Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Kodinkoneiden ja laitteiden kestävyys.

    Kodinkoneiden kestoikä on huonontunut ja äläkkä seurauksena. Muisttteko Edisonin kehittämän sähkölampun? Minä muistan.
    70 plus
    6
    25
  2. Ampuisitteko?

    Katselen kauhuissani Syyrian sodan tapahtumia. Ei ole niinkään väliä vaikka joku puolikuollut äijänkääkkänä itkeekin, on
    70 plus
    2
    25
  3. Taas käymme joulun viettohon

    Me käymme joulun viettohon taas kuusin kynttilöin Seisemännenkin sytytin kun riisipuuroni söin.
    70 plus
    1
    25
  4. Rakkauteni Sinulle

    Oon palvonut sua aina sydämessäin ja kaikkeni aina annan. Elon viime hetkeen oot mukanain, rinnassain sua hellästi kanna
    Ikäryhmät
    0
    25
  5. Joukkolikenne käyttöön!

    Joukkoliikenteen lisäkäyttö astunee vähitellen voimaan. Saasteet vähenevät ja palvelu paranee ja halpenee. Edellistä mi
    70 plus
    10
    24
  6. Puolesta ja vastaan puolestani

    Kun palsta täyttyy matujen kelvottomuudesta, on hyvä kertoa jostain hyvästäkin. Illan uutisissa kerrotiin somalitytöstä
    Ikäryhmät
    0
    24
  7. Oletko liian vanha

    Kerro mielipiteesi muillekin
    Ikäryhmät
    0
    24
  8. Nettivalvonta kasvaa

    Viharikokset neteissä tulevat valvotuiksi. suomi24 on myös tällainen.
    70 plus
    0
    23
  9. Oletteko koskaan kuulleet?

    Oli hyvät keskustelut käynnissä kun ruuneperi maalaismieineen ryntäsi kanalaumoinee sisään. Noin siis hajupoika palstakä
    70 plus
    0
    22
  10. Ajassa liikkuu niin monenlaista

    Brexit toteutui ja brittien talous heikenee, Deutshe Bank on rahaton Eu: n kainalossa.. Saksan talous on ollut vahva, mu
    70 plus
    0
    21
  11. Kun kaikki hyvä tuhotaan

    Syyriassa käy tuho, jossa tuhotaan sairaaloita, jossa hoidetaan sodan uhreja, lapsia, nuoria ja aikuisia. Teidän hyvä J
    70 plus
    1
    21
  12. Teoreettinen ihmiskunnan suojelu

    Pitäisi tehdä yhteinen Suuri Päätös Päätös sota-aseiden valmistamisesta ja sota-armeijoista. Edut: Säästyisi niin suur
    70 plus
    2
    21
  13. Minä ja tapani

    En osaa mä ääntää inisten vaan karjua leijonan lailla. En osaa koskea hipaisten vaan rutistaa karhun lailla. Kun minua
    70 plus
    0
    21
  14. Kiperät ajat Suomella

    Vasta tapahtunut brittien brexit, eli ero EU:sta, heikentää Euroopan taloutta ja muutakin yhtenäisyyttä. Euroopan vahvin
    70 plus
    5
    20
  15. Juomisen merkitys

    Niin kuin hyvin tiedetään on juominen syömistä tärkeämpi. Ennen oli maito ruokajuomana, nyt yhä enemmän vesi. Maitoa oli
    70 plus
    0
    20
  16. Pilmarille tiedoksi

    Älä koskaan enää rupea ehdottamaan ynnälaskua tai muuta alkeismatematiikkaa harjoiteltavaksi. Mene koirien haukkukilpa
    70 plus
    2
    20
  17. Puhkeaako palstallekin joulumieli?

    Sinun ja minunkin, ihan aito. Vaikka olenkin ainoa, joka uskon joulupukkiin, niin tulkaa mukaan!
    70 plus
    0
    20
  18. Tehdään Merkelistä Euroopan johtaja

    Angela Merkel ahkera ja uskottava nainen. Kulkee ympäri Eurooppaa tapaamassa valtioiden päämiehiä. Syntyy vaikutelma osa
    70 plus
    37
    19
  19. En jaksa osallistua vihaviesteihin!

    Yritän parhaan kykyni ja voimieni mukaan pitäytyä vain asiaviesteissä.
    70 plus
    13
    19
  20. Saako avata tuoreemman runoketjun

    Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.
    80 plus
    2
    19