuin te kaikki muut ennen mua.Pulp-fictio kirjoitti:
Eikös nuo lemmikit voi tuoda punkkeja turkissaan kesäaikaan.
Mulla ei ole koskaan ollut lemmikkejä, ellei joukko-oppia laajenneta höyhenettömiin kaksijalkaisiin. Pitkäaikaisia, kaksi nuorempaa. Ja siihen joukkoon ei mahtunut muita lainkaan, koskaan.Tuo ne, mutta yleensä ne on jo silloin vahvasti kantajassa kiinni eikä uhkaa mua :)
Meillä on peuroja, kauriita, supikoiria, rusakoita, koira tappoi viime kesänä rotankin meidän pihalla. Että kyllä punkkeja on ihan riittämiin, välillä ei tarvi kuin mennä rappusille istumaan, niin saattaa tulla kavereita. Olenkin harkinnut punkkipantaa itselleni.
Toisaalta olen huomannut että ne hakee paikkansa aika kauan. Joten jos olen ollut pihahommissa, niin samantien suihkuun. Ja oppii kyllä tuntemaan kun ne ryömii iholla. Mulla ei ole ollut kuin yksi punkki ihossa kiinni, näiden kohta viiden aikana, vaikka useampi on ollut kävelemässä mun päällä.hmp.f kirjoitti:
Hyvää lounasaikaa. En mä yhtään ihmettele että et voi kuvitella koiraa sun sänkyyn, olet kertonut että pelkäät koiria. En minäkään hämähäkin kanssa haluaa nukkua, joku toinen saattaa halutakin.
Vai kaaosta haluan :) mulle tuo on melko normaalia perhe-elämää. Kai mä aikanani joudun myös luopumaan siitä, ehkä mä siitäkin selviän niin kuin te kaikki muut ennen mua.Nukutko ilman tyynyä ja peittoa? Aluslakana sinulla kirjoituksiesi mukaan on koska kerroit sen olevan täynnä karvoja.
- Pulp-fictio
hmp.f kirjoitti:
Tuo ne, mutta yleensä ne on jo silloin vahvasti kantajassa kiinni eikä uhkaa mua :)
Meillä on peuroja, kauriita, supikoiria, rusakoita, koira tappoi viime kesänä rotankin meidän pihalla. Että kyllä punkkeja on ihan riittämiin, välillä ei tarvi kuin mennä rappusille istumaan, niin saattaa tulla kavereita. Olenkin harkinnut punkkipantaa itselleni.
Toisaalta olen huomannut että ne hakee paikkansa aika kauan. Joten jos olen ollut pihahommissa, niin samantien suihkuun. Ja oppii kyllä tuntemaan kun ne ryömii iholla. Mulla ei ole ollut kuin yksi punkki ihossa kiinni, näiden kohta viiden aikana, vaikka useampi on ollut kävelemässä mun päällä.Hui. Olen tämmöinen punkkikammoinen. Olen käynyt eteläisellä rannikollamme ja kesäaikaan useasti miettinyt, missä ne punkit luuraa. Miksi sellaisen pahiaisen pitää olla niin pieni, näkymätön?
Oispa niissä jokin fosforikuulto - voisi väistellä. Eikö biologiset labrat vois kehittää sellaisen kannan, mikä narskuttaisi ne vege - sillai yksruokaisia ja mitkä ei kantais mitään hirveiden tautienaiheuttajia. Siis kehittäisivät labrassa jonkin isomman ötökän geenimuuntelulla, mikä söis kaikki tuollaiset ölliäiset. Mihin me punkkia tarvitaan? Inha otus?
Nurmikkokin on välillä ylikasvuista eikä kumppareissa ole kiva talsia.
Pantoja tai pantojen maksimointi. Rokote? - eppu2
hmp.f kirjoitti:
Ihan surkein petikaveri ei muuten ole koosta kiinni. Se on juuri tuo kännykkä. Siihen kun laittaa vahingossa väärät asetukset, se piippailee ja plingailee läpi yön. Ehkä mä laitan sen nukkumaan lattialle.Minä kans, pistän lusikkani tähän keittoon.
Kissa ei tule petiini muulloin, kun mökillä, kun se tulee aamuyöstä ulkoa, silloin se tulee jalkoihin.
Koiria en päästä, vaikka niillä yritystä välillä onkin.
Silloin kun vanha koira vielä eli oli 2 isoa koiraa pojan mukana mökillä.
Heräsin aamuyöstä, johonkin outoon fiilikseen. Raotin silmiäni.
Lassie makaa vieressäni, bernhandilainen jalkopäässä. Olin ilmeisesti ollut syväunen vaiheessa, kun en herännyt siihen, kun ovat sänkyyn nousseet. Pulp-fictio kirjoitti:
Hui. Olen tämmöinen punkkikammoinen. Olen käynyt eteläisellä rannikollamme ja kesäaikaan useasti miettinyt, missä ne punkit luuraa. Miksi sellaisen pahiaisen pitää olla niin pieni, näkymätön?
Oispa niissä jokin fosforikuulto - voisi väistellä. Eikö biologiset labrat vois kehittää sellaisen kannan, mikä narskuttaisi ne vege - sillai yksruokaisia ja mitkä ei kantais mitään hirveiden tautienaiheuttajia. Siis kehittäisivät labrassa jonkin isomman ötökän geenimuuntelulla, mikä söis kaikki tuollaiset ölliäiset. Mihin me punkkia tarvitaan? Inha otus?
Nurmikkokin on välillä ylikasvuista eikä kumppareissa ole kiva talsia.
Pantoja tai pantojen maksimointi. Rokote?Sanos muuta, muakin inhotti kun tänne muutimme, ja punkeista tuli ihan päivittäinen riesa. Mutta arvaas mikä on parasta ikinä kammolle? Siedätys :) Enää ne ei kauhean kamalilta tunnu, kunnes tulee joku borrelioosi..... koputan päätäni tässä.
Auttaa se vähän kun ruohot laittaa kumoon, puolet mun pihasta on metsäpohjaa, siellä saa mustikanvarputkin kyytiä. Trimmerille matalaksi vaan.eppu2 kirjoitti:
Minä kans, pistän lusikkani tähän keittoon.
Kissa ei tule petiini muulloin, kun mökillä, kun se tulee aamuyöstä ulkoa, silloin se tulee jalkoihin.
Lassie makaa vieressäni, bernhandilainen jalkopäässä. Olin ilmeisesti ollut syväunen vaiheessa, kun en herännyt siihen, kun ovat sänkyyn nousseet.Kaksi isoa koiraa on jo... kaksi isoa :)
En voi sanoa että olen sataprosenttisen tyytyväinen tähän nukkumajärjestelyyn, alkuun pinnistin ruskeiden silmien sietokykyä, eikä ollut hauvaa sängyssä. Sitten se vaan jotenkin lipsahti.
Pahempi rasti tuo kolli tosiaan on. Mutta sekin on ollut kipeänä ja peräti henkihievärissä jo vuoden, jouduin käymään senkin vaiheen läpi että ei ehkä ole siinä raapimassa tapettia. Pistää vähän miettimään arvoja järjestykseen. Nyt se on kunnossa. Itse asiassa, kun ensimmäisen kerran taas puri mut hereille, melkein itkin onnesta. Tommoset ne kollit on...- a.potti
Pesettekö koirien/kissojen pyllyt? Tuleeko kihomadot sänkyyn?
- eppu2
hmp.f kirjoitti:
Sanos muuta, muakin inhotti kun tänne muutimme, ja punkeista tuli ihan päivittäinen riesa. Mutta arvaas mikä on parasta ikinä kammolle? Siedätys :) Enää ne ei kauhean kamalilta tunnu, kunnes tulee joku borrelioosi..... koputan päätäni tässä.
Auttaa se vähän kun ruohot laittaa kumoon, puolet mun pihasta on metsäpohjaa, siellä saa mustikanvarputkin kyytiä. Trimmerille matalaksi vaan.Pari punkkia kun otin kissasta taannoin, sen jälkeen olen punkkigeeliä kissalle käyttänyt.
Koiraihmisillä on kanssa niille geelit.
Itse pidän vaatetta, kesälläkin on kevyttä päällä, jos kuljen luonnossa. eppu2 kirjoitti:
Minä kans, pistän lusikkani tähän keittoon.
Lassie makaa vieressäni, bernhandilainen jalkopäässä. Olin ilmeisesti ollut syväunen vaiheessa, kun en herännyt siihen, kun ovat sänkyyn nousseet.Tässä tosi hurja tositarina.
Nainen vietti yön ukkomies rakastajansa kanssa hotellissa. Huoneessa oli miehen iso saksanpaimenkoira. Aamulla mies meni kylppäriin, nainen jäi sängylle löhöilemään. Saksanseisoja oli hiljaa hipsutellut sängyn viereen, noussut kahdella etujalalla sänkyä vasten, sen kalu sojotti pystyssä ja se kuolasi. Nainen oli alkanut kirkumaan, mies oli rynnännyt kylppärodtä ja lyönyt koiraa nahkahihnalla, koira oli käpertynyt nurkkaaneppu2 kirjoitti:
Pari punkkia kun otin kissasta taannoin, sen jälkeen olen punkkigeeliä kissalle käyttänyt.
Koiraihmisillä on kanssa niille geelit.
Itse pidän vaatetta, kesälläkin on kevyttä päällä, jos kuljen luonnossa.Meillä on myös käytössä, punkkeja ehtii pari tulla aina kun aine lakkaa vaikuttamasta ja pitää laittaa uusi. Koira kun ui välillä, tai vaatii pesua (en mitä tahansa sänkyyni ota), niin ainekin kuluu.
Nuo punkit on tulleet jäädäkseen täällä etelässä missä on paljon peuroja. Kuitenkin olen ollut huomaavinani että pahin buumi on oikeastaan vain kolme kertaa kesässä. Huhtikuusta lähtien n. parin kuukauden välein.a.potti kirjoitti:
Pesettekö koirien/kissojen pyllyt? Tuleeko kihomadot sänkyyn?
Kihomatoja oli kun lapset oli tarha-ikäisiä. En sen koommin en ole tavannut. Kissa ei saa enää kiinni saalista, ja koiralle ei anneta lupaa. Ei tule matoja.
- kumpi.oli.sika
korppis kirjoitti:
Tässä tosi hurja tositarina.
Nainen vietti yön ukkomies rakastajansa kanssa hotellissa. Huoneessa oli miehen iso saksanpaimenkoira. Aamulla mies meni kylppäriin, nainen jäi sängylle löhöilemään. Saksanseisoja oli hiljaa hipsutellut sängyn viereen, noussut kahdella etujalalla sänkyä vasten, sen kalu sojotti pystyssä ja se kuolasi. Nainen oli alkanut kirkumaan, mies oli rynnännyt kylppärodtä ja lyönyt koiraa nahkahihnalla, koira oli käpertynyt nurkkaanHurjempi tarina oli iltapäivälehdessä. Kotitalouslomittajat yllättivät alastoman miehen joka oli "antautunut" sian hässittäväksi.
- eppu2
korppis kirjoitti:
Nainen vietti yön ukkomies rakastajansa kanssa hotellissa. Huoneessa oli miehen iso saksanpaimenkoira. Aamulla mies meni kylppäriin, nainen jäi sängylle löhöilemään. Saksanseisoja oli hiljaa hipsutellut sängyn viereen, noussut kahdella etujalalla sänkyä vasten, sen kalu sojotti pystyssä ja se kuolasi. Nainen oli alkanut kirkumaan, mies oli rynnännyt kylppärodtä ja lyönyt koiraa nahkahihnalla, koira oli käpertynyt nurkkaanOuto juttu, joku haju ilmeisesti saanut ilmiön aikaan.
Silti ei saisi eläintä lyödä. hmp.f kirjoitti:
Ihan surkein petikaveri ei muuten ole koosta kiinni. Se on juuri tuo kännykkä. Siihen kun laittaa vahingossa väärät asetukset, se piippailee ja plingailee läpi yön. Ehkä mä laitan sen nukkumaan lattialle.Minulla oli aikoinaan samanlainen kissa. Nauroinkin että se alkoi ensin hienovarisesti kokeilemalla, vähitellen otti järeämmät keinot käyttöön. Viimeinen oli säikyttäminen kuten eräässä sarjakuvassakin jossa kolli naukaisi pahalla äänellä, "Jeesus tulee, oletko valmis". En pitänyt sitä samassa huoneessa missä nukuin kun hyvin harvoin.
Tämä nykyinen tyttö on hienovarainen, antaa minun nukkua, jos käyn yöllä vessassa se tarkoittaa kissalle ruokaa, on alkanut kytätä vessakäyntejä myös päivällä, kun tulen pois syöksyy ruokakupille.korppis kirjoitti:
Nainen vietti yön ukkomies rakastajansa kanssa hotellissa. Huoneessa oli miehen iso saksanpaimenkoira. Aamulla mies meni kylppäriin, nainen jäi sängylle löhöilemään. Saksanseisoja oli hiljaa hipsutellut sängyn viereen, noussut kahdella etujalalla sänkyä vasten, sen kalu sojotti pystyssä ja se kuolasi. Nainen oli alkanut kirkumaan, mies oli rynnännyt kylppärodtä ja lyönyt koiraa nahkahihnalla, koira oli käpertynyt nurkkaanSä oot sairas...
hmp.f kirjoitti:
Tuo ne, mutta yleensä ne on jo silloin vahvasti kantajassa kiinni eikä uhkaa mua :)
Toisaalta olen huomannut että ne hakee paikkansa aika kauan. Joten jos olen ollut pihahommissa, niin samantien suihkuun. Ja oppii kyllä tuntemaan kun ne ryömii iholla. Mulla ei ole ollut kuin yksi punkki ihossa kiinni, näiden kohta viiden aikana, vaikka useampi on ollut kävelemässä mun päällä.Ei minun kissastani lähde karvoja.
Kun tytön porukka on käymässä niin matossa on tiukassa koirankarvoja, on jokin pitkäkarvainen mukava koira.
Punkkeja on ollut joka kesä, minussakin. Muutaman kerran on ollut ihossa kiinni, ei ole tullut sitä rinkulaa punkin piston ympärille joka kertoisi että voi olla vaarallista. Kissa niitä on kuljettanut. Inhottavampia kuin punkit ovat hirvikärpäset, niitä saattaa löytyä pitkän ajan päästä hiuksista vielä pesunkin jälkeen. On aika pitkä kihara tukka sinne on hyvä piiloutua.expimot kirjoitti:
Sä oot sairas...
Niin, sinä vastaiset aina hyvin sivistyneesti.
En elä uskossa, että eläimiä ei käytettäisi seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen. Kautta aikojen on liikkunut urbaania legendoja mitä ihmeellisimmistä pariutumisista.
Nukkuisitko sinä koiran kanssa, et ole vielä vastannut ja sehän on kieltämisen merkki. Nimittäin vain hyvin harvat ottavat koirat sänkynsä. Koira tai kissa petikaverina on yksinäisten naisten juttuja.
Oletko kuullut sienistä pienistä hunaja-harvoista 🐩korpikirjailija kirjoitti:
En elä uskossa, että eläimiä ei käytettäisi seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen. Kautta aikojen on liikkunut urbaania legendoja mitä ihmeellisimmistä pariutumisista.
Nukkuisitko sinä koiran kanssa, et ole vielä vastannut ja sehän on kieltämisen merkki. Nimittäin vain hyvin harvat ottavat koirat sänkynsä. Koira tai kissa petikaverina on yksinäisten naisten juttuja.
Oletko kuullut sienistä pienistä hunaja-harvoista 🐩Korjausohjelmä leikki kanssani, siis sievistä pienistä.....
mielikki.mummo kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan samanlainen kissa. Nauroinkin että se alkoi ensin hienovarisesti kokeilemalla, vähitellen otti järeämmät keinot käyttöön. Viimeinen oli säikyttäminen kuten eräässä sarjakuvassakin jossa kolli naukaisi pahalla äänellä, "Jeesus tulee, oletko valmis". En pitänyt sitä samassa huoneessa missä nukuin kun hyvin harvoin.
Tämä nykyinen tyttö on hienovarainen, antaa minun nukkua, jos käyn yöllä vessassa se tarkoittaa kissalle ruokaa, on alkanut kytätä vessakäyntejä myös päivällä, kun tulen pois syöksyy ruokakupille.:D nauratti tuo "Jeesus tulee". Kissat on salamannopeita oppimaan mikä toimii. Kun kerran johonkin reagoi, sitä kokeillaan kuukausia. Yritin jossain vaiheessa opettaa kolliani, että ei saa raapia, tönäisin alas, huusin, kannoin ulos huoneesta, mitään muuta se ei tempauksista oppinut kuin että "jee, se heräsi". Ja välillämme syntyi sotatila, selkeesti kylmä rintama, ja meno jatkui. Ei auta mikään muu kuin ei olla huomaavinaan.
Jos en saa vähään aikaan kunnolla nukuttua, suljen sen kellariin, myrtsi se on siitäkin, joten ei tapahdu kovin usein. Pitää iltaruualla koettaa saada sen masu täyteen mahdollisimman pitkään aamuun. Jos ei olisi koira, voisin jättää nappuloita yöksi sille, mutta hurtta ne hotkaisee jos en ole läheisyydessä.
Punkeista, niin nykyisin on hyvä jos itse tarkkailee puremia, saa ajoissa antibioottikuurin. Puutiaisaivokuume kyllä vähän pelottaa, en ole rokotuksia hakenut.- Siilimuorikka3
Oletko kuullut sienistä pienistä hunaja-harvoista 🐩Järjen köyhyyttä ja sairas mielikuvitus kuvitella että jos koira tai kissa nukkuu isäntänsä/emäntänsä sängyssä, siihen liittyisi jotain seksuaalista. Minun ymmärtääkseni varsinkin pienten ja keskikokoisten koirien nukkuminen sängyssä on tuikitavallista. Mutta sellainen joka ei pidä eläimistä, ei voi sitä mmärtää.
- Siilimuorikka3
eppu2 kirjoitti:
Outo juttu, joku haju ilmeisesti saanut ilmiön aikaan.
Silti ei saisi eläintä lyödä.Kertonee tuon "ukkomiehen" eläimenpidosta ylipäätään ja toisaalta en usko että tarina on edes tosikaan. Jos ei sitten tarinan nainen ollut korppis itse, mielikuvitus tehnyt tepposet :DD.
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Järjen köyhyyttä ja sairas mielikuvitus kuvitella että jos koira tai kissa nukkuu isäntänsä/emäntänsä sängyssä, siihen liittyisi jotain seksuaalista. Minun ymmärtääkseni varsinkin pienten ja keskikokoisten koirien nukkuminen sängyssä on tuikitavallista. Mutta sellainen joka ei pidä eläimistä, ei voi sitä mmärtää.
Huomenta@ Sinun mielestäsi. Menin eilen läpi koiraleskusteluja. Eteeni ei tullut yhtään kommenttia koirasta sängyssä. Päinvastoin kehoitettiin opettamaan koiria, että niiden paikka ei ole makuuhuone eikä olohuoneen sohva. Koiralle pitää tehdä oma makuupaikka. Eräällä ystäväperheellä ison koiran pehmustettu kori oli olohuoneen takan ja käytävän kulmassa.
Minäkin pidän eläinten seksuaalista hyväksikäyttöä sairaana. En ole missään vaiheessa kuvitellut hmpf.f käyttävän koiraansa hyväksi. Sinun mielikuvitus taisi muljahtaa taas väärille urille kuten tavallista.
Perheelliset pienten lasten kanssa elävät koiraihmiset erottavat terveyssyistä myös lastenhuoneet yöllä koirista.
Väitetään, että eläinystävällisiä pidetään empaattisempina ja parempina ihmisinä. He, jotka niin kirjoittavat kirjoittavat itsestään 🐕🐈.
Olen usein kirjoittanut, että kesäisin minulla on useita luonnossa eläviä ystäviä. Koirilla ja kissoilla ei ole asiaa tontilleni ja jos vieras tulee koiran kanssa sitä ei saa laskea juoksentelemaan tontilleni. Kissojen kanssa harvempi menee päiväkylään.- Siilimuorikka3
korppis kirjoitti:
Huomenta@ Sinun mielestäsi. Menin eilen läpi koiraleskusteluja. Eteeni ei tullut yhtään kommenttia koirasta sängyssä. Päinvastoin kehoitettiin opettamaan koiria, että niiden paikka ei ole makuuhuone eikä olohuoneen sohva. Koiralle pitää tehdä oma makuupaikka. Eräällä ystäväperheellä ison koiran pehmustettu kori oli olohuoneen takan ja käytävän kulmassa.
Minäkin pidän eläinten seksuaalista hyväksikäyttöä sairaana. En ole missään vaiheessa kuvitellut hmpf.f käyttävän koiraansa hyväksi. Sinun mielikuvitus taisi muljahtaa taas väärille urille kuten tavallista.
Perheelliset pienten lasten kanssa elävät koiraihmiset erottavat terveyssyistä myös lastenhuoneet yöllä koirista.
Väitetään, että eläinystävällisiä pidetään empaattisempina ja parempina ihmisinä. He, jotka niin kirjoittavat kirjoittavat itsestään 🐕🐈.
Olen usein kirjoittanut, että kesäisin minulla on useita luonnossa eläviä ystäviä. Koirilla ja kissoilla ei ole asiaa tontilleni ja jos vieras tulee koiran kanssa sitä ei saa laskea juoksentelemaan tontilleni. Kissojen kanssa harvempi menee päiväkylään.Kerroit esimerkin, jossa koira oli tulossa naisen sänkyyn eli ajatusmaailmaan tuossa suhteessa näyttää kietoutuneetalkaa. Minun näkemistäni keskusteluryhmään ihmiset laittavat hymyillen ja tykäten kun lemmikki valtaahenkilökuntansa vuoteen.
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Kerroit esimerkin, jossa koira oli tulossa naisen sänkyyn eli ajatusmaailmaan tuossa suhteessa näyttää kietoutuneetalkaa. Minun näkemistäni keskusteluryhmään ihmiset laittavat hymyillen ja tykäten kun lemmikki valtaahenkilökuntansa vuoteen.
Kommenttisi on sekava ja vaikeasti ymmärrettävä
Voisitko kirjoittaa siten, että viestisi olisi oikein tulkittavissa.korppis kirjoitti:
Olen usein kirjoittanut, että kesäisin minulla on useita luonnossa eläviä ystäviä. Koirilla ja kissoilla ei ole asiaa tontilleni ja jos vieras tulee koiran kanssa sitä ei saa laskea juoksentelemaan tontilleni. Kissojen kanssa harvempi menee päiväkylään.Korppiksen päivän (kolmenkin päivän) puheenaihe - miksi hmp.f nukkuu lemmikkien kanssa :)) olen otettu.
Pakko linkittää:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/7-syyta-joiden-vuoksi-koiran-tulisi-saada-nukkua-vieressasi/6102958
Ja sitten ilmoitusluonteisiin asioihin. En aio edelleenkään kysyä korppikselta lupaa kenen kanssa saisin nukkua.hmp.f kirjoitti:
Korppiksen päivän (kolmenkin päivän) puheenaihe - miksi hmp.f nukkuu lemmikkien kanssa :)) olen otettu.
Pakko linkittää:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/7-syyta-joiden-vuoksi-koiran-tulisi-saada-nukkua-vieressasi/6102958
Ja sitten ilmoitusluonteisiin asioihin. En aio edelleenkään kysyä korppikselta lupaa kenen kanssa saisin nukkua.Olen lukenut tuon artikkelin facesta. Kaikki luetellut syyt auttavat ihmisiä, joilla on ongelmia. Pääsääntöisesti mielen ongelmia, tressiä, masennusta, unettomuutta jne.
Minulla ei mitään syytä puuttua sänkykamarisi nukkumisjärjestykseen.
Mainitsit jo aijemmin koirasi tuovan sinulle turvallisuuden tunnetta.
Mieleeni tuli kuva kiltistä isosta koirasta, joka nukkuu emäntänsä jalkopäässä. Murtovarkaat hiippailevat talon käytävällä. Koira hyppää ylös ja lähtee häntä heiluen tervehtimään yövieraita 😊- Siilimuorikka3
korppis kirjoitti:
Kommenttisi on sekava ja vaikeasti ymmärrettävä
Voisitko kirjoittaa siten, että viestisi olisi oikein tulkittavissa.Onneksi mulla se sekava on vaan kommentti :).
- Siilimuorikka3
korppis kirjoitti:
Lopeta tissuttelu.
Miten voi lopettaa sellaisen mitä ei ole edes aloittanut.
Sarvikuonon avulla lotrasin nenän röörit auki. Vähän parempi olo kuin eilen.
Aurinkoinen päivä tulee kun taas pakastui. ihan mukava nähdä pitkästä aikaa aurinkoakin.
Otin flunssapiikin, ei se ainakaan tähän virukseen ole tehonnut.- Tammikuun-bonus
Minä, pintaterveyden perikuva, en ota piikkejä en pillereitä. Ja yllätys silti, että sairastuin.
Siis edes sairastelen harvoin pientä nenän vuotoa kummempaa mutta toissa iltana iski akuutti kuume 39.5 ja jylläsi eilisen. Flunssaa ei ole. Vielä aamulla oli 37.2, niukasti ylilämpöä.
Jos vanhat kokemukset pitävät paikkansa, illalla pitäisi olla kroppa "terve"? No terve ja terve mutta kuumeeton. Saunaan pitäisi päästä hikoilemaan loput kuonat. Tammikuun-bonus kirjoitti:
Minä, pintaterveyden perikuva, en ota piikkejä en pillereitä. Ja yllätys silti, että sairastuin.
Siis edes sairastelen harvoin pientä nenän vuotoa kummempaa mutta toissa iltana iski akuutti kuume 39.5 ja jylläsi eilisen. Flunssaa ei ole. Vielä aamulla oli 37.2, niukasti ylilämpöä.
Jos vanhat kokemukset pitävät paikkansa, illalla pitäisi olla kroppa "terve"? No terve ja terve mutta kuumeeton. Saunaan pitäisi päästä hikoilemaan loput kuonat.Kuten monesta aloituksesta yht'äkkiä voit päätellä.
Perus-kiusaaja on taas iskenyt.
Ja sehän en ole minä.
Jankuttakaamme.
Elävää elämää!!!
Tässä kopio muutaman päivän takaa:
Ilmeisesti oli tämänkin aloituksen innoite.
-
"Jesse kertoi näin.
Elämä menee menojaan.
Jessen faijakaan ei pysty, tai halua puuttua sen asioihin.
Taivaisia asioita hoitavat Jessen faija ja joku Pelsepoo.
Jessen faija on pikkuisen enämpi pomompi.
Ihmisen kuollessa hänet otetaan hoitoihin.
Joko Jessen faijalle tai sille toiselle.
Aikasti-pitkän ajan kuluttua ihminen sulautuu taas elämään ja kuten Siirakki sanoo:
Elämän asiat eivät kuulu Jessen faijalle eikä sille poopille."
H.- jessussauta
hunksz kirjoitti:
Kuten monesta aloituksesta yht'äkkiä voit päätellä.
Perus-kiusaaja on taas iskenyt.
Ja sehän en ole minä.
Jankuttakaamme.
Elävää elämää!!!
Tässä kopio muutaman päivän takaa:
Ilmeisesti oli tämänkin aloituksen innoite.
-
"Jesse kertoi näin.
Elämä menee menojaan.
Jessen faijakaan ei pysty, tai halua puuttua sen asioihin.
Taivaisia asioita hoitavat Jessen faija ja joku Pelsepoo.
Jessen faija on pikkuisen enämpi pomompi.
Ihmisen kuollessa hänet otetaan hoitoihin.
Joko Jessen faijalle tai sille toiselle.
Aikasti-pitkän ajan kuluttua ihminen sulautuu taas elämään ja kuten Siirakki sanoo:
Elämän asiat eivät kuulu Jessen faijalle eikä sille poopille."
H.Alkaa jo huolestuttamaan terveydentilasi.
Noita typeriä jessettelyjäsi jankutat jatkuvasti. Palstan pahin jankuttaja olet juuri sinä, kuinka edes on mahdollista että et sitä itsekin huomaa? jessussauta kirjoitti:
Alkaa jo huolestuttamaan terveydentilasi.
Noita typeriä jessettelyjäsi jankutat jatkuvasti. Palstan pahin jankuttaja olet juuri sinä, kuinka edes on mahdollista että et sitä itsekin huomaa?"jessussauta"
Eihän Jesse minun vikani ole?
Hi, hi...
No jankutaha sie, nii miekii.
-
Sie saat kuitennii miulta vähän uudenpaa uusintaa ja jankutusta:
-
Seinäjoella on todettu ihme.
Radan-varret houkuttelevat ihmisiä kasvu-keskuksiin.
Korso-Kerava-Järvenpää-linjalla ollaan hämmästyneen kyllästyneitä.
Seinä-jokisten loistava, uusi huomio taisi yllättää heidät housut kintuissa.
Kysyttäessä tarvittavista työ-paikoista, ao. johtaja vaikeni vaivautuneena.
Hän ei, kerta-kaikkiaan pystynyt sanomaan että ainoastaan SOTE-uudistuksen isot kasvu-keskukset pystyvät ruokkimaan laiskurit, taiteilijat ja muut vammaiset.
Eivät pienet kanan-muna-tuottaja-keskukset.
H.- eppu2
mielikki-m Otit influenssapiikin, flunssaan ei ole piikkejä.
eppu2 kirjoitti:
mielikki-m Otit influenssapiikin, flunssaan ei ole piikkejä.
Meidän kulmilla sanotaan, kävitkö flunssapiikin :)
Olisikin joku piikki joka veisi tämän pois.- sarvikuonollako
Hyiiii... eläimellistä.
sarvikuonollako kirjoitti:
Hyiiii... eläimellistä.
Pystyisitkö samaan ?
Nenän huuhtelukannua sanotaan tuttavallisemmin sarvikuonoksi.- sarvikuonoko
mielikki.mummo kirjoitti:
Pystyisitkö samaan ?
Nenän huuhtelukannua sanotaan tuttavallisemmin sarvikuonoksi.Kyllä minulla on oma sarvikuononi tuolla kylppärissä. Jäi hymiö pois tuosta edellisestä. Piti oleman vitsikäs, kun tuolla aiemmin siunailivat aitojen lemmikkieläinten käyttäytymistä :)
sarvikuonoko kirjoitti:
Kyllä minulla on oma sarvikuononi tuolla kylppärissä. Jäi hymiö pois tuosta edellisestä. Piti oleman vitsikäs, kun tuolla aiemmin siunailivat aitojen lemmikkieläinten käyttäytymistä :)
Onneksi meidän sarvikuonossamme ei ole karvoja :)
- paikallaanpolkija
Mä oon huono lähtijä. Pitäs taas lähtee kylille kiitämään et tapahtus jotain. Ihmeellisesti se aika vaan kuluu tässä hyörimisessä sinne tänne eikä mitään tapahdu, oon tosi huono tekemään mitään hyödyllistä, en osaa ajatella silleen, nytkin jo puolipäivä ja vaan pitäs ja pitäs mut oikeesti mä lähden kohta.
- suvenelli1
Joskus tuollaisia päiviä vaan tulee, että polkee paikallaan. Mulla on tänään vauhdikas päivä. Kävin jo lenkillä ja olen syönyt lounaankin. Mietin tossa, että jos tuo aurinko, kuten vähän lupailee, alkaa paistamaan, niin lähden vielä uudemmalle lenkille.
Täällä Porvoossa paistaa aurinko, kunpa stadissakin.
- täh2
Miten toi stadi tähän liittyy ??
- 111222333
Katsoinpa eilisiä paikallisuutisia minäkin. Eivät säätiedot pidä paikkaansa ollenkaan onneksi. On huikean kirkas pakkaspäivä. Kyllä se mielialaa kohottaa vaikka lenkki on tekemättä.
Jostain syystä minä en saa "kylillä" aikaani kulumaan. Jos joutuu olemaan tunteja siellä, se on haahuilua. Tututkaan eivät asu keskustassa.
"Yhtiöitetty" monitoimiposti viipyy. - eppu2
Kaikenlaisia niitä..... rupeaa nyt keskellä yötä huomenta toivotteleen.
- Pulp-fictio
Hyvää iltapäivää. Huomen kerkesi mennä. Kohta tämän päivän upea aurinko laskee hehkuen.
Oletteko käyneet äänestämässä.
Ylen juhlavuoden kunniaksi kymppivuosittain sortteerattuja kappaleita.
Rajaton sitten esittää voittajat.
Äänestää voi, miten monta kertaa vain. Monethan on tullut kerrattua musiikkiketjuissa. - suvenelli1
Tämän ketjun vois pyytää poistoon. Tässä on kuvottavan sairaita ja vihjailevia kommentteja :((
Heräsin tunti sitten ja sättäilen nyt tästä sängystäni. Minustakin on kuvottavaa ajatella, että tuossa vieressäni nukkuisi koira
- ropotta
korppis kirjoitti:
Heräsin tunti sitten ja sättäilen nyt tästä sängystäni. Minustakin on kuvottavaa ajatella, että tuossa vieressäni nukkuisi koira
Meillä oli koira, ei nukkunut vieressä vaan hyppäsi aina tyynylleni nukkumaan kun nousin sängystä. Miksiköhän?
ropotta kirjoitti:
Meillä oli koira, ei nukkunut vieressä vaan hyppäsi aina tyynylleni nukkumaan kun nousin sängystä. Miksiköhän?
En ole koiraihminen, joten en osaa vastata.
"Niin, sinä vastaiset aina hyvin sivistyneesti.
En elä uskossa, että eläimiä ei käytettäisi seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen. Kautta aikojen on liikkunut urbaania legendoja mitä ihmeellisimmistä pariutumisista."
Näkeehän tuon nyt sokeakin että oman mielikuvituksesi tuotosta tai päiväunta tuo kuolaava koira -tarina on.
Mistä tiedät sen oleva tositarina, jos et itse liity asiaan?
Miksi ja missä tuollaista tositarinaa muka kerrotaan, jonka sisältö on se, että koiralla oli erektio ja mies sitten pieksi koiransa?Kerroin jo tarinan olevan tosi. Jos et ole koskaan kuullut eläinten ja ihmisten välisistä leikeistä olet auttamattoman tietämätön.
Kuten jo siilille vastasin en ole syyllistänyt ketään, miksi syyllistää.
Asiasta voidaan toki keskustella.
Jo pienenä tyttönä maalaismiljöössä kuulin miehestä, jota sanottiin Lehmä-Einoksi.
Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky.korppis kirjoitti:
Kerroin jo tarinan olevan tosi. Jos et ole koskaan kuullut eläinten ja ihmisten välisistä leikeistä olet auttamattoman tietämätön.
Jo pienenä tyttönä maalaismiljöössä kuulin miehestä, jota sanottiin Lehmä-Einoksi.
Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky.Selitystä, selitystä, selitystä... ja asian vierestä koko ajan.
Ketjun nimi on mukavasti "Hyvää huomenta" ja SINÄ aloitat ilkeilyn ja käännät puheen eläinseksiin ja koirankaluihin.
Eikö sua yhtään hävetä?- koirat.pihalle
expimot kirjoitti:
Selitystä, selitystä, selitystä... ja asian vierestä koko ajan.
Ketjun nimi on mukavasti "Hyvää huomenta" ja SINÄ aloitat ilkeilyn ja käännät puheen eläinseksiin ja koirankaluihin.
Eikö sua yhtään hävetä?Sinä se jaksat räkyttää. Ei taideta sinuakaan huolia sänkyyn nukkumaan.
expimot kirjoitti:
Selitystä, selitystä, selitystä... ja asian vierestä koko ajan.
Eikö sua yhtään hävetä?"expimot"
Tämä aloitus on typerä mustis-kopio minun ilo-aloituksestani.
Joten tähän sopii kaikki.
Eikö sinua silti hävetä
H.korppis kirjoitti:
Kerroin jo tarinan olevan tosi. Jos et ole koskaan kuullut eläinten ja ihmisten välisistä leikeistä olet auttamattoman tietämätön.
Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky.Jos tuo sun tarinasi oli tosi... aika matala se sänky on ollut. Lattialla? Tein kenttätutkimuksen, menin sänkyyni makaamaan. Jos isohko koirani laittaa etutassunsa sängynreunalle, niin en näe sen takajalkojen väliin, se jää patjanreunan alapuolelle.
Taitaa olla tosiurbaani legenda, tai tosiuni tai jotain, tuo tarina.- Siilimuorikka3
hmp.f kirjoitti:
Jos tuo sun tarinasi oli tosi... aika matala se sänky on ollut. Lattialla? Tein kenttätutkimuksen, menin sänkyyni makaamaan. Jos isohko koirani laittaa etutassunsa sängynreunalle, niin en näe sen takajalkojen väliin, se jää patjanreunan alapuolelle.
Taitaa olla tosiurbaani legenda, tai tosiuni tai jotain, tuo tarina.No sitähän mää sanoin :D. Ettei vaan frouva itse ole mennyt katsomaan laidan yli koirulin kepeksiä :DDDDD. Voi hyvänen aika sentäs tätä mielikuvituksen määrää ja laatua. Eipä koiraihmisenä ole aiemmin tullut tuollaisia mielikuvia vastaan, hohhoijaa.
- Siilimuorikka3
korppis kirjoitti:
Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky.Jokaisessa asiassa löytyy harvinainen poikkeus. Ihan tavis koiranomistaja ei sellaista harrasta, ei tule edes mieleen joten turha ottaa sitä tässä yhteydessä edes esille.
hmp.f kirjoitti:
Jos tuo sun tarinasi oli tosi... aika matala se sänky on ollut. Lattialla? Tein kenttätutkimuksen, menin sänkyyni makaamaan. Jos isohko koirani laittaa etutassunsa sängynreunalle, niin en näe sen takajalkojen väliin, se jää patjanreunan alapuolelle.
Taitaa olla tosiurbaani legenda, tai tosiuni tai jotain, tuo tarina.Nyt pääsi huluvaton naurun hötäys😂 että otat ja demostroit tilanteen.
- Siilimuorikka3
korppis kirjoitti:
Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky.Ethän sinä syyllistä, kuitenkin kirjoitat:
"En ymmärrä ihmisten motiiveja jakaa sänkynsä eläimien kanssa."
Hämmästelet kun uutta sinulle:
"Olin hämmästynyt en ole ikään kuullut vastaavaa"
"En ole koiraihminen, joten en osaa vastata."
Toisaalla kuitenkin kirjoitat:
"En elä uskossa, että eläimiä ei käytettäisi seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen.
" Nimittäin vain hyvin harvat ottavat koirat sänkynsä"
"Koira tai kissa petikaverina on yksinäisten naisten juttuja."
"Tässä tosi hurja tositarina."
"Kerroin jo tarinan olevan tosi. Jos et ole koskaan kuullut eläinten ja ihmisten välisistä leikeistä olet auttamattoman tietämätön."
"Hollannissa vanhempi lady ja pieni koira on hyvin yleinen näky"
Mielenkiinnosta kysyn, mitä sinulle vanhemman leidin ja pienen koiran yhdessäolo tuo mieleen? korppis kirjoitti:
Nyt pääsi huluvaton naurun hötäys😂 että otat ja demostroit tilanteen.
Haluatko videolle :))
pssst muuten, näin meidän kesken, tuo sun ylempänä oleva kuva mun koirasta taitaa valitettavasti pitää paikkansa... älä kerro voroille, ethän.. äläkä mullekaan, saattais mennä yöunet.hmp.f kirjoitti:
Haluatko videolle :))
pssst muuten, näin meidän kesken, tuo sun ylempänä oleva kuva mun koirasta taitaa valitettavasti pitää paikkansa... älä kerro voroille, ethän.. äläkä mullekaan, saattais mennä yöunet.Iltaa@ kädet vieläkin savessa. Säästöpossuni sekä tarjoiluvati kulhoineen sai värin pintaan ja lähti toiseen polttoon. Valmistin myös ison uunipadan, jäi kuivumaan.
Olenhan nähnyt koirasi joten tiedän, että se ei ole vahtikoira. Sievä pörröturkki ja ystävällinen rotu.
No eiköhän tämä ole nyt loppuun käsitelty, mutta tunnustan ei kannata uskoa kaikkea ja tiedän, että et uskonutkaan. Mutta koiruus iski kun nämä pari kirjoittajaa sekosivat täysin. Toivottavasti heille ei tullut koirakammoa.
En minä koiria inhoa, mutta en rakastakaan.- nekrofilikokin
Olet niin eläimiin sekaantunut, että savestakin niitä väännät.
- eppu2
Sellaista aamua tänään, että kännykkäkello soitti 8.45, meikit naamaan ja rytkyt päälle ja menoksi, meinaan labraan, ilman aamukahvia.
Ihmettelin, kun jo huomenna saan vastaukset, ennen on mennyt pidempään.
Äskettäin käväisin kirjastossa. Nuoria tummakulmaisia miehiä siellä, istuivat, puhuivat outoa kieltä. - plus70
Hyvää iltaa!
Nukuin pitkään aamupäivään, kun olo oli jotenkin flunssainen. Kuumetta ei ollut, mutta eihän vanhuksille kuumetta enää tulekaan, ja siksi toipuminen kestää kauemmin.
Ajattelin ennalta ehkäisevästi lääkitä itseni kuumalla rommilla. Laitoin kuumaan veteen pari lusikallista muka sokeria ja tummaa rommia.
Koskaan ennen en ole viinaa kaatanut viemäriin, mutta nyt sen tein. Olin laittanut kuppiin suolaa. - eppu2
Rupesi ihan naurattamaan, kun kuvittelin miltä maistui suolarommi.
Taisi olla aika kamalaa.
Toivottavasti olosi kohenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731