Onko miehen peräsuoli teille pölvästeille jotenkin pyhempi paikka kuin naisen peräsuoli, jonne myös miehillä on melko yleinen tapa tunkea elintään naisen / tytön suostumuksella tai ilman?
Anatomisesti ja toiminnallisesti tai bakteriologisesti niissä ei ole oleellista eroa, joten eron täytyy olla jotenkin keksitty.
Itse olen hetero enkä tuhlaa ajatuksiani siihen onko joku homo vai ei, enkä mieti toisten heppejä tai peräreikiä. Kumma kun te jotka koette oikeudeksenne puuttua tuntemattomien elämään ja haukkua ja herjata, jatkuvasti mietitte ja pohditte noita asioita jos ette mukamas itse ole homoja. Taidattepa vaan olla tai ainakin haluaisitte olla, mutta ette uskalla!
Antakaa toisten elää omaa elämäänne ja eläkää te omaanne!
Kysymys homojen haukkujille!
hankkikaa elämä
13
127
Vastaukset
- Se on vitsaus
Olet tavallaan oikeassa.
Sehän onkin enemmän niinkuin yläpään sairaus. - heetero
jos on ihan sama, onko kyseessä miehen vai naisen peräaukko, on sinullekin sitten varmaan ihan sama kumpaa sukupuolta panet. kuitenkin sanot olevasi hetero?!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711303Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210445- 514523
- 244227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164162Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363970Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573869No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413693- 583420
- 423105