Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
uskova.mies

Aloituksia

4

Kommenttia

136

  1. Aika+pitkälti+joo...Tunnen+kyllä+vielä+toistaiseksi+myös+pappeja,+jotka+ovat+kutsuttuja+palvelustehtävään,+mutta+vähenevässä+määrin,+valitettavasti...Tässä+linkissä+nyt+jo+emeritus+Piispa+Soramies+kertoo+selvällä+suomen+kielellä,+ketä+on+kutsuttu+seurakunnan+paimeniksi/+kaitsijoksi...https://kyyhkynen.tyt.fi/ilmeisen-soveltumaton-papiksi/kiihtyvällä+vauhdilla+evlut+kirkko+menee+alaspäin,+kute+tästä+Papisto+ohjelmasta+voimme+todeta...Sääliksihän+minua+käy+nämä+reppanat,+kuten+nyt+tämä+vesilahden+transu,+vai+mikä+lienee...Ainoa+papiksi+soveltuva+on+ohjelmassa+Tarvo,+mutta+menisi+käymään+parturissa,+nyt+on+kuin+joku+ituhippi,+hiivaletteineen...+voi+voi...minkähänlainen+eropiikki+näiden+Papisto-+ohjelman+lähetyksillä+tulee+olemaan+???T:+U.m
  2. Miksi+kirjoitat+shaibaa+?Tässä+Paavalista,+kun+hän+vainosi+kristittyjä,+ja+kunkas+sitten+kävikään+?Apt.+9:1+Mutta+Saulus+puuskui+yhä+uhkaa+ja+murhaa+Herran+opetuslapsia+vastaan+ja+meni+ylimmäisen+papin+luo2+ja+pyysi+häneltä+kirjeitä+Damaskon+synagoogille,+että+keitä+hän+vain+löytäisi+sen+tien+vaeltajia,+miehiä+tai+naisia,+ne+hän+saisi+tuoda+sidottuina+Jerusalemiin.3+Ja+kun+hän+oli+matkalla,+tapahtui+hänen+lähestyessään+Damaskoa,+että+yhtäkkiä+valo+taivaasta+leimahti+hänen+ympärillänsä;4+ja+hän+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen,+joka+sanoi+hänelle:+"Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?"5+Hän+sanoi:+"Kuka+olet,+herra?"+Hän+vastasi:+"Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoat.Saul+siis+ihmetteli+vieläkin,+hän+oli+todellinen+kristittyjen+vainoaja,+mutta+Jeesus+puuttui+siihen;6+Mutta+nouse+ja+mene+kaupunkiin,+niin+sinulle+sanotaan,+mitä+sinun+pitää+tekemän."7+Ja+miehet,+jotka+matkustivat+hänen+kanssansa,+seisoivat+mykistyneinä:+he+kuulivat+kyllä+äänen,+mutta+eivät+ketään+nähneet.8+Niin+Saulus+nousi+maasta;+mutta+kun+hän+avasi+silmänsä,+ei+hän+nähnyt+mitään,+vaan+he+taluttivat+häntä+kädestä+ja+veivät+hänet+Damaskoon.9+Ja+hän+oli+kolme+päivää+näkemätönnä,+ei+syönyt+eikä+juonut.10+Ja+Damaskossa+oli+eräs+opetuslapsi,+nimeltä+Ananias.+Hänelle+Herra+sanoi+näyssä:+"Ananias!"+Hän+vastasi:+"Katso,+tässä+olen,+Herra".11+Niin+Herra+sanoi+hänelle:+"Nouse+ja+mene+sille+kadulle,+jota+sanotaan+Suoraksi+kaduksi,+ja+kysy+Juudaan+talosta+Saulus+nimistä+tarsolaista+miestä.+Sillä+katso,+hän+rukoilee;12+ja+hän+on+nähnyt+näyssä+miehen,+Ananias+nimisen,+tulevan+sisälle+ja+panevan+kätensä+hänen+päällensä,+että+hän+saisi+näkönsä+jälleen."13+Mutta+Ananias+vastasi:+"Herra,+minä+olen+monelta+kuullut+siitä+miehestä,+kuinka+paljon+pahaa+hän+on+tehnyt+sinun+pyhillesi+Jerusalemissa;14+ja+täälläkin+hänellä+on+ylipapeilta+valtuus+vangita+kaikki,+jotka+sinun+nimeäsi+avuksi+huutavat".15+Mutta+Herra+sanoi+hänelle:+"Mene;+sillä+hän+on+minulle+valittu+ase,+kantamaan+minun+nimeäni+pakanain+ja+kuningasten+ja+Israelin+lasten+eteen.16+Sillä+minä+tahdon+näyttää+hänelle,+kuinka+paljon+hänen+pitää+kärsimän+minun+nimeni+tähden."Paavali+siis+oli+entinen+kristittyjen+vainoaja,+näin+Herra+voi+laittaa+pahankin+palvelemaan+omia+tarkoituksiaan.