Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Kun voimat loppuvat
Tuo "kädet riisuttuna" on kuin jonkun muun viesti. En tunnista siitä itseäni. Se on kuin jonkun muun kirjoittama tai ole053Leipä miehen tiellä pitää
Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri352Palaavatko pakkaset?
Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.152Rakkauteni Sinulle
Oon palvonut sua aina sydämessäin ja kaikkeni aina annan. Elon viime hetkeen oot mukanain, rinnassain sua hellästi kanna052Keitä ovat ässätollot?
Nimimerkki, barrikadeille, kirjoitti ässätolloista. Ilmiselvästi nimimerkki tarkoittaa kolmikkoa Sipilä, Soini ja Stub150EU ja sen surkeus
EU yritti tehdä kauppasopimuksenKanadan kanssa, ei onnistunut! Sitten taivastelemaan kuin Hölmölän peitonpidennyksessä!050Ampuisitteko?
Katselen kauhuissani Syyrian sodan tapahtumia. Ei ole niinkään väliä vaikka joku puolikuollut äijänkääkkänä itkeekin, on250Kummia arvonimiä
Pilmarista käytetään palstalla nimitystä Grand Old Man. Vanha suurmies suomeksi, jota ei tosin käytetä. Pilmari väitti050Sain hyvän lehden
Sain postissa hienon lehden, Time. Suomeksi aika. Liitupaperille painttu ja sisältönä hyvät artikkelit. Hiukan harmitt050- 050
Puolesta ja vastaan puolestani
Kun palsta täyttyy matujen kelvottomuudesta, on hyvä kertoa jostain hyvästäkin. Illan uutisissa kerrotiin somalitytöstä049- 048
Saako avata tuoreemman runoketjun
Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.248Pyyntö Pilmarille
Olet useaan kertaan kertonut palstalla Frederikan viestin itsellesi. älä rupea Ruuneperin kanssa mihinkään! Kerro doku248Akateeminen tutkimus ja me
Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat148Tehdään Merkelistä Euroopan johtaja
Angela Merkel ahkera ja uskottava nainen. Kulkee ympäri Eurooppaa tapaamassa valtioiden päämiehiä. Syntyy vaikutelma osa3747Uuden päivän valossa
On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.046Käännetään sivua
Voisimme luoda katse ympäristömme tulevaisuuteen. Ilmasto lämpiää huolestuttavast. Jääkarhuilta loppuu elintila jäiden046Ajatuksiini tullutta
Ranskan Calai'ssa on siirtolaisten teltta-alue, jossa pakolaiset odottavat pääsyä Englantiin. Nyt nuo onnettomat ihmiset045Kun häviäjä voittaa.
Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä045