Vapaa kuvaus

Villi ja vapaa seikkailija.

Harrastuksina tieteet, shakin pelaaminen, väittely ja treenaaminen (CrossFit ja potkunyrkkeily)

Aloituksia

6

Kommenttia

6616

1. "Onko+ateismilla+teille+enää+merkitystä?"Ei,+kuten+joulupkkiin+uskomattomuudella+ei+ole+merkitystä+elämään+:)"Ateismin+kasvu+on+tipahtamassa,+entistä+harvempi+harhaluuloissaan+tahtoo+olla+enää+ateisti,+mistä+tämä+johtuu?"Uskontoihin+kuulumattomien+määrä+on+kasvamassa+Suomessa,+millä+perusteella+väität+että+ateistien+määrä+on+vähentymässä?+https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonto_Suomessa"Antakaas,+kun+Jumalanlapsi+vastaa;+Se+johtuu+siitä,+että+minun+työni+on+tuottanut+tulosta,+kuten+monen+muunkin+kristityn+työ,+olemme+saamassa+ateismille+loppua+pikkuhiljaa.+"Valitettavasti+väärä+alkupäätelmä+(uskonnottomuuden+määrä+on+kasvanut,+ei+vähentänyt)+joten+onko+sen+perusteella+sinun+työsi+aiheuttanut+useamman+ryhtymisen+ateistiksi?+Vai+onko+kaikki+tapahtunut+sinusta+huolimatta."Ihmiset+ovat+alkaneet+tajuamaan,+miten+syntistä+ateistina+olo+on,+miten+paljon+pahaa+ateismi+tuottaa,+miten+paljon+sillä+voi+itse+katsoa+asioita+läpi+sormien.+"Ateismi+ei+valitettavasti+toimi+käsityksesi+mukaan.+Koska+ateismissa+ei+syytä+voi+sälyttää+kenenkään+muun+niskaan,+jokainen+on+itse+vastuussa+siitä+että+käyttäytyy+hyvin+muita+kohtaan+joten+"sormien+läpi+katsomista"+ei+voida+hyväksyä+ateismissa+:)"Nyt+kun+rakkaus+on+voittamassa,+Jumala+on+tyytyväinen+ja+antaa+minulle+lisätehtäviä.+Nyt,+kun+Jumala+on+voittamassa,+rakkaus+tulee+olemaan+ikuista.+Rakastakaa,+Ensinäkin+Jumalaa,+minua+ja+sitten+lähimmäisiänne.+"Rakkaus+onneksi+ei+vaadi+uskoa+sinun+uskontoosi+:)"Älkää+koskaan+antako+ateistit+vihalle+valtaa,+älkää+antako+demonien+voittaa+tätä+sotaa,+koska+rakkaus+tulee+aina+voittamaan!+Hyvä+voittaa+aina!+Minä+voitan+aina!+Jumala+voittaa+aina+ja+tästä+planeetastamme+tulee+hienoin+paikka+kautta+aikojen!!+"Maailmamme+on+jo+ihan+hieno+ja+parantuu+uskonnostasi+huolimatta+koko+ajan+:)+Yksi+asia+johon+tämä+liittyy+on+että+keskiaikojen+jälkeen+ihmisillä+on+ollut+enemmän+vapautta+olla+ihmisiksi+:)"Olenko+oikeassa+siinä,+että+ateismi+ei+ole+teille+enää+niin+tärkeä+asia?+Sillä+minusta+tuntuu,+se+tuntuu+luuytimisessäni+asti,+että+Jumala+on+viemässä+tämän+ottelun.+Te+häviätte!+"Et+valitettavasti+ole+tässä+oikeassa,+mutta+voit+arvata+uudestaan,+ei+huolta.+Tässä+ei+ole+mikään+kiire.+:)+"Kohta+tekin+rukoilette+Jumalaa,+tunnette+hänet+sielussanne,+näette+valon,+rakastatte+ja+unohdatte+ateismin?+"Rakastan+kyllä,+mutta+en+valitettavasti+pysty+uskomaan+todistamattomiin+jumaluuksiin."Rakastakaa+minua,+unohtakaa+muut,+rakastakaa+siis+minua+ja+Jumalaa,+ja+tulevaa+aviomiestäni,+jonka+löysin+juuri+Euroopasta.+Hänestä+tulee+teidän+kakkosjohtajanne,+hän+auttaa+minua+saamaan+teidät+ymmärtämään+Jumalan+tärkeys+tässä+yhteiskunnassa.+Hän+auttaa+teitä,+jos+teille+tulee+hätä.+"Ei+kiitos+:)+Vaikka+asun+Euroopasssa,+täällä+on+mielenkiintoisempiakin+asioita+(muunmuassa+rakkaat+lähimmäiseni)+kuin+sinun+uskomuksesi.+:)+"Onko+asiaa/kysyttävää+ateismin+pahuudesta+ja+Jumalasta,+ja+hänen+rakkaudestaan?"Ei+ole+kysyttävää,+koska+ilmiselvästi+et+tunne+ateismia+lainkaan+tai+sitten+tahallaan+väärinymmärrät+asian.+:)
  2. Kristinuskon+ja+Jeesuksen+"elämänohjeiden"+puolesta+on+murhattu+lukemattomia+ihmisiä+myös+muunmuassa+keskiajalla.+Joten+kyse+ei+ole+tietystä+uskonnosta+vaan+kaikkien+puolesta+ihmiset+ovat+valmiita+tappamaan+valitettavasti.
  3. Avaajalle:"Ateismissa+uskotaan,+että"+Ateismissa+ei+uskota."koko+maailmankaikkeus+ja+mitä+siinä+on,+on+syntynyt+ilman+älyllistä+suunnittelijaa,+Jumalaa,+elottomista+aineista."Ilman+älyllistä+suunittelijaa+kyllä.+Mutta+sana+"eloton+aine"+ei+merkitse+mitään.+Lähinnä+siis+koska+ei+ole+mitään+eroa+elottoman+ja+elollisen+aineen+välillä."Jos+elottomat+aineet+ovat+todella+niin+älykkäitä+ja+viisaita,+"Ne+eivät+ole+itsessään+älykkäitä+tai+viisaita,+ne+ovat+ainetta."että+ne+ovat+kyenneet+synnyttämään+tai+kehittämään+koko+maailman+kaikkine+elollisine+olioineen+ja+luonnonlait,"Elämä+on+tavallaan+emergentti+ominaisuus+joka+tulee+silloin+kun+aine+on+tietyllä+tavalla+järjestetty+kiitos+luonnonlakien."niin+mihin+ateisti+vielä+tarvitsee+enemmän+viisautta+niin,+että+hänen+pitää+käydä+koulua+ja+opiskella?"Siihen+että+ymmärtää+ja+pärjää+maailmassa+paremmin.+Myös+mikäli+tahtoo+muokata+maailmaa+paremmaksi+tarvitaan+tietoa+siitä+miten+asiat+otimivat"Eikö+olisi+ateismin+logiikan+mukaista+antaa+elottomien+aineiden+hoitaa+maailman+asiat+tästä+eteenpäinkin?"Ateistista+logiikkaa+ei+ole+olemassa+yhtään+enemmän+kuin+"joulupukitonta+logiikkaa",+mutta+mistään+ateismiin+liittyvästä+ei+voi+vetää+vastaavaa+johtopäätöstä.+Mutta+myös+ihminen+on+osa+tätä+ainetta+joten+jos+ihminen+tekee+jotain+maailman+puolesta+on+se+yhtä+validi+kuin+muutkin."+Miksi+sotkea+sekaan+koulussa+saatua+viisautta,+jos+sitä+ei+ole+tarvittu+tähänkään+asti?"Itseasiassa+koulussa+opitaan+tietoa,+ei+viisautta.+Mutta+tietoakin+on+aina+tarvittu+erityisesti+jos+tahtoo+vaikuttaa+maailmaan+:)