Tämä on elämäntapa jolla pääsemme eteenpäin:
Hän uskoo meihin ja me uskomme Häneen. Hän on rohkea meidän vuoksemme ja me hänen. Yhtenäisyyksien nimissä.
Meidän, Little mosnters, uskomus on helppo:
Gaga on kuningatar ja yhdessä me elämme Kuuluisuutta.
Olemme uusi rotu jonka Hän loi,
olemme rotu,
ilman tuomitsemista ja täysin vapaita,
Saamme olla mitä ikinä haluamme.
Gaga luo meille turvan,
minne voimme mennä jos koemme ettemme kuulu minnekkään tai ole tarpeeksi ja hän lukitsee kaikki ovet. We are Free
Olemme suuri perhe:
Gaga on mother monster
Ja me hänen uskolliset seuraajat olemme Littlemonsters,
Me rakastamme jokaista, tuomitsematta ketään.
Siispä astukaamme Glitter Way´hin ja löytäkäämme sisäinen kuuluisuutemme,
pääskäämme perille monsterball´iin,
Siellä meitä odottaa täydellinen vapaus ja mahdollisuus valua kuiviin yhteinäisyyksien nimissä.
Uskomme sinuun Lady Gaga ikuisesti.
Never let you fall apart
Together we´ll Dance In The Dark
Gaga is Lifestyle
I AM FREE
3
170
Vastaukset
- katkera kalkki
Yeah! Ja niin oli edesmennyt Amy Winehouse...todellista tuhoavaa lifestyleä...
- I AM FREE
Tämä ei vie meitä tuhoon. Hän on kaikkemme. Jos Lady Gaga kuolee, ei ole enää syytä elää, siispä, taiteellisesti on meidänkin mentävä. Se on vain rakastamista äärimmäisyyksien raja~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415289Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12710242Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237176Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826577Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335665Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole495143Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282022IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511727