Onko miehen peräsuoli teille pölvästeille jotenkin pyhempi paikka kuin naisen peräsuoli, jonne myös miehillä on melko yleinen tapa tunkea elintään naisen / tytön suostumuksella tai ilman?
Anatomisesti ja toiminnallisesti tai bakteriologisesti niissä ei ole oleellista eroa, joten eron täytyy olla jotenkin keksitty.
Itse olen hetero enkä tuhlaa ajatuksiani siihen onko joku homo vai ei, enkä mieti toisten heppejä tai peräreikiä. Kumma kun te jotka koette oikeudeksenne puuttua tuntemattomien elämään ja haukkua ja herjata, jatkuvasti mietitte ja pohditte noita asioita jos ette mukamas itse ole homoja. Taidattepa vaan olla tai ainakin haluaisitte olla, mutta ette uskalla!
Antakaa toisten elää omaa elämäänne ja eläkää te omaanne!
Kysymys homojen haukkujille!
hankkikaa elämä
13
113
Vastaukset
- Se on vitsaus
Olet tavallaan oikeassa.
Sehän onkin enemmän niinkuin yläpään sairaus. - heetero
jos on ihan sama, onko kyseessä miehen vai naisen peräaukko, on sinullekin sitten varmaan ihan sama kumpaa sukupuolta panet. kuitenkin sanot olevasi hetero?!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612