Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huvittaa+kuunnella+uutisia.+Trumpia+koko+ajan.+Trump+on+"rauhaa+rakastava"+mies,+on+aina+samaa+mieltä+riippuen+kenen+kanssa+on+tekemisissä.
Meillä+päin+sanovat,+kun+yhteen+suuntaan+kumartaa+niin+toiseen+pyllistää.
18.07.2018 10:14
Hyvä+aloitus.
Ihmissalakuljetukseen+pitäisi+puuttua.+Ahneuksissaan+lastaavat+veneisiin+liikaa+väkeä,+kun+heitä+hukkuu,+tuntuu+kuin+se+olisi+meidän+hyvinvoivien+vika.+
Säälin+ihmisiä+jotka+joutuvat+noihin+olosuhteisiin,+ymmärrän+että+jokainen+haluaa+elämälleen+paremmat+mahdollisuudet.+Tuollaisenaan+ei+homma+toimi,+eikä+euroopallakaan+ole+rahkeita+ottaa+pakolaisia+vastaan+kuin+määränsä,+liika+on+liikaa,+väestöräjähdys+Afrikassa+ei+lupaa+hyvää.
Ei+meillä+ole+sananvapautta+kuin+heille+joilla+on+oikea+mielipide.
18.07.2018 08:30
Olen+onneksi+järven+rannalla.+Hikoiluttaa+keittiöhommat+jopa+syöminen.+En+edes+ole+laskenut+kuinka+monesti+olen+sukeltanut+järveen.+Vesikin+alkaa+olla+niin+lämmintä+että+ei+paljon+virkistä.
17.07.2018 21:52
Mekko+siis+on+tärkeintä,+ei+se+kuinka+pärjäsi+vieraiden+kanssa.+
Kieltämättä+rouva+Trump+on+niin+kaunis+että+hänen+kanssaan+ei+kannata+alkaa+kilpailemaan.+
Minä+ainakin+olen+ylpeä+Jenni+Haukion+käytöksestä,+hän+hoisi+osansa+hienosti.
17.07.2018 15:17
Tämä+helle+saa+pään+sekaisin++:(
17.07.2018 15:02
Anteeksi,+tarkoitin+Palomalle.
17.07.2018 15:01
Mistä+ihmeestä+on+tullut+käsitys+suomalaisten+heikosta+itsetunnosta.+Siitä+kai++kun+itseään+fiksuna+pitävät+suomalaiset+sitä+koko+ajan+toitottavat,+varsinkin+ulkomailla+asuvat.
Jos+emme+olisi+ylpeitä+suomalaisuudestamme,+olisimme+joko+ruotsin+tai+venäjän+ikeen+alla.+
Ruotsilla+on+ollut+helppoa+suomeen+verrattuna,+sekin+unohdetaan,+märistään+vain+itsetunnon+puutteesta.+
Suomi+on+pärjännyt+hyvin.
17.07.2018 14:20
Ei+tarvitse+lukea+MV-lehteä,+voi+myös+ajatella+asiaa+monelta+kannalta.++
Aika+usein+on+olemassa+yksi+hyväksytty+totuus,+viis+siitä+millainen+totuus.+
Kuinka+mielestäsi+Trumpin+olisi+pitänyt+käyttäytyä+että+voisit+hyväksyä+hänet.+Epäilen,+ei+mikään+kelpaisi,+kaikki+tulee+väärältä+taholta.+
En+ole+Trumppi+fani,+enkä+kenenkään,+joskus+vain+nämä+kritiikit+riistäytyy+uskomattommiin+mittoihin.
Jopa+Kaarina+Suonperä+sanoi+painavan+sanansa+missä+järjestykseeä+presidenttiparin+olisi+pitänyt+kulkea.
17.07.2018 13:57
Upea,+todella+kaunis+nainen+on+Melanie.
16.07.2018 23:35
Hillary+ei+ollut+kovin+suosittu+kaikkien+amerikkalaisten+keskuudessa.+Moni+valitsi+kahdesta+pahasta+mielestään+pienemmän+tai+jätti+äänestämättä.+Trumpin+valinta+taisi+yllättää+hänet+itsensäkin.+
En+tiedä+kuinka+Trumpin+olisi+pitänyt+käyttäytyä+että+olisi+miellyttänyt+kaikkia.
Köydenveto+venäjän+puuttumisesta+vaaleihin+on+kestänyt+kauan.+Olisiko+pitänyt+haukkua+Putin+lyttyyn.+Suoraan+sanottuna+ei+juuri+kiinnosta,+olihan+Yhdysvalloissa+presidenttinä+B-luokan+näyttelijäkin.
16.07.2018 23:15
Enpä+olisi+voinut+paremmin+asiaa+ilmaista.
15.07.2018 19:39
Voi+olla,+en+viitsi+katsoa+enää+kun+näytti+niin+hassulta.+
Nuo+etikettisäännöt+tuntuvat+tasavallassa+asuvista+joskus+hullunkurisiltakin.+
Kuningatar+näytti+niin+pikkuiselta+ja+kumaralta,+onhan+hänellä+ikäääkin.
15.07.2018 19:32
Kaikki+on+sallittua+jos+asia+kuuluu+"hyväksyttyihin".+Tämä+on+sananvapautta+parhaimmillaan.
Kaikenmaailman+keppihevoset+ym...+
Mitä+naurettavampi+sen+parempi,+kuten+Pride+kulkuekin,+senkin+voisi+tehdä+niin+että+lapsetkin+voisivat+katsella.+Asia+tulisi+helpommaksi+sulattaa+vastustajienkin+jos+ei+ammuttaisi+yli.+Olihan+siellä+asiallistakin+väkeä,+mutta+oli+myös++kammotuksia.+
Roikotellaan+alasti,+sitten+tekopyhästi+ollaan+hyvin,+hyvin+vihaisia+ja+siveitä.+
Ei+tämä+tarkoita+että+olisi+mitään+vähemmistöjä+vastaan,+tai+hyväksyisin+ahdistelun,+asia+vain+on+lähtenyt+hanskasta+pahemman+kerran.
Trumpista+ja+Putinista+minun+on+turha+vaahdota,+he+nyt+vain+ovat+mitä+ovat,+ei+me+asialle+mitään+voida.+Parempi+että+ei+liikaa+ärsytä+vahvempiaan+vaikka+mieli+tekisikin.
15.07.2018 18:26
Jopa+minä+tunsin+myötähäpeää+kun+katsoin+Trumpia+ja+Englannin+kuningatarta.+Etiketin+mukaan+kukaan+ei+saa+kävellä+kuningattaren+edellä,+Trump+porskutteli+kuin+tyhjää+vain,+kuningattaren+ilme+ja+ruumiinkieli+oli+jotenkin+säälittävää,+ei+varman+ollut+tottunut+moiseen.+Alkoi+tuntua+niin+häjyltä+että+katkaisin+videon+kesken.
15.07.2018 18:12
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807152201075333_u0.shtml
Tämä+varmaan+on+sivistynyttä+ja+hyvää+vastarintaa???
Olen+fossiili+kun+en+tajua!
15.07.2018 18:04
Olen+pahoillani+menetyksestäsi.+Eläin+on+perheen+jäsen.+
Minulla+on+entinen+kulkuri,++katti+Kaisa.+Ilman+hellyyden+kipeää+kattiani+elämä+olisi+paljon+tyhjempää.+
Vietetään+mökkielämää+paljon+kahdestaan,+ymmärtää+puhettani+ja+vaistoaa+mielialani.
15.07.2018 12:56
Kaveri+ei+aja+partaansa+vuosilomallaan.+Ei+minua+häiritse+vaikka++niin+tiheä+parran+kasvu+vaatisi+huoltoa.+Kai+alkaa+harventamaan++haiveniaan+jos+lapset+pelkää.+Minä+en+vähästä+säikähdä,++ollaan+korvessa+järven+rannalla,+mökki+on+kaikilla+mukavuuksilla.+Omalla+mökilläni+käy+naapuri+kastelemassa+kasvit.+Eilen+täällä+oli+voimakas+ukkoskuuro+illalla,+raikasti+ilmaa.+Makailen+laiturilla+tabletin+kanssa,+ruoka+muhii+uunissa.
15.07.2018 11:35
Muistan+appi-ukon+flanelli+alushousut.+Niissä+oli+vaaleanpunaisia+raitoja,+ja+kanttinauhoja+siellä+täällä.+Ne+ovat+epäseksikkäimmät+miesten+kalsarit+mitä+olen+nähnyt.
15.07.2018 10:44
Löysin+kirppikseltä+kaupan+paketissa+olevat+puuvillaiset++lohenpunaiset+alushousut,+ovat+puoleen+väliin+reittä+ja+kuminauha+lahkeen+suussa.+
Ostin+ne+muistaessani+lapsuuteni+aikaan+mummoni+käyttäneen+sellaisia.+
Pidän+ne+muistona+menneiltä+ajoilta+laatikossa.+
Kai+noissa+pikkareiden+tapauksessakin+on+kysymys+kysynnän+ja+tarjonnan+laista,+ei+sellaista+muuten+harrastettaisi.
15.07.2018 10:41
Viimeinen+osa+viestistäsi+sopii+myös+minuun.+Vastuuntuntoa+on+ollut+jopa+oman+terveyden+kustannuksella.
Olen+myös+joutunut+ponnistelemaan+keskimääräistä+enemmän+mikäli+meinasin+saavuttaa+jotain.+Olen+saavuttanut+vähäiset+tavoitteeni+sitkeydellä+ja+pitkän+ajan+kanssa.
15.07.2018 09:42
40 / 165