Anorektinen nainen on ruma

rasvaa kehiin babyt

Anorektinen nainen tulee harvoin raskaaksi. Luonto ajattelee, että luiseva nainen ei sovi lapsen äidiksi. Luonto on viisas. Monilla liian laihoilla on myös mielenterveys ongelmia.

17

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luut kolisee, ei

Luiseva nainen ei ole myöskään seksikäs. Luisevat jalat karkottavat kunnon miehet. Ei tietenkään pidä myöskään olla liian lihava. Luonto vihaa enemmän kuitenkin luisevia, eikä anna niiden kunnolla lisääntyä.

• 123 123

Itte oot ruma!

• 60 kg ok 160 cm

Ihanaa, kun naisen kanssa rakastellessa tuntee kunnon rinnat ja saa pienen otteen pakaroista, aaahhhh.

• luut piiloon ei upok

Monet sairaudet pilaa ulkonäköä, jopa suorastaan runtelee olemuksen.

Sikäli tämä aihepiiri on hiukka huono.

Tuolla ylipainon puolella on valtaosa pelkästään oman velttoilun takia.
      Eikä 120 kilonen teini paljoa houkuttele.

Valitettavasti jo kouluiässä sinne tyllertää lapsia jotka heilauttaa vaakan yli kuudenkymmenen

Selluliitti,aikanme sairaus.

• ei ruma

Anoreksia on vakava sairaus, johon voi jopa kuolla. Sairastuneet itse haluavat pääsääntöisesti parantua, muttei se onnistu. Rumaksi haukkuminen ei paranna ketään.

• järki käteen

On anorektisen laihoja naisia, jotka eivät ole kuitenkaan sairastuneet anoreksiaan. Heillä on väärä luulo siitä, että luiseva nainen olisi kaunis. Ja sairastuneet taas kuvittelee että että ne on läskejä. Siksi pienen ylipainon ihannointi ei yhteiskunnassa olisi ollenkaan pahasta. Liian laiha ei onneksi synnytä, se on luonnon valinta.

• klgg

"On anorektisen laihoja naisia, jotka eivät ole kuitenkaan sairastuneet anoreksiaan. Heillä on väärä luulo siitä, että luiseva nainen olisi kaunis. "

Hieman ristiriitainen väite. Tuo väärä luulohan on anoreksian yksi oire. Anoreksia on vaikea sairaus ja sitä on vaikea ymmärtää sellaisten ihmisten, jotka eivät itse ole sitä sairastaneet. Olen itse anoreksiaa sairastavaa läheltä katsonut viisi vuotta ja en todellakaan ymmärrä sitä edelleenkään. Siksi sitä on niin vaikea parantaakin. Sen vaan tiedän, että se on kauhea sairaus ja itse sairastunut kärsii siitä uskomattoman paljon.

Totta on, että laihuuden ihannointi ja liian laihat mallit saavat nuoret tytöt laihduttamaan ja sitä kautta sairastumaan anoreksiaan. Ilta-Sanomat repii otsikoita siitä, jos joku julkisuuden henkilö on nähty rannalla ja hänellä on reisissä hieman selluliittia. Jonkinlaista vastuuta toivoisin medialta!

• Se on vain hyvää

Samaa mieltä olen. Itse olen mieltynyt selvästi, normaalipainoisiin terveen näköisiin naisiin. Rasvaa varsinkin reisissä, takamuksessa ja lantiolla, yleensä tähän yhdistelmään kuuluu myös isommat rinnat kuin laihoilla, joka on plussaa.

Litteä vatsainen, luupeppuinen, tikkujalka ei vain yksinkertaisesti ole seksikäs ja silmää miellyttävä.

Naiset jotka olette normaalipainoisia tai ylikin, olkaa ylpeitä siitä, olette hyvännäköisiä!

• mistä johtuu tuo

Kyseessä on valtaosin naispuolisten tauti. Voisko lehdistön ja muiden julkaisutouhujen väärä ihannointi aiheuttaa kasvuikäiselle henkisiä solmuja. ?

• ruttus

Aivan varmasti mediassa on syytä! Kuitenkin myös pojilla sairaus on lisääntynyt viime aikoina.

• Läskit haisee

Aloittajalle;No mutta semmoinen ihra leidi xxxxl 160cm pitkä polkkatukkainen tönkkö onkin sitten oikein hieno vai mitä?!
      Ei sitä ihmisruumista ole luotu elämään läskinä vaan laihana ja onneksi ne läskit kuolevat aikaisin.

• Se on vain hyvää

Luontoa ajatellen, miehet on tarkoitettu elämään hoikkina ja naiset hieman tukevampina. Nykyään kuitenkin naiset yrittää ajaa miesten edelle rasvapitoisuuden alentamisessa. Se ei ole luonnollista.

• dsrgsertgh

Naisella on muutakin käyttöä kuin synnyttää lapsia! Maailmassa on jo liikaa ihmisiä joten ei se lapsen saaminen ole mikään elämän tarkoitus.

Ja kun katsoo uutisia teineistä niin eipä niistä vanhemmat juuri välitä, joten parempi olisi jos eivät raskaaksi tulisi niin usein kaikki hupakot.

• sairaus vai pervous

"Anorektinen nainen tulee harvoin raskaaksi. Luonto ajattelee, että luiseva nainen ei sovi lapsen äidiksi. Luonto on viisas. Monilla liian laihoilla on myös mielenterveys ongelmia. "

Jaa'a.. mitähän se luonto sitten ajattelee noista homo ja lesbopareista jotka haluavat avioitua samaa sukupuolta olevan kanssa ja jopa perustaa lapsiperheen..
      On siinä luonnolla miettimistä..

• niin se menee

Media suurin syy laihuuden ihannointiin. Nuoret uskoo mediaa, mikä on sääli. Ei 60-luvulla mitään anokektikkoja ollut samassa mittakaavassa kuin nyt. Normaali tai hieman puöreä nainen on paras.

• Jotain järkeä!

Onko seuraava viestisi: Syöpään sairastuneet ovat rumia

tai

Parkinsonin tautiset ovat rumia?

Anoreksia on vakava sairaus ja viestisi on ala-arvoinen!

• War is Peace

Anoreksia on sairaus, ja onneksi anorektikkoja näkee todella harvoin! Läski on rumaa. Tuoreen tutkimuksen mukaan vaimon hoikkuus edistää liiton kestävyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe