Onko miehen peräsuoli teille pölvästeille jotenkin pyhempi paikka kuin naisen peräsuoli, jonne myös miehillä on melko yleinen tapa tunkea elintään naisen / tytön suostumuksella tai ilman?
Anatomisesti ja toiminnallisesti tai bakteriologisesti niissä ei ole oleellista eroa, joten eron täytyy olla jotenkin keksitty.
Itse olen hetero enkä tuhlaa ajatuksiani siihen onko joku homo vai ei, enkä mieti toisten heppejä tai peräreikiä. Kumma kun te jotka koette oikeudeksenne puuttua tuntemattomien elämään ja haukkua ja herjata, jatkuvasti mietitte ja pohditte noita asioita jos ette mukamas itse ole homoja. Taidattepa vaan olla tai ainakin haluaisitte olla, mutta ette uskalla!
Antakaa toisten elää omaa elämäänne ja eläkää te omaanne!
Kysymys homojen haukkujille!
hankkikaa elämä
13
141
Vastaukset
- Se on vitsaus
Olet tavallaan oikeassa.
Sehän onkin enemmän niinkuin yläpään sairaus. - heetero
jos on ihan sama, onko kyseessä miehen vai naisen peräaukko, on sinullekin sitten varmaan ihan sama kumpaa sukupuolta panet. kuitenkin sanot olevasi hetero?!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121348
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!391177Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka47992- 102888
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r82754Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa48751Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77723Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708- 34636
- 59625