Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Tässäkään+ei+sanota+että+Jeesus+olisi+ollut+syntinen.
  2. >>+En+ole+lukenut+todistustasi+uudestisyntymästäsi,+voitko+toistaa+sen,+kiitos+!+<<En+ole+täällä+hyppimässä+sinun+pillisi+mukaan.>>+Vanha+liitto+eli+laki+liitto+ja+sen+järjestys+ON+LAKKAUTETTU+!!!+<<Tämän+minä+tiedän+oikein+hyvin.+Olen+jo+monesti+sinulle+kirjoittanut,+että+kyse+onkin+vain+siitä,+että+uudessa+liitossa+laki+on+edelleen+voimassa.>>+Sinulle+EI+OLE+ARMOA,+jos+ja+kun+yhä+tukeudut+vanhan+liiton+järjestykseen+!!!+<<En+minä+tukeudu+vanhaan+liittoon.+Olen+selittänyt+tämän+asian+jo+monta+kertaa.>>+ARMO+koskee+vain+niitä+jotka+eivät+luota+omiin+ulkoisiin+tekemisiinsä,+vaan+Kristuksen+TÄYTETTYYN+ja+TÄYDELLISEEN+TYÖHÖN+!!+<<Olen+tämänkin+selittänyt+jo+monta+kertaa,+että+minä+luotan+pelastuksen+suhteen+yksin+Kristukseen.>>+Mutta+sinä+siis+luotat+lakiin,+ja+omiin+tekoihisi,+vaikka+et+sitä+itse+tajua+!!!+<<En+luota+lakiin+ja+omiin+tekoihin.+Kyse+on+vain+siitä,+saammeko+tehdä+syntiä+lakia+rikkomalla+kun+olemme+armon+alla?+"Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!"+(Room.+6:15)+Lain+noudattaminen+ei+pelasta+ketään.+Mutta+meillä+ei+uudessa+liitossa+ole+mitään+lupaa+rikkoa+lakia+vastaan.+Oletan+että+sinäkin+noudatat+vähintään+kymmentä+käskyä.+Onko+se+lain+orjuudessa+elämistä,+omiin+tekoihin+luottamista?+Jos+rakastamme+Jeesusta,+noudatamme+käskyjä,+koska+emme+halua+tehdä+syntiä:+”Ja+siitä+me+tiedämme+hänet+tuntevamme,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+Joka+sanoo:+“Minä+tunnen+hänet”,+eikä+pidä+hänen+käskyjänsä,+se+on+valhettelija,+ja+totuus+ei+ole+hänessä.+Mutta+joka+pitää+hänen+sanansa,+hänessä+on+Jumalan+rakkaus+totisesti+täydelliseksi+tullut.+Siitä+me+tiedämme,+että+me+hänessä+olemme.+Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+niinkuin+hän+vaelsi.”+(1.+Joh.+2:3-6)"Jos+te+minua+rakastatte,+niin+te+pidätte+minun+käskyni."+(Joh.+14:15)
  3. >>+En+ole+lukenut+todistustasi+uudestisyntymästäsi,+voitko+toistaa+sen,+kiitos+!+<<En+ole+täällä+hyppimässä+sinun+pillisi+mukaan.>>+Vanha+liitto+eli+laki+liitto+ja+sen+järjestys+ON+LAKKAUTETTU+!!!+<<Tämän+minä+tiedän+oikein+hyvin.+Olen+jo+monesti+sinulle+kirjoittanut,+että+kyse+onkin+vain+siitä,+että+uudessa+liitossa+laki+on+edelleen+voimassa.>>+Sinulle+EI+OLE+ARMOA,+jos+ja+kun+yhä+tukeudut+vanhan+liiton+järjestykseen+!!!+<<En+minä+tukeudu+vanhaan+liittoon.+Olen+selittänyt+tämän+asian+jo+monta+kertaa.>>+ARMO+koskee+vain+niitä+jotka+eivät+luota+omiin+ulkoisiin+tekemisiinsä,+vaan+Kristuksen+TÄYTETTYYN+ja+TÄYDELLISEEN+TYÖHÖN+!!+<<Olen+tämänkin+selittänyt+jo+monta+kertaa,+että+minä+luotan+pelastuksen+suhteen+yksin+Kristukseen.>>+Mutta+sinä+siis+luotat+lakiin,+ja+omiin+tekoihisi,+vaikka+et+sitä+itse+tajua+!!!+<<En+luota+lakiin+ja+omiin+tekoihin.+Kyse+on+vain+siitä,+saammeko+tehdä+syntiä+lakia+rikkomalla+kun+olemme+armon+alla?+"Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!"+(Room.+6:15)+Lain+noudattaminen+ei+pelasta+ketään.+Mutta+meillä+ei+uudessa+liitossa+ole+mitään+lupaa+rikkoa+lakia+vastaan.+Oletan+että+sinäkin+noudatat+vähintään+kymmentä+käskyä.+Onko+se+lain+orjuudessa+elämistä,+omiin+tekoihin+luottamista?+Jos+rakastamme+Jeesusta,+noudatamme+käskyjä,+koska+emme+halua+tehdä+syntiä:+”Ja+siitä+me+tiedämme+hänet+tuntevamme,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+Joka+sanoo:+“Minä+tunnen+hänet”,+eikä+pidä+hänen+käskyjänsä,+se+on+valhettelija,+ja+totuus+ei+ole+hänessä.+Mutta+joka+pitää+hänen+sanansa,+hänessä+on+Jumalan+rakkaus+totisesti+täydelliseksi+tullut.+Siitä+me+tiedämme,+että+me+hänessä+olemme.+Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+niinkuin+hän+vaelsi.”+(1.+Joh.+2:3-6)"Jos+te+minua+rakastatte,+niin+te+pidätte+minun+käskyni."+(Joh.+14:15)
  4. Hyvä+että+joku+ymmärtää+että+Jeesus+oli+juutalainen.+Koko+Raamattu+on+annettu+vain+juutalaisille.+Jeesuksen+vuorisaarna+on+osoitettu+vain+juutalaisille.+Kaikki+käskyt+ovat+muodossa+"sano+israelilaisille".+Näin+myös+kymmenen+käskyä+on+annettu+"vain+Israelille",+silti+yksikään+kirkkokunta+ei+väitä+että+kymmenen+käskyä+koskisi+pelkästään+juutalaisia.+Jos+väität+että+jokin+käsky+Raamatussa+on+vain+juutalaisille,+mihin+vedät+rajan?+Millä+kriteereillä+päätät+mikä+käsky+koskee+juutalaisia+ja+mikä+kristittyjä?+Koskeeko+käsky+rakastaa+lähimmäistä+niin+kuin+itseä+vain+juutalaisia?+Kuten+sanoin,+me+pakanat+olemme+oksastettuja+Israeliin,+siksi+Israelille+annetut+käskyt+koskevat+myös+meitä.+Siinailla+annettiin+laki+Israelille.+Me+jotka+palvomme+Israelin+Jumalaa+olemme+velvollisia+noudattamaan+heille+annettua+lakia.+Raamatun+mukaan+laki+on+sama+juutalaisille+ja+pakanoille:"Sama+laki+olkoon+teillä,+niin+muukalaisella+kuin+maassa+syntyneelläkin;+sillä+minä+olen+Herra,+teidän+Jumalanne."+(3.+Moos.+24:22)