Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
d_ram
profiilit
d_ram
d_ram
Vapaa kuvaus
Puolison mielestä täysi pässi.
Aloituksia
2
Kommenttia
239
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jokainen ihminen tarvitsee asunnon. Jos väkiluku kasvaa pakolaisten saapuessa Suomeen, täytyy asuntoja rakentaa lisää. Työllisyyttähän se vain kasvattaa. Ei rakentaja tunne talvirakentajan olosuhteita erilaisena pakolaiselle rakentaessaan.
Viime vuosina suomalaisen rakentajan ei ole muutenkaan tarvinut kärsiä rakennustyömaiden kurjista olosuhteista. Yhä useampi suomalainen rakentaja on voinut jäädä kotiin lämpimään alipalkattujen virolaisten syrjäyttessä heidät.
20.12.2014 13:13
Avasinpa sopivana hetkenä Suomi24:n rasismi-palstan. Tähän teemaan on itseltä helppo löytää näkemyksiä.
Itse olen suuresta perheestä. Me sisaruksetkin olemme kaikki tottakai erilaisia, mutta suurimmalla osalle meistä on helppoa läheisyyden osoittaminen koskettamalla. Äidilleni asia on ollut aina ehkä helpompaa, mutta isänikin toi usein herkän puolensa esiin "heikkoina hetkinään".
Vaikea sanoa miksi, mutta minulle ei ole koskaan ollut vaivaannuttavaa tavata muista kulttuureista tulevia ihmisiä, joille esimerkiksi halaaminen on aivan normaalia - kotona opitut mallit, tai joku muu syy kenties? Monet hyvistä ystävistäni ovat ehkä varautuneempia ja kertovatkin sen, eikä varautuneisuus vierasta tavatessa ole suinkaan väärin.
Minulla on ystävinä kurdeja, venäläisiä ja pohjoisamerikkalaisia. Suomalaisiin verrattuna heitäkään ei voi asettaa kosketuksen kokemisessa pelkästään eisuomalaisiksi. Lähimpänä suomalaisia ovat mielestäni amerikkalaistet, joille halaaminen on ehkä hieman luontevampaa kuin suomalaisille, mutta määrätyn välimatkan hekin pitävät. Kurdimiehet tulevat tavatessa paljon lähemmäs, mutta naiset pysyttelevät etäämmällä. Venäläisistä miehistä monet halaavat tavatessa. Venäläisten naisten halaamisessa pitää olla varovaisempi, mutta poskisuudelma on selkeä merkki että olemme ystäviä.
Olen kyllä huomannut selkeän muutoksen tervehtimistavoissa myöskin suomalaisessa kulttuurissa. Mistä muutos sitten johtuu, en osaa sanoa. En ole kuitenkaan pahoilla mielin muutoksesta, vaikka entinen - ehkpä hiukan jäykempi tapa - ei haitannut minua.
07.12.2014 23:14
Ei, en ollut.
24.11.2014 23:39
Pettikö läppärin alkolukko?
04.11.2014 23:23
Tervetulotoivotuksesi kaikille maailman homoille on kyllä kaunis ajatus. Kaikki maailman homot eivät kuitenkaan mahdu Suomeen, sillä homoja on kuitenkin kymmeniä miljoonia. Katsotaan nyt tapauskohtaisesti muutama turvapaikanhakija vuodessa.
Jos vaikka näin?
04.11.2014 23:20
Luulen että kysymykseesi on yksinkertainen vastaus. Kullinsa kuvia Alastonsuomeen lähettävät ne jotka kuvittelevat kullinsa olevan ison. Omasta mielestään pienikulliset taas häpeävät kullinsa kuvan julkaisua. Siksipä otanta ei ole kullien keskikokoa.
18.10.2014 21:43
Koetahan rauhoittua! Kukaan ei pakota sinua pillukarvoistasi luopumaan. Jos tunnet suurta menetystä pelkästä ajatuksestakin, anna karvapehkosi rehottaa villinä ja vapaana!
Miksi kenenkään pitäisi kertoa sinulle yhtäkään syytä karvojen ajeluun. Eihän kysymyksessä ole mikään ottelu missä katsotaan onko karvaisuus tai karvattomuus parempi. Ne jotka haluavat ajaa karvansa genitaalialueeltra kokevat sen yleensä seksuaalisuutta nostavaksi asiaksi. Toivoakseni sinua ei kuitenkaan pakoteta muiden mieltymyksiä noudattamaan.
Minä pidän oman karvoitukseni suhteellisen rajattuna. Hiukset olen ajanut kaljuksi jo monta vuotta ja parran ajan joka päivä. Pitkistä häpykarvoista on minulle haittaa ja siksi pidän senkin alueen lähes siilinä. Naiseni pitää kyllä pitkiä hiuksia. Säärikarvojaan hänen ei tarvitse ajaa, koska hänellä kasvaa jaloissa aivan olemattoman hentoa karvaa. Pimppinsä hän haluaa sheivata säännöllisesti. Tykkään antaa hänelle suuseksiä. Posliinipimppiä on paljon kivempi nuolla kuin karvaista, mutta naiseni vaatii myös minulta sileän leuan ennekuin päästää minut jalkoväliinsä kielityöhön.
18.10.2014 21:27
Suuseksin antaminen naiselle doggystyle-asennossa ei ole miehelle aivan helpoin tehtävä. Hengittäminen on hankalaa, jolloin happea joutuu haukkaamaan tämän tästä ja niskakin on rajulla mutkalla. Muutama nainen on tykännyt tarjota peräpäätään suuseksiin aina tällaisessa asennossa ja mitäpä ei mies tekisi naisen saattamiseksi äärimmäiseen tyytyväisyyteen.
Naisen ollessa kontillaan ja miehen asettautuessa selälleen suuseksin antamiseksi ei ole enää sama asento - paljon helpompi miehelle kyllä. asento on joko suuseksiratsastus, tai miehen pyörähtäessä kokonaan naisen alle kyseessä on kuusysi.
Vaimoni ei ole onneksi innostunut tuosta suuseksiasennosta. Naiselleni annan suuseksiä niin että hän makaa selällään. Miehelle tämä on kohtuullisen helppo asento. Itse pitäisin eniten kuusysistä, mutta naiseni haluaa keskittyä pelkästään omaan pimppiinsä ja tyydytyksensä saatuaan antaa minulle suuseksiä.
30.08.2014 19:10
Pelkästään tämän kirjoituksen perusteella on vaikea tietää oletko 9090 oikeasti kiihkouskovainen, vai onko aloituksesi vain vitsailua. Kuitenkin, kuudennen käskyn mukaan haureutta on paljon muutakin kuin prostituutio. Tietysti tällä tavalla voi keskustelua laajentaa esiaviolliseen seksiin. Miten on, 9090, huorintekijöitä taitaa löytyä Suomesta miljoonittain?
19.08.2014 20:50
Minun elämässäni on paljonkin kiinnostuksen kohteita. Vastasit tähän kommenttiini väärällä palstalla.
17.08.2014 23:56
Mistä sinä tiedät että Moveri haluaa Suomeen Sharia-lain? Minä taas väitän ettei Moveri halua Suomeen Sharia-lakia.
17.08.2014 13:32
Yksitoistasenttinen peenis on jo sen verran keskiarvoa pienempi, että seksuaalisesti kokenut nainen huomaa kyllä visuaalisen eron. Se että onko se oikeasti naisen mielestä pieni, vaihtelee sen sisäänsä ottavasta naisesta. Joillekin se on varmasti pieni.
Jonkin verran perää on väittämässä, että miehet laittavat peniksen koolle paljon suuremman merkityksen kuin naiset. Muistan taannoin lukeneeni seuraavanlaisen ilmoituksen seuranhakupalstalla: "Etsin miestä seksiseikkailuun. Kullin koolla ei ole väliä, kunhan se seisoo kovana ja pitkään."
Pienen kullin kanssa joutuu oletettavasti käyttämään toisenlaista tekniikkaa naisen tyydyyttämiseksi kuin isommalla. Tuosta ylempänä olevasta naisen seuranhakuilmoituksesta keksin ainakin yhden tekniikan. Lähetyssaarnaaja-asento tuskin on se ideaalinen - varsinkin jos vetelet peeniksellä edestakaisin pillussa. Jos kulli seisoo erittäin kovana ja jäykkänä, cowgirlasento missä nainen liikuttaa lantiotaan eteen ja taakse voisi antaa parhaan stimulaation.
Luulen että naisille raja liian isosta kullista menee paljon alempana kuin miehet kuvittelevat. Ja tuskin kokemus on kovin kummoinen, jos iso kulli on löysä ja kestää 2 minuuttia. Elikä pienen peeniksen haitan voi kompensoida jollakin muulla naista miellyttävällä tavalla.
17.08.2014 13:18
Janota sana on aika voimakas. Kuvannollisesti se tarkoittaisi jonkin asian haluamista niin, että se ylittää muut tarpeet. Mitä tarkoittaisi siis monikulttuurisuuden janoaminen?
Väität että suomalaiset janoavat monikulttuurisuutta. Luulen että näkemyksesi johtuu siitä, että itse kammoat(?) vieraita kulttuureja ja siksi koet neutraalimman asenteen sitä kohtaan sen janoamisena.
Sharia-lakia ei halua tuoda Suomeen edes hyysärit. Siksi ajatus sen esittelystäkin on aivan turha - ellet sitten saa erityistä sadistista nautintoa esimerkiksi naisen kivittämisen katsomisesta.
Oliko kirjoitukseni edes sinnepäin?
17.08.2014 12:46
Pitääpä vastata aloittajankin kysymykseen. Vastaus vois lähteä palstan kysymyksestä "onko koolla väliä".
Kyllä naisen rintojen koolla selkeästi väliä on. Useimmat miehet pitävät isohkoista muhkeista tisseistä. Onneksesi myös hieman pienemmistä (ovatko b-kuppikokoa olevat edes pienet?) rinnoista pitäviä on paljon. Neuvoni onkin, että panosta miehiin joiden mielestä rintasi ovat ihanat ja juuri sinulle sopivat ja ohita isorintaisista pitävät.
12.08.2014 23:57
Tottakai aloittajan ongelma on enemmänkin itsetunnon puolella kuin ulkonäössä. Sinä kuitenkin liiottelet. Tuo "vika päässä" on erittäin yleinen ja on myös miehillä hyvin tavallinen.
Naisen muotojen kiihottavuus ei riipu miehen henkisen kasvun asteesta. Jotta nainen olisi miehen mielestä seksuaalisesti kiinnostava, täytyy naisen muodoissa määrättyjen kriteerien täyttyä. Vaihteluväli on tottakai suuri; on miehiä jotka tykkäävät pienistä pyllyistä ja sitten on niitä jotka tykkäävät suuremmista. Ja sama naisen rinnoissa. Kuitenkin kun mennään määrättyjen rajojen ulkopuolelle, löytyy jo hyvin vähän kiinnostuneita. Esimerkiksi nainen voi olla muuten hyvinkin kaunis ja muodokas, mutta jos rintoja ei ole ollenkaan, on hyvin vähän miehiä jotka voisivat tällaisesta naisesta kiinnostua seksuaalisesti. Tämä on asia joka voidaan yleistää selkeästi.
Aina on ihmisiä jotka pitävät kiinnostavina (suuren massa mielestä) poikkeavia asioita. Henkinen kasvu ei muuta biologian ohjausta. Tottakai ihmisen makuasiat muuttuvat, mutta kysymys ei ole sinällään kehittymisestä vaan muuttumisesta. Itse nuorempana katsoin vain hoikkia nuoria naisia. Nyt jo miehen ikään ehtineenä pidän muodokkaista aikuisista naisista. Naisen rinnat eivät ole koskaan olleet minulle kovinkaan tärkeä osa naisen kehossa. Minulla on ollut sekä iso- että pienirintaisia naisia, enkä voi asettaa heitä järjestykseen rintojen paremmuuden perusteella. Tärkeintä on että rinnat on. Pyöreä muodokas naisen pylly onkin jo eri asia. Pieni pylly ei kiinnosta ja iso saa halut heräämään.
12.08.2014 23:46
Oli kyllä mainio vastaus aloittajan kirjoitukseen. Etkä edes takertunut hänen älykkyyteensä.
09.08.2014 08:22
Luin aloituksesi uudelleen ja oivalsin yhden asian. Kerroit käyttäväsi yhdynnässä kondomia. Ongelmasi voi tosiaankin johtua myös kondomin käytöstä.
Minun on vaikea löytää sopivan kokoisia kondomeja. Useimmat kondomit puristavat jos kondomia ei saa rullattua kokonaan loppuun asti. Loppu jää tavallaan epämiellyttävästi kiristäväksi renkaaksi kullin varren ympärille. Silloin orgasmi ei tunnu miellyttävältä, koska sperma ei pääse purkautumaan ulos.
Olen opetellut tekniikan jossa rullaan kondomin noin puoleenväliin kullin vartta ja lopun kiskon kondomin reanan alta vetäen niin että kondomi avautuu kokonaan.
Lateksittomia kondomeja en voi käyttää ollenkaan. Niiden pukeminen vaatii pitkän ja työlään askarruksen. Lateksittomat kondomit eivät jousta juuri ollenkaan ja niinpä niiden puristus tuntuu epämiellyttävältä.
09.08.2014 08:15
Ei aihe suinkaan arka ole. Luulen vain ettei useimmilla ole vastausta kysymykseesi. Minä voin yrittää.
Kerroit että olet juuri aloitellut seksielämää naisen kanssa. Luulenkin että ongelmasi liittyy laukeamishetken hallintaan. Itsetyydytyksessä pystyt hallitsemaan sen täysin ja tavallaan kohottamaan laukeamisesta tulevan nautinnon mahdollisimman ylös. Kun liikuttelet peenistä pillussa, tuntuu se niin hyvältä ettet pysty estämään orgasmin tuloa ja siksi laukeaminen jää onnettomaksi pussahdukseksi. Epämiellyttävä tunne tulee siitä kun yrität estää liian aikaisen laukeamisen, mutta et siinä onnistu.
Ongelmasi tulee korjautumaan ajan kanssa automaattisesti kun harrastat seksiä naisesi kanssa mahdollisimman paljon.
09.08.2014 07:45
Ainoa apu on tuo nimimerkkisi neuvo. Ei naisten haluttomuuteen ole olemassa mitään pilleriä jota syömällä nainen haluaisi seksiä yhtä paljon kuin suhteen alussa. Maailmanhistorian suurin huijaus on parisuhdeoppikirjat jotka kertovat kuinka pitäisi toimia seksuaalisen kiinnostuksen elvyttämiseksi puolisoiden välillä. Totuus on se, että neuvot ovat naisten kehittelemää vedätystä. Ainoa tapa jolla nainen alkaa nauttimaan seksistä miehensä kanssa on pelko hänen menettämisestään - ehdolla että nainen kokee menettävänsä jotakin. Kannattaahan se testata. Tosipaikan edessä nainen saattaa muuttua seksipedoksi, mutta jos miehen erouhkaukset eivät hetkauta yhtään, on aikakin jo erota.
06.08.2014 23:21
Minulle heräsi tästä Taloussanomien artikkelista ajatus yhdistää sama idea kuvitteellisena tilanteena Suomeen. Näin:
Suomalaiset tutkijat ovat huomanneet, että mitä kauempana Suomessa asuvan geenit ovat tyypillisen suomalaisen geeneistä, sitä useammin hän koki rasismia. Tässä kausaliteetti tuli ehkä korostetummin esille.
Taloussanomissakin on omia viihdeartikkeleita, joilla metsästetään klikkauksia. Pitäisi päästä tutkimaan jonkun tiedelehden syventävää artikkelia tästä tutkimuksesta, ennen kuin laitan juurikaan painoa asialle.
22.07.2014 11:03
3 / 12