Arvoitus ratkaistavaksi

En.heti.keksinyt

Mitä puuttuu kun puuttuvasta puuttuu?

30

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läsnäolo

• henrjii

metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan

• tursus

Lämpö puuttuu, kun puut pitäis sytyttää tuvan uunissa.

• tursus-taas

Välilyönti puuttuu myös.

• Kaikki puuttuu, mikä puuttuvasta puuttuu.

• henrjii

pää puutuu, hiiri ei hievahda, kone jumiin jäi, oi miksi taas
        mulle taas kävi näin

• maissiiii

Yks puuttuva vain.

• mielikki.mummo

Puut tuvasta.

• korppis11

Juuri noin😊

• ohikulkija-

Puita olisi vaikka toisille jakaa, mutta tupa ja uuni puuttuu.

• Heikunkeikku

Ei mitään. Ei yhtikäs mitään puutu.

Herttileijakkaa, voinks mä lähettää NÄIN lyhyen kommentin.
      Ei kyllä kuulu tapoihini, mutta menkööt.

• En.heti.keksinyt

Mielikki-mummo osui oikeaan. "Lämpö puuttuu, kun puut pitäis sytyttää tuvan uunissa", on aika hyvä.

• Heikunkeikku

Pah!
        En hyväksy kysymystä.
        Teen valituksen. Suuren valituksen siis kyllä-kyllä.

Hitto ku kaduttaa, kun tulin vastanneeksi tähän epätäydellisesti kirjoitettuun aloitukseen.
        Tahdon, että mun kommenttia ei huomioida, vaan hypähdetään keveästi lukematta yli.

Ja sekin risoo, kun minäkin tein yhden kysymyksen tuonne "puujalkavitsit"-aloitukseen,
        eikä kukaan ole edes yrittänyt vastata siihen. Tähänkin aloitukseen tuli pino arvauksia.

Tämmönenkö perjantai tästä nyt tuli. :/

• Heikunkeikku kirjoitti:

Pah!
        En hyväksy kysymystä.
        Teen valituksen. Suuren valituksen siis kyllä-kyllä.

Hitto ku kaduttaa, kun tulin vastanneeksi tähän epätäydellisesti kirjoitettuun aloitukseen.
        Tahdon, että mun kommenttia ei huomioida, vaan hypähdetään keveästi lukematta yli.

Ja sekin risoo, kun minäkin tein yhden kysymyksen tuonne "puujalkavitsit"-aloitukseen,
        eikä kukaan ole edes yrittänyt vastata siihen. Tähänkin aloitukseen tuli pino arvauksia.

Tämmönenkö perjantai tästä nyt tuli. :/

"Heikunkeikku"

Tämä aloitus on tyyliltään tällainen:
        - Miettikääpä tällaista arvoitusta...
        Ja niin sukka-puikot alkavat kilistä kiivaanmin.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Tämä aloitus on tyyliltään tällainen:
        - Miettikääpä tällaista arvoitusta...
        Ja niin sukka-puikot alkavat kilistä kiivaanmin.

H.

Alahan sinäkin miettimään MUN arvoitusta tuola toisessa ketjussa.
        Edes säälistä:)
        Kyllä ne puikot sunkin kouris kilisis.

• En.heti.keksinyt

Hyvä Heikunkeikku, laitoin tämän ihan itseni voimaannuttamiseksi. Läheiseni on kysynyt tätä kaikilta kenet kohtaa, kaupan kassoilta, vastaantulevilta, meitä perheenjäseniltä aina vaan ja aina vaan. Pitää vaan koko ajan jaksaa vastata, eikä menettää malttiaan Kyseessä on ikivanha vitsi. Muistisairaus ei ole vitsi.

• väärin.kirjoitit

Olisit vielä muistanut sen välilyönnin ...

• Bengalitikku

Kaikki.

• Heikunkeikku

"En.heti.keksinyt"

Kuulepas sinä-joka-et-heti-keksinyt, että on eri asia, jos suullisesti kysyy, kuin jos kirjaimilla kyselis tuota asiaa.
        Kysymys menee niinku mönkään kirjaimia käyttäen, mutta jos kielenkärkeä läpättää ja kysymyksen kysäsee, niin kuulija pistää automaattisesti korvaansa "puuttuvasta"-sanan. Yhtenä sanana nääs.
        Puut tuvasta pitää (pakko-pakko) kirjoittaa kahtena erillisenä sanana. Jos yhteen pötköön kirjottaa, niin ei se sitte enää "puut tuvasta" ole, vaan "puuttuvasta".
        :)
        Jaaaa, että saivartelen vai häh :)
        Toki sen verran kilpailuhenkinen olen, että en myönnä vastanneeni väärin.
        Siksi pätkäsin valituksen tuonne aikasempaan kohtaan:)

• En.heti.keksinyt

Heikunkeikku, olit tosiaan laittanut arvoituksen toiseen ketjuun: Mikä sairaus on sellainen, että köhittää niin pirusti ja himottaa hillittömästi? Kukaan ei ollut vastannut.
      Arvaan: aamukrapula, kun on eilen tupakoinut reippaasti viinanjuonnin lomassa. Nuorempana krapulan jälkeen himotti. Nyt on niin vanha ettei enää erota kuka on mies ja kuka nainen, ovat vain henkilöitä. Toivottavasti muutkin arvaavat ja Heikunkeikku kohtuullisessa ajassa kertoo.

• Heikunkeikku

"En.heti.keksinyt"

Onkos nyt kohtuullinen aika mennyt? Tai noh, en taida vielä vastausta kertoakaan, taidan ootella jos joku vielä yrittäis arvata. Turhaa oottelua varmaankin, oon tämmönen näkymätön läiskä muiden kommenttien keskellä. Jos minä tekisin aloituksen, niin siihen ei varmaan kukaan nakkelisi ainuttakaan sanaa.
        Tuo sinun arvauksesi oli hupaisa, jos suot niin voisin tässä kohtaa vähä venyttää huuliani nauruasentoon:) Nimittäin metsään se menevi.

Aurinkoinen päivä, ihanaa. Töitä piisaa, ei ihanaa. Haen avaimen ensi torstaina väliaikaiseen asuntoon ja sen takia on pikkuusen touhua. Saan tuntumaa kerrostalossa asumisesta.
        Pienillä pausseilla on kiva tulla palstalle tuojottamaan tekstejä.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

"En.heti.keksinyt"

Onkos nyt kohtuullinen aika mennyt? Tai noh, en taida vielä vastausta kertoakaan, taidan ootella jos joku vielä yrittäis arvata. Turhaa oottelua varmaankin, oon tämmönen näkymätön läiskä muiden kommenttien keskellä. Jos minä tekisin aloituksen, niin siihen ei varmaan kukaan nakkelisi ainuttakaan sanaa.
        Tuo sinun arvauksesi oli hupaisa, jos suot niin voisin tässä kohtaa vähä venyttää huuliani nauruasentoon:) Nimittäin metsään se menevi.

Aurinkoinen päivä, ihanaa. Töitä piisaa, ei ihanaa. Haen avaimen ensi torstaina väliaikaiseen asuntoon ja sen takia on pikkuusen touhua. Saan tuntumaa kerrostalossa asumisesta.
        Pienillä pausseilla on kiva tulla palstalle tuojottamaan tekstejä.

Nyt meinaan matkia erästä kirjoittajaa. Suokoot hän anteeksi.
        (Voi ku sopis hyvin yheksi arvoitukseksi, että arvattais kuka moinen niin tapaa yskiä. Paitsi että olis liian helppo:))

No joo, nyt alan matkimaan.

Kröhömmm...

Kröhömmillä kröhähytän tän aloituksen ylläälle:)

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Nyt meinaan matkia erästä kirjoittajaa. Suokoot hän anteeksi.
        (Voi ku sopis hyvin yheksi arvoitukseksi, että arvattais kuka moinen niin tapaa yskiä. Paitsi että olis liian helppo:))

No joo, nyt alan matkimaan.

Kröhömmm...

Kröhömmillä kröhähytän tän aloituksen ylläälle:)

No ei sitte:/
        En mä nyt niin höperö oo, että alkaisin yksikseni yskikselemään montaa kertaa peräkanaa.

Kiviäki kiinnostaa mun arvotukset:) Arvaan, että niin aatteletta.

Eli:
        Mikä sairaus on sellainen, että köhittää kauheasti ja himottaa hillittömästi?

Hinkuyskä.

Oliko toi nyt niin vaikeeta :/

• ukkelihko

" Nyt on niin vanha ettei enää erota kuka on mies ja kuka nainen, ovat vain henkilöitä."

Hyvä niin, nykyään on tärkeää olla sukupuolineutraali!

• En.heti.keksinyt
        ukkelihko kirjoitti:

" Nyt on niin vanha ettei enää erota kuka on mies ja kuka nainen, ovat vain henkilöitä."

Hyvä niin, nykyään on tärkeää olla sukupuolineutraali!

ukkelhko, Juttu lähti siitä kun käyn salilla ja siellä on mukavasanainen vanhahko herra. Hän sanoi, että ennen kiinnosti naiset kovasti ja seksi, mutta nyt on täysin vaaraton ja kaikki ihmiset ovat vain henkilöitä. Aloin miettiä asiaa ja toden totta, mm. exäni on minulle itselleni vain henkilö, missään ei värähdä kun hänen kanssaan juttelen sattumoisin tavatessa. Ja voit kuvitella että joskus on värähtänyt tärinään asti.

• Johtuuko kylmä rinki persiissä Tupakan-himosta...

H.

• En.heti.keksinyt

No olihan se hauska vaikka en ikinä olisi arvannut.
      Tämä muistisairaan miehen toinen iänikuuinen kysymys aina lapsilta (tehnyt sitä 40 votta) Kuka on Jaakobin poikien isän nimi. Useimmiten lapset eivät tiedä, mutta yksi 8-vuotias sukulaispoika vastasi: Eikö täti itse tiedä.

• Johan-Selvis

"Kuka on Jaakobin poikien isän nimi."

Kylläpäs tämä netti on mainio, tähänkin ikuisuus kysymyksen
        löytyi varma vastaus Vauva.fi sivulta .
        Sinnehän synnyttäjät vastauksiaan jakaa nykyään.

• Bengalitikku

Olen kuullut tämän näin: mikä on Sebedeuksen poikain isän nimi?

• Bengalitikku

Voidihan tehdä tällaisen kökön:
        Miksi Saara nauroi?
        Kun häntä nauratti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      2939
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1310
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1205
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      251
      1062
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1043
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      962
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      846
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      822
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      806
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      763
    Aihe