Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luin+aloituksen+jo+iltapäivällä,+kun+istutaan+ulkona+ja+nenän+alla+on+lasi++valkkaria,+olen+joka+kerran+kipatessani+vilkaissut+lasiin.+
Onneksi+on+viinin+nauttiminen+ollut+hyvin+kohtuullista.+En+millään+raaskisi+mennä+sisätiloihin.
24.07.2018 20:13
Ollaan+istuttu+ulkona+monta+tuntia,+välillä+tuuletin+puhalsi+viileää.+Sanoinkin+kaverille+että+ilta+on+kuin+välimerellä+kesäaikaan.+Jossain+thaikuissa+tai+brasiliassa+ei+edes+ilta+viilennä+tarpeeksi,+ainakaan+minun+makuuni.
Viime+kesänä+ei+tarvittu+tuulettimia+kertaakaan,+nyt+senkin+edestä.
24.07.2018 20:07
Olen+Etelä-Pohjanmaalta+tätä+sanaa+käytettiin+siellä.+On+murresana,+vähäpoika+on+keskenkasvuinen+tai+sellaiseksi+jäänyt,+vaikkapa+peräkammarin+poika.
Joku+halusi+saada+ärsyyntymään.
Olen+itsekin+asunut+muualla+kauan,+tuollainen+käsitys+minulle+on+jäänyt.
24.07.2018 19:31
Ylemmyydentunnetta+on+varmaan+mukava+tuntea?+
Terve+varovaisuus+on+aina+paikallaan,+olipa+kyse+vaikka+häjyistä++:)
24.07.2018 19:23
Kylillä+tulee+vettä+hanasta+kun+maksaa+vesimaksun.+Mökillä+tämä+kaivo+ei+ole+kummoinen,+olen+ajatellut+teettää+porakaivon,+en+saa+aikaiseksi,+ei+se+niin+hirveän+kalliiksi+tule.+En+uskalla+juoda+kaivovettä,+pesuun+ja+tiskeihin+käytän+ei+ole+tullut+vatsatautia.+
Tuon+keskustasta+juomaveden,+ei+sitä+hirveästi+kulu+kun+kaivovettä+on+riittänyt+tähän+asti+pesuvedeksi.
24.07.2018 19:20
Järvessäkin+on+vesi+niin+lämmintä+että+ei+virkisty+uidessakaan.+
Kävin+äsken+kylillä+kukkia+kastelemassa,+säälin+naapureita+jotka+asuvat+ympäri+vuoden+siinä+bunkkerissa.+Lasitetulla+parvekkeella+oli+lämpötila+44+astetta,+ihme+kun+kukat+on+säilyneet+hengissä+ainakin+suurin+osa.+
Istutaan+mökillä+pöydän+ääressä+ulkona,+iso+tuuletin+puhaltaa+viileämpää+ilmaa.+
Meinattiin+lämmittää+sauna+mutta+eiköhän+uiminen+riitä.+
En+valita+kuumuudesta,+viime+kesänä+satoi+koko+ajan,+ei+sekään+ollut+mukavaa.+Kaivosta+loppuu+vesi+kun+ei+sada,+ukkoskuuroja+oli+ja+meni,+vähän+auttoivat+kuivuuteen.
24.07.2018 17:34
Synkkä+runo.+Menetyksen+ja+ikävän+aistii+voimakkaasti.
24.07.2018 12:52
Eipä+ole+mitään+pysyvää++vain+nivelrikkoa,+sekin+on+lievää,+voisi+olla+pahemminkin.+Eiköhän+sitä+liene+kaikilla+tämän+ikäisillä+jonkin+verran.
23.07.2018 15:35
Minulle+kirjoitti+kerran+kun+vastasin+eräälle+hänen+mielitietylleen+ihan+asiallisesti.+"Et+ole+edes+sen+arvoinen+että+voisit+vastata+hänelle".
Vaikka+alotus+onkin+mielestäni+asiaton+niin+on+tuollaiset+tokaisutkin.+
Jos+palsta+on+koko+elämä+niin+täytyy+ymmärtää+päsmäröintiä.
23.07.2018 11:41
Katson+peiliin+aika+harvoin,+ainakin+silloin+kun+lähden+ihmisten+ilmoille.+
Sain+juuri+äskettin+kuulla+miespuoliselta+koulukaverilta+olevani+nuoren+näköinen+ikäisekseni.+
Alkuun+olin+otettu,+sitten+aloin+miettiä+että+mitä+vikaa+siinä+on+jos+näyttää+ikäiseltään,+miksi+pitäisi+näyttää+nuoremmalta.
Yleensä+harjaan+hiukset+ilman+peiliä+ja+kiinnitän+ponnarille+kotioloissa.+
Kun+vanhenemiseen+tottuu+ei+se+häiritse.+Nelikymppisenä+oli+ikäkriisi,+ajattelin+että+kohta+elämä+loppuu+ja+vanhuus+alkaa.+En+ole+vieläkään+vanhus,+en+ole+pitkään+aikaan,+elämänsä+pituutta+ei+kukaan+tiedä.
21.07.2018 16:49
Kaurapuuro+maidon+kanssa+menettelee,+olen+tottunut,+lisään+siihen+siemeniä+tai+pähkinöitä.+
Nakit,+munakkaat+tai+pekoni+tuntuvat+liian+raskailta.+Kinkkusiivu+paahtoleivällä,+jotain+vihreää+lisänä+riittää.+
Moni+mättää+hotelliaamiaisella+lautasen+täyteen+nakkeja+ja+pekonia,+alkaa+närästämään+ajatuskin.
21.07.2018 16:09
Joka+aamu+kaurapuuro+siemenillä.
Monivilja-kokojyvä+paahtoleipää,+kinkkua,+tomaattia,+kurkkua,+salaattia,+ainakin+jotain+noista+viimeksi+mainituista.+
En+tykkää+kalasta+aamupalalla,+se+maistuu+vasta+lounaalla,+tai+päivällisellä.
21.07.2018 16:04
Tykkään+kellua,+se+on+rentouttavaa.+Olen+hyvä+uimaan,+en+juuri+väsy+pitkälläkään+uintimatkalla.
21.07.2018 10:20
Miksi+niin+vanhaa+etsit,+haluatko+elättäjän?
19.07.2018 17:30
Afrikkalaisten+naisten+ulkonäkö+on+nyt+muodissa.
Paksut+huulet,+iso+takamus+ja+rusketus.+
En+lakkaa+ihmettelemästä+kun+nuoret+naiset+terveytensä+menettämisen+uhalla+laitattavat+täytettä+takapuoleensa,+huuliinsa+ja+rintoihinsa.
Persauksien+leikkaukset+epäonnistuvat+usein.
19.07.2018 17:16
En+ole+kuullut+kuin+"Saippuakauppias",+sen+varmaan+tietää+jokainen.+
Itse+en+näin+kuumalla+viitsi+vaivata+päätäni.+
Olemme+aika+metsittyneen+näköisiä+vietettyämme+pari+viikkoa+poissa+ihmisten+ilmoilta+lyhyitä+kauppareissuja+ja+yhtä+ulkona+syömiskertaa+lukuunottamatta.+
Olen+varmaan+muutenkin+vähän+omituinen+kuten+kaverikin,+emme+kaipaa+muuta+seuraa+emmekä+mitään+kummempia+viihdykkeitä.
19.07.2018 16:49
https://www.apu.fi/artikkelit/teoreettisen-fysiikan-professori-kari-enqvist-tyhmyys-ja-omahyvaisyys-on-huono-kombinaatio
Kun+on+ahne+ja+röyhkeä+voi+pärjätä+ja+koota+omaisuutta+vaikka+ei+penaalin+terävin+kynä+olisikaan.+
Olen+kyllästynyt+Trumppiin,+Yle+on+niin+täpinöissään,+sai+viimein+kunnon+aiheen.
19.07.2018 12:18
Joskus+noihin+hommiin+valikoituu+näitä+perverssejä.+Tietävät+että+saavat+toteuttaa+taipumuksiaan.+Onneksi+suurin+osa+on+hyvin+aikein.+SPR+on+saanut+kolhuja+maineelleen.
18.07.2018 19:59
Mielestäni+valistustyö+liikakansoituksen+ehkäisemiseksi+olisi+ensi+sijalla,+jos+ei+ole+jo+myöhäistä.+
Niin+paljon+ruokaa+ja+apua+ei+Afrikkaan+pystytä+järjestämään+että+kaikkien+mahat+täyttyisi+jos+lisääntymiseen+ei+puututa.+
Jos+tänne+pääsee+rajattomasti+väkeä+ollaan+mekin+heti+samassa+pisteessä+kuin+tulokkaiden+kotimaassa.+
He+lisääntyvät++täälläkin+nopeammin+kuin+kantaväestö.+Jos+kotimaassaan+eivät+osanneet+elää+niin+oppivatko+muuttamaan+tapojaan+täälläkään.+Ankara+ilmasto+vielä++harmina.
18.07.2018 18:19
Säälin+heitä+jotka+syntyvät+olosuhteisiin+missä+ei+ole+mahdollisuutta+kunnolliseen+elämään.+
Jos+syntyvyyttä+ei+saada+kuriin+niin+ihmisvyöry+tulee+eurooppaan,+välittämättä+esteistä.+
Siellä+missä+naisen+asema+on+kehno,+on+myös+liikaa+väkeä+ja+huonommat+olosuhteet.
Naisia+pitäisi+kouluttaa,+päättää+montako+lasta+voi+elättää,++näyttää+siltä+että+miehet+haluavat+pitää+useammat+vaimonsa+raskaana+koko+ajan.
18.07.2018 16:30
39 / 165