hakusessa ylläpitohevonen

verzzz

eli olisi hakusessa puoliveri ylläpito polle.polle saisi heppakavereita ha liikutusta ja tarvittavat rokotukset hoidot yms yms yms.polle tulisi eteläsavoon.hakusessa todellapitkäaikainen sopimus eli esim 5v tai enemmän eli tosipitkäsopimus.aloittaisiin kisaamaan seurakisoissa esteillä ja koulussa kun vanhenen ehkä kansallisiin asti mutta en tiedä.osaan varustaa hoitaa siis kaikki sujuu trailerii vienti yms yms yms yms kaikki hoituu.minulla on myös äiti joka myös osaa ratsastuksen ajo hoidot elisekin osaa kaikki.hyppään vasta 60-70 mutta edistyn nopeasti osaavan pollen kanssa.koulua en osaa kovinhyvin mutta siinäkin edistyn nopeasti osaavalla pollella.olen ratsastellu ravureilla ja exs ravureilla ja 3 käynyt tunneilla nyt en ole 2 vuoteen eli olen tottunut itsenäiseen ratsastukseen.olemme omistaneen aina hevosia joten polle saisi kaverikseen ruunan koska siitostamma potkii joten ruuna on vailla tarhakamua.olemme etsineet tässä kesän aikana tallia mutta vielä sellaista ei ole löytynyt yhdestä paikasta ollaan kiinostuneita.

mailaa osoitteeseen [email protected] kerron lisää itsestäni ja äidistäni.laita pollesta kuva ja viedokin olisi kiva mutta ei todelakaan pakollinen.mailaa silti minulle vaikka tallia eiole vielä löytynyt koska tämän kesän aikana se oisi löydettävä.

2

172

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkäewgjäåwejg

korjaan 3v käynyt tunneilla

• -.-.-.--

LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2416
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1501
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      643
      1016
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe