Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+se+oli.+Kaikki+eivät+ymmärrä+että+täällä+heitä+ei+kumarreta.+On+jopa+vastattava+asiakkaalle+jos+hän+kysyy+jotain.
04.09.2016 09:48
Kyllä+alkavat.+Omakohtaista+kokemusta.+En+silti+samaistu+aloitukseen++;)+
Onko+ylä-ikäraja+milloin+pitää+lopettaa+ahdistelu.+En+väitä+että+hyväksyn+ahdistelun,+päin+vastoin.+Me+eletään+suomessa,+kannattaisi+tutustua+ennen+tänne+tuloaan+meidän+lakiimme+ja+tapoihimme.
03.09.2016 22:54
Näin+minäkin+ajattelen.+Mutta+ei+kai+nykyisin+mikään+ennen+oikeana+pidetty+olekaan+enää+oikein.+Antaa+homojen+olla,+mutta+kirkon+olisi+muutettava+koko+perustavaa+laatua+oleva+arvomaailmansa,+kuten+raamatun+käskyjen+noudattaminen.
03.09.2016 21:50
En+todellakaan+ole+"lesken".+
Yritin+vain+korjata+väärää+käsitystä+hänestä.
03.09.2016 21:36
Lesken+kirjoitti:
Erosin+ensimmäisestä+liitostani+v.1976
Menin+uusiin+naimisiin+23.06.2004.
Mies+kuoli+29.09.2013
Olin+alle+viidenkymmenen,+yhdeksänvuotta+aviossa.+Lain+mukaan+minulle+kuuluu+miehen+työeläkkeestä+puolet,Eli+leskeneläke.+<<
Lue+tarkemmin.
03.09.2016 19:17
Uskallan+lähteä+jos+muuten+huvittaa.+Ihan+hyvin+voisin+lähteä,+olenkohan+jämähtänyt?
Elämä+on+vaaroja+täynnä,+nykyisin+enemmän+kuin+aikaisemmin.
03.09.2016 18:36
Mukavampi+on+lähestyä+puhdasta+ihmistä+kuin+likaista+ja+haisevaa.+Pesun+jälkeen+suhtautuminen+likaiseenkin+voi+muuttua.
Ihonväri+ei+merkitse+mitään,+ihmisen+käytös+ratkaisee.+
Venäläisissä+on+erilaisia,+tunnen+muutaman+ihan+ok.+ahkeria+ja+aikaansaapia+naisia.
Asiakaspalvelijana+ei+suurin+osa+ole+hyviä,+meidän+kulmilla+on+paljon+venäläisiä+kaupoissa+töissä.
03.09.2016 11:42
Oikeuslaitoksesta+menee+luottamus+kun+päätökset+muuttuvat,+välillä+syyllinen,+taas+syytön,+jne....
Lasten+hyväksikäyttökin,+onko+se+asia+tuulesta+temmattu+vai+totuus.+Ainakin+hän+sai+siitä+tuomion.+
Jos+hän+on+syytön+kaikkiin+rikoksiin+on+häntä+kohdeltu+kohtuuttoman+huonosti,+on+ansainnut+korvaukset.
Entä+jos+onkin+syyllinen?+Eipä+juuri+luottamusta+herätä,+tämä+soutaminen+ja+huopaaminen.
03.09.2016 10:05
Anteeksi+jos+loukkasin+lesken++:)+
On+kunnioitettavaa+että+olet+päässyt+viinasta+eroon.+Olen+niin+skeptinen+tuon+viina-asian+kanssa,+kuuntelin+vuosikymmeniä+lupauksia+,+ei+enää+ikinä+yhtään+viinaa,+saattoi+mennä+käymään+kellarissa+ja+pienen+hetken+päästä+täydessä+humalassa.
Lopetin+hyysäämisen,+olisi+pitänyt+tehdä+se+aikaisemmin,+en+tajunnut+että+auttamalla+mahdollistan+vain+juomisen+jatkumista.+Onneksi+pidin+raha-asiat+erillään,+ostin+oman+asunnon+ja+muutin+siihen.+Lapset+olivat+jo+omillaan+silloin.
Elämäni+on+ollut+ihan+erilaista+kuin+sinun,+sain+lapset+hyvin+nuorena,+he+ovat+aina+olleet+ensimmäisellä+sijalla+elämässäni.+Aloin+matkustelemaan+vasta+vanhempana,+tein+kahta+työtä,+silloin+vielä+jaksoi.+En+tunne+jääneeni+mistään+paitsi,+vaikka+hoidin+kauan+miestäni+vuodepotilaana,+ensin+työn+ohessa,+sitten+kokopäiväisesti.+
Kaikkea+hyvää+elämääsi.+Ollaan+onnellisia+siitä+mitä+meillä+on+nyt,+ei+murehdita+menneitä.
02.09.2016 18:34
LadyMummu+älä+välitä.+Sinulla+on+hyvä+nikki+ja+kirjoitat+kivasti.
02.09.2016 18:20
enmilläänkeksi+kirjoitti:+
Sun+jengille+ei+tullut+mieleenkään+laskea.+
Vai+ettekö+osanneet?+
Nimittäin+omistusasunnossa+asuminen+tulee+halvemmaksi+kuin+vuokralla+asuminen.+<<<<<<<<<<<
Tämä+on+totta.+Asun+80+neliön+kolmiossa,+vastike+on+paljon+pienempi+kuin+olisi++yksiön+vuokra.+Onhan+asuntoon+kulunut+rahaakin,+uskoisin+että+ainakin+omansa+pois+saa+koska+vain+jos+myy.
Kun+ajattelee+näin,+asumiseni+on+halpaa+310€+kk+++sähkö.+Onneksi+ei+ole+velkaa.
En+ole+vuokralla+asumista+vastaan,+siinä+on+paljon+hyviä+puolia,+voi+muuttaa+milloin+vain+ei+tarvitse+huolehtia+remonteista....
02.09.2016 09:57
Etkö+voi+"lesken"+myöntää+että+on+oma+vikasi+että+et+ole+pystynyt+saamaan+mitään+mitä+muilta+kadehdit.+
Itse+kerroit+olleesi+alkoholisti,+yleensä+he+eivät+välitä+muista+tippaakaan,+kunhan+saavat+viina-annoksensa.+Myyvät+vaikka+irtainta+asunnostaan+että+saavat+viinaa.+
Joku+on+saanut+tontteja+ja+perintöä,+itse+en+ole.+Epäilen+että+olisit+juonut+tontit+ja+perinnöt+mikäli+niitä+olisit+saanut.+
Anteeksi+suorapuheisuuteni,+olen+elänyt+alkoholistin+kanssa,+en+tunne+heitä+kohtaan+tippaakaan+sympatiaa.
02.09.2016 09:35
Expimot,+onko+paskanjauhantaa+jos+puolustaa+vanhusten+oikeuksia???
Kyllä+mamut+kelpaa+myös+koulutetuille+naisille++:)+
Eihän+heidän+avioitumisessaan+mitään+pahaa+olekaan+jos+sopeutuvat+yhteiskuntaamme+ja+kunnioittavat+naista+ihmisenä.
01.09.2016 18:17
En+ole+lukenut+rajat+kiinni+palstaa.+
En+usko+että+kyse+on+kenenkään+sosiaalietujen+muuttumisesta+paremmaksi++jos+rahaa+ei+annettaisi+pakolaisille.+Ei+kukaan+voi+niin+tyhmä+olla.
Koko+ajan+etsitään+säästöjä+ja+leikkauksia,+koskaan+ei+mainita+paljonko+maahanmuutto+maksaa+ja+voitaisiinko+siitäkin+leikata.
Vanhukset+ovat+maan+hiljaisia,+he+ovat+vähään+tyytyväisiä,+silti+heiltä+otetaan+pois+koko+ajan.+
Ihmettelen+kuinka+kukaan+ei+ole+peloissaan+maamme+velkautumisesta.++
Tuntuu+että+monen+mielestä+rahaa+riittää+vaikka+kuinka+suuren+pakolaismäärän+elättämiseen.+
En+ole+rasisti,+päinvastoin,++ja+tiedän+saavani+palautetta+tyhmyydestä+kun+en+osaa+ajatella+globaalisti.
01.09.2016 18:12
Näin+on,+luin+jostain+että+suomi+taitaa+olla+Euroopan+velkaisin+maa.
01.09.2016 14:51
http://yle.fi/uutiset/elama_hukkui_ongelmiin__valokuvaaja_tallensi_syrjaytymisen_karmeuden/9128848
Hekin+tarvitsevat+apua.+Moukaksi+haukkuminen+tai+halveksunta+on+tyhmää,+kukaan+ei+tiedä+mitä+kaiken+taakse+kätkeytyy.
01.09.2016 12:16
En+lukenut+blogia,+joskus+olen+lukenut+Timosen+juttuja,+en+ole+aina+samaa+mieltä.+
En+halua+hyökkäillä+vaikka+saatan+olla+eri+mieltä+kunnes+saan+tietoa+sen+verran+että+joko+pidän+mielipiteeni+tai+muutan+sitä.
Tuo+arvojen+koveneminen.
Mitä+olen+huomannut+jälkikasvusta+ja+nuoremmista+heillä+on+arvot+kohdallaan,+neuvovat+minuakin+jos+ammun+yli.
Niin+maahanmuuton+kuin+muunkin+elämän+suhteen+he+kertovat+oman+kantansa+jos+alan+tuomita++ajattelematta+loppuun+asti.+
Lapsuudessani+ihmiset+tuomittiin+jyrkemmin,+avioton+lapsi+oli+koko+kylän+ajankulua+kun+arvuuteltiin+kelle+se+on.+Luokkaerot+olivat+pahemmat+kuin+nykyisin.
01.09.2016 11:54
En+lähtenytkään+puolukkaan.+Alkoi+satamaan+:(
01.09.2016 10:52
Tällä+uuninpankkopojalla+on+yleensä+hyvin+yksipuolinen+näkemys+asioista.+
Suomalaisia+huono-osaisia+arvostellaan+moukiksi.+Onko+ihminen+joka+joutuu+syystä+tai+toisesta+hakemaan+toimeentulotukea+automaattisesti+moukka?
Tänne+tulleet+maahanmuuttajat+eivät+saa+minkäänlaista+arvostelua+osakseen+tekivät+mitä+hyvänsä.+Moukkia+on+heissäkin+;)+
Kuinkahan+moni+on+tullut+suomeenkin+karkotuksen+saatuaan+uudelleen+eri+nimellä.+
Suomi+on+täällä+pohjan+perukoilla,+ilmasto+on+ankara,+vaikka+pinta-alaa+onkin,+olisi+lappiin+vaikea+sijoittaa+lisää+pakolaisia+kun+kaikki+haluavat+kehä+kolmosen+sisäpuolelle.+
Kalliit+asunnot+joita+on+liian+vähän+tulee+asutettua+pakolaisilla+Helsingin+ympäristössä.+Siellä+olisi+työtä+suomalaisillekin+jos+heille+löytyisi+asunto.+
En+seuraa+asioita+kovin+paljon,+olen+kyllästynyt+lukemaan+vastakkaisia+mielipiteitä.
01.09.2016 10:48
Australia+ja+Uusi-Seelanti+on+mieleeni,+liian+pitkä+lento.+Siellä+asuu+tuttujakin.+
Suomessa+rannikolla+sijaitseva+kaupunki,+se+on+lähellä+syntymäkuntaani.
En+ole+museoissa+kiertelijä,+Käyn+silti+joskus.+Karmein+museo+oli++Amsterdamissa+sijaitseva+kidutusmuseo.+Olin+helpottunut+kun+löysin+tien+ulos.+
Aina+vain+enemmän+paras+paikka+on+oma+koti+ja+mökki,+en+kaipaa+täältä+mihinkään,+ainakaan+ennen+pakkasia.
01.09.2016 08:47
159 / 165