Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Miksi+postaat+saman+asia+kahteen+eri+kertaan?>>+Yhäkö+yrität+väittää+olevasi+uudestisyntynyt+???Kerro+uudestisyntymisesi+ja+mitä+siinä+tapahtui+!+<<Olen+jo+antanut+todistuksen+uskoontulostani+tällä+foorumilla.+Mutta+mitä+se+liittyy+tähän+aiheeseen?+Mitä+sen+on+yhtään+mitään+väliä+mitä+minä+olen?+Asiat+tappelevat,+ei+ihmiset.>>+En+todellakaan+pidä+sinua+uudestisyntyneenä,+sillä+sinä+ITSE+sanoit+nimittäin,+että+väitteeni+jonka+mukaan+olen+tullut+Jumalan+opettamaksi+on+naurettava+!+<<Väitit+saaneesi+opetuksesi+suoraan+Herralta,+mikä+ei+ole+mahdollista+koska+opetuksesi+on+täysin+raamatunvastaista.>>+Siis+laista,+eli+itse+sanon+sitä+Jumalan+Hyväksi+Tahdoksi,+koska+se+on+rakkautta,+ei+katoa+pineinkään+piirto,+mutta+vanhaan+eli+lakiliittoon+kuuluneet+ulkoiset+säädökset+lakkautettiin+samalla+kun+lakiliitto+lakkautettiin+Jumalan+toimesta+!!!+<<Ei+katoa+pieninkään+piirto+mutta+silti+säädökset+lakkautettiin?+Tajuatko+kuinka+ristiriitaista+tuo+on?>>+Sinä+olet+vaihtanut+siihen+Jesajan+kohtaan+sanan+toora+ja+siitä+et+luovu+<<Alkukielessä+on+tuossa+kohtaa+sana+Toora.+Siitä+et+pääse+yli+etkä+ympäri.+Voit+tarkistaa+itse+asian+tästä:+http://biblehub.com/interlinear/jeremiah/31-33.htm>>+Room.+5:20+Mutta+laki(liitto)+tuli+VÄLIIN,+että+rikkomus+suureksi+tulisi;+mutta+missä+synti+on+suureksi+tullut,+siinä+armo+on+tullut+ylenpalttiseksi,+<<Nyt+sinä+itse+lisäät+Raamattuun+jotain+mitä+siellä+ei+todellakaan+lue.>>+Kuin+myös+näyttää+ihmiselle+hänen+oma+kyvyttömyytensä+itse+pyhittää+ja+pelastaa+itseään,+eli+synneistä+ei+pääse+muuten,+kuin+Kristuksen+ristintyön+vuoksi+ja+avulla,+omavanhurskaus+ei+riitä+eli+omat+lain+noudattamis+yritykset,+eikä+siten+siis+eläinuhrit+sun+muut+muotomenot+kuten+ruoka+ja+juoma+säädökset+ja+erilaiset+vesi+pesot+!!!+Sinä+siis+yhä+jumitat+vanhan+liiton+järjestyksessä,+eli+sinä+yrität+vanhurskautua+omilla+teoillasi+!<<Olen+monta+miljoonaa+kertaa+tällä+foorumilla+sanonut,+että+laki+ei+pelasta+ketään,+yksin+armo.+Mutta+se+että+olemme+armon+alla+ei+anna+meille+oikeutta+tehdä+syntiä+rikkomalla+lakia:"Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!"+(Room.+6:15)Jos+rakastamme+Jeesusta,+noudatamme+hänen+käskyjään.+Ja+Jeesuksen+mukaan+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto.
  2. >>+Yhäkö+yrität+väittää+olevasi+uudestisyntynyt+???Kerro+uudestisyntymisesi+ja+mitä+siinä+tapahtui+!+<<Olen+jo+antanut+todistuksen+uskoontulostani+tällä+foorumilla.+Mutta+mitä+se+liittyy+tähän+aiheeseen?+Mitä+sen+on+yhtään+mitään+väliä+mitä+minä+olen?+Asiat+tappelevat,+ei+ihmiset.>>+En+todellakaan+pidä+sinua+uudestisyntyneenä,+sillä+sinä+ITSE+sanoit+nimittäin,+että+väitteeni+jonka+mukaan+olen+tullut+Jumalan+opettamaksi+on+naurettava+!+<<Väitit+saaneesi+opetuksesi+suoraan+Herralta,+mikä+ei+ole+mahdollista+koska+opetuksesi+on+täysin+raamatunvastaista.>>+Siis+laista,+eli+itse+sanon+sitä+Jumalan+Hyväksi+Tahdoksi,+koska+se+on+rakkautta,+ei+katoa+pineinkään+piirto,+mutta+vanhaan+eli+lakiliittoon+kuuluneet+ulkoiset+säädökset+lakkautettiin+samalla+kun+lakiliitto+lakkautettiin+Jumalan+toimesta+!!!+<<Ei+katoa+pieninkään+piirto+mutta+silti+säädökset+lakkautettiin?+Tajuatko+kuinka+ristiriitaista+tuo+on?>>+Sinä+olet+vaihtanut+siihen+Jesajan+kohtaan+sanan+toora+ja+siitä+et+luovu+<<Alkukielessä+on+tuossa+kohtaa+sana+Toora.+Siitä+et+pääse+yli+etkä+ympäri.+Voit+tarkistaa+itse+asian+tästä:+http://biblehub.com/interlinear/jeremiah/31-33.htm>>+Room.+5:20+Mutta+laki(liitto)+tuli+VÄLIIN,+että+rikkomus+suureksi+tulisi;+mutta+missä+synti+on+suureksi+tullut,+siinä+armo+on+tullut+ylenpalttiseksi,+<<Nyt+sinä+itse+lisäät+Raamattuun+jotain+mitä+siellä+ei+todellakaan+lue.>>+Kuin+myös+näyttää+ihmiselle+hänen+oma+kyvyttömyytensä+itse+pyhittää+ja+pelastaa+itseään,+eli+synneistä+ei+pääse+muuten,+kuin+Kristuksen+ristintyön+vuoksi+ja+avulla,+omavanhurskaus+ei+riitä+eli+omat+lain+noudattamis+yritykset,+eikä+siten+siis+eläinuhrit+sun+muut+muotomenot+kuten+ruoka+ja+juoma+säädökset+ja+erilaiset+vesi+pesot+!!!+Sinä+siis+yhä+jumitat+vanhan+liiton+järjestyksessä,+eli+sinä+yrität+vanhurskautua+omilla+teoillasi+!<<Olen+monta+miljoonaa+kertaa+tällä+foorumilla+sanonut,+että+laki+ei+pelasta+ketään,+yksin+armo.+Mutta+se+että+olemme+armon+alla+ei+anna+meille+oikeutta+tehdä+syntiä+rikkomalla+lakia:"Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!"+(Room.+6:15)Jos+rakastamme+Jeesusta,+noudatamme+hänen+käskyjään.+Ja+Jeesuksen+mukaan+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto.
  3. >>+Raamatun+mukaan+asia+on+ihan+toisin+ja+Jeesuskin+oli+syntinen+ennen+ylösnousemistaan+ja+pyytelikin+syntejään+anteeksi.<<Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan+että+Jeesus+oli+syntinen?+Ei+missään.+Jos+Jeesus+oli+syntinen,+hän+ei+olisi+voinut+olla+virheetön+karitsa+ja+synnitön+uhri+meidän+puolestamme.>>+Hep.+5:2+ja+hän+voi+säälien+kohdella+tietämättömiä+ja+eksyviä,+koska+hän+itsekin+on+heikkouden+alainen,3.ja+tämän+heikkoutensa+tähden+hänen+täytyy,+samoinkuin+kansan+puolesta,+niin+itsensäkin+puolesta+uhrata+syntien+edestä.+<<Tässä+kohtaa+puhutaan+ylipapista.>>+7.+Ja+lihansa+päivinä+hän+väkevällä+huudolla+ja+kyynelillä+uhrasi+rukouksia+ja+anomuksia+sille,+joka+voi+hänet+kuolemasta+pelastaa;+ja+hänen+rukouksensa+kuultiin+hänen+jumalanpelkonsa+tähden.8.+Ja+niin+hän,+vaikka+oli+Poika,+oppi+siitä,+mitä+hän+kärsi,+kuuliaisuuden,+<<Tässä+ei+sanota+että+Jeesus+oli+syntinen.Raamatun+mukaan+Jeesus+oli+synnitön:"Sillä+siihen+te+olette+kutsutut,+koska+Kristuskin+kärsi+teidän+puolestanne,+jättäen+teille+esikuvan,+että+te+noudattaisitte+hänen+jälkiänsä,+joka+"ei+syntiä+tehnyt+ja+jonka+suussa+ei+petosta+ollut","+1.+Piet.+2:21-22"Ja+te+tiedätte+hänen+ilmestyneen+ottamaan+pois+synnit;+ja+hänessä+ei+ole+syntiä."+1.+Joh.+3:5"Sillä+ei+meillä+ole+sellainen+ylimmäinen+pappi,+joka+ei+voi+sääliä+meidän+heikkouksiamme,+vaan+joka+on+ollut+kaikessa+kiusattu+samalla+lailla+kuin+mekin,+kuitenkin+ilman+syntiä."+Hepr.+4:15"Kuka+teistä+voi+näyttää+minut+syypääksi+syntiin?+Jos+minä+totuutta+puhun,+miksi+ette+minua+usko?"+Joh.+8:46Jeremian+profetaalisten+sanojen+mukaan+tuleva+Messias+on+synnitön:"Hänelle+annettiin+hauta+jumalattomain+joukossa;+mutta+rikkaan+tykö+hän+tuli+kuoltuansa,+sillä+hän+ei+ollut+vääryyttä+tehnyt+eikä+petosta+ollut+hänen+suussansa."+Jes.+53:9Myös+ristinryöväri+todistaa+että+Jeesus+oli+synnitön:"Me+tosin+kärsimme+oikeuden+mukaan,+sillä+me+saamme,+mitä+meidän+tekomme+ansaitsevat;+mutta+tämä+ei+ole+mitään+pahaa+tehnyt."+Lk.+23:41