Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jaaha+vai+niin+selvä.
  2. "Viestissäni,+joka+on+kirjoitettu+8.4+klo+13:53,+vastaan+sinulle+näin:#"Miksi+sitten+väitit+että+hävittäjät+tekisivät+Venäjän+hyökkäyksestä+kalliin?"Ne+tekisivät+osaltaan.#"Ja+viestissä+jonka+kirjoitit+5.4.+klo+18:52+lukee+näin:"Niiden+tarkoitus+ei+olekaan+voittaa+Venäjää,+vaan+tehdä+hyökkäys+tänne+niin+kalliiksi,+ettei+Venäjällä+ole+siihen+intressejä."VAAN+TEHDÄ+HYÖKKÄYS+TÄNNE+NIIN+KALLIIKSI,+ETTEI+VENÄJÄLLÄ+OLE+SIIHEN+INTRESSEJÄ.EI+TEHDÄ+OSALTAAN+HYÖKKÄYS+TÄNNE+NIIN+KALLIIKSI;+ETTEI+VENÄJÄLLÄ+OLE+SIIHEN+INTRESSEJÄ.Ymmärsit+tämän?+Hyvä+nyt+voidaan+jatkaa+eteenpäin."Valehtelet.+Linkki+on+edelleen+nähtävillä+ja+toiminnassa+tässä+ketjussa+viestissäni,+jonka+olen+kirjoittanut+3.4.2018+10:20."En+ole+valehdellut.+En+omista+hesaria+joten+en+voi+lukea+artikkelista+juurikaan+muuta+kuin+otsikon.+Taas+syytät+minua+valehtelusta.+Jos+olisin+voinut+kyseisen+artikkelin+lukea+olisin+lukenut+sen+mutta+koska+en+voi+niin+en+lue."Artikkeli,+joka+löytyy+linkistä+sen+sijaan+kertoo."Ja+se+maksaa."Voin+väittää,+koska+valehtelet+aivan+kaikesta,+myös+jopa+siitä,+ettet+muka+ole+saanut+tuota+linkkiä,+vaikka+olen+sen+sinulle+jo+aikaisemminkin+esttänut+useaman+kerran+toisissa+keskusteluissa.+Sinä+valehtelet+ja+vääristelet+siis+tietoisesti.+Ja+artikkeli+kumoaa+myös+esittämäsi+valheet+Suomen+puolsutusmenojen+riittävyydestä+tuohon+2%:n+rajaan."En+ole+koskaan+väittänyt+ettet+olisi+laittanut+linkkiä.+Ymmärrä+jo+etten+omista+hesaria+joten+en+myöskään+pysty+lukemaan+artikkelista+muuta+kuin+otsikon.+Kyllä+huomasin+että+linkitit+kyseisen+artikkelin+mutten+pysty+lukemaan+sitä.+Ymmärrätkö?+En+valehtele+mistään+joten+voisitko+aikuistua+ja+lakata+syyttelemästä+minua+valehetelusta+jos+en+kerran+ole+valehdellut.+"USA:lla+saattaa+olla+toimiva+ohjuspuolustusjärjestelmä.+On+kuitenkin+selvää,+että+se+ei+anna+10%:sta+suojaa."Eli+Yhdysvalalt+ei+pysty+puolustautumaan+ydinaseilta+=+valehtelit."Oletpa+epätoivoinen+vääristely-yrityksissäsi.+En+valehdellut.+NATO+ei+ole+hyökkämässä+Venäjälle,+mutta+jos+Venäjä+hyökkää+NATO-maihin,+silloin+se+tietysti+iskee+myös+Venäjälle.""NATO+ei+ole+hyökkämässä+Venäjälle."Jos+et+osaa+muuta+tehdä+kuin+sanoa+minua+valehtelijaksi+niin+sovitaan+sitten+että+hävittäjät+nostavat+suomen+puolustus+BKT:ta+500+000+000%+ja+että+Suomi+liittyy+Natoon+ja+Uganda+räjähtää+palasiksi+lehmät+lentävät.
  3. 62 / 243