Ostetaan shettis + kysymys

Ostetaan shettis, mieluiten ruuna. Pitää olla ajettu ja ratsastettu, luonteeltaan kiltti. Mielellään kooltaan 100cm--->.
Yhteydenotot s-postilla, kerron sitten enemmän musta :)

Ja sitten yks kysymys. Eli mun kaveri on 150cm pitkä ja painaa 50 kg, voiko hän ratsastaa shettiksellä? :)

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja siis itse olen liian iso ratsastamaan säännölisesti shettiksellä

    • miiiiiimassssssa

      Mitäs järkeä sitten on sellainen ostaa? En usko että jaksat pitää sitä. Valitettavasti.

      • Enhän mä osta sitä ratsastukseen...! Kai tiedät että voi tehdä paljon muuta kun ratsastaa niillä?
        Ja jos edes vähän epäröisin että en jaksais pitää sitä, niin silloin en ostais heppaa...


      • shetufani

        samaa mieltä


    • mminä

      Huoh... Vielä löytyy ihmisiä jotka luulee että hevosilla ja poneilla ei voi tehdä muuta kuin ratsastaa... Tietenkin voit ostaa shetukan vaikka et voi ratsastaa sillä, ei tartte kuunnella tommosii tyyppei :) Edellyttäen tietenkin että hoitopuoli ja maastakäsittely on kunnossa. Voithan kuitenki ajaa, ohjasajaa, talutella, juoksuttaa, koittaa agilityä, opettaa temppuja, yms kivaa :) Jos ostat ison shettiksen (esim 105 cm) ja shettiksesi on vankkarakenteinen niin uskoisin että kaverisi voi ratsastaa sillä. Jos ostat pienemmän (esim 100 cm) niin olisi hyvä jos löytyisi hieman pienempi kuski. Nämä ovat tietenkin vain minun mielipiteitäni... Onnea ja iloisia hetkiä tulevan shetukan kanssa! :D

      • shetufani

        ÄLÄ SANO SHETUKKA!SE KUULOSTAA SAMALTA KU METUKKA!TIIÄTKAI MITÄSE TARKOTTAA!sori en ajatellu mitä mäsanoin tossa ekana eli tiedän et shettiksillä voi tehä muutaki ku ratsastaa.pahoittelut


    • vuonis2

      Hei!

      Olisi tarjolla shettisTamma n.100cm,helppo ratsastaa mutta shettis on aina shettis.....Se maksaa 500e,sillä ei ole ajettu kuin "työajoa" mutta varmasti tosi helppo hoitaa......Ota yht.

      [email protected]

      Olisi myös 88cm korkea shettistamma arka ja kevytrakenteinen joten kaverisi ei voisi ratsastaa mutta voisi talutella yms...

      • Kiitos viestistäsi mutta en enää etsi shettistä! :)


    • shetufani

      siisoikeesti!kuinka paljon sä painat et varmaan ratsastais pitkään!ja kuinka kauan oot ratsastanu!!!!!

      • Siis en enää etsi shettistä eli ei tarvitse kirjoittaa tänne enää mitään.

        En nyt ihan ymmärrä miks sä haluut tietää mitä mä painan ja kuinka kauan oon ratsastanu (jos sä ees kysyit sitä multa..?)...
        Mut painan 48 ja oon ratsastanu jotain 6 vuotta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe