Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten laihduitte?

10+14=?

Miten ootte laihtuneet alipainoon? Mä laihduin viime vuonna 10 kiloa,mut jotenkin muisti ei pelaa niin en muista miten laihduin! Tarkotan että laihdutitteko te viikossa 5 kiloa vai pikkuhiljaa...

26

3108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hwelma

      kokeile nutrilett tuotteita..jos mahdollista! Itse kokeilen ensi viikolla, jonka jälkeen alan syömään vähän, jatkan niin kauann kunnes oon tyytyväinen! kertokaa kokemuksista!

    • dfghjkfdrgthjkl

      kuka h*lvetti laihtuu 5 kiloo viikossa? -_-
      Nesteitä ne vaan on.

    • KYSYMYS?

      Onko jotain muuta kuin nutrilett. Kannattaako syömättömyys?

      • kjhujyu

        varmasti kannattaa, sillähän laihdut, mutta rupeat ahmimaan ja kilot tulee sadasti takas..onnea matkaan, kokemusta on!


      • vastaus?

        Itse olen kokeillut Allevo-tuotteita, jotka olivat muistaakseni pari euroa Nutrilettia halvempia (Anttilassa). Parsakaali-basilikakeitto oli ihan hyvää, laitoin joukkoon yleensä 100g (pakaste)parsakaalia/annos (höyrytin/haudutin ja lisäsin keiton sekaan, vain 21kcal/100g, keitto 110kcal/annospussi)

        Vadelma-banaanipirtelökin ihan menetteli, vaikka kehumista ei kyllä ollut. (Lisäsin pari rkl vehnälesettä, n.3kcal/2rkl)


    • Salaatin syöjä.

      Laihtuuko salaatilla?

    • id10t

      Sama se mitä syöt, salaattia vai suklaata, voit silti laihtua/lihoa. Juttu katsos on siinä, kuinka paljon sitä syö.

    • harehopp!

      Fakta on, että 5 kiloa viikossa on mahdottomuus laihtua! Se on fysiologinen mahdottomuus. Nestettä joo, sitä saa kyllä pois ja montakin kiloa, mutta tulee tuplasti/viisinkertaisesti takasin!
      Ja joo, kyllä voit putputtaa sen kaalinlehden päivässä ja laihtua, mutta miten kauan jaksat sitä jatkaa!? Missä vaiheessa kroppa sanoo kiitti- mulle -riitti ja alat ahmia!? Niin nimittäin käy, kokeile!
      Siis vuosi? Kolme vuotta? Kymmenen vuotta p e l k k ä ä salaattia!??? Edes viikko pelkkää salaattia?? Tule kertomaan missä vaiheessa ratkesit, jännä kuulla!!

    • SALAATTIa

      Okei,alotan huomenna salaatilla,kiitti rohkaisusta!

    • harehopp!

      No aloita ihmeessä! =)
      Se on sun "elämä", tee sillä ihan mitä haluat =))

    • anous90

      mie olen "entinen" anorektikko, nyt tullut tuntemukset ja tekemiset aikalailla takaisin. niin, laihdutin vähällä syömisellä ja runsaalla liikunnalla aiemmin. nyt olen alkanut taass syömään tosi niukasti ja anorektisesti, mutta tuloksia ei näy. aikansa vie, koska kroppa käy säästöliekillä kun syö liian vähän. haluan laihduttaa ainaki sen 10kg, nyt oon 186/82..... :( yök!

    • koklailtu monesti

      Paras keino:

      Juokse juokse juokse, jumppaa, liiku, tee kaikkea, älä ikinä pysähdy! Jos iskee hirvee nälkä päivän aikana, juo lasillinen Valion kymmenen kalorin mehukeittoa ja paljon vettä. Käytä joka päivä about 30-40 kpl laksoja ja nesteenpoistajia. Varmasti laihdut - ja paljon nopeasti.
      Ja löydät itsesi osastolta letkuista vierihoidosta, lihomasta ja takuuvarmasti sama rumba senkuin jatkuu.

      Suosittelen.

    • lemut jäi

      Mä pieraisin ja samalla lähti 10 kiloo. Tee säki samoin.

    • anonyyymiii

      Paras keino on olla syömättä joku kaks viikkoo, laihduin itse 10 kiloo, join vain 250ml vettä päivässä ja en urheillut. Jos tuon lisäksi urheilet, voit laihtua enemmän. Paino tippui 59-->48.9

    • NancyO

      250 ml... Joo ja kuole nestehukkaan. Ei ristus.

    • mirabella86

      minusta parasta on laihduttaa pikkuhiljaa niin ei ihan kaikki lihakset surkastu. muutenkin se on helpompaa.

      en ole vielä alipainoin mutta pian olen. syön 400-700kcal päivässä ja harrastan liikuntaa kohtuudella.

    • 10+14=?

      Kiitos mirabella86 vastaksestasi. :)Otan saman tavan kuin sinä. Katsotaan miten käy. Ilmoittelen 1-2 viikon päästä...

    • fireangelsworld

      minä oon laihtunu 57 --> 40 tälleen että aamulla daim cappuccino (80 kaloria) pyörällä kouluun - 100 kaloria koulussa lasi vettä sitten pyörällä kotiin - 100 kaloria kotona taas daim cappucchino koiran kaa väh 3 km lenkki n.- 100kaloria illalla taas cappucchino ja 3 km lenkki : ) nälkä ei tunnu kun pitää mahan täynnä nestettä kantsii kyl välillä syödä ananasta nii nesteitä lähtee : )

    • AAAALoittaja

      Kiitos edelliselle vastaukselle! ♥

    • skinny on XmAS

      munkin on pakko laihtua. Haluan olla jouluaattona 50 kg tai alle.
      Nyt painan n. 62 kg. voi heittää kilon yli tai alle välillä.

      Mietin, että oisko hyvä, joku vesi/maitopaasto 2 viikkoa ja sitten kevyttä syömistä jatkais.... vaiko esim. 400 kcal pv?

      AUTTAKAA! pakko olla laiha. ei kiitos mitkään terveelliset elämäntavat 1500 kcal :S no thanks. se ei nyt käy tässä tilanteessa.

      haluun laihtua nopeesti mutta en tietenkää palaa normi syömistottumuksiin jottei paino tuu takas

      • skinnybella

        mä aattelin just et ens viikolla aloitan syömään kevyesti ja sitten sitä seuraavalla viikolla aloitan mehu/vesi/vihreätee paaston kesto 2 viikkoa, sitten syö jtn keittoja (just esim nutrilet allevo, niissä vähän kaloreita) viikon ja kattoo jos vaikka paino putoais


    • tää toimii!

      Heij! 2468 dietti on kyllä myäs mielestäni super tehokas,kunhan jaksaa sitoutua!:)

      Mä itse jatkoin tätä diettiä 3 kuukautta ja mä laihduin niin,että
      1kk =laihduin 8kg
      2 kk= laihduin taas 6 kg
      Ja vikana kuukautena laihduin 5 kg:)
      Eli yhteensä kolmes kuukaudes 19 kiloa!!! Nyt syön n. 400-600 kaloria päivässä ja paino nousi dietin jälkeen 2 kg,MUTTA nyt taas laskenut takaisin ja paino pysyy melko samana,mutta mietin aloittaa uudelleen pariks viikoks 2468 dietin,että laihtuisin vielä muutaman kilon:)

      Mun mittani on tällä hetkelleä= 161cm ja 44kg eli kun alotin ton dietin olin tosiaan saman pitunen ofcourse,mutta painoin sen 63kg

    • sickgirl

      Mä olen laihtunut nyt kuukaudessa 7kg!:) Söin päivässä 0-400kcal

      Tosin Olen TÄNÄÄN lähdössä itseasiassa 5 tunnin päästä SAIRAALAAN..letkut mulel laitetaan ihan varmasti:( pelottaa ja ahistaa,mut tavallaa tiän et mun BMI on vaarllisen alhanen,mutta mä olisin vaan halunnut laihtua 29 kiloon ja mennä vasta sitten niihin letkuihin,mutta sairaalaan mut raahataan...

      Mä oon 158cm ja painan 31,5kg
      Mun tavote paino täs vuosien varrel vaan laski ja laski ja laski nyt mun tavote painoni oli 29kg35 kiloon olin tuolloin 155cm pitkä ja jouduin sairaalaan letkuihin,koska mun sydän meinas pettää..olin niin nuori että pro-ana sivuilla käyminen sai mut ottamaan SUORAAN JA TÄSMÄLLEEN SAIRAAN LAIHUTUS TAVAN ja se johti mut 3 viikoks letkuihin.
      Siitä mä tosiaan meninkin osastolle ja "paranin" ja nostin painoani 45 kiloon ja olin tuossa painossa loppuvuoden ja kun kesäloma koitti ja olin siirtymässä kasille mun ongelmat palasivat ja laihduin 5 kg 2 viikossa..pysyttelin kasi luokan 40 kilosena,mut pituutta rupes si tulee ja kasvoin sen 3cm eli 158 cm:seks:D
      Ja painokin nousi takaisin sen 4 kg.
      Nyt ysillä mä romahdin taas pahemmin tähän kaikkeen ja syksyllä laihutin 6 kiloa pois ja olin tosiaan sen 38,5 kg vielä kuukausi sitten,mutta nyt oon sen 31,5kg kúten alussa ja kerroinkin...halusin jakaa tän ja varoittaa tästä sairaudesta!! Mullehan diagnosoitiin se anorexia nervossa kun olin sen 13..melkein 14:/

    • lalalal

      Mä laiduin 8 kg kun olin 10 päivää kokonaan ilman kaloreita. Mutta en suosittele niin radikaaleja tapoja :)

    • tralallaanimetönn

      No mä oon syöny päivässä max 800kcal, yleensä pyörii siinä 400-600kcal/pv ja lisäks liikkunu aamulla ja illalla. Lisäks kävelen pitkin päivää ja muutenki juoksen paikasta toiseen ja sitten jos on harrastuksii siinä välillä niin sielläkin liikun ja öö emt. Aion huomenna alottaa ton 2468-dieetin ja toivon todellaki, että laihdun lisää. :-)

    • Oonkonormaali

      Ite teen näi:

      Lopetan syömisen hetkeks. Pian huomaan et aina kun syön nii mulle tulee vatsa kipeesks koska oon alkanu hylkiä ruokaa kun mun vatsa on tottunu vaan veteen. Srn jälkeen en ees haluu syyä. Laksat ei kannata koska rasvat imeytyy kehoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe