Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suvussa+on+kiintiö+homo+ja+lesbo+pariskunta.
Ei+heitä+kukaan+syrj,+i+ollaan+tottu+heihin+kuten+muihinkin+parehin.+
Usein+ymmärretään+heissä+vain+seksi,+elävät+elämäänsä+kuten+me+heterotkin.
23.02.2018 18:00
Ei+välttämättä+hissukoita,+voi+olla+että+heillä+on+ollut+hyvä+suhde+vanhempaan+naiseen,+haluavat+kokea+saman+uudelleen.+Mikään+kun+ei+ole+pysyvää+täällä+maan+päällä+:)
23.02.2018 16:44
Kyllä+turvallisuus+on+tärkeää,+mutta+on+tärkeää+että+kaikilla+olisi+kohtuullinen+toimeentulo,+jos+ei+ole+niin+sekin+luo+turvattomuutta.
Rehellisyys+on+hyve,+mutta+välillä+tuntuu+päättäjiä+kuunnellessa+että+syöttävät+meille+pajunköyttä.+Myöntävät+totuuden+vasta+pakon+edessä.+
Meidän+ikäluokkamme+arvot+pysyvät+varmaan+ennallaan,+nuoremmilla+voi+olla+erilaiset.+Tuntuu+että+liian+kiltti+ja+rehellinen+ei+pärjää+kilpailuyhteiskunnassa.
23.02.2018 09:44
En+oikein+ymmärrä+aloitusta.+Ei+kannata+ajatella+ensimmäisenä+että+kaikki+ovat+pahoja+juoruilijoita.+En+minäkään+ole+tykännyt+kerhoista+mutta+johtuu+luonteestani,+en+viihdy+sellaisissa.+
Täällä+palstalla+olen+käynyt+kauan,+ei+sillä+ole+merkitystä+palstalla+käymiseen+elääkö+puoliso+vai+onko+kumppani.+
En+ottaisi+ketään+hoidettavaa+enää,+kannattaa+harkita+tarkkaan+mitä+kaikkea+sitoutuminen+sisältää.+Varsinkin+muistisairaat+ovat+epäluuloisia+ja+hankalia,+heistä+pitää+huolehtia,+minusta+ei+sellaiseen+enää+olisi.
23.02.2018 09:34
Täällä+on+pakkasta+reilusti+yli+20-astetta.+Tultiin+kissan+kans+lämmittämään+mökkiä.+Ei+olleet+putket+jäässä+vaikka+sisällä+oli+vain+viisi+astetta+lämmintä.+Patterit+menee+automaattisesti+päälle+jos+lämpötila+menee+liian+matalalle.+
Nyt+on+lämmintä+ja+kodikasta.+Lintuja+on+vähän+syöttöpaikalla,+toivottavasti+edes+suurin+osa+selviää+pakkasista.
23.02.2018 09:07
En+oikeastaan+ole+himoinnut+mitään+esinettä,+niitä+on+vain+vuosien+mittaan+kertynyt.+Olen+niitä+ihmisiä+jotka+eivät+haluaisi+heittää+mitään+pois,+antaisin+kyllä+mutta+nuorempi+sukupolvi+ei+halua+Aallon+maljakoita+tai+jotain+kynttilänjalkoja+pölyyntymään+kappiinsa.
Ainoa+mitä+olen+oikeasti+halunnut+on+Arabian+Paratiisi+astiasto,+se+värillisempi.+Nyt+sellainen+on,+en+ole+käyttänyt+kertaakaan,+kaapissa+ovat+varmaan+siihen+asti+kunnes+jälkikasvu+päättää+mitä+niille+pitäisi+tehdä.
22.02.2018 09:31
Toivottavasti+Riitta+ja+Lenita+malttavat+antaa+muillekin+älykkäille+puheenvuoron.
22.02.2018 09:22
Kyllä+moni+nuori+mies+tykkää+vanhemmista+naisista+elämänkokemuksenkin+takia.+Vanhempi+on+varma+mielipiteistään+ja+antaa+arvoa+sille+että+suhde+toimii,+osaa+hemmotella+miestä+olematta+kynnysmatto.++
Vanhempien+miesten+päiväunet+saattavatkin+olla+erilaisia,+niissä+nuoret+nymfit+kirmailevat..+
Seksi+on+mukava+lisä+suhteessa+missä+kemiat+käy+yksiin.
21.02.2018 17:11
Alkupuoli+oli+ohjelmasta+oli+hyvin+koskettavaa.+Lenita+kertoi+kuinka+vaikeaa+oli+sodan+aikana,+sisarkin+sai+pahat+traumat,+ei+kehittynyt+kunnolla+aikuiseksi.+
Suorapuheinen+ihminen,+vähän+ihmettelin+kun+kehui+olleensa+tunnetun+ukkomiehen+kumppani+40-vuotta.
21.02.2018 15:00
Ei+minusta+ole+nuori+mies+ja+vanhempi+nainen+suhteessa+mitään+kummallista.+Paremmin+näin+sopii+kuin+jos+mies+olisi+paljon+vanhempi.+Naisleskiä+on+paljon+enemmän+kuin+miespuolisia.
21.02.2018 10:05
Mielistelemättä+ketään,+en+ymmärrä+tätä+ketjua+?
21.02.2018 09:21
Jäi+kertomatta+että+käytän+leivontaan+gluteenittomia+jauhoja.+Psyllium+parantaa+leivonta+ominaisuuksia.+
Olen+harjoitellut+paljon,+kantapään+kautta+olen+oppinut+kuinka+erilaiset+gluteenittomat+jauhot+käyttäytyvät+leivonnassa.
20.02.2018 20:43
Anteeksi+Paloma,+nämä+P+ja+B+on+minulle+näköjään+liian+vaikea+asia+:)++Kirjoitit+ihan+oikein.
20.02.2018 15:10
Just+niin,+ihan+oikein+kirjoitettuna+taitaa+olla+Pibolaari,+ainakin+miehen+diagnoosissa+luki+niin.+Kaksisuuntainen+mielialahäiriö,+ent.+maanis+depressiivinen.
Allekirjoitan+piponexin+mielipiteen.
20.02.2018 15:08
Minusta+Porvoolainen+on+mukava.+Vastaa+asiallisesti+kaikille.+Ei+hän+mielestäni+ole+valittaja.
20.02.2018 15:03
Tuttu+mies+osti+uuden+Audin,+eikö+se+ole+jatke+jollekin?+Naureskelin+siitä+hänelle,+hän+nauroi+mukana,+ei+pahastunut,+hieno+on+auto.+
Ei+minua+muoviset+vempeleet+kiinnosta.
Kun+olen+leikkisä+avaan+älypää+sivut+ja+yritän+pärjätä+Etelä-Pohjanmaan+murrevisassa.+Melkein+aina+jään+yhtä+vaille.
20.02.2018 15:01
En+ole+huomannut+hänessä+vikaa.+On+oma+tyylinsä+kuten+meillä+kaikilla.+
Olen+melko+huonosti+perehtynyt+ketjuihin,+katson+yleeensä+ketjun+joka+vaikuttaa+kiinnostavalta+ja+vastaan+siihen,+muut+jäävät+usein+huomiotta.+
Ei+tämäkään+ole+mukavaa+jos+tehdään+aloitus+jostain+nikistä,+varsinkin+kielteinen.
20.02.2018 14:55
Kyllä,+oikein+hyvin.+:)
20.02.2018 12:23
Minulla+on+myös+leipomisbuumi.+Leivoin+pullaa+pakkaseen+viime+Torstaina,+onnistui+tosi+hyvin+vaikka+itse+kehunkin.+Eilen+jäi+aika+paljon+yli+keitettyjä+perunoita,+tänään+tein+niistä+sämpylöitä,+tuli+yllättävän+hyviä.+
Tein+myös+viikonlopuksi+täytekakun.+Pitää+vähentää+tätä+harrastusta,+muuten+joutuu+menemään+vaatekauppaan+ostamaan+isompia+vaatteita.
19.02.2018 21:47
Keittiöremontti+olisi+tarpeen+mökillä,+ja+tietysti+muutakin+voisi+tehdä.+Vesipumpun+uusin+viime+kesänä,+toivottavasti+ei+ole+putket+jäätyneet,+on+yli+20-astetta+pakkasta+ja+olen+kylillä.+Pärjään+kyllä+näinkin+vaikka+kuinka+kauan+vielä,+katsotaan+sitten+ensi+kesänä.+Kaveri+osaa+remonttihommia,+en+viitsi+kovin+paljon+pyytää+kun+käy+kolmen+vuoron+työssä.+
Olenkin+sanonut+että+ihmiset+valittavat+jet+lagista,+kyllä+vuorotyöntekijän+elämä+on+koko+ajan+yhtä+jet+lagia.
18.02.2018 09:53
65 / 165