raamattu on mielenvikaisille

poislähipiiristä

Tarvitsee todella olla sekaisin, jos siihen uskoo.

15

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattu on Jumalan vihan viinin pohjasakkaa ja kärsimyksen viiniä. Katkeraa kalkkia. Mutta Jumalan hulluuskin voittaa maailman koska Jumala on se energiadynamo, josta kaikki ajatukset ja askeleet ovat lähtöisin.

Seuraavat 2000 vuotta lienee tarkoitus koota Veeda tietoa, joka on MAKEAA VIINIÄ. Se siis on tarkoitettu autuudeksi ja onneksi. Raamattu varoittaa edeltäkäsin, että JOKA TIETOA LISÄÄ SE KÄRSIMYSTÄ VAIKEUTTAA. Eli niiden asema jotka ovat hurahtaneet kärsimykseen ja ristiin käy entistäkin tukalemmaksi veeda TIEDON noustessa ykköseksi.

Onnen määrä on vakio. Jos joku kahmii autuutta ja makeaa elämää niin monet puolestaan joutuvat kärsimään.

0-2000 jKr Uuden Testamentin ja Jeesuksen, vihan viini
      2000-4000 jKr Veeda kirjojen ja Krishnan makea viini

Molemmat ovat jossain määrin tuskallisia järkevälle ja viisaalle ihmisille. Jeshua tuhosi ihmiskunnan lännessä ja Krishna tulee tekemään sen idässä. Jumalasta tai enkelistä lähtevinä nuo opit ovat mahdottomia ihmisvoimin kumota ja voittaaa.

• hare_jeesus

Hare jeesus hare jeesus hare hare jeesus jeesus

• hare_jeesus kirjoitti:

Hare jeesus hare jeesus hare hare jeesus jeesus

Kiitos tuosta! Mutta se ei ole välttämättä sopivaa. Muistan lukeneeni jostakin, että hindut eivät mielellään käytä puheessaan Jeesuksen Kristuksen nimeä, vaan pyhittävät ja meditoivat sitä vain sydämessään? Eli se on jollakin tavalla paar tai pyhitetty nimi. Voi olla että olen ymmärtänyt väärin ja että liikaa korotan tässä Jeesusta MINÄ OLEN asemaan ja asetan Jeesusta II käskyn Herran asemaan, mutta jotenkin pelkään että etiketti ei salli kuin aidon mantran.

https://www.youtube.com/watch?v=VP623hMbAIA

• HARELEHMÄ
        alfa123om kirjoitti:

Kiitos tuosta! Mutta se ei ole välttämättä sopivaa. Muistan lukeneeni jostakin, että hindut eivät mielellään käytä puheessaan Jeesuksen Kristuksen nimeä, vaan pyhittävät ja meditoivat sitä vain sydämessään? Eli se on jollakin tavalla paar tai pyhitetty nimi. Voi olla että olen ymmärtänyt väärin ja että liikaa korotan tässä Jeesusta MINÄ OLEN asemaan ja asetan Jeesusta II käskyn Herran asemaan, mutta jotenkin pelkään että etiketti ei salli kuin aidon mantran.

https://www.youtube.com/watch?v=VP623hMbAIA

AMMUU!!!

• Joka uskoo raamattuun ja lukee sitä tietää totuudesta yhtä vähän kuin olisi suurimman valtameren eräällä rannikolla vaahtolautta. Koko tuo syvä ja iso valtameri olisi tutkimaton ja pimeä totuuden ulottumattomissa oleva alue. Ja vain tuo pieni vaahtolautta olisi tunnettu ja tutkittu.

Joka uskoo raamattuun ei tiedä myöskään rakkaudesta, uskollisuudesta, oikeudesta, vanhurskaudesta, kärsivällisyydestä juurikaan sen enempää. Raamattu invalidisoi melko pahoin noudattajansa. Tekee hänestä sairaaksi tekeytyvän laiskimuksen ja makeaa elämää viettävän vätyksen.

Raamatun lisäksi pitää olla sakramentit, jotka voivat vähän auttaa tilannetta. Ehtollisen veri tuo mukanaan luultavasti elämän valon / hengen ja joskus vielä ehkä pyhää henkeä.
      Mutta tuo pyhä henkikin voi olla melko toimimaton ja avuton ellei siihen lisätä avuja, joita esim. II Pietarin kirjeessä luetellaan.

Kristinusko on kaikenkattavana pakettina ehkä joten kuten toimiva, mutta pelkällä raamatulla ei pitkälle pääse.

• Kirjakääröt

2Piet.2:4 Biblia (1776). Sillä jos ei Jumala armahtanut niitä enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan on pimeyden kahleilla helvettiin syössyt, ja antoi ylön heidät tuomioon kätkettää.

• mytomuaani

Raamattu on mytologiaa, ja mytologian ei tarvitse vastata todellisuutta , se on jalat irti maasta meininkiä.

• menkäähoitoon

Raamattu on , tie , totuus ja elämä .

• ensyklopediavoittaa

Raamattu on vanha, keksitty ja turha.

• Ei vaan Jeesus väitti itse olevansa. Raamatusta hän ei puhunut mitään, kuten ei kukaan muukaan Raamatun sankari.

• Riippuu miten uskoo. Jossain määrin ymmärrän niitä uskovaisia, jotka ymmärtävät että Raamattu todellakin on (monien kymmenien) ihmisten eikä Jumalan ylös kirjoittama ja se on fakta josta ei pääse mihinkään.

• Me olemme viisaita joten me TIEDÄMME että olemme oikeassa ja kaikki jotka ovat kanssani eri mieltä ovat automaattisesti väärässä kaikessa.

(Lisää tähän joku raamatun kohta joka selittää kaikesta kaiken)

• yksilaumasta

Useimmat raamattua satukirjaksi väittävät eivät ole sitä edes avanneet saati läpi lukeneet. Jumalan sanaa voi ihmiselle avata vain Jumalan Henki.
      Jos oikeasti haluaa ottaa asiasta selvää, niin ota raamattu käteen ja pyydä Jumalaa avaamaan sitä sinulle (uskoit sitten Jumalaan tai et). Mitä menetät siinä jos teet niin. Korkeintaan koet puhuvasi yksiksesi.
      Näin myös Jumala josta raamatun sivuilla kerrotaan sanoo sanansa toimivan. Usko syntyy sanan kautta ja sanaa meille avaa Pyhä Henki.
      Ihmisjärjellä se ei avaudu.

• nämämuistan

Vanha testamentti: menkää kansojen joukkoon ja tuhotkaa ne sisältäpäin.
        Uusi testamentti: ihmiset kertoivat, että haimme jeesuksen haudasta.

• Sinä päivänä kun kaikkien aikojen kaikki tomaatit ovat kypsyneet ja syöjät ja syöjättäret ovat jääneet velkaa minulle yhden tomaatin minä toimin. Tuona päivänä minun valtani täydellistyy ja ulottuu maailman valtiaitten rintakehään asti. Näytän valtiaille oman valtiuteni koska he syyllistyivät syntiin minun valittuani kohtaan saamalla hänet lankeamaan sen verran kuin Sarunin eli pahin vihollisemme tarvitsi.

(Ei kyllä löydy tätä säettä raamatusta, mutta se melkein voisi korvata sieltä jonkin säkeen?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2583
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2222
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1425
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1300
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1066
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      991
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe