Terve,
Tuli tänään hylkäävä päätös Finnair plus Diners Club kortista."Valitettavasti meille ei tällä kertaa ole mahdollisuutta myöntää sinulle jäsenyyttä. Päätös perustuu kokonaisharkintaan sekä käytössämme olevan tilastollisen mallin perusteella tehtyyn analyysiin."
Eipä se elämä tähän kaadu. Ihmettelen vaan tuota hylkäävää päätöstä. Omasta mielestäni täytin hakemuksen kriteerit mutta taisivat Dinersin toimistossa olla eri mieltä. Ennestään minulla on Mastercard ja aina ollu maksut ajallaan siinä.
Kuitenkin itse kysymykseen; Onko kenelläkään kokemusta, kuinka kauan kannattaa odottaa ennen kuin tekee uuden hakemuksen, jos tekee?
Diners Club, uusintahakemus
2
461
Vastaukset
- Muutama vuosi
Odota muutama vuosi, josko nykyinen käsittelijä(jät) jäisivät eläkkeelle.
Ennen sitä ei kannata laittaa uutta hakemusta. He nimittäin katsovat, että aikaisempi hakemuksesi on hylätty, ja uusi hakemus hylätään automaattisesti. - ehkä oppinut
Nykyään on tiukentuneet kriteerit niissä asioissa, hyvä jos ei vaadi maksettua kallista omakotitaloa vakuudeksi että voi maksaa velan pois, ei kannata ottaa sitä jos ei voi maksaa muutenkaan kuukausittaisia laskuja kerron kokemuksella. Sitten kun se korttitalo lähtee rtomahtamaan se menee täysin alta ja tuloee helvetoinmoiset velat päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862