Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alussa+ärsyynnyin+hänen+kirjoituksistaan.+Loispummi+tuntui+pahalta+kun+olen+eläkeläinen,+kuvittelen+nyt+ymmärtäväni+että+hän+vain+kokeilee+muita+kirjoittajia.+
Potunviljely+pitäjässä+syntyneenä+myös+vieroksuin+hänen+karheaa+suhtautumistaan+tähän+elinkeinoon.+
Nykyisin+luen+aina+hänen+vastauksensa,+niissä+on+jotain...
09.04.2018 10:10
Käytiin+eilen+kylillä+saunassa.+Sähkösauna+ei+ole+niin+hyvä+kuin+mökillä+puusauna.
Minulla+on+karheat+pesuhanskat,+niillä+lähtee+kuollut+solukko+ihosta.+Rasvaan+ainakin+naaman+ja+jalkapohjat+saunan+jälkeen,+muuten+jalkapohjat+ovat+karkeat.+Minulla+on+paristokäyttöinen+raspi+jalkapohjiin,+se+on+kätevä+käyttää.
08.04.2018 21:21
Ainesta+kauhuelokuvaan+tai+paha+painajainen.+Tykkäsin.
08.04.2018 10:35
Olen+kylvänyt+siemeniä+purkkeihin,+ovat+jo+osa+taimella.+Ulkoilutan+taimia+lasitetulla+parvekkeella.+Eläkel'isellä+on+aikaa+touhta+sellaisten+asioiden+parissa+joista+tykkää.
08.04.2018 09:38
Jo+minun+elämäni+aikanani+on+päälle+viisikymppiset+muuttuneet+nuoriksi,+vai+johtuneeko+omasta+ikääntymisestäni?+
+Vaikka+on+sellainen+sanonta+olemassa+että+viisikymmentä+on+nuoruuden+vanhuus+ja+vanhuuden+nuoruus.
08.04.2018 09:36
=DW=+,+olet+kyyninen.
+Kyllä+meissä+vanhoissa+naisissa+on+hyvät+puolemme,+en+allekirjoita+kokonaan+juttuasi.+
Vanhemmat+ukkelit+ovat+usein+melkoisia+jääriä.+
Nuorempi+kaverini+ajelee+joka+viikko+yhteensä+440+km+tänne+luokseni.+Ollaan+mökilläni+tai+osakkeessani.+Siinä+lesken+on+oikeassa,+kumppanuus+on+tärkein+pointti+yhteiselossamme,+tykätään+samoista+asioista.+En+odota+silmät+kiiluen+kaveria+tänne+sänkyhommiin.
Ei+vähäisintäkään+hyväksikäyttöä,+hänellä+on+omakotitalo+itsellään,+en+halua+ajaa+sinne+niin+pitkää+matkaa+kuin+harvakseltaan.+Maksaa+osansa+sähkölaskusta+ja+kuluista.++
Aikoinaan+eräs+nuorempi+tyyppi+yritti+huijata+minulta+rahaa,+turhautuneena+tuumi+että+ennemmin+saa+valtiolta+veturin+kuin+sinulta+lainaa.+
En+ymmärrä+tuota+markkina-arvoa,+ei+me+mummelit+olla+kauppaamassa+itseämme.+
Viihtyisin+ihan+hyvin+yksinkin,+aika+tahtoo+kulua+liiankin+nopeasti.
08.04.2018 09:25
Löysin+tänään+kirpparilta+kauniin+leningin,+uuden+veroinen+vaikka+on+retroa.+Ihan+samanlainen+mikä+itselläni+oli+60-70+luvun+vaihteessa.+Sopi+päälle+ihan+hyvin+vaikka+uuma+ei+enää+niin+kapea+ole.+Siinä+olisi+sopiva+asu+kartanon+vierailulle.
07.04.2018 16:30
Saman+huomasin,+kävin+tänään+Biltemalla.+Sähköpyörät+ovat+halvempia+ja+nätin+näköisiä,+alkoi+tehdä+mieli+toista,+ei+sentään+kannata+tuhlata+kun+entinen+kulkee+vielä+hyvin,+jos+ei+talven+aikaan+ole+akku+menettänyt+tehoaan.
07.04.2018 16:20
Ei+ole+kovin+pehmeä+satula+pyörässäni.+Kai+se+takamus+ajan+mittaan+parkkiintuu+kun+paljon+ajelee++:)++Aina+kun+aloitan+pyöräilykauden+on+samaa+vaivaa+kuin+sinullakin.
07.04.2018 10:55
Kerroin,+jos+et+huomannut+että+minulla+toimii+erinomaisesti+eriparia+olevat+silmät+leikkauksen+jälkeen.+En+ole+asiantuntija+kuin+omassa+tapauksessani.
07.04.2018 10:53
Täällä+ei+ole+vielä+pyöräilykelit.+Mutta+jos+ilmat+pysyy+lämpimänä+niin+alan+taas+hurjastella+sähköpyörällä.
07.04.2018 10:35
Aurinko+paistaa+täälläkin.+On+sillä+vain+ihmeellinen+voima,+eilen+satoi+niin+olokin+oli+väsyneempi.+
Odotan+malttamattonana+lumien+sulamista+että+pääsen+ulkohommiin.+Olen+jo+istutellut+siemeniä+ruukkuihin.
07.04.2018 10:21
Minulla+on+toinen+silmä+leikkauksen+jälkeen+erilainen.+Näkö+on+erinomainen.+En+tarvitse+laseja+kuin+hyvin+pieneen+tekstiin+jos+valaistus+on+huono.
07.04.2018 10:14
Puut+tuvasta.
06.04.2018 17:05
Vanhemmat+olivat+helluntailaisia.+Muistan+pahalla+sitä+aikaa,+lapsuus+meni+pelätessä+helvettiin+joutumista.+Vanhemmat+luopuivat+uskosta+kunnes+kumpikin+alkoivat+taas+uskoa+kuoleman+lähestyessä.
06.04.2018 14:56
Aika+on+outo+juttu.+Sitä+ei+voi+huijata,+kaikki+rapistuu+ja+vanhenee+ajan+kuluessa.+
Jos+ei+olisi+aikaa+niin+miten+sitten+asiat+menisivät?+Kellon+orjia+me+ollaan,+aikaisemmin+mitattiin+aikaa+muuten+kuin+kellolla,+meillä+ei+oikein+auringonkaan+mukaan+voi+mitata,+kesällä+on+aina+valoisaa+ja+talvella+pimeää.
Lapsena+pyhäkoulussa+kerrottiin+että+taivaassa+ei+ole+aikaa.
06.04.2018 09:15
Minua+on+pyydetty+monesti+Bostoniin+veljeni+kaveriksi++hänen+käydessään+tyttärensä+perheen+luona.+Samalla+näkisi+sitä+serkkuakin.+
Olen+tympääntynyt+pitkiin+lentoihin,+velipoika+lentää+islannin+kautta,+siellä+voi+vähän+jaloitella.+En+ole+käynyt+missään+lentokoneella++muutaman+vuoden+takaisenThaimaan+reissun+jälkeen.+Ennen+reissusin+paljon+joka+puolelle,+nyt+olen+laiskistunut.+
Bostonissa+pitäisi+viipyä+ainakin+kolme+viikkoa,+se+on+pitkä+aika+olla+toisten+nurkissa+vaikka+meillä+on+hyvin+lämpimät+välit.+Olen+sellainen+että+kaipaan+omaa+rauhaa+välillä,+voishan+sitä+mennä+hotelliin+mutta+saattaisivat+ihmetellä+miksi+en+viihdy+heillä..
05.04.2018 09:49
Ollaan+oltu+yhteydessä+sähköpostin+kautta.Tämä+serkku+ei+osaa+suomea+kuin+hyvin+vähän,++hyvin+on+pärjätty+englannilla.+Ruotsissa+on+paljon+sukulaisia,+he+ovat+facebookissa+kavereita.
05.04.2018 09:34
Kun+osaisikin+loppusoinnut.+Edesmennyt+mieheni+oli+siinä+taitava.+Hänet+pyydettiin+aina+tekemään+kornikka+pikkujouluun.+
Mielestäni+hänk+irjoitti+julmasti+kavereistaa++Silti+kukaan+ei+ilennyt+suuttua.+
En+kuitenkaan+vertaa+häntä+aloittajaan,+paitsi+runosuonen+hallitsemisen+takia.+
Jos+yritän+kirjoittaa+runon+alkaa+särkemään+päätä.
04.04.2018 22:18
Sain+tietää+amerikan+serkusta+äskettäin.+Pohjanmaalta+muutti+viime+vuosisadan+alussa+paljon+väkeä+amerikkaan.+Muutenkin+serkkujen+tapaaminen+on+ollut+vähäistä+kun+isän+työn+mukana+muutettiin+Itä-Suomeen+Pohjanmaalta.+En+saata+tuntea+kaikkia+serkkujani.
04.04.2018 21:03
56 / 165