Digitaalinen ajopiirturi ja nopeudenrajoitin pakollisiksi myös takseihin. Saataisiin nämä "ylipirteät" asiakaskohtelijat hieman vähemmäksi.
digitaalinen ajopiirturi
9
204
Vastaukset
- taksikuski nukkuu
Kyllä, saataisiin yli 20 tuntia vuorokoudessa ajavat kuskit ajoissa kotiin nukkumaan
- efrfvf3
Sitten putoaisi palkka alle 1600 euron. Ei hallitus uskalla tehdä moista.
- ei itketä lauantaina
efrfvf3 kirjoitti:
Sitten putoaisi palkka alle 1600 euron. Ei hallitus uskalla tehdä moista.
provisio ja palkka eivät ole sama asia. Tuntipalkalla oikein laskettuna pääset takuuvarmasti yli 1600eur/kk ihan laillisilla tuntimäärillä.
- laatua kehiin
aluksi digipiirturi tulisi asentaa autoihin joista ei tarkastuksessa löydy ajopäiväkirjaa ja jatkossa laitteen asentaminen koskisi kaikkia takseja.
- trherwt
no ihme!nyt kun ootte saanu luvat vapautettua niin alkaa tämä itkeminen!hankkikaa oma taksi kun ootte noin kateellisia
- pihtari iivari
eipä tuo yllirasituksella hankittu hautapaikka liiemmin kadehdituta. Enemmän käy eräiden ahneus sääliksi.
- trherwt
pihtari iivari kirjoitti:
eipä tuo yllirasituksella hankittu hautapaikka liiemmin kadehdituta. Enemmän käy eräiden ahneus sääliksi.
mitä sitten itket jos et ole kateellinen!ei tässä kuule meillä maalla ainakaan pärjää jos ei aja itse melkein kaikki!luuletko saatana että tämä on joku kultakaivos???jos olis niin en varmaan ajais pitkää päivää
- Latex...
Häh? Takseissahan on jo "ajopiirturit". Sinetöidyt tasamittarit, josta saa tietoa ja rapotteja vaikka kuinka paljon. Kuljettajan ajo ja lepoajat jne. jne.
- aatu autoilija
Kannatan! Omaa autoa ajaessa kulutus pienenisi ja rahaa jäisi itselle enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798