Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienoa+että+kisu+parantui.+Meillä+oli+myös+murhetta+kun+tultiin+kaupunkiin+kissan+kans+tätä+ennen.+Pani+niin+pahakseen+että+sairastui,+piti+viedä+päivystävälle+eläinlääkärille,++lääkäri+sanoi+heti+että+onko+ollut+jotain+muutoksia+kissan+elämässä,+siitähän+kaikki+johtui,+paikan+vaihdoksesta.+Maksoi+maltaita+olisi+parantunut+itsestään+kuten+tekikin,+ei+suostunut+ottamaan+lääkkeitä,+olisin+itse+ollut+lääkärin+tarpeessa+jos+olisin+väkisin+yrittänyt+syöttää+lääkkeet.+Nyt+sopeutui+hyvin+kaupunki+kissaksi.
19.01.2018 10:47
Kyllä+Perjantai+on+erityinen+päivä+vielä+eläkeläisellekin.+
Kaverilla+alkaa+vapaa+viikonloppu,+saadaan+kissan+kans+seuraa.+Lämmitetään+sauna+ja+voidaan+avata+viinipullokin.
Ollaan+vaihteeksi+kaupungissa,+lunta+tulee+aika+sakeasti,+kuhan+lähdemme+mökille+on+lumitöitä+tiedossa.+
On+käytävä+lisäämässä+linnuille+siemeniä+ja+talipötkyjä,+niitä+menee+talven+aikana+todella+paljon.
19.01.2018 10:15
Kuitenkin+sodat+ovat+keskittyneet+nykyisin+hyvin+usein+samaan+maailmankolkkaan.+Uskontojen+erilaiset+suunnat+ovat++useimmiten+syynä+sotiin.+
Kauhun+tasapaino+hillitsee++kun+tiedetään+että+atomisota+saattaisi+olla+kaiken+loppu.
19.01.2018 10:08
Enkö+hyväksy+homoa+ihmistä?
En+usko+että+kukaan+homo+välittää+pätkääkään+minun+hyväksynnästäni.
En+edes+ajattele+hyväksynkö+homot,+he+vain+ovat+homoja+ei+sen+kummempaa.+Tunnen+homoja,+suvussakin+on,+ei+ole+käynyt+mielessä+olla+hyväksymättä+heitä.
18.01.2018 20:27
Yksi+on+paha+niin+kaikki+ovat.+Kirjoitin+että+ei+kaikki+ole,+etkö+huomannut+;)+
Eikö+saisi+ihmetellä+kuinka+jokin+maailmankolkka+on+aina+sodassa.
18.01.2018 19:29
Tultava+toimeen+keskenään+ja+noudatettava+maan+lakeja,+hyvä+jos+kaikki+tekisivät+niin,+kansallisuuteen+katsomatta.+
En+minä+vihaa+ketään+:D++Tarkoitin+kovaa+polemiikkia+jota+pidetään+vihapuheesta.+
Tottaha+se+on+että+eräissä+maapallon+osissa+ihmiset+ovat+sotineet+keskenään+koko+ajan,+eikö+se+ole+vihaamista?+Lienee+syytä+miettiä+pysyvätkö+keskenään+sovussa+vaikka+muuttaisivat+muualle.
18.01.2018 19:26
Miten+tämä+monikulttuurisuus+suomessa+voisi+toimia+kun+nämä+kulttuurin+rikastuttajat+eivät+ole+koskaan+tulleet+toimeen+edes+keskenään.+
Vihaavat+toisiaan+ja+taitavat+vihata+myös+maan+kanta-asukkaita.+En+sano+että+kaikki,+on+heissä+ihan+ok.+perheitäkin.+
Me+emme+saa+vihata,+emmekä+puhua+vihaisesti,+ainakaan+maahanmuuttajista,+tekivät+sitten+mitä+hyvänsä.+Meitä+suomalaisia+saa+haukkua+vapaasti.
18.01.2018 16:48
Keräävät+hyväuskoisilta+rahaa+ja+tekevät++niillä+huvimatkoja.+
Nälkään+kuolevat+lapset+saavat+rahoista+murto-osan+tai+ei+mitään.+
En+laita+nykyisin+enää+keräyksiin+rahaa,+on+ollut+niin+paljon+väärinkäytöksiä.
18.01.2018 16:35
Sanavalmis+fiksu+nainen.
16.01.2018 14:05
En+ole++haukkunut+suomalaisia+miehiä,+kohdalleni+on+sattunut+hankalakin+tapaus,+ei+se+silti+siitä+johdu+että+on+suomalainen.+Kerran+kuuntelin+Viipurissa+erään+suomalaisen+miehen+kehuskelua,+silloin+alkoi+nyppimään,+hillitsin+itseni.+Tyttö+joka+joutui+hänen+kansaan+saunomaan+oli+mustelmilla+ja+liikkasi,+tuli+todella+murheellinen+olo.
Meillä+on+asiat+hyvin+jos+vertaa+maihin+joissa+naisella+ei+ole+arvoa.
Joskus+olen+sanonut+ilkeästi+naisista+joita+olen+tavannut+etelänmatkoilla,+en+ehkä+sanoisi+enää+mitään.
15.01.2018 19:18
Voi+olla+että+on+omaa+ennakkoluuloani.+Laitan+perunoiden+keitinveteen+suolaa+joten+ei+se+muutenkaan+onnistuisi.+Tosin+vielä+minun+muistini+mukaan+aikoinaan+Etelä-Pohjanmaalla+pantiin+kahviin+suolaa,+liekö+sellaista+tyyliä+ollut+muualla.
15.01.2018 19:02
Tämä+on+totta,+rahalla+saa+hyvää+hoitoa+jos+sitä+joskus+tarvitsee,+toivottavasti+ei,+parempi+olisi+nukahtaa+illalla+kohtalaisessa+kunnossa+ja+jättää+heräämättä.
15.01.2018 16:22
Perunankeitinvedellä+tiskaan+joskus+mökillä+jos+vesi+pysyy+lämpimänä.+Kylillä+en+tiskaa+käsin+kovin+usein.++En+keittäisi+kahvia+perunankeitinveteen,++olen+liian+epäluuloinen+maun+suhteen+lasken+hanasta+raikkaan+veden+kahvivedeksi.
15.01.2018 15:41
Ostan+lohen+kokonaisena,+fileroin,+garaavisuolaan+osan,+teen+uunilohta+tai+jotain+muuta++lopusta+fileestä.+Roippeista+keitän+kalasopan.+
Uudet+perunat+syön+kuorineen+jos+ovat+äskettäin+kaivettuja,+uuniperunassa+on+myös+kuori+ihan+syötävää.+Muuten+syön+perunat+kuorittuna.
15.01.2018 15:21
Maalaistaloissa+ovat+naiset+tehneet+kauan+talon+työt+miehen+rinalla,+vaikka+valitettavasti+mies+piti+usein+tienattuja+rahoja+ominaa.+"EiTasa-arvoa"+elää+menneisyydessä+muutenkin,+jos+hänen+suvussaan+on+naiset+olleet+miehen+tossun+alla+ei+se+koske+valistuneempia+miehiä+ja+naisia.+
Meillä+mies+jäi+eläkkeelle+47-vuotiaana,+oli+sitä+ennenkin+suurimman+osan+ajata+sairaslomalla,+itse+tein+välillä+jopa+kolmea+työtä+.
Usein+on+jo+niin+että+nainen+tiena+ainakin+saman,+joskus+enemmänkin+kuin+mies.
15.01.2018 10:50
En+yleensä+jatka+tällaista+:)+
Mutta+onko+tyhjänpäiväisyydet+helpompi+suvaita+kun+ovat+sinun+kirjoittamiasi?
14.01.2018 17:32
Kai+heidän+olisi+pärjättävä+tavalla+tai+toisella.+
Jotain+kaasuvempaimia+kannattaisi+pitää+kaiken+varalta.+Veden+saanti+voisi+olla+aika+ongelmallista+jos+kaupoistakin+loppuisi+pullovesi.+Lumesta+voi+tietysti+sulattaa+jos+sitä+on+eikä+ole+kovin+saastunutta.
14.01.2018 13:29
Komea+nuorimies,+kuva+on+varmaan+70-luvulta.+
En+edes+tiedä+millainen+ohjelma+on,+tulevatko+jonkun+kotiin+ennalta+ilmoittamatta?+En+tykkäisi+sellaisista+yllätyksistä.
14.01.2018 13:25
Kaikkihan+on+lopulta+yhtä+tyhjän+kanssa+jos+noin+ajajttelet.+
Tuoko+oli+parempi+ilmaisu,+"Varma+on+varmaa,+paitsi+epävarma".+Oikeastaan+sama+asia+eri+tavalla+ilmaistuna.
14.01.2018 12:20
Tiedän.+onneksi+ollaan++vahvoja+naisia.+Tästä+ei+kaikki+tykkää+mutta+voisivat+yrittää+kulkea+samoissa+saappissa.+
Kun+mies+joutui+lähtemään+kotihoidosta+hän+joutui+suoraan+vuodeosastolle.+Meille+ei+tullut+mitään+maksukattoa,+oli+viisi+vuotta+vuodeosastolla,+sama+summa,+vähän+vaille+koko+eläke.
Ei+tykännyt+laitosruuasta,+kerran+päivässä+vein+jotain+mieleistään+syötävää.+
Kyllä+meilläkin+töissä+kävi,+mutta+bipolaarina+oli+usein+sairaslomalla.+Hyvä+ammattimies+oli+silloin+kun+oli+töissä.
13.01.2018 22:33
71 / 165