MrMorden_

And so it begins...<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia72 aloitusta · 1591 kommenttia
- Kaikki olemassa olevat faktat tukevat sitä että maailmassa ei ole yhtään ilkeää ateistia. Tämän voi tarkistaa ateistien pyhästä kirjasta joka on absoluuttinen totuus itse yli ateisitilta.
- Oma ja lähisukulaisten lapset eivät ole ollenkaan masentuneita vaan päinvastoin aina iloisena tekemässä lapsellisia juttuja. Masentuneisuus lienee ominaisuus siellä hihhuli piireissä, ei ihmekkään että masentaa korkkiksen ja usko.vaisen tyyliset hihhuloinnit. Toivottavasti heillä ei ole lapsia!
- Se onnistuu parhaiten metsän siimeksessä kaukana hihhuleista. Pahin mitä voisi tapahtua on että kesken metsäilyn tulisi kaltaisesi hihhuli paikalle sätkmään ja mölisemään "kielillä".
Keep up the good work!!! :D:D:D - Olen ateisti ja ylpeä siitä
- Kyllä ovat. Varsinkin täällä kirjoittavat riemuidiootit :D
- Tässä ei ole kuin 2 ongelmaa
1) Jumala
2) luotu
Kummastakaan ei ole minkäänlaisia todisteita että jompi kumpi tai kumpikin olisi oikeasti tapahtunut muualla kuin hihhuliutuneessa mielessä.. - Hihhuli tyyliin olet hakoteilla: evoluutioteoria ei ollenkaan käsittele minkään alkua vaan mitä tapahtuu perimän muutoksista.
Hehehhee, meneppäs takaisin seuroihin kaatuilemaan, ei se tässä tapauksessa tee tyhmemmäksi. 🤣🤣🤣😂😂🤣 - Onko rajat ylittyneet niin hyvin että paikalla myös zen buddhalaisia?
- Ranen sivut varmaakin varmemman luotettavat.
- Hienoa ja järkevää hihhulointia. 😂
- 😂🤣🤣😂😂🤣
- Olen+luotettavien+oloisen+aivan+varmojen+tutkimusten+mukaa+vähintään+100%+älykkäämpi+kuin+yksikään+elossa+oleva+hihhuli.
Kerron+myös+rakastavani+monia+ihmisiä.+Heistä+ketään+ei+ole+hihhuli+<3 - Merkittävien+tutkimusten+mukaan+hihhulien+tyhmyys+on+jäänyt+100%+tasolle.+Luotettavien+tietojen+mukaan+asia+on+hyvä+koska+aikojen+alussa+luku+oli+jopa+248%
- Tyypillinen hihhuli siis!
Keep up the good work!!! <- Hihhullille tämä siis! - Aloittaja on oikeassa! Jumala ei ole luonut yhtään mitään sillä sitä ei ole olemassa!
Tästä tosiasiasta on hyvä jatkaa eteenpäin valaistumisentiellä! - Mitähän Kyöpelivuoren valtiatar noita nokinenä tuumaa Jeesuksen tulemisesta vuorelleen?
- Niin olisi! 🤣
- Nämä on "virtuaalipalvelimia"
https://www.hetzner.com/cloud
Tuollaisella CX11:lläkin pyörittelee helposti vaikka mitä. - Heznriltä linux palvelin alle 10€/kk. Ylläpito itse = tuki kaikille mitä tarvii.
- Varmaakin varmempia profetioita on muun hihhuloinnin myötä aina hauskaa seurata:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php