Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+olen+katsonut.+Saa+nauraa+ja+pistää+aivot+narikkaan.
11.02.2018 18:53
En+aajttele+syöksyä+alaspäin+vaikka+olenkin+tyytyväinen.+
Niitä+pahoja+hetkiä+on+ollut+enemmän+kuin+keskiverto+ihmisellä.+Ehkä+juuri+siksi+arvostan+tätä+seesteisyyttä,+tiedän+että+näin+ei+voi+jatkua+loputtomiin.+Jokainen+hyvä+hetki+on+arvokas.
11.02.2018 17:36
En+pelkää+saaneeni+vääränlaista+moraalista+kompassia.
Tietysti+olen+joskus+valinnut+väärin,+sen+jälkeen+oikaissut+tieni+parhaani+mukaan.+Kuuntelen+kyllä+neuvoja,+joskus+jopa+teen+niiden+mukaan,+mikäli+saan+elämyksen+että+noinhan+se+asia+onkin.+
En+uhraa+juuri+ajatustakaan+muiden+elämäntavoille,+riittää+kun+hallitsen+omaa+elämääni.+
Pidän+sanani+aina+jos+se+suinkin+on+mahdollista,+autan+tarvitsevia+vointini+mukaan.+
En+juoruile.
Täällä+maalla+varsinkin+ollaan+hyvin+tietoisia+naapurien+asioista.+Toisaalta+on+hyväkin,+taloyhtiössämme+on+ns.+talonvahteja,+tykkään+heistä,+olen+paljon+poissa,+ei+kukaan+pääse+käymään+heidän+tietämättään.
11.02.2018 16:31
En+voi+sanoa+että+olisin+ikinä+ollut+onneni+huipulla.+Ehkä+silloin+olin+onnellisin+kun+sain+lapset+ensi+kertaa+syliini.
Tyytyväinen+olen+juuri+nyt,+minulla+on+kaikki+hyvin,+saan+elää+sellaista+elämää+kuin+itse+haluan.+Ei+ole+puutetta+mistään,+on+kumppani+jonka+kanssa+voi+jakaa+ilot+ja+surut.+Saan+kaipaamaani+yksityisyyttä+kun+vietän+viikot+yksin+kissa+seuranani.+
Nyt+ollaan+mietitty+mitä+tehtäisiin+kaverin+talvilomalla,+kissa+rajoittaa+paljon+menemisiä.+Onneksi+ei+juuri+nyt+kaivata+minnekään+kaukomaille.
11.02.2018 15:57
Minua+roikutettiin+kuntoutuksessa++pää+alaspäin+kun+alimmat+nikamat+olivat+romahtaneet+kasaan+selästä.+Ei+se+mitään+auttanut,+tulipa+sekin+koettua.+
Onneksi+ryhti+on+säilynyt+hyvänä,+kukkimisen+aika+on+takana,+mutta+en+sentään+ihan+nuupahtanutkaan+ole+vielä.+
Kyllä+itsensä+hoitaminen+kannattaa.
Kanarialle+minäkin+lähtisin+jos+yleensä+jonnekin+lähden.+En+raaski+jättää+kissaa,+on+niin+kiintynyt+minuun+ja+minä+siihen.
11.02.2018 13:30
Omaishoitoni+kesti+12-vuotta,+sitä+ennekin+jo+katsoin+perään+mutta+en+tarvinnut+nostella.+
Minäkin+makuutin+miestä+ulkosalla+kesäisin+aina+kun+kelit+sallivat,+oli+ruskea+kuin+papu.+Hän+ei+jaksanut+istua+kuin+hetken.+Talvisin+annoin+hänelle+D-vitamiinia,+muita+lisäravinteita+en+antanut,+marevan+hoidon+aikana+piti+olla+tarkkana+mitä+syö.+Hän+oli+aika+nirso,+syötin+kaikkea+mistä+tykkäsi.
11.02.2018 13:25
En+ole+tiukkapipoinen+terveys+fanaatikko.
Olen+vain+huomannut+että+koodinaatiokyky+paranee+kun+vähän+harjoittelee.+turhan+takia+en+viitsi+rehkiä.+
Kun+harjoittelen+päivittäin+yhdellä+jalalla+seisomista+en+tarvitse+nojata++mihinkään+kun+laitan+sukkia+tai+kenkiä+jalkaan,+se+vaihe+tulee,+hyvä+että+vähän+viivästyy.
10.02.2018 17:59
Auttaisikohan+jos+ottaisivat+vielä+kasvatuslaitokseen?
10.02.2018 17:53
Aina+kun+olen+mitannut+niin+arvot+voisivat+olla+korkeammat,+on+mittari,+en+tiedä+kuinka+tarkka+on.+
Tästä+lyhenemisestä+puhuin+lääkärin+kanssa,+ikääntymiseen+kuuluu+että+lyhenee+jonkin+verran,+olen+lyhentynyt+normaalia+enemmän.+Lääkärin+mukaan+on+mahdollista+että+nostelu+on+vaikuttanut,+mistäpä+noita+tietää,+pituus+ei+jatku+enää+vaikka+mitä+tekisin.+Muistan+kun+talutin+ukkoa+vessaan,+hän+hyytyi+usein+juuri+ennen+pöntölle+pääsyä,+joten+kaikki+oli+housuissa++enkä+yksin+pystynyt+nostamaan+häntä+ylös+kun+ei+auttanut+itse+yhtään.+Joskus+riuhdoin+väkisin+ylös,+kun+en+onnistunut+niin+hain+naapurin+apuun.+
Täällä+mökillä+on+kuntopyörä+ja+muutamia+muita+vempaimia,+kylillä+on+enemmän.+Välillä+on+taukoja,+pyyhin+vain+pölyt+vempaimista.+
Siinä+olen+samaa+mieltä+kanssasi,+vosin+jättää+vitamiinit+ym..+vähemmälle.+Kaveri+ei+syö+mitään+pillereitä+ja+on+terve.
10.02.2018 17:51
Kirjoitan+nykyisin+tällä+nikillä.+En+ole+huolissani+yksityisyydestäni,+ketä+kiinnostaa+eläkkeellä+olevan+ihmisen+ja+kissan+asiat,+vaikka+kaverikin+on,+käy+vapaillaan+viikonloppuisin+ja+lomillaan.+
Elän+rauhallista+elämää,+tällaisesta+olen+aina+haaveillut,+ei+velvoitteita,+saan+nukkua+kun+nukuttaa,+touhuta+omia+hommiani+silloin+kuin+haluan.+Tämähän+on+mahtavaa,+edes+lottovoitto+ei+auttaisi+tyytyväisemmäksi.
10.02.2018 16:46
Minulla+on+liian+matala+verenpaine,+se+pyörryttää+ylös+noustessa.+On+monenlaisia+kuntoiluvempaimia,+nyt+olen+taas+treenannut+joka+päivä+niillä+noin+30-40+minuuttia.+En+ole+huomannut+eroa+entiseen+kunnossani,+enkä+ole+laihtunut.+Vyötärö+hävisi+jonnekin+kun+olen+kutistunut+9+cm,+kai+massan+on+johonkin+mentävä+vaikka+en+järin+ylipainoinen+olekaan.+Lyhennyin+kun+nostelin+100kkg+painvaa+ukkelia+toistakymmentä+vuotta.+
Minä+syön+kaikenlaisia+pillereitä,+Piimaa++ihan+oikeasti+pitää+hiukset+tuuheana+vielä+tälläkin+iällä.+Lisäksi+otan+päivittäin+C+ja+D+vitamiinia,+kalsiumia,+maitohappobakteeria,+yhden+monivitamiinitabletin.+
On+tullut+tavaksi,+onkohan+riippuvuutta+vai+pelkoa+että+kuolee+jos+jättää+jonkin+pois?
10.02.2018 16:38
Jotenkin+arvaan+että+Hunksz+on+Galsa.+Minun+ymmärrykseni+mukaan+tammikuu.
10.02.2018 16:01
Olenko+sitten+mahakas?+Kahdeksas+kuukausi+on+synnnyinkuukauteni.+
Olisi+edes+rahakas-mahakas,+kerrankin+onnitui+ihan+riimittely.
10.02.2018 16:00
Ei+sentään,+siteerasin+ystävätärtä+joka+lähes+kuusikymppisenä+mietti,+jokohan+uskaltaa+jättää+pillerit+pois.+
Isän+äiti+sai+isän+viisikymppisenä+ja+joku+julkkis+synnytti+äskettän+54-vuotiaana.+Itselläni+ei+ole+huolta+moisesta++:)
09.02.2018 15:45
Kyllä+kierukka+kaiken+varalta+täytyy+pitää+vielä+parikymmentä+vuotta+;)
09.02.2018 12:08
Turistirysät+ovat+kelpo+paikkoja,+niissä+saa+palvelua+jos+on+mukavuutta+rakastava.
Näillä+terasseilla+on+päivänvarjot+tai+vastaavat+että+ei+aurinko+porota+liian+kuumasti.+
En+minäkään+ole+kova+ottamaan+aurinkoa,+suojakerrointa+laitan+reilusti+namaan+jos+lähden+ulos.+
Alempana+jo+kerroin+rouvasta+joka+nollasi+avioeroaan.+
Toinen+tapaus+oli+myös+samasta+mökkikylästä,+siinä+oli+terassilla+pöytä+ja+tuolit,+naapurit+alkoivat+pöydän+äärellä+tissuttelun+heti+aamusta,+pulloja+kertyi+niin+paljon+että+ei+sopineet+enää+pöydälle,+niitä+jätettiin+sitten+maahan.+Illan+tullen+menivät+huilaamaan,+kaksi+henkeä,+en+meinannut+uskoa+silmiäni+kun+katselin+sitä+pullojen+määrää+mikä+oli+tyhjennetty+yhden+päivän+aikana.+Tätä+jatkui+koko+loman+ajan.+Saivat+kyllä+aurinkoa,+naamat+olivat+tulipunaiset,+varmaan+juomista+ja+auringosta+yhdessä.
08.02.2018 15:22
Olin+kanarialla,+asuntona+oli+erilliset+mökit,+viereiseen+mökkiin+linnoittautui+nainen+lukemattomien+viinapullojen+kera.
Hän+tissutteli+siellä+koko+ajan,+ei+liikkunut+mihinkään+paitsi+hakemaan+lisää+viinaa+ja+muuta+syömistä+ja+juomista+respan+vieressä+olevasta+marketista.+
Juttelin+hänen+kanssaan+hetken,+sanoi+nollavansa+elämäntilannettaan+avioeron+jälkeen.++
Ei+varmasti+ollut+rusketusta,+punoitusta+ja+turvotusta+enemmänkin.
Minun+fysiikallani+olisin+kuollut+moiseen.+Juomat+ei+olleet+mitään+viininlitkuja+vaan+oiken+kunnon+prosentein+varustettuja.
08.02.2018 15:13
Minäkin+olen+Leijona,+kuten+Eppu2+kirjoittikin+leijonan+kukka+on+ruusu.+Unohdin+mainita+että+ruusuja+on+joka+kesä+paljon,+muutama+on+elänyt+useamman+vuoden.+Kun+kävin+usein+äidin+hoitopaikassa+niin+poistivat+paljon+äitienpäiväruusuja+kun+lakkasivat+kukkimasta.+Minä+pelastin+niitä+ja+sain+kukkimaan+oikein+kauniisti+koko+kesän.
07.02.2018 21:13
Minulla+on+hirveä+määrä+kukkia+mökillä+ja+parvekkeella+kesäisin.+On+myös+monenlaisia+sisäkukkia.
En+edes+muista+kaikkien+nimiä.+Särkynyt+sydän+ja+Pioni+ovat+lemppareita.+Lisänä+yksivuotisia+kukkia.+Syysleimukukka+kukkii+viimeisenä.+
Tuomen+kukinnan+aikaan+on+alkukesä+kauneimmillaan.+Harmittaa+jo+etukäteen+kun+kesä+on+niin+lyhyt.+
Ensin+kukkii+Tuomi,+sitten+Pihlaja+ja+Sireeni,+Juhannusruusu+vähän+myöhemmin.+
Tontilla+kasvaa+Kieloja+ja+monia+luonnonkukkia.+
Pihassa+on+ikivanha+todella+iso+koivu+ja+Vaahteroita,+syksyisin+on+paljon+haravoitavaa.
07.02.2018 21:06
On+ollut+ruuhkavuosia,+omaishoitoa,+kuolemaa,+sairautta+ym...
Nautin+tästä+olotilasta,+ei+ole+paljonkaan+velvoitteita,+ei+kiirettä+mihinkään.+Alkuun+olin+ihan+mustasukkainen+vapaa-ajastani+kun+pelkäsin+sen+loppuvan+:)+
Nytkin+olen+ollut+tämän+ja+viime+viikon+ollut+kissan+kanssa+mökillä,+viikonloppuna+tuli+kaveri+pariksi+päiväksi.+En+ole+nähnyt+ketään+muuta+kuin+linnut+ja+oravan+ikkunasta,+viihdyn+ihan+hyvin.+Touhuan+kaikenlaista,+tänään+paistan+kanelipullia.+Eilen+siivosin.+Päivät+kuluvat+liiankin+nopeasti.+
Pohjalaisuus+on+sisäänrakennettua,+kun+auton+nokka+kesällä+suuntaa+länteen+olokin+muuttuu+hyväksi.
07.02.2018 13:03
67 / 165