Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Kun voimat loppuvat

Tuo "kädet riisuttuna" on kuin jonkun muun viesti. En tunnista siitä itseäni. Se on kuin jonkun muun kirjoittama tai ole
    70 plus
    0
    53
  2. Leipä miehen tiellä pitää

Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri
    70 plus
    3
    52
  3. Palaavatko pakkaset?

Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.
    70 plus
    1
    52
  4. Rakkauteni Sinulle

Oon palvonut sua aina sydämessäin ja kaikkeni aina annan. Elon viime hetkeen oot mukanain, rinnassain sua hellästi kanna
    Ikäryhmät
    0
    52
  5. Keitä ovat ässätollot?

Nimimerkki, barrikadeille, kirjoitti ässätolloista. Ilmiselvästi nimimerkki tarkoittaa kolmikkoa Sipilä, Soini ja Stub
    Ikäryhmät
    1
    50
  6. EU ja sen surkeus

EU yritti tehdä kauppasopimuksenKanadan kanssa, ei onnistunut! Sitten taivastelemaan kuin Hölmölän peitonpidennyksessä!
    80 plus
    0
    50
  7. Ampuisitteko?

Katselen kauhuissani Syyrian sodan tapahtumia. Ei ole niinkään väliä vaikka joku puolikuollut äijänkääkkänä itkeekin, on
    70 plus
    2
    50
  8. Kummia arvonimiä

Pilmarista käytetään palstalla nimitystä Grand Old Man. Vanha suurmies suomeksi, jota ei tosin käytetä. Pilmari väitti
    70 plus
    0
    50
  9. Sain hyvän lehden

Sain postissa hienon lehden, Time. Suomeksi aika. Liitupaperille painttu ja sisältönä hyvät artikkelit. Hiukan harmitt
    70 plus
    0
    50
  10. Tervehdys itsenäisyyspäivänä

Hyvää satavuotiasta Suomea
    Ikäryhmät
    0
    50
  11. Puolesta ja vastaan puolestani

Kun palsta täyttyy matujen kelvottomuudesta, on hyvä kertoa jostain hyvästäkin. Illan uutisissa kerrotiin somalitytöstä
    Ikäryhmät
    0
    49
  12. Oletko liian vanha

Kerro mielipiteesi muillekin
    Ikäryhmät
    0
    48
  13. Saako avata tuoreemman runoketjun

Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.
    80 plus
    2
    48
  14. Pyyntö Pilmarille

Olet useaan kertaan kertonut palstalla Frederikan viestin itsellesi. älä rupea Ruuneperin kanssa mihinkään! Kerro doku
    70 plus
    2
    48
  15. Akateeminen tutkimus ja me

Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat
    70 plus
    1
    48
  16. Tehdään Merkelistä Euroopan johtaja

Angela Merkel ahkera ja uskottava nainen. Kulkee ympäri Eurooppaa tapaamassa valtioiden päämiehiä. Syntyy vaikutelma osa
    70 plus
    37
    47
  17. Uuden päivän valossa

On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.
    70 plus
    0
    46
  18. Käännetään sivua

Voisimme luoda katse ympäristömme tulevaisuuteen. Ilmasto lämpiää huolestuttavast. Jääkarhuilta loppuu elintila jäiden
    70 plus
    0
    46
  19. Ajatuksiini tullutta

Ranskan Calai'ssa on siirtolaisten teltta-alue, jossa pakolaiset odottavat pääsyä Englantiin. Nyt nuo onnettomat ihmiset
    70 plus
    0
    45
  20. Kun häviäjä voittaa.

Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä
    70 plus
    0
    45